Błąd: Service Immobilizer - przyczyny? co robić?

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Błąd: Service Immobilizer - przyczyny? co robić?

Post autor: nquest » 09 kwie 2009 02:02 am

właściwie to nie bardzo wiem w którym miejscu opisać problem. w razie czego to moderator przesunie.
na początku kwietnia wybrałem się na narty , do szczyrku. fajnie i nawet sporo sniegu. pacia stała sobie na podwórku u gażdziny i odpoczywała. ostatniego dnia postanowiliśmy się wybrać na salmopol. w tym celu , narty do boksu i załoga do środka zapakowała się . cuzamendokupen --6 osób. nawet dzieciaki z tyłu przestały wrzeszczeć ,więc złapałem za kluczyk,, kręcę i...........nic. głucha cisza. K........ rozładował sie akumulator pomyslałem w pierwszej chwili. ale wszystko inne działa ,, zaczynam kombinować np, czy wajcha biegów jest P czy N .. jest ,, więc kolejna próba . -znowu nic. rodzinkę wygoniłem z samochodu i piechotą poszli na skrzyczne. tzn do krzesełek. przynajmniej nie sterczą mi nad głową , i tak jestem dość wkurzony. kiedy poszli na spokojnie wykonałem czynności jak wyżej i.. .... doszukałem się komunikatu SERVICE IMOBILIZER w okienku po lewej stronie , tam gdzie normalnie jest info dotyczące stron swiata czy spalania ,.
pozostało usiąść na telefonie i poszukać jakiejś pomocy ,, przecież w ko?cu z tych nart kiedyś wrócą i to na pewno przed wieczorem i tylko tyle mam czasu. po 30 telefonach ustaliłem ze jedynie pomóc może serwis Zasady w bielsku białej.W tym miejscu chciałbym podziekować warmikowi za wsparcie, dzieki stary, ... telefon w servisie odebrał p. zielonka . posłuchał co mi dolega i mówi bym odłączył akumulator na 10 min . jak bedzie OK to mam nie dzwonić . niestety musiałem zadzwonić, zmieniło się o tyle ze pacia zapalała na chwilę i gasła. kolejne próby zamknięcia i otwarcia z kluczyka i z pilota też nic nie dały. p. zielonka westchnął i powiedział że przez telefon on więcej nie pomoże i wysyła lawetę. za półtorej godziny byłem już w serwisie a p zielonka osobiśćie wjechał ,, krótkimi skokami naprzód,, na stanowisko diagnostyczne. mnie pozostało tylko zrobić sobie kawę ( niezła) , złapać się za gazetę i uzbroić w cierpliwość.
jakież było moje zdziwienie gdy po 15 minutach pacia wyjechała o własnych siłach z serwisu a p zielonka zaprasza mnie na przejażdzkę. pojechaliśmy , pacia chodzi cacy ,,pytam co było a pan z serwisu mówi 'nie wiem". nie było komunikatów błędów , fachowiec przekręcił kluczyk i silnik zaśpiewał i??? syndrom fachowca? w poczekalni dentysty ząb przestaje boleć.. cóż było robić pojechałem do szczyrku , zapakowałem rodzinkę , bagaże i bóg wie co jeszcze, i duszą na ramieniu ruszyłem do domku, pozdrawiam gościa którego spotkałem w BB na numerach GB....
dojechałem szcześliwie i w zasadzie zapomiałem o tym przykrym incydencie. niestety tylko do niedzieli. i znów to samo, tym razem pod domem więc się tak nie denerwuję . no, może dziecko trochę się wkurza bo mu zabrałem omegę . student jest. może czasem pojeżdzić tramwajem . zacząłem szukać kto mi naprawi, serwisy ?????????? taki p zielonka to tylko w BB . w warszawce, zero rozmowy. termin?? po 20 kwietnia , laweta?? na własną rękę itd itp. na moją , bardzo delikatną sugestie że moze by choć kawałek człowieka z laptopem który bymoże sprawdził czy aby bez lawety się obejdzie był szorstki tekst ,, nie świadczymy takich usług" .czyżbym sugerował coś nieprzyzwoitego??
na razie jestem w lesie , jakby ktoś mógł pomóc ,,będę wdzieczny .
gdyby cś się zmieniło, poinformuje
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez nquest, łącznie zmieniany 2 razy.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 09 kwie 2009 09:23 am

Na foruj już był wątek o podobnym przypadku, sko?czyło się wymianą komputera za dużą kasę w aso, co było padem komputera nie wiadomo, z tego co piszesz, że pacyfka się sama naprawiła strzelam, że może to być problem z połączeniami elektrycznymi, jakieś wilgotne kable, wilgotny kluczyk inne cuda, może problem z masa miałem coś takiego urwała się masa przy skrzyni biegów, początkowy objaw był taki jak by się wyładował akumulator później rozrusznik się wcale nie odzywał, do zarobienia była od nowa ko?cówka oczkowa kabla masowego przy skrzyni, tak że zobacz na tą masę i na masy wyrównujące pod filtrem powietrza, przy głowicach, zobacz do puszki z bezpiecznikami, czy tam nie jest coś pośniedziałe ...

powodzenia

cieply
Posty: 31
Rejestracja: 02 mar 2009 11:49 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: cieply » 09 kwie 2009 09:40 am

dokladnie to byl moj przypadek o ktorym pisze Zyga. I niestety skonczylo sie na wymianie kompa w aso... koszt samego kompa 4700* 5% znizka. mozna dostac taniej na allegro lub sciagnac ze szrotu w USA, ale niechcialem ryzykowac. No i poza tym na ten komp mam gwarancje. Mam nadzieje ze u ciebie skonczy sie jedynie na wymianie kabli :) pozdrawiam cieply

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 09 kwie 2009 09:36 pm

a ja z innej beczki , chodzi mi o sposób radzenia sobie w takich sytuacjach.
Otóż z taką obsługą to miałeś nquest dużego farta , albo gościowi u Zasady zmiękły nogi na widok warszawskich blach ! Generalnie serwis zasady w Bielsku nie cieszy się dobrą sławą , sam miałem tam kilka spięć , między innymi jak dałem auto do programowania klucza to mechanik wpakował się w brudnym ubraniu da jasną tapicerkę , myślałem że mnie krew zaleje , nie wspomnę że panowie mechanicy są WIECZNI.
Więc mam taki pomysł aby stworzyć małą bazę z numerami telefonów życzliwych ludzi , z różnych regionów kraju , którzy mogliby na miejscu pomóc lub pokierować , np. w tym przypadku gdyby kolega miał do mnie numer to pokierował bym go do super elektronika w Bielsku , lub bym z tym gościem podjechał do szczyrku lub byśmy coś uradzili. Wtedy każdy kto wybiera się w jakiś region , bierze namiary na kolegów w pobliżu i już jest razniej .
Co wy (administratorzy) na to ?

lukmal

elektryka w naszych Pacyfach

Post autor: lukmal » 03 maja 2009 09:23 pm

Witam
mysle ,że to przyda sie każdemu, kto chociaż raz miał przypadek zaniku czegokolwiek ,co ma związek z elektryką.
otóż ostatnio miałem taką akcje, że przestało mi działać radio, szyberdach, lusterko fotochromatyczne i nie pokazywał mi średniego spalania.
i to nie był bezpiecznik
wszystko wskazywalo na to, że body nie daje napięcia na te elementy
Ale znajomi dali mi namiary do cudotwórcy w Zdu?skiej Woli, który takie rzeczy je na śniadanie
Okazało się, że winą za towszystko obarczony był kabel ,który był fabrycznie zlej jakości.
Tak sie utlenił, że zostala sama izolacja, bez żadnej przewodzącej częsci, która doprowadzałaby prad do tych wszystkich urządze?
Siedział dwa dni aż w ko?cu znalazł.
Gość jest niesamowity, trudni sie głównie w amerykanach i powiedział że potrafi nawet zakodowac kluczyk do auta z restrykcją, naprawia immobilisery i inne sztuczki ,których nikt inny nie umie.
Teraz podaję namiary:
na imię ma Przemek tel. 603218625
Swój warsztacik ma w Zdu?skiej Woli, jadąc z Warszawy trzeba kierować się na miejscowość Szadek, a dokładnie ta mieścina to Beniaminów 9 - to jest adres
Ale najpierw zadzwo?cie, i umówcie się- polecam go , bo naprawił mój sprzet, jak wszyscy wymiękli
pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 maja 2009 09:46 pm

lukmal

zanim napiszesz posta najpierw proszę się zaloguj,
bo tak występujesz jako gość
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 05 maja 2009 10:37 pm

service immobilizer cd..........cóż tu pisać , 1000 został w serwisie p. skaczkowskiego :(
a dokładnie - diagnostyka 256
sprawdzenie i naprawa wiązki pcm-390
sprawdzenie i naprawa wiązki tcm - 244
elektryk wyjaśnił mi to mniej więcej tak;
pcm jest w nadkolu lewym za zderzakiem i w zasadzie jest idiotoodporny , termoodporny , chemoodporny mechanicznie odporny itd. praktycznie na wszystko jest odporny na wodę zresztą też gdyż jest zalany jakimś tworzywem . wystają z niego jaieś kabelki które łączą się z innymi w kostkach które nie wyróżniają się niczym szczególnym , a więc nie są odporne,,, szczególnie na wilgoć, błoto , smiecie i cały ten syf który nie powinien dostawać się pod nadkole. o ile w warunkach kalifornijskich sprawdza się to doskonale, to u nas już niestety gorzej. efekt --jak wyżej.
reasumując- polecam serwis w Morach, oprócz ceny wszystko tam mi się podobało

andyp
Posty: 14
Rejestracja: 17 lip 2009 08:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: andyp » 18 lip 2009 05:52 pm

to znany problem amerykanców - lewe nadkole - sterownik silnika razem ze
sterownikiem skrzyni biegów. trzeba szczególnie zwracać uwagę na stan lewego
nadkola, stamtąd wywodzi się większość problemów.

Leon Bar
Posty: 15
Rejestracja: 21 wrz 2009 08:43 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Leon Bar » 09 lip 2011 04:35 pm

:?:
Pomocy!
Wczoraj było wszystko - OK. Rano chciałem odpalić auto a tu SERVICE IMOBILIZER. Mamy w mieście magika z komputerem. Był, sprawdził - zapłaciłem 60zł i dalej nic. Powiedział ze (nie widzi) komputera pod lewym błotnikiem i że problem jest gdzieś tam. Brak możliwości sprawdzenia błędów. Dogrzebałem się do tego komputerka. Sprawdziłem wszystko sam. Wygląda super, jak nowe. Może coś i jest w tych wiązkach - ale nie wiem co robić. Czy szukać kogoś kumatego czy jeszcze raz przepatrzeć tam tę przewody pod lewym błotnikiem? Na co mam zwrócić uwagę? A może to jest zupełnie co innego? Zależy mi na czasie. :(
LeonBar..

hloro
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2011 01:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: hloro » 02 kwie 2013 07:56 pm

Witam wszystkich Opiszę mój problem może się komu przyda.Pacia odpalała i nie. Po przekręceniu kluczyka na pozycję start zupełna cisza zero reakcji,po kilkakrotnym kręceniu kluczykiem zaskoczyło można jechać. Działo się to sporadycznie potrafiła odpalać tydzień od strzała niby ok ale... zabawa zaczynała się coraz częściej wyświetlał się komunikat service imobilaizer. Drugi kluczyk , wymienione baterie , podejrzenie na stacyjkę , rozrusznik , przekaźniki ,pozycjoner pomysłów sporo . Skomplikowało się bardziej gdy zaczęła gasnąć podczas jazdy .Problem udało się zlokalizować i usunąć. Jak w wielu przypadkach opisanych na forum lewe nadkole i komputer, skorodowany - utleniony przewód w wiązce . Ktoś już pisał że sporo problemów z elektryka bierze się z tego miejsca. Na razie cieszę się znów z jazdy i niech tak zostanie.
hlorek

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

pali sie service immobilizer

Post autor: fala76 » 20 lut 2014 10:12 pm

witam żona zapaliła taki komunikat he he a ja mam problem co z tym zrobić może ktoś miał podobny problem auto nie odpala jutro zacznę od sprawdzenia kluczyka na początek a później zobaczę będę wdzięczny za pomoc
Czarne jest piękne

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 lut 2014 10:19 pm

A na zapasowym kluczyku jest to samo ?
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 20 lut 2014 10:25 pm

na nieszczęście mam jeden kluczyk dlatego sprawdze ten co mam jak to się mówi zacznę od początku po forum poklikalem są różne przyczyny tego stanu rzeczy
Czarne jest piękne

maciasty77
Posty: 136
Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maciasty77 » 20 lut 2014 10:57 pm

W aucie innej marki miałem taki sam problem.Okazało się że kluczyk się rozkodował.Zanim wpadłem na pomysł żeby spróbować drugim to pół elektryki mi sprawdzili i nie wiedzieli o co chodzi :S Na zapasowym jeździłem przez jakiś czas.
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 21 lut 2014 07:29 am

fala76, czytamy forum ;) http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... mmobilizer
Temat pózniej scale

Pozdro :8
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 21 lut 2014 09:50 am

dzięki za linka @di no i cóż problemów ciąg dalszy sprawdziłem klucz wszystko ok podepne pod komputer zobaczymy co pokaże a cenne informacje z pacyficaforum napewno będą uwzględnione i cóż jak się uporam napisze co było
Czarne jest piękne

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 22 lut 2014 02:15 pm

witam zainteresowanych więc historii ciąg dalszy mianowicie znalazłem z polecenia mądrego elektryka przyjechał i znalazł problem mianowicie jak wiele tu opisanych przy komputerze jeden kabelek przerwany tudziez przegnity odpalil auto na krótko pojechałem do jego warsztatu wymienia całą kostkę pozdrawiam i cieszę sie dalej że koszty nie takie duże będą no nie ukrywam pomocna pacyficaforum
Czarne jest piękne

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 22 lut 2014 04:39 pm

fala76,
Cieszyć się że tylko tyle.
Po raz kolejny potwierdza się teza o lipnej miedzi w autach z Ameryki.
Nie jakaś wyszukana elektronika - a w pierwszej kolejności do weryfikacji druty - nawet te co wyglądają na dobre w środku mogą być puste.
Flaszeczka za kolejny stwierdzony przypadek i (bardziej) za info pro publico bono.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Roobert
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2014 04:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Roobert » 23 lut 2014 12:26 pm

Witam,
przed dwoma tygodniami
u mnie bylo to samo
"takie maly kabelek ,
a tak duzy problem",

troche rzadko ostatnio bylem na Forum
mialem troche zaleglych spraw ktore
zeszly na drugi plan gdy Paka nie wydawala
rzadnych odglosow.
Ale teraz i Twoja i moja juz Warczy.
Swieta racja z tymi kablami-
"sa ale ich nie ma" .
PozR.
NaraR .

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 23 lut 2014 02:27 pm

no więc na przyszłość dolna wtyczka do komputera za nadkolem tam jeden kabelek nie łączył stąd service immobilizer odebrałem auto smigam koszt razem z nowa wtyczka 250 zł pozdrawiam
Czarne jest piękne

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 23 lut 2014 08:48 pm

fala76,

250 PLN to rynkowa cena samej wtyczki z demobilu
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 24 lut 2014 07:06 am

no widać że są tańsze i nie wiem gdzie gościu kupił tak czy inaczej wtyczka nowa rachunek za naprawę tyle
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014 12:56 pm przez fala76, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarne jest piękne

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 24 lut 2014 12:58 pm

@di pisze:Temat pózniej scale
Zrobione
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

karol810
Posty: 2
Rejestracja: 23 mar 2015 03:54 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Service immobiliser

Post autor: karol810 » 24 mar 2015 09:51 am

Witam wszystkich. Mam problem z service immobiliser ''tak jak w opisywanych tematach po prostu po przekręceniu kluczyka nie odpala kontrolki świecą i wyświetla się service immobiliser i brak reakcji silnika'' , wiem że temat był już opisywany na forum ale mój mechanik prosił mnie abym mu '' załatwił'' schemat do wtyczek wchodzących do kompa przy nadkola od strony kierowcy. Dokładniej chodzi mi o opisy kabli w tych wtyczka. Sprawdził mi Pan Mechanik :) masę z akumulatora, że skrzyni biegów i wszystko jest ok. A nie chce od razu wymieniać kompa, a jak to on stwierdził zbyt dużo pinów w kostkach żeby szukać bez schematu. Bardzo proszę o pomoc.
Karol

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 25 mar 2015 05:51 pm

Mialem ten sam problem przegnity jeden kabelek od kompa, objawy dokladnie takie same. Fakt trzeba znalezc raz dobrego elektryka dwa ktory to kabelek. Schemat pewnie ktos wrzuci a kompa raczej nie wymieniaj bo on nie jest uszkodzony.
Czarne jest piękne

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 25 mar 2015 07:14 pm

karol810, rozumiem, ze chodzi o BCM - Body Control Module,
Same jego schematy + opisy wtyczek mają co najmniej 12 str.
- mogę Ci je przesłać, ale jak mi podasz mail na PW.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Walu-osp
Posty: 51
Rejestracja: 11 lip 2015 09:27 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Pacifica 3,5 FWD Touring

Post autor: Walu-osp » 02 gru 2015 01:52 pm

Chciałbym podłączyć temat,
Od roku wyświetla mi się imo service przy odpaleniu.
Wkładam kluczyk, imo service, wkładam ponownie i OK. Teraz zgasł mi samochód podczas jazdy więc już sprawa poważniejsza.
Proszę o info czy wiadomo który to kabel (podobno dolna wtyczka) i czy trzeba rozbierać błotnik i nadkole czy można się dostać bez tego.
pach - mogę prosić schemat ?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 02 gru 2015 07:01 pm

Już Kolega Piotr zamieścił na F:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... hlight=bcm
PS. Jest problem - warto zawsze najpierw użyć wyszukiwarki ;)
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Walu-osp
Posty: 51
Rejestracja: 11 lip 2015 09:27 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Pacifica 3,5 FWD Touring

Post autor: Walu-osp » 02 gru 2015 07:38 pm

Dzięki bardzo, oczywiście masz rację.
Czy jest ktoś z Rzeszowa/okolic kto może podjąć się tej naprawy ?

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Problem z immobiliserem - auto nie odpala

Post autor: toperek1977 » 16 lut 2016 10:34 pm

(temat wydzielony z powitań)


dziękuję bardzo ale niestety problem się pojawił
wsiadając dzisiaj rano odpalił na chwile silnik i zgasł oraz pojawiła się wiadomość "service imobilaizer" i ni w ząb nie chce odpalić :(

witam ponownie
mam jeszcze pytanie czy słaby akumulator może mieć wpływ na tą sytuację
dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony 21 lut 2016 08:37 pm przez toperek1977, łącznie zmieniany 3 razy.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 17 lut 2016 09:51 am

poczytaj ten temat, może coś pomoże,

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... mobilaizer
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 17 lut 2016 02:18 pm

czy może ktoś naprowadzić trochę bliżej bo tych kabelków jest trochę do przegwizdania a może ma ktoś jakieś schematy albo znak ktoś kogoś z okolic bydgoszczy kto miał taki sam problem
pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 17 lut 2016 05:28 pm

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 17 lut 2016 08:00 pm

dzięki zyga jutro to sprawdzę jeszcze raz

ma ktoś może rozpiske która wtyczka gdzie idzie od komputera

znalazłem schematy wtyczek od komputera silnika sprawdzam i na razie wszystko jest ok zobaczymy co będzie dalej jest to bardzo żmudne tym bardziej że nie mam garażu i robię to na parkingu trzymajcie kciuki pozdro :)

no niestety kabelki od wtyczek do kompa w nadkolu sprawdzone i nic jestem w lesie brak pomysłów co mogę jeszcze sprawdzić pomocy
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2016 08:37 pm przez toperek1977, łącznie zmieniany 3 razy.

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 19 lut 2016 07:50 pm

witam
niestety mam ten sam problem zdobyłem schemat wtyczek od koma i przegwizdałem ale wszystko jest ok i nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić proszę o pomoc
pozdrawiam :(

armo
Posty: 171
Rejestracja: 05 lis 2014 07:30 pm
Lokalizacja: Darłowo
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: armo » 20 lut 2016 09:47 am

Jakbyś podłączył drugi zestaw (komputer + stacyjka z imo z kluczykiem) to byłoby wiadomo gdzie szukać.
Jeśli na nowym zestawie auto odpali to problem jest z komputerem albo ze stacyjką. Jak nie odpali to problem jest na instalacji.

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 20 lut 2016 05:08 pm

dzięki za info lecz niestety ciężko będzie załatwić taki zestaw na wypożyczenie i sprawdzenie. Dzisiaj też przyjechał gość z kompem i się podłączył ale nie mógł nawiązać połączenia. Nie wiem czy to wina że nie miał odpowiedniego oprogramowania czy coś innego. Może macie jakieś inne pomysły.

Amras
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2016 08:56 pm
Lokalizacja: Leszno
Samochód: AWD4.0TOURING07
Postawił flaszek: 1

Service immobilizer

Post autor: Amras » 20 lut 2016 07:17 pm

No i mnie dopadło, nacieszyłem się samochodem 1,5 tygodnia. :-(
Dziś przed południem pojechałem z rodzinką do centrum miasta, zero problemów.
Po obiedzie pojechałem do garażu wymienić żarówki w przednich reflektorach, pióra wycieraczek i dolać płynu do spryskiwaczy. Po skończeniu cały szczęśliwy wsiadłem do samochodu i zonk. Po przekręceniu kluczyka silnik nie odpalił. Za to wyświetlił się komunikat "service immobilizer". Dodatkowo nie ma informacji o temperaturze zewnętrznej i nie przechodzi kluczykowanie. Komputer?
Nie wiem czy to ma związek ale wczoraj jak wracałem z pracy po włączeniu silnika zapaliły się kontrolki ABS, hamulca i ESP za to wyłączyło radio i klima. Silnik pracował bez problemu. Wieczorem było już w porządku.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 lut 2016 07:57 pm

Amras pisze:Nie wiem czy to ma związek ale wczoraj jak wracałem z pracy po włączeniu silnika zapaliły się kontrolki ABS, hamulca i ESP za to wyłączyło radio i klima. Silnik pracował bez problemu. Wieczorem było już w porządku.
Sprawdź masy jedna jest przy skrzyni biegów. A druga pod filtrem powietrza.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 20 lut 2016 09:43 pm

siemka
właśnie walczę z tym problemem masy sprawdzone, wiązki od kompa sprawdzone i na razie nic nawet kompem przez złącze nie da się połączyć
jak będę wiedział coś więcej dam znać a jak ty coś znajdziesz to też proszę o wiadomość
pozdro i trzymam kciuki

Amras
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2016 08:56 pm
Lokalizacja: Leszno
Samochód: AWD4.0TOURING07
Postawił flaszek: 1

Post autor: Amras » 21 lut 2016 12:09 pm

No i dzisiaj poszedłem do samochodu szukać przyczyny niesprawności. Po włożeniu kluczyka do stacyjki samochód odpalił bez najmniejszych problemów. Kluczykowanie nie wykazało żadnych błędów. Nie wiem co o tym myśleć. :-( W tym tygodniu samochód idzie do znajomego mechanika na wymianę łączników, końcówek drążków, filtrów, olejów itp. Poproszę, żeby sprawdził też kable masowe.
Widzieliście koledzy ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=tbhTXDXNa7k
Może tu jest pies pogrzebany?

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 21 lut 2016 02:09 pm

widziałem ten filmik uczyniłem coś podobnego i nic jutro oddaje auto do elektronika zobaczymy co stwierdzi nie wiem czy przeżyje to rozstanie :D

armo
Posty: 171
Rejestracja: 05 lis 2014 07:30 pm
Lokalizacja: Darłowo
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: armo » 21 lut 2016 04:10 pm

Jeśli sprawdziłeś instalację i teoretycznie jest ok to problem będzie w stacyjce lub komputerze.

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 21 lut 2016 08:33 pm

Niestety i mnie to dziś dopadło wróciłem z gór na lawecie. Jutro oddaje auto do elektryka i zobaczymy co jest powodem nieudanego urlopu.

Coś takiego znalazłem na YT https://www.youtube.com/watch?v=Wf-Wlnw5UM8

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 22 lut 2016 12:30 am

macie może zainstalowane w swoim aucie takie coś jak AUTOPAGE RS-855 bo może tu mam problem i mam do tego też małego pilota z wyświetlaczem
pawel1980 jak będziesz coś wiedział daj znać
DZIĘKI
POZDRAWIAM
Załączniki
XT-855LCD.jpg
XT-855LCD.jpg

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 22 lut 2016 10:42 am

toperek1977 pisze:może tu mam problem i mam do tego też małego pilota z wyświetlaczem
to możliwe, to jest moduł zdalnego odpalania, osobiście go nie znam, ale jako taki powinien w odpowiednim momencie dezaktywować immobiliser, i może mu się coś pozajączkowało i miesza w systemie..
jakbyś nie miał poniżej link do instrukcji obsługi

http://www.manualsbase.com/pl/manual/55 ... rs-855lcd/

i instrukcji montażu (trzeba się zalogować by poczytać)

http://www.pdf-zoo.com/autopage/13606/r ... ion-manual
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 22 lut 2016 08:43 pm

Packa pali! :lol:
Najprawdopodobniej powodem wyświetlenia się komunikatu było wjechanie w dziurę z dużą kałużą i zanik masy. Elektryk przyjechał posprawdzał, kazał uruchomić, auto odpaliło.
Co zrobił:
- sprawdził jakie napięcie daje akumulator (podobno po wjechaniu w dziurę może odkleić się jakaś płytka w aku)
- przedmuchał kompresorem wszystkie wtyki i wtyczki przy kompie w nadkolu
- przeczyścił masy ( wyglądały tragicznie całe zaśniedziałe i zardzewiałe)
Jutro przyjedzie jeszcze wymienić 2 masy plecionki ( jedną przy poduszce pod filtrem powietrza, drugą przy silniku za chłodnicą) i zamontuje dodatkową ze skrzyni biegów do aku.

Na razie tyle najważniejsze że auto pali :mrgreen:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 lut 2016 09:58 pm

pawel1980,
jak się oberwie cela w aku to jest oberwana i jest po aku więc to można skreślic z listy
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

toperek1977
Posty: 24
Rejestracja: 16 lut 2016 09:45 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Samochód: Chrysler Pacifica 2005 3,5 l
Postawił flaszek: 1

Post autor: toperek1977 » 22 lut 2016 10:07 pm

dzięki chłopaki za info
jak już pisałem poprawiłem masy, sprawdziłem wtyczki i czujki na silniku, ako nowe i nic na razie czekam na info od fachowca mam nadzieje że do końca tygodnia się wyrobi
dam znać co było u mnie
dokumentacje od pilota mam ale dzięki bardzo
pozdrawiam
Michał

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 22 lut 2016 10:50 pm

zyga pisze:pawel1980,
jak się oberwie cela w aku to jest oberwana i jest po aku więc to można skreślic z listy

Zyga masz racje, ale napisałem wszystkie opcje które mogą mieć wpływ na ten problem, u mnie auto odpaliło, brak błędów, ale montuję dodatkową masę i wymieniam plecionki bo są w kiepskiej kondycji.
A znajomy elektryk sam to zaproponował i policzy mnie tylko za kable masy jakieś 60 zł, więc nic nie zaszkodzi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: UKŁAD ELEKTRYCZNY :.”