Błąd P 1004
: 26 lip 2019 10:30 am
Witam wszystkich.
Wyskoczył mi błąd jak się okazało po zdiagnozowaniu P 1004. (wracałem z Zakopanego, trasa około 350 km) (awaria sterownika/nastawnika/regulatora klap kolektora) Samochód mimo błędu jechał dalej normalnie (prawie) do tankowania- spalił 27 l. na 100 km.
Poszukiwania w necie doprowadziły mnie do amerykańskich forów. Do wymiany wyżej zapisany sterownik. Sterownik zamontowany jest do kolektora ssącego (patrząc po zdjęciu obudowy plastikowej po lewej stronie) jedne modele mają dwa sterowniki, u mnie jest jeden, miejsce na drugi jest zaślepione. Zakup nowego tylko oryginał na zamówienie. Zaryzykowałem używkę i wszystko ok. Żeby to wymienić musiałem zdjąć kolektor ssący (powypinać kostki, parę gumowych przewodów). Zajęło mi to około 40,min (używka kosztowała 150 PLN). I oczywiście nic pomarańczowego się nie świeci
Wyskoczył mi błąd jak się okazało po zdiagnozowaniu P 1004. (wracałem z Zakopanego, trasa około 350 km) (awaria sterownika/nastawnika/regulatora klap kolektora) Samochód mimo błędu jechał dalej normalnie (prawie) do tankowania- spalił 27 l. na 100 km.
Poszukiwania w necie doprowadziły mnie do amerykańskich forów. Do wymiany wyżej zapisany sterownik. Sterownik zamontowany jest do kolektora ssącego (patrząc po zdjęciu obudowy plastikowej po lewej stronie) jedne modele mają dwa sterowniki, u mnie jest jeden, miejsce na drugi jest zaślepione. Zakup nowego tylko oryginał na zamówienie. Zaryzykowałem używkę i wszystko ok. Żeby to wymienić musiałem zdjąć kolektor ssący (powypinać kostki, parę gumowych przewodów). Zajęło mi to około 40,min (używka kosztowała 150 PLN). I oczywiście nic pomarańczowego się nie świeci