Klimatyzacja

kanapy, fotele, dywany itp...
szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Klimatyzacja

Post autor: szunaj60 » 16 kwie 2009 12:13 am

Zbliża się okres wiosenno-letni.W związku z tym mam pytanie .
Czy należy dobić klimę tj.doładować czy poczekać aż przestanie chłodzić?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 kwie 2009 05:45 am

jak działa i jesteś zadowolony z jej skuteczności to chyba tylko wymiana filtra pyłkowego i czyszczenie kanałów wentylacyjnych, jak jest mało wydajna to zdojenie gazu, kontrola szczelności i ponowne uzupełnienie
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Mazur4x4
Posty: 50
Rejestracja: 06 sty 2009 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 2

Post autor: Mazur4x4 » 16 kwie 2009 10:47 am

klimatyzację czyścić samemu czy oddać do fachowców od tego, filtry wymienione, żadnych przykrych zapachów nie ma, chłodzi bardzo ładnie....

pozdrowienia:
Mazur__
pozdrowienia:
Mazur__

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 kwie 2009 10:56 am

to się robi tak :)
jedziesz do warsztatu, ale takiego, że Cie nie wywalą za bramę albo nie poślą na kawę do biura za ścianą, patrzysz jak oni to robią, następny raz robisz sam:)

wielkiej filozofii nie ma, wyciągają filtr, przez kratki wentylacyjne rozpylają preparat, udają że coś tam czyszczą, wystawiają kwita do kasy

ja tam twierdze, że jak sobie sam dobrze nie zrobisz, to nikt Ci tego nie zrobi no chyba, że robisz to u mnie :):):)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Mazur4x4
Posty: 50
Rejestracja: 06 sty 2009 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 2

Post autor: Mazur4x4 » 16 kwie 2009 11:05 am

czyli generalnie...kupic preparat ( widziałem ostatnio PLAK do czyszczenia klimatyzacji) zastosować się do instrukcji obsługi na opakowaniu i po kłopocie...ale pytanie czy warto wogle to robić jak nic się nie dzieje....
pozdrowienia:
Mazur__

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 kwie 2009 11:14 am

Warto bo jak już śmierdzi, a kanały robią się zielone od glonów to więcej roboty jest.
profilaktyka :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

rob51
Posty: 8
Rejestracja: 07 maja 2009 09:04 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: rob51 » 20 maja 2009 03:28 pm

Witam. A gdzie się w Pacce znajduje sie filtr kabinowy. Gdzieś się doczytałem że pod schowkiem u pasażera ale ja tam nic takiego nie widziałem. Ktoś wie jak się wymienia go? :?:

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 maja 2009 03:30 pm

Bardzo prosto demoutujesz zaslepke i wyciagasz go w dół .
A miejsce dokladnie tak jak piszsz pod schowkiem pasazera :)

rob51
Posty: 8
Rejestracja: 07 maja 2009 09:04 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: rob51 » 21 maja 2009 12:26 am

Własnie i tu mnie szag jasny trafia bo nie wiem gdzie ta zaslepka i nie wiem co mogło by się tu odkręcić żeby do niego się dostać. Może ktoś ma to nam jakimś obrazku albo na zdjęciu? Z góry dzięki

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 21 maja 2009 06:30 am

odsuwasz fotel pasażera do tyłu zajmujesz pozycję jak po 2 dużych flaszkach
następnie przesuwasz to co jest zaznaczone na zielono , a później odciągasz już dekielek obudowy filtra zaznaczone na pomara?czowo
Obrazek
filtr wyszarpujesz do dołu, w połowie będziesz musiał bo przełamać, czerwona kreska
Obrazek

z nowym postępujemy w kolejności odwrotnej
jak już wymieniasz filtr to warto sobie odgrzybić układ
wyciągasz filtr zamykasz klapkę, lokalizujesz na podszybiu gdzie jest wlot powietrza do wentylacji wprowadzasz tam wężyk od spray'u grzybobójczego tylko tak, żeby go wentylator nie wciągnął:) odpalasz auto, ustawiasz wszystkie nawiewy na otwarte- te z tyłu też przestawiasz "dmuchanie na centralne klatki i obieg wewnętrzny, dmuchawa na max
wychodzisz z auta przymykasz drzwi chyba, że wiesz iż ono się nie zamknie to je zamykasz :)
następnie naciskasz rozpylacz i cierpliwie czekasz aż butelka się opróżni
po rozpyleniu chwile czekasz otwierasz wszystkie drzwi, gasisz silnik jak opary wylecą montujesz nowy filtr i po robocie
pacifica ma duża kubaturę dlatego warto rozpylić 1,5 - 2 preparatów
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

polmadcoll
Posty: 22
Rejestracja: 09 mar 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: polmadcoll » 21 maja 2009 10:32 pm

U mnie np. nie ma filtru kabinowego. Posiadam wersje podstawową i niestety nie ma, nawet zakupiłem takowy filtr, bo chciałem wymienić. Także filtr został. :D

Ma ktos jeszcze wersje podstawową z manualną klimą?

rob51
Posty: 8
Rejestracja: 07 maja 2009 09:04 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: rob51 » 21 maja 2009 10:45 pm

No chyba ja też mam taką wersję bo to co na obrazku u mnie nie ma tego ;( Też zakupiłem filtr kabinowy ale widzę że mi się chyba nie przyda. Odsprzedam zainteresowanym po niższej cenie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 27 maja 2009 10:19 pm

a weź no tam zaglądnij dobrze mniej więcej widok jest taki :

Obrazek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

rob51
Posty: 8
Rejestracja: 07 maja 2009 09:04 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: rob51 » 27 maja 2009 11:13 pm

no własnie tak myślałem że tu powinien się znajdować ale u mnie nie ma takiej kieszeni :S

polmadcoll
Posty: 22
Rejestracja: 09 mar 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: polmadcoll » 01 cze 2009 08:46 pm

U nasz po prostu nie ma tej kieszeni, jest to w całości, to znaczy że jak wyjmiesz kiesze? to masz dziurę i weź sobie teraz wyobraź jakby była ona zalana plastikiem. :D

Kamilos
Posty: 51
Rejestracja: 08 sty 2009 11:17 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Kamilos » 23 sie 2009 10:14 pm

W okresie wakacyjnym na zewnatrz ok 35-40 w aucie 18 i trzymało dobrze ale pare razy przestało dmuchac ok poprostu musiała złapac oddech i po kilku upalnych minatach wracała do ładu i dalej chłodziła spocone ciała pasażerów :D Ale od paru dni jesli tylko staje np na stacji paliw spod auta z przodu tak z prawej strony od pasazera tam gdzie wentylatory mniej wiecej(ale wody w aucie nie ma w srodku wydobywa sie na zewnatrz)poprostu powstaje pod autem kałuza wody mniej wiecej nie przesadzajac jak by rozlal 2 kufle piwa :!: kiedy dzis rano odpaliłem auto pochodziło moze z minute podjechałem 5 metrów do przodu i znów pod autem 2 kufle wody co to moze byc?? klima działa chłodzi filtr wymieniony,ale leje sie spod auta straszelnie czekam na jakies rady bo juz nie mam natchnienia ciagnac auta znowu do warsztatu.............. :devil:

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 23 sie 2009 11:26 pm

Kamilos pisze:W okresie wakacyjnym na zewnatrz ok 35-40 w aucie 18 i trzymało dobrze ale pare razy przestało dmuchac ok poprostu musiała złapac oddech i po kilku upalnych minatach wracała do ładu i dalej chłodziła spocone ciała pasażerów :D Ale od paru dni jesli tylko staje np na stacji paliw spod auta z przodu tak z prawej strony od pasazera tam gdzie wentylatory mniej wiecej(ale wody w aucie nie ma w srodku wydobywa sie na zewnatrz)poprostu powstaje pod autem kałuza wody mniej wiecej nie przesadzajac jak by rozlal 2 kufle piwa :!: kiedy dzis rano odpaliłem auto pochodziło moze z minute podjechałem 5 metrów do przodu i znów pod autem 2 kufle wody co to moze byc?? klima działa chłodzi filtr wymieniony,ale leje sie spod auta straszelnie czekam na jakies rady bo juz nie mam natchnienia ciagnac auta znowu do warsztatu.............. :devil:
To normalne tak byc musi :)

Kamilos
Posty: 51
Rejestracja: 08 sty 2009 11:17 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Kamilos » 25 sie 2009 03:16 pm

Tylko ze kurcze przed tem tak nie było wiem ze czasem pod autem w niektórych autach musi być woda bo sie skrapla tam gdzie na parowniku czy cus ale czy az tyle tej wody ze jak by zaczał zbierac od rana to na wieczór by sie w niej wykąpał :mrgreen: a auta nie oddam po raz 3 juz w tym miesiacu do mechanika bo sie kumple w pracy zaczynaja smiac ze sie z zona na polo zamieniłem :8

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 25 sie 2009 06:17 pm

ilość wody zależy od obciążenia i wydajności klimy
w cieplejsze i wilgotniejsze dni, ilość skroplin jest największa ale z tego co pamiętam to odprowadzenie jest na wysokości ściany grodziowej, i raczej tak jak napisałeś, że na wysokości wentylatorów to raczej nie powinna się pokazywać woda o ile parkujesz na równym podłożu
w okolicy wentylatorów jest skraplacz i zasobnik jeżeli jest uszkodzony czujnik temperatury parownika lub jak niektórzy nazywają "czujnik szronienia" to węże i zasobnik może robić się oszroniony i stąd może się brać woda w tej okolicy
a za dużo wody z wymiennika i takie przymulanie klimy to może być objaw przytkanego filtra powietrza wtedy wymiennik nie oddaje całego zimna jaki w sobie posiada

no chyba że masz problem z wodą w układzie chłodzenia silnika
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

wiaderny77
Posty: 22
Rejestracja: 04 lis 2009 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wiaderny77 » 28 cze 2010 04:20 pm

Mam pytanie - czy ktoś wie czy w Pacyfice jest klimatyzowany schowek bo u mnie żaden nie chłodzi płynów do picia być może coś należy włączyć.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 cze 2010 09:21 pm

nie ma takiej opcji
kiedyś w mc donald dawali takie wieszaczki i można było sobie wystawić puszkę za okno

ps.
wybierz schowek wytnij dziurę do kanału powietrznego i będzie klimatyzowany

pomysły banalne są najbardziej opłacalne
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 28 cze 2010 10:08 pm

witam w mojej chłodzi tylny schowek ten środkowy jak gałka jest na''auto'' pozdrawiam qstruck
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010 09:03 am przez orzeł, łącznie zmieniany 1 raz.
są samochody i była pacifica

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 29 cze 2010 12:49 am

U mnie chłodzi oby dwa środkowe i ten nad nogami pasażera nic nie robiłem było tak od samego początku.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 29 cze 2010 06:04 am

takie chłodzenie tych schowków odbywa się przez oddanie chłodu z kanału powietrznego, i w zależności od tego do jakiej temperatury schodzi klimatyzacja część chłodu przechodzi przez ścianki kanału, jeżeli ustawi się nawiew na kratki to kanały bardziej się wychładzają i schowki lepiej lub gorzej są schłodzone, w megan np.jest to tak rozwiązane, że w kanale powietrznym jest otwór i harmonijka mniejszy odpowiednik takiej jaka jest między drzwiami a słupkiem i nią przez otwór na oko fi 16 leci sobie powietrze i schładza to co znajduje się w schowku, na zimę zasłania się otworek żeby nie leciało do niego ciepłe powietrze
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 29 cze 2010 10:22 am

Podobne rozwiązanie jakie opisał Zyga ma Omega tylko tam jak i u nas w schowku mieści się jedna góra dwie puszki piwa ale zawsze coś :)
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

grzeskiel
Posty: 33
Rejestracja: 29 lis 2009 01:06 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: grzeskiel » 04 lip 2010 01:02 pm

witam wszyskich serdecznie wszyscy piszą o zle działajacej klimie a u mnie jest sytuacja taka że podczas dłuższej jazdy na auto zamarza mi parownik
grześ

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 05 lip 2010 01:10 am

grzeskiel, a obieg wewnętrzny sie wyłącza czy nie panel klimy potrafi się zawiesić w zimie przy -20 panel ustawił obieg wewnętrzny i na nim sie zatrzymał po resecie panelu wszystko wróciło do normy.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

slavi
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2009 02:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

klimatyzacja

Post autor: slavi » 10 lip 2010 09:34 am

witam
Mam klimatronika i wymieniałem panel klimy
i nie chce działac mi klimatyzacja, jest napełniona wszystko w układzie jest ok
nie wiem czy przy wymianie klimatroniku nie trzeba jego zestroic lub zalogowac cos takiego obiło mi sie o uszy
zaznacze ze panel sam w sobie działa nawiewy
nie działa tez do końca sterowanie nawiewów na tylnie siedzenie
moze ktos miał z tym do czynienia albo jakiś schemat elektryczny klimy
pozdrawiam
i dzekuje za pomoc
Sławek

grzeskiel
Posty: 33
Rejestracja: 29 lis 2009 01:06 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: grzeskiel » 12 lip 2010 07:09 am

Napewno się wyłancz byłem tez w serwisie zrobili dopasowanie komputerem bo ten sposób opisywany na forum nic nie dawał najciekawsze jest to że jesli wyłącze auto ustawienie tylko wlącze klime ręcznie nic takiego niema miejsca. Szpec od klimy mówił ojakims zaworze rozpreżnym

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 07:12 ]
Napewno się wyłancza byłem tez w serwisie zrobili dopasowanie komputerem bo ten sposób opisywany na forum nic nie dawał najciekawsze jest to że jesli wyłącze auto ustawienie tylko wlącze klime ręcznie nic takiego niema miejsca. Szpec od klimy mówił o jakims zaworze rozprężnym
grześ

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 27 lip 2010 11:03 pm

widlak pisze:grzeskiel, a obieg wewnętrzny sie wyłącza czy nie panel klimy potrafi się zawiesić w zimie przy -20 panel ustawił obieg wewnętrzny i na nim sie zatrzymał po resecie panelu wszystko wróciło do normy.
Jak się robi reset panelu ?
Czy poprostu się go wyłącza PWR ?
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 28 lip 2010 12:02 am

GPC, na forum jest opisane, szukamy :mrgreen:
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Heniek01
Posty: 183
Rejestracja: 30 lis 2009 07:28 pm
Lokalizacja: Poznań-Kielce
Samochód: FWD4.0LIMITED08
Dostał flaszek: 2

Post autor: Heniek01 » 28 lip 2010 12:22 pm

Ostatnio zmieniony 28 lip 2010 12:24 pm przez Heniek01, łącznie zmieniany 1 raz.

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 28 lip 2010 01:50 pm

To widziałem, te testy przeprowadzałem. Teoretycznie według tych instrukcji jest wszystko OK ale... :/ Wczoraj strasznie zaparowała mi szyba i zauważyłem, że prawie wcale nie dmucha mi powietrze na szybę przednią mimo różnych kombinacji i oczywiście wciśniętego przycisku nadmuch na nią. Kiedyś już tak miałem zrobiłem reset akumulatora i do teraz było OK ( właściwie wczoraj zauważyłem przy wilgotnej pogodzie).
Dlatego pytałem o reset Panela bo być może wystarczy tylko go zresetować a nie całe auto.
Wydaję mi się, że mogą być przyczyną błędy na kompie, które zakłucają prawidłową pracę pozostałej elektroniki. Mam drobne błędy P0300 P0301 ( muszę zmniejszyć przerwę na świecach oraz 02096 (po zmniejszeniu przerwy muszę przeregulować LPG)

PS. Panel nawiewu pracuje tak jakby się przestawił o 1-poziom do dołu i nie można załączyć nadmuchu szyby. Pozostałe pozycje działają, choć nie idealanie. Nadmuch na nogi idzie również na Twarz. Z tego co pamiętam to po resecie AKU.. Nadmuch na nogi to był na nogi a na twarz to twarz a nie MIX-masz.

Jeżeli ktoś wie jak jeszcze można sobie z tym poradzić inaczej niż poprzez reset akum... to będę wdzięczny.
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

slavi
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2009 02:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: slavi » 03 sie 2010 11:32 am

witam
moze ktoś coś podpowie
podstawiłem drugi czujnik na osuszaczu
podstawiłem drugi zawór rozprężny
klima włącza sie zaczyna chłodzic po czym jak na wysokim ma 16atm wyłącza sie
włączy sie jak zejdzie do 8 atm i poznij wyłącza sie jak chce przy 11 do 14atm
nie mam juz pomysłu
pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 03 sie 2010 12:09 pm

slavi, dawaj serwer jakiś to ci wrzucę.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 sie 2010 12:17 pm

wyślij to wrzucę na rapida
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

pawel78
Posty: 180
Rejestracja: 14 cze 2009 02:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pawel78 » 03 sie 2010 03:26 pm

kolego slavi w zeszłym tygodniu u znajomego wymienialiśmy panel klimy czyli sam panel z przyciskami bez osprzetu itp. na inny bo tamten sie popsuł po wpięciu nowego bez żadnego kompa, logowania itp. wszystko działa klimka chłodzi.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 04 sie 2010 09:42 am

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

slavi
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2009 02:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: slavi » 04 sie 2010 03:07 pm

Kolego Paweł a masz jeszcze ten stary panel bo mi w moim napewno dobrym padł wyświetlacz moze bym złozył z 2 jeden
i jakie były obiawy

pawel78
Posty: 180
Rejestracja: 14 cze 2009 02:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pawel78 » 05 sie 2010 12:34 pm

objawem był brak sterowania czyli po prostu nie można było włączyć klimy przyciskami tylko na sztywno w skrzynce bezpiecznikowej zwierając na przekaźniku, panel powinien gdzieś leżeć ale jak leży to jest u kuzyna w garażu a kuzyniak na urlopie, będę mógł zajżeć dopiero w poniedziałek

slavi
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2009 02:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: slavi » 05 sie 2010 01:30 pm

umnie panel w jakiś tam sposób działa nie chce tylko wykonac testów
jeszcze poległ mi czujnik temperatury zewnętrznej nie wiem czy go mozna sprawdzić w jakiś sposóbten czujnik czy tylko przez podstawienie drugiego
prawdopodobnie do czasu nie zrobienia czujnika i tak klima nie bedzie sie załączac bo jest na wyswietlaczu cały czas -40

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 05 sie 2010 01:46 pm

slavi pisze:czujnik temperatury zewnętrznej nie wiem czy go mozna sprawdzić w jakiś sposóbten czujnik czy tylko przez podstawienie drugiego

w temperaturze pokojowej 20 stopni powinien mieć oporność rzędu 9-11 kΩ
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

slavi
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2009 02:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: slavi » 06 sie 2010 05:24 pm

dzięki sprawdziłem czujnik dobry
zrobiła sie przerwa na złączu pod lampą przeczysciłem styki i jest ok temp. pokazuje dobrą
co do klimatyzacji to sie dalej nie poddaje na przekażniku pierwszym z bezpiecznikiem 34 to sterowanie odbywa sie przez minus i u mnie jest duzy spadek na minusie bo przy wyłączonej klimie jest 6V a przy załączonej podskakuje do 11V i nie załącza klimy
jak podłączyłem minus z akumulatora to klima zasuwa na maxa bez żadnych problemów
może ktoś podpowie gdzie tego sterowania szukać

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 06 sie 2010 05:55 pm

poszukaj na forum gdzieś było odnośnie wymiany kabli w skrzynce z bezpiecznikami na grube nie mogę tego znaleźć
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 06 sie 2010 06:06 pm

zyga, czy to o to biega jak nie to wykasuj http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 08 sie 2010 12:54 am

slavi pisze:Kolego Paweł a masz jeszcze ten stary panel bo mi w moim napewno dobrym padł wyświetlacz moze bym złozył z 2 jeden
i jakie były obiawy
Jeśli nie znajdziesz to może alternatywą będzie dla ciebie to ogłoszenie
http://moto.allegro.pl/item1147715616_c ... zacji.html

Luk.
Posty: 60
Rejestracja: 29 mar 2009 09:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Luk. » 08 sie 2010 09:04 pm

jak rozmowa o panelu klimy to może ktoś naprawiał podswietlenie panelu, ( czy da sie go rozebrac po wymontowaniu bo cos nie styka ) u mnie panel działa ale czasami cały gasnie i muszę na wyczucie sterować nawiewami itp.
Koszt drugiego panela koło 300 - 400 zł używanego :(
Luk.

wojwes
Posty: 194
Rejestracja: 26 kwie 2010 07:46 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojwes » 11 sie 2010 08:46 pm

kupiłem filtr przeciwpyłkowy z aktywnym węglem ale nie ma tam oznaczenia jak go włożyć. Czy rozróżnia się lewą lub prawą stronę?
https://zapunkty.blogspot.com

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 11 sie 2010 11:16 pm

wojwes, powinny być strzałki pokazujące kierunek wlatującego powietrza
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

mendofon
Posty: 8
Rejestracja: 07 lip 2010 04:04 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mendofon » 22 wrz 2010 02:15 pm

Witam
Jeśli ktoś miałby problem jak mój, to go opiszę. W upalny dzień wysiadł mi przedni nawiew. Mimo otwartych szyb,i sztbra w środku zrobił się Sajgon... Mechanik wyjął moduł sterujący dmuchawą i w małych scalakach tam zamkniętych wypatrzył zimny lut. Po naprawie jest super. Niestety od początku moja packa nie chciała zmieniać nawiewów. W zimie dmuchała tylko z konsoli - szyba i nogi zamarzały. Jak się zrobiło gorąco, to przestawiła sobie klapy na nogi i znów nogi zamarzały... Reset i wykrywanie błędów nic nie dały. Po wyjęciu panelu od klimy mój mech znalazł jeszcze 3 zimne luty. Po naprawie wszystko jest super, koszty zamknęły się w 50 złotych :D
Jeśli ktoś miałby podobne problemy, to mam nadzieję, że mój opis się przyda
Pozdrawiam gorąco
Arek
Arek

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: WNĘTRZE :.”