Witam!!
Mam Pcificę 3,5 litra 2004 rok z instalacją Oskar N. Od gazownika w Ostródzie kupiłem sobie kabel z oprogramowaniem do samodzielnej regulacji instalacji gazowej. Chciałbym też kupić gdzieś kabel z oprogramowaniem do diagnostyki samochodu. Może ktoś na forum wie gdzie można coś takiego kupić?
Oprogramowanie
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
to zależy do czego potrzebujesz
Prosty skaner (100-300) zł i darmowe programy to za dużo nie dają połączą się z silnikiem odczytają i wykasuje błędy i na tym koniec czyli mamy to samo co kluczykowanie i odpięcie akumulatora ewentualnie pozwoli odczytać zamrożone ramki i błędy nie sygnalizowane kontrolką MIL
Taki żeby można było podłączyć się do pacifica i zobaczyć coś więcej to już jest większy koszt np.: http://www.autoenginuity.com/ polski dystrybutor tego urządzenia
http://www.autoscope.com.pl/au.html
interfejs 910 zł + 840 za program + chyba VAT i wtedy można skanować już wszystkie układy w pacifice
ale tylko skanować, podglądać, kasować itp. żeby można było programować to potrzebny jest DBR normalnie nie osiągalny ale na ebay się pokazują koszt od 500$ więc trochę sporo
możliwe, że jest jakieś oprogramowanie które sobie z tym radzi ale ja jeszcze go nie spotkałem i przy używaniu interfejsu z układem elm 327 i darmowych programów mogę się dostać tylko do silnika
Prosty skaner (100-300) zł i darmowe programy to za dużo nie dają połączą się z silnikiem odczytają i wykasuje błędy i na tym koniec czyli mamy to samo co kluczykowanie i odpięcie akumulatora ewentualnie pozwoli odczytać zamrożone ramki i błędy nie sygnalizowane kontrolką MIL
Taki żeby można było podłączyć się do pacifica i zobaczyć coś więcej to już jest większy koszt np.: http://www.autoenginuity.com/ polski dystrybutor tego urządzenia
http://www.autoscope.com.pl/au.html
interfejs 910 zł + 840 za program + chyba VAT i wtedy można skanować już wszystkie układy w pacifice
ale tylko skanować, podglądać, kasować itp. żeby można było programować to potrzebny jest DBR normalnie nie osiągalny ale na ebay się pokazują koszt od 500$ więc trochę sporo
możliwe, że jest jakieś oprogramowanie które sobie z tym radzi ale ja jeszcze go nie spotkałem i przy używaniu interfejsu z układem elm 327 i darmowych programów mogę się dostać tylko do silnika
Prawdę mówiąc to wystarczyłby mi ten prosty interfejs, który pokazuje nr błędu i można go wykasować. Chciałbym wiedzieć co kasuję.
Mam dwa komplety kół letnie i zimowe w letnich mam czujniki ciśnienia, a w zimowych nie i jak założę zimówki to pali mi się kontrolka od ciśnienia w kołach czy można to jakoś wyłączyć?
Mam dwa komplety kół letnie i zimowe w letnich mam czujniki ciśnienia, a w zimowych nie i jak założę zimówki to pali mi się kontrolka od ciśnienia w kołach czy można to jakoś wyłączyć?
klemens3
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
no to powinno wystarczyć jedno z tych urządze?
http://www.allegro.pl/search.php?string ... lla-search
ale najpierw trzeba zobaczyć czy się komunikuje z autem a dopiero potem za niego zapłacić, lub skaner diagnostyczny np.: taki
http://www.allegro.pl/item738505758_u58 ... lniki.html
jak wyżej trzeba najpierw go przetestować
http://www.allegro.pl/search.php?string ... lla-search
ale najpierw trzeba zobaczyć czy się komunikuje z autem a dopiero potem za niego zapłacić, lub skaner diagnostyczny np.: taki
http://www.allegro.pl/item738505758_u58 ... lniki.html
jak wyżej trzeba najpierw go przetestować
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 11 lip 2015 09:27 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
- Samochód: Pacifica 3,5 FWD Touring
Odświeżam temat, czy coś nie drogiego ktoś przetestował ? np. http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 86660.html
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
- Lokalizacja: Siewierz
- Samochód: Opel Insignia
Mam podobny, tylko biały przy naszych autkach nie potrzebny chyba że chcesz sprawdzić przyspieszenie czy inne pierdoły. Jak dla mnie gadżet, a nie potrzebne urządzenie.
Błędy w naszych autach przed liftem odczytujemy kluczykiem a i wszystkich błędów to urządzonko nie umie skasować (chodź jestem zdanie ze błędy powinny być usuwane naprawą a nie skanerem)
Błędy w naszych autach przed liftem odczytujemy kluczykiem a i wszystkich błędów to urządzonko nie umie skasować (chodź jestem zdanie ze błędy powinny być usuwane naprawą a nie skanerem)
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Ja teź używam podobny interfejs, tylko że niebieski. Do podstawowych odczytów i kasowania błędów w ECU się nadaje. Żaden z nich nie komunikuje się z TCM i całą resztą modułów.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816