Liczne problemy z elektryką POMOCY PILNE!!!
Liczne problemy z elektryką POMOCY PILNE!!!
Po dopaleniu (dziś rano) po chwili zapalają się kontrolki ABS,poduszek , ręcznego, kontroli trakcji i jeszcze kilka innych dziwnych rzeczy:
- mrugające halogeny (nawet po wyłączeniu zapłonu) - konieczne odpięcie akumulatora
- brak świateł dziennych, mijania, drogowych (w każdym położeniu pokrętła "wersja auto")
- brak możliwości załączenia panelu wentylacji i klimatyzacji
- brak sterowania szybami
- klekotanie przekaźnika oznaczonego 56 (chyba od wycieraczek, ale po wyjęciu nic nie dało) a jak był włożony wrażenie że inne tez klekoczą
- brak zasilania radia i gniazd zapalniczek
- wyskakujący błąd P0660
Packa odpala i "normalnie" jeździ tylko bez świateł dziennych, drogowych na mrugających halogenach, kierunkowskazy działają, oświetlenie wnętrza też działa.
Koledzy czy ktoś miał podobna sytuację.
Proszę o Pilną pomoc jutro mam mały wyjazd
- mrugające halogeny (nawet po wyłączeniu zapłonu) - konieczne odpięcie akumulatora
- brak świateł dziennych, mijania, drogowych (w każdym położeniu pokrętła "wersja auto")
- brak możliwości załączenia panelu wentylacji i klimatyzacji
- brak sterowania szybami
- klekotanie przekaźnika oznaczonego 56 (chyba od wycieraczek, ale po wyjęciu nic nie dało) a jak był włożony wrażenie że inne tez klekoczą
- brak zasilania radia i gniazd zapalniczek
- wyskakujący błąd P0660
Packa odpala i "normalnie" jeździ tylko bez świateł dziennych, drogowych na mrugających halogenach, kierunkowskazy działają, oświetlenie wnętrza też działa.
Koledzy czy ktoś miał podobna sytuację.
Proszę o Pilną pomoc jutro mam mały wyjazd
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2017 10:08 pm przez raoaba, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
P0660 Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Solenoid Control Circuit - zawór od klapy w kolektorze dolotowym (już wiem, to ten zawór od pojedyńczej klapy przy alternatorze. Jak patrzysz na silnik to lewa strona między alternatorem a chłodnicą, patrz zdjęcie)
Pierwsza myśl to słaby styk masy. Błąd P0660 tez może się wyświetlić jeżeli nie będzie masy. Sprawdź na schematach skąd idzie masa do obu elektrozaworów od klap i zweryfikuj to miejsce. Punkty masy są m.in. pod akumulatorem. Może tez być brak styku na wtyczkach od kompa.
Masz mało czasu na znalezienie przyczyny. Nie wiem jakie masz umiejętności eletryczno-elektroniczne ale jak z tym słabo się czujesz to jedź do elektryka samochodowego.
Powodzenia
Pierwsza myśl to słaby styk masy. Błąd P0660 tez może się wyświetlić jeżeli nie będzie masy. Sprawdź na schematach skąd idzie masa do obu elektrozaworów od klap i zweryfikuj to miejsce. Punkty masy są m.in. pod akumulatorem. Może tez być brak styku na wtyczkach od kompa.
Masz mało czasu na znalezienie przyczyny. Nie wiem jakie masz umiejętności eletryczno-elektroniczne ale jak z tym słabo się czujesz to jedź do elektryka samochodowego.
Powodzenia
Dzięki za odpowiedź
Odnośnie P0660 prawdopodobnie wynika z tych innych problemów o których napisałem.
Kiedyś był temat o masach i mam pytanie?
Za lewym przednik kołem wkręcana jest masa w obudowę skrzyni biegów.
Pytanie brzmi:
Gdzie jest doprowadzony drugi koniec tej masy i czy jest przykręcany na wtyczkę czy jakoś inaczej.
Kiedyś widziałem (ze 2 lata temu) oberwaną przy skrzyni i dorobiłem bezpośrednio od tej śruby w skrzyni do akumulatora , czy dobrze ????
Odnośnie P0660 prawdopodobnie wynika z tych innych problemów o których napisałem.
Kiedyś był temat o masach i mam pytanie?
Za lewym przednik kołem wkręcana jest masa w obudowę skrzyni biegów.
Pytanie brzmi:
Gdzie jest doprowadzony drugi koniec tej masy i czy jest przykręcany na wtyczkę czy jakoś inaczej.
Kiedyś widziałem (ze 2 lata temu) oberwaną przy skrzyni i dorobiłem bezpośrednio od tej śruby w skrzyni do akumulatora , czy dobrze ????
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
niestety nie wiem ;(raoaba pisze:Gdzie jest doprowadzony drugi koniec tej masy
raczej na śrubę i bezpośrednio do karoserii auta. Tak są realizowane połączania masy między sinikiem a karoserią.raoaba pisze:czy jest przykręcany na wtyczkę czy jakoś inaczej
Błędu nie zrobiłeś. Ja też mam pociągnięty taki kabel tylko, że w okolice rozrusznika.raoaba pisze:Kiedyś widziałem (ze 2 lata temu) oberwaną przy skrzyni i dorobiłem bezpośrednio od tej śruby w skrzyni do akumulatora , czy dobrze ????
dołączam jeszcze zdjęcie lewej podłużnicy gdzie jest przykręcona masa od tego zaworu. To jest pod akumulatorem.
Skupiłem się na tym zaworze, ale może to nie być najkrótsza droga do rozwiązania twojego problemu/ów. Sprawdź te masę i może wtyczki pod skrzynką bezpieczników, więcej nie pomogę bo nie wiem czego się chwycić.
Przepraszam za sugestię, ale P0660 jak już napisałem prawdopodobnie wynika od powyższych problemów jak opisałem.
Najgorsze mruganie halogenów i inne opisane problemy z którymi nie da się jeździć.
A skąd jest dawana masa na Moduł Komfortu i Komputer????, jak przebiegają przewody i gdzie ???
Nie wiem czy idę dobrym tropem
Najgorsze mruganie halogenów i inne opisane problemy z którymi nie da się jeździć.
A skąd jest dawana masa na Moduł Komfortu i Komputer????, jak przebiegają przewody i gdzie ???
Nie wiem czy idę dobrym tropem
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
Zgodnie z moją tezą, zobacz sobie ten filmik. Rozwiązanie problemu zaczyna sie od 35min ale warto obejrzeć cały i zobaczyć jak elektryk analizuje i rozwiązuje takie sytuacje.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EQ9tqxsAu1o[/youtube]
PS. Czasem warto odkręcić takie oczko masy, bo przewody mogą trzymać się na jednym przysłowiowym "włosku" a po odkręceniu wszystko się rozpada i zostaje w rękach. Jeżeli się nie rozpadnie to i tak warto jest zalutować lub zacisnąć nowe oczko.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EQ9tqxsAu1o[/youtube]
PS. Czasem warto odkręcić takie oczko masy, bo przewody mogą trzymać się na jednym przysłowiowym "włosku" a po odkręceniu wszystko się rozpada i zostaje w rękach. Jeżeli się nie rozpadnie to i tak warto jest zalutować lub zacisnąć nowe oczko.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2017 07:45 pm przez lisu11, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
za dawanie sugestii nawet czasem z palca wyssanych nie przepraszaj. Robimy coś w formie "burzy mózgów", eliminujemy jedne sugestie dajemy inne, tak się rozwiązuje problemy.raoaba pisze:Przepraszam za sugestię
"Człowiek, który nie robi błędów, zwykle nie robi nic."raoaba pisze:Nie wiem czy idę dobrym tropem
Autor: Edward John Phelps
obierając którąś drogę albo ją potwierdzisz albo ją wykluczysz, co też będzie droga do rozwiązania problemu tylko dłuższą.
U ciebie najgorszy jest brak czasu i co z tego wynika pośpiech. Co za chwilę wprowadzi nerwowość.
Masy sprawdzone wyczyszczone i dalej to samo.
Inne spostrzeżenia.
Jedynie co się zmieniło to po zgaszeniu nie pulsują halogeny, a przy zgaszonym silniku można jedynie zapalić światła mijania i postojowe innych brak.
Po odpaleniu znów pulsują halogeny, ale przytrzymując kluczyk w pozycji pracy rozrusznika zapalają się światła mijania i pozycja z tyłu jak puszczę znów tylko pulsują halogeny.
Przy tym wszystkim nadal nie można załączyć panelu wentylacji/klimatyzacji i otwierać szyb.
Inne spostrzeżenia.
Jedynie co się zmieniło to po zgaszeniu nie pulsują halogeny, a przy zgaszonym silniku można jedynie zapalić światła mijania i postojowe innych brak.
Po odpaleniu znów pulsują halogeny, ale przytrzymując kluczyk w pozycji pracy rozrusznika zapalają się światła mijania i pozycja z tyłu jak puszczę znów tylko pulsują halogeny.
Przy tym wszystkim nadal nie można załączyć panelu wentylacji/klimatyzacji i otwierać szyb.
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
raoaba, To ustrojstwo bywa bardzo wrażliwe.... Ja do stacyjki doczepiłem czujnik cofania i efekt zdumiewający... były problemy że by wyłączyć silnik... tzn. wszystko gasło ale silnik nadal działał...
następny problem to przerwa na kablu klaksonu. ... po prostu w środku izolacji coś sie z miedzią stało...
Kable dobrze oglądaj...ponaginaj... pociągnij by mieć pewność ze parę centymetrów od kostki czy innego łączenia nie jest przerwany w środku
następny problem to przerwa na kablu klaksonu. ... po prostu w środku izolacji coś sie z miedzią stało...
Kable dobrze oglądaj...ponaginaj... pociągnij by mieć pewność ze parę centymetrów od kostki czy innego łączenia nie jest przerwany w środku
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Są tez ew. detektory przerw w przewodach - było już gdzieś o tym na F.głodźillaryki pisze:... następny problem to przerwa na kablu klaksonu. ... po prostu w środku izolacji coś sie z miedzią stało... Kable dobrze oglądaj...ponaginaj... pociągnij by mieć pewność ze parę centymetrów od kostki czy innego łączenia nie jest przerwany w środku
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
Witam
Wracam do tematu.
Czy któryś z kolegów ma dokładną rozpiskę lub schemat jakie urządzenia są "masowane" na (odpowiednio do każdej śruby) kolejnych trzech śrubach masujących na lewej podłużnicy.
Muszę ponownie tam poszperać, a dostęp mam nieciekawy, gdyż gazownik właśnie w tym miejscu zamontował parownik który wszystkie śruby częściowo zasłania. Wczoraj zrobiłem to "doraźnie" i jedyne co się poprawiło to to że nie mrugają halogeny po wyłączeniu kluczykiem i nie muszę odpinać klemy
.
Wracam do tematu.
Czy któryś z kolegów ma dokładną rozpiskę lub schemat jakie urządzenia są "masowane" na (odpowiednio do każdej śruby) kolejnych trzech śrubach masujących na lewej podłużnicy.
Muszę ponownie tam poszperać, a dostęp mam nieciekawy, gdyż gazownik właśnie w tym miejscu zamontował parownik który wszystkie śruby częściowo zasłania. Wczoraj zrobiłem to "doraźnie" i jedyne co się poprawiło to to że nie mrugają halogeny po wyłączeniu kluczykiem i nie muszę odpinać klemy
.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
są tam punkty uziemienia G100, G102, G103, G104. Generalnie b.dużo urządzeń i długo by pisać, znajdź serwisówkę (pamiętam że kolega lutek udostępniał) i tam w schemacie odnajdziesz "Ground distribution" i co jest podłączone do tego punktu.
PS. Działa ci "klakson" i czy we wszystkich zapalniczkach nie masz zasilania?
PS. Działa ci "klakson" i czy we wszystkich zapalniczkach nie masz zasilania?
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
zasilanie na tych bezpiecznikach pojawi się jak załączą się odpowiednie przekaźniki:
24,25,26 - accessory relay
34 - real booster fan relay
40, 41 - door node relay
42 - front blower motor relay
44, 45 - run relay
i te wszystkie przekaźniki sa sterowane z IPM (integrated power module - czyli skrzynka z bezpiecznikami ).
Napisze jeszcze inaczej. Te przekaźniki co widzimy i możemy wymieniać są dodatkowo sterowane/wyzwalane przez elektronikę wewnątrz tej czarnej skrzynki (to juz nie jest pokazane na schematach elektrycznych). To tez może być twój problem, że uszkodziła się właśnie tak elektronika. Najpierw jednak sprawdź co możesz.
Skup się może na jednym i ja bym wybrał accessory relay. Wyjmij go z gniazda i zobacz czy pojawia się +12V na pinie 85 w gnieździe i czy jest masa na pinie 86. Oczywiście po podaniu zapłonu.
PS. takie pomiary przy pomocy miernika mogą pokazać, że wszystko jest OK bo nawet jeden "włosek" w przewodzie da przejście do zera, ale przy obciążeniu napięcie spadnie. Dlatego elektrycy stosują żarówkę.
24,25,26 - accessory relay
34 - real booster fan relay
40, 41 - door node relay
42 - front blower motor relay
44, 45 - run relay
i te wszystkie przekaźniki sa sterowane z IPM (integrated power module - czyli skrzynka z bezpiecznikami ).
Napisze jeszcze inaczej. Te przekaźniki co widzimy i możemy wymieniać są dodatkowo sterowane/wyzwalane przez elektronikę wewnątrz tej czarnej skrzynki (to juz nie jest pokazane na schematach elektrycznych). To tez może być twój problem, że uszkodziła się właśnie tak elektronika. Najpierw jednak sprawdź co możesz.
Skup się może na jednym i ja bym wybrał accessory relay. Wyjmij go z gniazda i zobacz czy pojawia się +12V na pinie 85 w gnieździe i czy jest masa na pinie 86. Oczywiście po podaniu zapłonu.
PS. takie pomiary przy pomocy miernika mogą pokazać, że wszystko jest OK bo nawet jeden "włosek" w przewodzie da przejście do zera, ale przy obciążeniu napięcie spadnie. Dlatego elektrycy stosują żarówkę.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 lis 2016 11:22 pm
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Samochód: Pacifica '04 3.5L AWD (lpg)
- Postawił flaszek: 3
- Dostał flaszek: 5
rozumiem że nie masz +12V na pinie 85 od tego przekaźnika co pisałem. Skontroluj pin 30 jeszcze dodatkowo. Sprawdź tak samo przekaźnik "Run relay" dla pinów 85 i 30.raoaba pisze:Brak napięcie po załączeniu zapłonu jak i po odpaleniu auta.
-------------------------- Edit
przypomę tylko:
1 pomiar robisz między pinem 85 a minusem na akumulatorze
2 pomiar robisz między pinem 30 a minusem na akumulatorze
3 pomiar robisz miedzy pinem 86 a plusem akumulatora
-------------------------- Edit
Jeszcze jeden pomysł. Jak już wywołałem ten klakson "do tablicy" to sprawdźmy tez jego. Nic nie pisałeś o bezpieczniku 28 więc rozumiem, że napięcie na nim jest ale sprawdź dla pewności. Sprawdź piny 30, 85, 86 na przekaźniku Horn Relay.
Jeżeli potwierdzisz brak napięcia +12V na pinach 85 i 30 to stawiam na uszkodzoną skrzynkę wewnątrz
Możesz jeszcze sprawdzić same przewody we wiązce. Do skrzynki masa jest dostarczana 3 przewodami:
wtyczka C5 - 14pin przewód idzie z punktu G103
wtyczka C1 - 6 pin przewód idzie z punktu G102
wtyczka C7 - 8 pin przewód idzie z akumulatora
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2017 04:28 pm przez lisu11, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziękuję za zainteresowanie, ale w trakcie i po "mieszaniu" przy wymienionych bezpiecznikach problem samoistnie ustąpił (myślę że nie chwilowo).
Co było przyczyna nie stwierdziłem, a szkoda może by się przydało innym.
Jeśli problem się powtórzy (czego bym nie chciał ) podejmę dalszą walkę.
Pozdrawiam
Co było przyczyna nie stwierdziłem, a szkoda może by się przydało innym.
Jeśli problem się powtórzy (czego bym nie chciał ) podejmę dalszą walkę.
Pozdrawiam
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Chyba jesteś optymistą, ale życzę by się sprawdziłoraoaba pisze:po "mieszaniu" przy wymienionych bezpiecznikach problem samoistnie ustąpił (myślę że nie chwilowo).
Skoro nie udało się stwierdzić przyczyny, to wielce prawdopodobne jest, że istnieje nadal ale się z lekka ukryła.raoaba pisze:Jeśli problem się powtórzy
Ewidentny brak kontaktu w jakimś obwodzie w obrębie IPM skoro gmeranie w bezpiecznikach poprawiło.
Gdyby co do czego w przyszłości... Wiesz gdzie szukać. Masz już doświadczenie w te klocki.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
problem zapewne powróci, ale już wiesz w jakim rejonie szukać.raoaba pisze:w trakcie i po "mieszaniu" przy wymienionych bezpiecznikach problem samoistnie ustąpił (myślę że nie chwilowo).
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Niestety entuzjazm przedwczesny był
Po złożeniu całości znów problem wrócił, ale w trakcie "kluczykowania" chwilowo było OK, więc pomyślałem że to stacyjka i wziąłem się do rozbiórki co oczywiście nie przyniosło efektu.
Powróciłem do masy, ale od tyłu jak na filmiku powyżej (wcześniej tez próbowałem ale musiałem pomylić piny) po przeglądnięciu serwisówki i odszukaniu na stronie 829 INTEGRATED POWER MODULE C5 - GRAY 26 WAY jest to pin 14 przewód czarno/żółty i okazało się sukcesem, lecz dziś ze względu na porę (a było to przed chwilą) dałem sobie spokój. Jutro albo w poniedziałek odnajdę go w wiązce, która dochodzi pod lampa lewą i poprowadzę nowa masę.
Z czego można wnioskować mimo dokładnego przeglądu mas gdzieś jest przerwa w układzie, chyba że w samej kostce przy pinie, ale to się okaże.
Dziękuję koledze lisu11 za podesłanie serwisówki, bardzo się przydała za co daję flaszkę
Pozdrawiam.
Po złożeniu całości znów problem wrócił, ale w trakcie "kluczykowania" chwilowo było OK, więc pomyślałem że to stacyjka i wziąłem się do rozbiórki co oczywiście nie przyniosło efektu.
Powróciłem do masy, ale od tyłu jak na filmiku powyżej (wcześniej tez próbowałem ale musiałem pomylić piny) po przeglądnięciu serwisówki i odszukaniu na stronie 829 INTEGRATED POWER MODULE C5 - GRAY 26 WAY jest to pin 14 przewód czarno/żółty i okazało się sukcesem, lecz dziś ze względu na porę (a było to przed chwilą) dałem sobie spokój. Jutro albo w poniedziałek odnajdę go w wiązce, która dochodzi pod lampa lewą i poprowadzę nowa masę.
Z czego można wnioskować mimo dokładnego przeglądu mas gdzieś jest przerwa w układzie, chyba że w samej kostce przy pinie, ale to się okaże.
Dziękuję koledze lisu11 za podesłanie serwisówki, bardzo się przydała za co daję flaszkę
Pozdrawiam.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
raoaba,
musisz zmienić taktykę zamiast miernika potrzebna jest żarówka
najlepiej 2 po 21 W
wtedy jak sobie przedzwonisz wiązkę to będziesz miał pewność, że nie jest gdzieś jakiś mizerny kontakt
miernik pokaże przejście nawet jak będziesz miał tylko jeden włos w przewodzie sprawny na żarówkę to już nie zadziała
musisz zmienić taktykę zamiast miernika potrzebna jest żarówka
najlepiej 2 po 21 W
wtedy jak sobie przedzwonisz wiązkę to będziesz miał pewność, że nie jest gdzieś jakiś mizerny kontakt
miernik pokaże przejście nawet jak będziesz miał tylko jeden włos w przewodzie sprawny na żarówkę to już nie zadziała
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Liczne problemy z elektryką POMOCY PILNE!!!
Standardowy przekaźnik LLC. Każdy dealer będzie dobrym adresem. Sam mam takich trochę w piwnicy.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 16 maja 2014 04:26 pm
- Lokalizacja: Sulmierzyce
- Samochód: Pacifica 3.5 2006r
- Postawił flaszek: 1
Re: Liczne problemy z elektryką POMOCY PILNE!!!
Witam
Odświeżę temat gdyż w mojej pacce pojawił się takowy błąd. Objawy podobne do powyższych ale dodatkowo skrzynię automatyczną mam zablokowaną i co się z tym wiąże uziemiony samochód. Rozumiem, że również mam szukać problemów z masą według powyższych wskazówek?
Odświeżę temat gdyż w mojej pacce pojawił się takowy błąd. Objawy podobne do powyższych ale dodatkowo skrzynię automatyczną mam zablokowaną i co się z tym wiąże uziemiony samochód. Rozumiem, że również mam szukać problemów z masą według powyższych wskazówek?