Sprawdzenie licznika (kluczykowanie) - odczyt błędów

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Sprawdzenie licznika (kluczykowanie) - odczyt błędów

Post autor: zyga » 23 lis 2009 08:19 am

Żeby nie było, że w BMW jest a u nas nie ma.
Wsiadamy do auta kluczyk w pozycji OFF
Naciskamy patyk kasowania licznika kilometrów dziennych i trzymamy go 10 sekund.
Na wyświetlaczu kilometrów pokazuje się napis CODE następnie END po czym zaczyna się test wszystkich wskaźników i kontrolek.
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 25 lis 2009 08:06 pm

zyga pisze:Żeby nie było, że w BMW jest a u nas nie ma.
Wsiadamy do auta kluczyk w pozycji OFF
Naciskamy patyk kasowania licznika kilometrów dziennych i trzymamy go 10 sekund.
Na wyświetlaczu kilometrów pokazuje się napis CODE następnie END po czym zaczyna się test wszystkich wskaźników i kontrolek.
próbowałem........i nic takiego nie nastąpiło................chyba ze coś źle robię :(

bobek
Posty: 293
Rejestracja: 31 mar 2009 06:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bobek » 25 lis 2009 09:15 pm

i ja również poza skasowaniem kilometrów zadnego fektu :(

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 25 lis 2009 09:24 pm

Tak czytam i czytam i co lece do garazu sprawdzic zobaczymy co mi wyjdzie :)) mam nadzieje ze nie wybuchnie.Dam znac co wyszlo :)


:( Kicha podobnie jak u Was skasowalem jedynie licznik dzienny,ponowna proba na liczniku dystansow i tez nic jedynie skasowal sie.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2009 09:34 pm przez tedi, łącznie zmieniany 1 raz.

bobek
Posty: 293
Rejestracja: 31 mar 2009 06:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bobek » 25 lis 2009 09:28 pm

ok tedi-czekam bo już chciałem mykać... zobaczymy czy u Ciebie jest to możliwe czy może zyga nie dodał ze trzeba 100 razy kluczykiem zamieszać ;) sam też bym pewnie tak od razu nie zdradził całej tajemnicy :mrgreen: :wink:



:( myśle ze coś robimy nie tak albo mamy zbyt biedne wersje bo koledzy widlak, artvox flaszki wystawili więc pewnie im się udało...
grunt że nic nie wybuchło ;) pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 25 lis 2009 09:40 pm

Kurcze a moze trzeba dokladnie 10 sekund naciskac a ja czekalem az cos sie zacznie dziac ( Ide jeszcze raz sprawdze z sekundnikiem w rece :))
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 26 lis 2009 12:52 am

tedi pisze:Kurcze a moze trzeba dokladnie 10 sekund naciskac a ja czekalem az cos sie zacznie dziac ( Ide jeszcze raz sprawdze z sekundnikiem w rece :))
A tak jak przy sprawdzaniu błędów silnika i skrzyni przełączyliście na mil
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 26 lis 2009 08:01 am

Ja moge błędy sprawdzac majac licznik na km ale oki sprawdze tak jak piszesz.pozdrawiam Tedi
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

bobek
Posty: 293
Rejestracja: 31 mar 2009 06:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bobek » 26 lis 2009 06:34 pm

moja odpowiedź jest jota w jotę taka jak Tediego ale jutro rano wstanę 3 minuty prędzej do roboty i dam jej jeszcze jedną szanse... (pacyfice ma się rozumieć...)

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 26 lis 2009 08:59 pm

Ja tez dzis raz jeszcze prubowalem i du.........a widac nie mam takiego bajeru.Ale i tak przy okazji sprawdzilem trzy razy kluczykiem i odrazu banan :) P done :) :)
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 26 lis 2009 09:21 pm

muszę i ja zobaczyć jak przełącze na ml

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 26 lis 2009 09:25 pm

ml czy km raczej niema to znaczenia przynajmniej w przypadku odczytywania błędów i mysle ze test licznika tez nie powinien miec w tym przypadku problemu jesli jest taka opcja
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

gregor_ch
Posty: 10
Rejestracja: 04 sie 2009 03:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: gregor_ch » 26 lis 2009 09:29 pm

A ja przez przypadek włączyłem tą funkcję ( nie bardzo wiem jak to się stało ) i teraz za każdym razem gdy przekręcę kluczyk mam pełen test.
Najśmieszniejsze , że nie wiem jak to wyłączyć.
Poza tym również przez przypadek wyłączyłem brzęczyk niezapiętych pasów.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 26 lis 2009 09:31 pm

gregor_ch pisze:A ja przez przypadek włączyłem tą funkcję ( nie bardzo wiem jak to się stało ) i teraz za każdym razem gdy przekręcę kluczyk mam pełen test.
Najśmieszniejsze , że nie wiem jak to wyłączyć.
Poza tym również przez przypadek wyłączyłem brzęczyk niezapiętych pasów.
Widzicie panowie da się da :O bez obrazy gregor_ch o pasach poszukaj tematu na forum.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 26 lis 2009 09:36 pm

Oki ale jesli moze sie to włączyc na stale to dzieki.A o pasach tak wiem bo czytalem o tym
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 23 sty 2010 01:03 am

również sprawdzałem ale nie działa - szkoda :S
pozdrawiam - kisiu

Heniek01
Posty: 183
Rejestracja: 30 lis 2009 07:28 pm
Lokalizacja: Poznań-Kielce
Samochód: FWD4.0LIMITED08
Dostał flaszek: 2

Post autor: Heniek01 » 25 sty 2010 06:25 pm

Eehh...czego by nie dotknął zawsze d...a z tyłu . Chyba tylko zyga ma samochód - mojemu bliżej furmanki no tej hamerykanskiej .Ale jeździ bez "byków " na tablicy i chociaż to cieszy .

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 25 lip 2010 10:34 pm

Witam
Dzisiaj przeprowadziłem test kontrolek i nasuwa mi się jedno pytanie. Posiadam Pacyfice z napędem na cztery i normalnie przy przekręceniu stacyjki zapalają mi się kontrolki i gasną standardowo. Podczas testu zapaliła mi się żółta kontrolka pokazująca auto z poślizgiem. Przy normalnym odpalaniu auta ta kontrolka się nie świeci. Pytanie czy moje auto posiada jakiś system antypoślizgowy czy po prostu liczniki są wszystkie takie same w każdej jednej Pacyfice ?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 26 lip 2010 06:05 am

są takie same
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 26 lip 2010 12:58 pm

Czyli wyświetla się wszystko co możliwe tak? i może być , że takiego systemu nie posiadam przy nap na 4?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 27 lip 2010 06:02 am

tak wyświetla się wszystko co może się wyświetlić w różnych konfiguracjach auta
w tych licznikach nie ma żarówek a kontrolki są na wlutowanych led'ach
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 28 lip 2010 11:54 am

U mnie ten test też nie działa.
Zyga może napiszesz jak to się robi lub jak tą funkcję się włącza.
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 28 lip 2010 12:28 pm

GPC, jak się robi to w pierwszym poście tematu, natomiast włączyć się nie da, niestety większość z nas takiej możliwości nie ma ale patrząc na rocznik twojego to powinno się dać.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 28 lip 2010 01:28 pm

Tak widziałem pierwszy post ale w ten sposób nie działa. Miałem cichą nadzieję, że może Zyga coś pomylił w opisie i trzeba tą operację przeprowadzić inaczej. :light: Po za tym ktoś pisał, że jakoś włączył tą funkcję tylko nie wie jak i przy odpalaniu ten test mu się wykonuje. :S

Ogólnie fajny bajerek chciałbym go mieć :D
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 28 lip 2010 01:29 pm

ja wykonałem tak jak zyga pisał i działa...

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 22 wrz 2010 04:52 pm

Rocznik 2007 4,0l po liftingu-procedura nie działa. Niestety. kluczykowanie też nie działa, żeby wyświetlić błędy.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

boegas
Posty: 49
Rejestracja: 24 lis 2011 01:27 pm
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Samochód: chrysler pacyfica

Post autor: boegas » 24 gru 2011 10:50 am

U nie też lipa :(
boegas

pajel
Posty: 140
Rejestracja: 07 sie 2015 12:53 pm
Lokalizacja: gryfice
Samochód: pacifica 2005 awd, fiat 126p,
Postawił flaszek: 2

Post autor: pajel » 29 paź 2015 07:20 pm

odgrzeję kotleta.

u mnie też lipa.
pajel

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Re: Sprawdzenie licznila

Post autor: Jędrek » 30 paź 2015 05:37 pm

zyga pisze:Żeby nie było, że w BMW jest a u nas nie ma.
Wsiadamy do auta kluczyk w pozycji OFF
Naciskamy patyk kasowania licznika kilometrów dziennych i trzymamy go 10 sekund.
Na wyświetlaczu kilometrów pokazuje się napis CODE następnie END po czym zaczyna się test wszystkich wskaźników i kontrolek.
Obrazek Obrazek
Pytanie zasadnicze : czemu ma służyć ta procedura ?
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 30 paź 2015 06:16 pm

Zyga pisze:test wszystkich wskaźników i kontrolek
podejrzewam że temu właśnie ;)
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 31 paź 2015 06:46 am

Czyli ten test sprawdza czy te wskaźniki i kontrolki działają . A co jeśli któraś z nich nawala ? Test to pokazuje ? A jeśli tak to w jaki sposób ? Ktoś to zgłębiał ?
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 31 paź 2015 05:55 pm

Co do tego testu to pamiętajcie że kluczyk na OFF to jest podstawą żeby coś tam pokazało . :D
Jedrek mi to się przydało bo nijak nie mogłem dojść jak włączyć zeby pokazywał spalanie -miałem kompas itd ale spalania nie.
Po tym teście coś tam się naprawilo chyba :mrgreen:
Co do testu na sprawność troszkę jest niewiarygodny skoro jak sądzę nie mam ESP a lampeczka się testuje :/

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 31 paź 2015 06:31 pm

Pytałem z ciekawości . Spalanie pokazuje mi bez zarzutu , ESP mam i działa więc jak dla mnie na dzień dzisiejszy taki test jest niepotrzebny . Jednak wiedzy nigdy za dużo . Jak napisałeś , krajanie z Ryk , Nasze forum to istna kopalnie wiedzy . Bardzo wiele spraw tu się dowiedziałem (np. jak "oszukać " automatyczne włączanie świateł coby świeciły w dzień itd) więc dalej czytam i jak trzeba , pytam mądrzejszych .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 31 paź 2015 06:54 pm

No właśnie wiedzy nigdy za dużo :D
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 01 lis 2015 07:24 am

głodźillaryki pisze:Co do tego testu to pamiętajcie że kluczyk na OFF to jest podstawą żeby coś tam pokazało . :D
Jedrek mi to się przydało bo nijak nie mogłem dojść jak włączyć zeby pokazywał spalanie -miałem kompas itd ale spalania nie.
Po tym teście coś tam się naprawilo chyba :mrgreen:
Co do testu na sprawność troszkę jest niewiarygodny skoro jak sądzę nie mam ESP a lampeczka się testuje :/
głodźillaryki , jeśli masz ESP to powinieneś mieć taki przycisk jak na zdjęciu .
Załączniki
esp klawisz.jpg
DSCN8087.JPG
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015 12:35 pm przez Jędrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 01 lis 2015 12:59 pm

Mam tylko lampeczke :mrgreen: a tam gdzie ten przycisk to dziurę na kable od przełącznika gazu.... Którego jak na razie nie mam bo ktoś wymontował., pewnie źle skompletowana instalacja i nie chciało jezdzic :S

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 01 lis 2015 05:12 pm

Jędrek pisze:Gdybyś miał z tym problemy polecam w Dęblinie braci Prządków
Jędrek
jest taki dział... "Polecamy i Reklamujemy"
polecam korzystanie z niego :evil:


post przeniesiony do

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?p=52060#52060
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015 07:25 pm przez mpspycha, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 01 lis 2015 05:58 pm

Piotr , przepraszam . Chciałem szybko do sąsiada zza miedzy .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Padrelvis
Posty: 9
Rejestracja: 20 lis 2021 03:44 pm
Lokalizacja: Kleczew
Samochód: Pacyfika

Re: Sprawdzenie licznika (kluczykowanie) - odczyt błędów

Post autor: Padrelvis » 29 sty 2022 10:28 pm

Chciałem odświeżyć temat packa 2007 4.0 kluczykowanie nie działa czyżby juz nie było? Town i country mam 2014 i działa

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Re: Sprawdzenie licznika (kluczykowanie) - odczyt błędów

Post autor: pach » 31 sty 2022 09:54 am

W po-lifcie nie działa.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Re: Sprawdzenie licznika (kluczykowanie) - odczyt błędów

Post autor: wili » 02 lut 2022 07:36 pm

potwierdzam nie ma opcji
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

Padrelvis
Posty: 9
Rejestracja: 20 lis 2021 03:44 pm
Lokalizacja: Kleczew
Samochód: Pacyfika

Re: Sprawdzenie licznika (kluczykowanie) - odczyt błędów

Post autor: Padrelvis » 04 lut 2022 11:08 am

Oki dziękuję szkoda że nam tą opcję zabrali

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: BŁĘDY I KOMUNIKATY :.”