Przełączanie km/h na mile
Przełączanie km/h na mile
Koledzy powiedzcie mi czy można przełączać kilometry na mile w sytuacji gdy jedziemy 160 km/h i brakuje już prędkościomierza. Pytam bo jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić.
Predkosciomierz????
Witam . Czy mozecie mi powiedziec jak zmienic km na mile i odwrrotnie na predkosciomierzu bo te 160 km/h troche dziwnie wyglada. I jeszcze jedno ile realnie taka packa pojedzie bo jakos nie mialem gdzie sprawdzic.
przełączając z mili na km i odwrotnie zmieniasz tylko przeliczanie kompa, cyferki sa niezmienne, pozostaje tylko ........pisak.... ..
nie rozumiem czemu ci to tak przeszkadza, przecież to nie Corvette,
a ile pojedzie?? gdzieś na forum są osiągi chlopaków... ale chyba coś około 190 i odcina zapłon .. mysle że to i tak wystarczy
nie rozumiem czemu ci to tak przeszkadza, przecież to nie Corvette,
a ile pojedzie?? gdzieś na forum są osiągi chlopaków... ale chyba coś około 190 i odcina zapłon .. mysle że to i tak wystarczy
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
tomasz962,
A jak sobie zmienisz mile na kilometry to i wskazania temperatury będą bardziej przyjazne bo w stpniach Celcjusza a nie Farenfeita. To zmiana systemu jednostek a nie tylko jednostek prędkości.
W Polsce zwykle dozwolone jest 50/90/110 a na autostradach jak nie ma ograniczeń znakami ciut więcej. 160 a nawet więcej Packa pójdzie na spoko tylko po co sie aż tak spieszyć? Byle czegoś, o czym nawet mówić nie chcę, nie dogonić. brrrrrr
A jak sobie zmienisz mile na kilometry to i wskazania temperatury będą bardziej przyjazne bo w stpniach Celcjusza a nie Farenfeita. To zmiana systemu jednostek a nie tylko jednostek prędkości.
W Polsce zwykle dozwolone jest 50/90/110 a na autostradach jak nie ma ograniczeń znakami ciut więcej. 160 a nawet więcej Packa pójdzie na spoko tylko po co sie aż tak spieszyć? Byle czegoś, o czym nawet mówić nie chcę, nie dogonić. brrrrrr
W takim razie masz "cosik" uszkodzone albo...pisk pisze:Chyba z górki
Po płaskim nie ciągnie więcej niż 160km/h
przełącz licznik na mile bo inaczej zawsze będziesz jechał maksymalnie 160km/h jak masz na skali 160
Przy bodajże 115 mph "odcina zapłon" jak takowe ustrojstwo jest nie zdjęte - i większość to potwierdzi.
...
Gwoli przypomnienia dla entuzjastów rajdów...
Dłuższe turlanie z prędkością 160 km/h lub więcej może się bardzo źle skończyć dla skrzyni biegów... naprawić się da, ale ekspertów niewielu w tej dziedzinie i trochę to kosztuje.
Pacusia - to piękne auto, ale nie wyścigowe. Jak jeden z przedmówcow słusznie zauważył - chcesz zbliżyć się do bariery dźwięku? Kup korwetę lub Forda Mustanga - niedawno widziałem piękny model za niecałe 10000 USD w stanie idealnym.
Dłuższe turlanie z prędkością 160 km/h lub więcej może się bardzo źle skończyć dla skrzyni biegów... naprawić się da, ale ekspertów niewielu w tej dziedzinie i trochę to kosztuje.
Pacusia - to piękne auto, ale nie wyścigowe. Jak jeden z przedmówcow słusznie zauważył - chcesz zbliżyć się do bariery dźwięku? Kup korwetę lub Forda Mustanga - niedawno widziałem piękny model za niecałe 10000 USD w stanie idealnym.
I dłuższa jazda z taką prędkością powoduje groźny wir ... w zbiorniku paliwa a to z kolei jest groźne dla kieszenieldorin pisze:Dłuższe turlanie z prędkością 160 km/h lub więcej może się bardzo źle skończyć dla skrzyni biegów... naprawić się da, ale ekspertów niewielu w tej dziedzinie i trochę to kosztuje
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 10 paź 2013 11:27 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
licznik -prędkościomierz
Może mi ktoś podpowiedzieć dlaczego w moim samochodzie podświetlany licznik jest wyskalowany na 240 km/h, a z tego co jest mi wiadome wszystkie mają do 160 km/h lub mil. Oczywiście nie przeszkadza mi to wręcz przeciwnie, pytam tak z czystej ciekawości.
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Dokładnie tak jak ci kolega podpowiada Pacifica na rynek Kanadyjski miała liczniki skalowane do 240 km . Bo w Kanadzie troszeczkę łagodniejsze są kryteria jeśli chodzi o prędkość a w USA jeżdżą wolniej i bardziej przepisowo by nie trafić do pierdla za przekroczenie. To taka cała prawda i tej słynnej papierowej Ameryce jak to dokładnie jeden z naszych kolegów powiedział
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
Od 1970 roku w Kanadzie obowiązuje system metryczny.. przynajmniej oficjalnie
bo tak na prawdę to zwyczajowo funkcjonują oba systemy w zależności od branży
to też jedna z przyczyn dla których auta dedykowane na rynek kanadyjski miały liczniki skalowane w km/h
bo tak na prawdę to zwyczajowo funkcjonują oba systemy w zależności od branży
to też jedna z przyczyn dla których auta dedykowane na rynek kanadyjski miały liczniki skalowane w km/h
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 10 paź 2013 11:27 pm
- Lokalizacja:
- Samochód: