przestało grzać
przestało grzać
W drodzę do pracy dziś rano poprostu przestało dmuchać ciepłe powietrze. Mimo że ustawione na 22 leci zimne. Błędy jakie pokazuje to 420, 456. Które z tego co wiem raczej mają mało wspólnego z moim problemem
http://hodowlagoldenow.jimdo.com/
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
- Lokalizacja: Lublin
- Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC
Za serwisówką - kalibracja:
STANDARD PROCEDURE - HEATER-A/C CONTROL CALIBRATION
The heater-A/C control module must be recali- brated each time an actuator motor or the control module is replaced.
(1) Turn the ignition switch to the On position.
(2) Simultaneously depress and hold the Power and Recirculation buttons on the heater-A/C control for at least five seconds. The Automatic Temperature Control (ATC) heater-A/C control Delay and Recircu- lation graphics will begin to flash when the calibra- tion procedure has begun.
(3) The calibration procedure should take less than twenty seconds. When the LEDs or graphics stop flashing, the calibration procedure is complete.
(4) If the LEDs or graphics continue to flash beyond the normal twenty second (ATC) calibration time, it indicates that the heater-A/C control has detected a failure and a Diagnostic Trouble Code (DTC) has been set. Refer to Body Diagnostic Proce- dures to perform further diagnosis. The LEDs or graphics will continue to flash even after the ignition switch is cycled Off and On, until a successful cali- bration is completed or until the vehicle has been driven about 13 kilometers (8 miles).
STANDARD PROCEDURE - HEATER-A/C CONTROL CALIBRATION
The heater-A/C control module must be recali- brated each time an actuator motor or the control module is replaced.
(1) Turn the ignition switch to the On position.
(2) Simultaneously depress and hold the Power and Recirculation buttons on the heater-A/C control for at least five seconds. The Automatic Temperature Control (ATC) heater-A/C control Delay and Recircu- lation graphics will begin to flash when the calibra- tion procedure has begun.
(3) The calibration procedure should take less than twenty seconds. When the LEDs or graphics stop flashing, the calibration procedure is complete.
(4) If the LEDs or graphics continue to flash beyond the normal twenty second (ATC) calibration time, it indicates that the heater-A/C control has detected a failure and a Diagnostic Trouble Code (DTC) has been set. Refer to Body Diagnostic Proce- dures to perform further diagnosis. The LEDs or graphics will continue to flash even after the ignition switch is cycled Off and On, until a successful cali- bration is completed or until the vehicle has been driven about 13 kilometers (8 miles).
panowie klapa. wracając do domu auto zaczeło się grzać na gazie w momęcie gdy go wyłączyłem i jechałem na pb wszystko ok, lecz gdy dojechałem pod bramę temperatura na pb skoczyła na ful i auto zgasło,teraz czekam aż opadnie i może skubaniec odpali bo stoje na połowie podjazdu i trochu chodnika. macie jakies rady dodam iż test klimatronika nic nie dał i wieje dalej zimnym.
Odpaliłem go i wjechałem do garażu temperatura na połowie wiatraki chłodzą lecz co się okazało w tej historii, a no to że z auta w garażu cały płyn zeszedł i jest jakaś nieszczelność jaka na razie nie wiem co doradzacie?
Odpaliłem go i wjechałem do garażu temperatura na połowie wiatraki chłodzą lecz co się okazało w tej historii, a no to że z auta w garażu cały płyn zeszedł i jest jakaś nieszczelność jaka na razie nie wiem co doradzacie?
http://hodowlagoldenow.jimdo.com/
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
- Dostał flaszek: 1
Skoro masz lpg, to najprawdopodobniej masz nieszczelność na trójniku do reduktora LPGjarek pisze:panowie klapa. wracając do domu auto zaczeło się grzać na gazie w momęcie gdy go wyłączyłem i jechałem na pb wszystko ok, lecz gdy dojechałem pod bramę temperatura na pb skoczyła na ful i auto zgasło,teraz czekam aż opadnie i może skubaniec odpali bo stoje na połowie podjazdu i trochu chodnika. macie jakies rady dodam iż test klimatronika nic nie dał i wieje dalej zimnym.
Odpaliłem go i wjechałem do garażu temperatura na połowie wiatraki chłodzą lecz co się okazało w tej historii, a no to że z auta w garażu cały płyn zeszedł i jest jakaś nieszczelność jaka na razie nie wiem co doradzacie?
dziś usterka zlokalizowana a mianowicie pierdykła chłodnica wody, dziursko aż miło już zamówiłem i przy okazji również do klimy bo też kwestia czasu jak dupnie a po co dwa razy rozkręcać, poinformujcie mnie czy układ się odpowietrzy sam czy trza będzie odpowietrzać?
http://hodowlagoldenow.jimdo.com/
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
jarek,
Katorga - to fakt - ale tylko wtedy, gdy nie masz odpowiednich narzędzi. Chodzi głównie o zdjęcie a później założenie sprężynowej opaski zaciskowej. W domowych warunkach potrzeby jest standardowy MORS - który średnio podchodzi w to miejsce. W warunkach warsztatowych są odpowiednie ściski, które załatwiają sprawę w minutę.
mając dostęp od góry aż tak kłopotliwe być nie powinno - zależy tylko od której strony miałeś "wąsy" opaski zaciskowej.
Katorga - to fakt - ale tylko wtedy, gdy nie masz odpowiednich narzędzi. Chodzi głównie o zdjęcie a później założenie sprężynowej opaski zaciskowej. W domowych warunkach potrzeby jest standardowy MORS - który średnio podchodzi w to miejsce. W warunkach warsztatowych są odpowiednie ściski, które załatwiają sprawę w minutę.
mając dostęp od góry aż tak kłopotliwe być nie powinno - zależy tylko od której strony miałeś "wąsy" opaski zaciskowej.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
jarek,
Zdecydowanie lepiej, taniej i szybciej kupić sobie zwyczajnego morsa - byle nie miniaturowego morsika, bo do zacnego i jak by nie patrzeć niemałego auta małe narzędzia nie dadzą rady.
Co do kanału - może pomóc, ale są roboty jakie wymagać będą podniesienia całego auta - myślisz że wówczas zainwestujesz w podnośnik kolumnowy i podwyższenie pomieszczenia by auto mogło pojechać na powiedzmy blisko 2 metry nad ziemię?
Są wszak warsztaty, które mają i kanał i podnośnik i na mój gust per-saldo taniej z nich korzystać niż budować sobie warsztat by od czasu do czasu (Paca nie jest wszak nadmiernie awaryjna) coś głębiej podłubać.
Czasami dla jaj dokuczam tedi-emu z wielkopolski więc dla równowagi też dla jaj podokuczam Tobie - z małopolski:
Daj czasami też innym zarobić hehehe.
Onegdaj osobie publicznej z Poznania powiedziałem, że jest do przesady oszczędny. Oburzony zrugał mnie zaprzeczając w niewybredny sposób postawionej tezie. Na pytanie jaki zatem jest? odpowiedział: GOSPODARNY!!!
Nie idź w ślady mego adwersarza.
Zdecydowanie lepiej, taniej i szybciej kupić sobie zwyczajnego morsa - byle nie miniaturowego morsika, bo do zacnego i jak by nie patrzeć niemałego auta małe narzędzia nie dadzą rady.
Co do kanału - może pomóc, ale są roboty jakie wymagać będą podniesienia całego auta - myślisz że wówczas zainwestujesz w podnośnik kolumnowy i podwyższenie pomieszczenia by auto mogło pojechać na powiedzmy blisko 2 metry nad ziemię?
Są wszak warsztaty, które mają i kanał i podnośnik i na mój gust per-saldo taniej z nich korzystać niż budować sobie warsztat by od czasu do czasu (Paca nie jest wszak nadmiernie awaryjna) coś głębiej podłubać.
Czasami dla jaj dokuczam tedi-emu z wielkopolski więc dla równowagi też dla jaj podokuczam Tobie - z małopolski:
Daj czasami też innym zarobić hehehe.
Onegdaj osobie publicznej z Poznania powiedziałem, że jest do przesady oszczędny. Oburzony zrugał mnie zaprzeczając w niewybredny sposób postawionej tezie. Na pytanie jaki zatem jest? odpowiedział: GOSPODARNY!!!
Nie idź w ślady mego adwersarza.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.