brak hamulców
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
brak hamulców
długo się zastanawiałem ale napisze :
mam bardzo słabe hamulce .Nie czuć przy lekkim naciśnięciu siły hamowania tylko trzeba się dobrze wysilić żeby zahamować .
Serwo sprawdzane , na wyłączonym silniku pompowanie a potem na wciśniętym hamulcu pedał ciągnie do dołu.serwo działa ( tak mi się wydaje)
Wymieniłem klocki nówki, tarcze nówki ( z frezowaniem - tu podziękowania dla ferenca ) Krzysiu jeszcze raz dziękuję .
Wymieniłem płyn hamulcowy i pompę hamulcową .
nadmieniam ,że dalej hamulce słabe i to nawet przy 20 km/h.
Przejechałem się packa Kazia i dlatego potwierdziłem ,że u mnie nie ma takich hamulców i postanowiłem to opisać .
Może ktoś miał podobne objawy ?
mam bardzo słabe hamulce .Nie czuć przy lekkim naciśnięciu siły hamowania tylko trzeba się dobrze wysilić żeby zahamować .
Serwo sprawdzane , na wyłączonym silniku pompowanie a potem na wciśniętym hamulcu pedał ciągnie do dołu.serwo działa ( tak mi się wydaje)
Wymieniłem klocki nówki, tarcze nówki ( z frezowaniem - tu podziękowania dla ferenca ) Krzysiu jeszcze raz dziękuję .
Wymieniłem płyn hamulcowy i pompę hamulcową .
nadmieniam ,że dalej hamulce słabe i to nawet przy 20 km/h.
Przejechałem się packa Kazia i dlatego potwierdziłem ,że u mnie nie ma takich hamulców i postanowiłem to opisać .
Może ktoś miał podobne objawy ?
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Ja CBK założyłem jakieś 4 miesiące przed sprzedażą Pacificy i sprawdzały się doskonale tak że nie sadze by to ich wina była.czarnyg pisze:założyłem firmy CBK w czerwonym pudełku
A odnośnie wężyków Zyga ma racje jak będą rozwarstwione od środka to i przepływ będzie utrudniony. Ale to działa w dwie strony hamulce by ci się grzały na skutek utrudni jaki by miały z powrotem tłoczki po silniejszym hamowaniu. Tak że jeśli nie puchną podczas silnego naciśnięcia na pedał hamulca to mało prawdo podobne by wężyki były winne. Moja rada oddać fachowcowi w tej materii i dać mu czas na poszukanie przyczyny sprawdzając wszystkie elementy po kolei.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
fachowcy walczą z tym tematem już nie pierwszy dzień .
Płyn został wymieniony na nowy ( zgodnie z tym co wcześnie pisałem )
nawet przy małej prędkości padał wydaje się twardy i nie czuć blokowania hamulców na tyle żeby przód siadał ...
ale za to przy dużym nagrzaniu pedał hamulca robi się miękki i ciężko wyhamować
wypowiedzi mechaników :
-pompa ABS
-zmień klocki
-wymień płyn
-serwo
-pompa hamulcowa ...
i tak już co mechanik to nowy pomysł
jeszcze nadzieja w naszym koledze z forum ( ale to już później będę opisywał )
Płyn został wymieniony na nowy ( zgodnie z tym co wcześnie pisałem )
nawet przy małej prędkości padał wydaje się twardy i nie czuć blokowania hamulców na tyle żeby przód siadał ...
ale za to przy dużym nagrzaniu pedał hamulca robi się miękki i ciężko wyhamować
wypowiedzi mechaników :
-pompa ABS
-zmień klocki
-wymień płyn
-serwo
-pompa hamulcowa ...
i tak już co mechanik to nowy pomysł
jeszcze nadzieja w naszym koledze z forum ( ale to już później będę opisywał )
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Bo zaczyna się gotować płyn to normalny objaw że robi się miękki pedał.czarnyg pisze:ale za to przy dużym nagrzaniu pedał hamulca robi się miękki i ciężko wyhamować
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Łuki z całym szacunkiem ale płyn wymieniony właśnie przez odpowietrzniki .Powiem więcej przez każdy oddzielnie , od góry wlewany i pompowany do momentu aż pojawi się nowy ( jaśniejszy ) to tak dla zainteresowanych szczegółami .
dodam jeszcze że wężyki gumowe sprawdzone -nie puchną
a hamulce dalej liche ( wrażenie jakby nie było wspomagania albo było za słabe)
nawet nowe klocki wymieniłem na stare ( wydawało mi się że nowe są zeszkliwione ) śliskie jak lustro ...
dodam jeszcze że wężyki gumowe sprawdzone -nie puchną
a hamulce dalej liche ( wrażenie jakby nie było wspomagania albo było za słabe)
nawet nowe klocki wymieniłem na stare ( wydawało mi się że nowe są zeszkliwione ) śliskie jak lustro ...
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014 12:44 pm przez czarny góra, łącznie zmieniany 1 raz.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
czarnyg,
Czytając powyższe posty sądzę, że nie tyle nie ma wspomagania (bo pisałeś że ma) ale faktycznie może być za słabe. Mówię o wspomaganiu a nie o innych kwestiach, gdyż te inne jak widzę wyeliminowałeś.
Kolega UV niedawno zajmował sie tematem wymiany serwa więc sugeruję kontakt z nim i przegadanie tematu. On jest najbardziej na bieżąco.
A z hamulcami jest jak z ciążą - albo są albo ich nie ma. Nie można być trochę w ciąży - podobnie nie można mić trochę hamulców.
Czytając powyższe posty sądzę, że nie tyle nie ma wspomagania (bo pisałeś że ma) ale faktycznie może być za słabe. Mówię o wspomaganiu a nie o innych kwestiach, gdyż te inne jak widzę wyeliminowałeś.
Kolega UV niedawno zajmował sie tematem wymiany serwa więc sugeruję kontakt z nim i przegadanie tematu. On jest najbardziej na bieżąco.
A z hamulcami jest jak z ciążą - albo są albo ich nie ma. Nie można być trochę w ciąży - podobnie nie można mić trochę hamulców.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Witam może moja podpowieć się przyda do czegoś
Sprawdź podciśnienie na serwo , może dasz rady sprawdzić to na instalacji gazowej w sterowniku wydaje mi się że to jest te samo podciśnienie co idzie na serwo ja mam AGISA i mogę sprawdzić jakie jest podciśnienie i napisać jutro
Pozdrawiam
Jak się myle to poprawcie mnie
Sprawdź podciśnienie na serwo , może dasz rady sprawdzić to na instalacji gazowej w sterowniku wydaje mi się że to jest te samo podciśnienie co idzie na serwo ja mam AGISA i mogę sprawdzić jakie jest podciśnienie i napisać jutro
Pozdrawiam
Jak się myle to poprawcie mnie
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
czarnyg,
Katalogi MOPAR-a mówią tyle (rocznik i numer katalogowy):
2004 - 04683844AB
2005 - 04683844AB
2006 - 04683844AC
2007 - 04877320AA
2008 - 04877320AA
A zatem jak widać różne numeru katalogowe przed i po lifcie mogą wskazywać na różne zespoły serwa. Czym się różnią i czy można stosować zamiennie niech wypowiedzą się praktycy
Katalogi MOPAR-a mówią tyle (rocznik i numer katalogowy):
2004 - 04683844AB
2005 - 04683844AB
2006 - 04683844AC
2007 - 04877320AA
2008 - 04877320AA
A zatem jak widać różne numeru katalogowe przed i po lifcie mogą wskazywać na różne zespoły serwa. Czym się różnią i czy można stosować zamiennie niech wypowiedzą się praktycy
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Witaj czarnyg
Nie zazdroszczę ci , sporo kasy zainwestowałeś w układ hamulcowy i nie uzyskałeś pożądanego efektu.
Obserwuję temat od samego początku i z twojego opisu wynika że to jednak serwo . Nie wiem dlaczego sprawdzałeś na wyłączonym silniku-ja to zrobiłem odwrotnie. Wsadziłem głowę pod kierownicę przy odpalonym silniku i naciskałem ręką było wyraźnie słychać syk powietrza i spadek podciśnienia.
Nie chcę się tu mądrzyć bo nie jestem autorytetem w tej dziedzinie,ale na twoim miejscu kupił bym używane serwo na allegro. Jeśli to jest jednak zła diagnoza to wiele nie ryzykujesz max 300 zł
http://allegro.pl/chrysler-pacifica-200 ... 48390.html
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... ght=#25736
Pozdrawiam i mam nadzieję że nie długo twoje problemy z hamulcami przejdą do historii.
Nie zazdroszczę ci , sporo kasy zainwestowałeś w układ hamulcowy i nie uzyskałeś pożądanego efektu.
Obserwuję temat od samego początku i z twojego opisu wynika że to jednak serwo . Nie wiem dlaczego sprawdzałeś na wyłączonym silniku-ja to zrobiłem odwrotnie. Wsadziłem głowę pod kierownicę przy odpalonym silniku i naciskałem ręką było wyraźnie słychać syk powietrza i spadek podciśnienia.
Nie chcę się tu mądrzyć bo nie jestem autorytetem w tej dziedzinie,ale na twoim miejscu kupił bym używane serwo na allegro. Jeśli to jest jednak zła diagnoza to wiele nie ryzykujesz max 300 zł
http://allegro.pl/chrysler-pacifica-200 ... 48390.html
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... ght=#25736
Pozdrawiam i mam nadzieję że nie długo twoje problemy z hamulcami przejdą do historii.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
UV,
Nie bądź taki skromny.
Przećwiczyłeś to zagadnienie nie tylko w warunkach bojowych ale i w polowych więc Twoja wiedza, którą się dzielisz jest bezcenna
Nie bądź taki skromny.
Przećwiczyłeś to zagadnienie nie tylko w warunkach bojowych ale i w polowych więc Twoja wiedza, którą się dzielisz jest bezcenna
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
nie robię tego sam.Pomaga mi tu nasz kolega z forum Kazimierz O .To on najbardziej się męczy z tym moim samochodem i to dla niego największe podziękowania .Tylko w nim ostatnia nadzieja .Poza tym to najlepszy warsztat w jakim byłem i najuczciwsze podejście do klienta .Myślę ,że jesteśmy już na końcu tej drogi do naprawienia tych hamulców , a jak to nie pomoże to jeszcze mamy dużą szlifierkę kątową ( mam nadzieję ,że to dobre określenie w języku polskim ) i wiemy co można zrobić z niesprawnym pojazdem ...
może ktoś wie czy jest różnica w hamulcach między napędem na jedną i na dwie osie ?
tu pytanie do osób z napędem na 2 osie - czy przy wolnej jeździe np 15 /h hamulec działa lekko i od razu blokuje przednie koła czy musicie nacisnąć mocno na pedał hamulca ?
może ktoś wie czy jest różnica w hamulcach między napędem na jedną i na dwie osie ?
tu pytanie do osób z napędem na 2 osie - czy przy wolnej jeździe np 15 /h hamulec działa lekko i od razu blokuje przednie koła czy musicie nacisnąć mocno na pedał hamulca ?
Brak hamulców miękki pedał spada do zera :(
Witam - mam taki problem dałam zaciski do malowania proszkowego - wszystko oki tłoczki ściągnięte - po przemalowaniu założone - ZERO PRZECIEKÓW - po odpowietrzaniu po 8-10 razy na koło zrobił się twardszy po wyjechaniu na plac ZERO HAMULCA pedał wciska się do zera a PACKA JEDZIE bardzo słabo odbija do góry - (wolno wraca) po wciskaniu podczas jazdy z 10 razy po chwili zatrzymuje się ale nie odrazu tylko jedzie jedzie (dobrze ze kuzyn ma duży plac na wsi to mogłam kółeczka robić)i zatrzyma sie ale pedał miekki i schodzi do zera - przecieków brak - płyn hamulcowy ok -- POMÓŻCIE PROSZĘ BUUUUUUUU - jutro jeszcze przejdę się zobaczyć czy cosik przecieka........ a w załączniczku pochwale się pomalowanymi kołami - chropowaty czarny matt
Aganina
I po kłopocie
Troszkę męczarni a okazał się banał odwrotnie założone zaciski z prawego na lewy i z lewego na prawy
PROBLEM ROZWIĄZANY
PROBLEM ROZWIĄZANY
Aganina
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
proszę bardzoCrypt pisze: jaki plyn powinno sie w naszych autkach stosowac?
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1183
a tak napisali w instrukcji
Mopar ĂĹ˝ DOT 3 and SAE J1703 should be used or equivalent. If DOT 3 brake fluid is not available, then DOT 4 is acceptable.
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
Czyli juz wiadomo - DOT3, jak nie ma - DOT4. O to mi chodzilo, pytalem w ASO, ale nie byli pewni ktory z nich jest tym "podstawowym".mpspycha pisze: a tak napisali w instrukcji
Mopar ĂĹ˝ DOT 3 and SAE J1703 should be used or equivalent. If DOT 3 brake fluid is not available, then DOT 4 is acceptable.
Masz pod reka manual do Packi?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Crypt,
DOT-3 był wcześniej, DOT-4 później jako efekt postępu technologicznego. Jeśli dobrze pamiętam ma wyższą temperaturę wrzenia (istotny parametr przy grzaniu hamulców).
DOT-y wszystkie są mieszalne więc bez obaw.
Taki mały OFF
Ja pamiętam jeszcze R-3 - jak podprowadzałem ojcu zapas bo był potrzebny w trakcie lekcji z fizyki w podstawówce. Mieliśmy taki model układu hamulcowego (szczęki rozpierane przez tłoczki cylinderka, przewód, pompa no i - bez obrazy - pedał) tyle, że któryś tłoczek puszczał i lało się jak z zarzynanego prosiaka, więc trza było uzupełniać. W pamięci za to pozostał charakterystyczny zapach.....
DOT-3 był wcześniej, DOT-4 później jako efekt postępu technologicznego. Jeśli dobrze pamiętam ma wyższą temperaturę wrzenia (istotny parametr przy grzaniu hamulców).
DOT-y wszystkie są mieszalne więc bez obaw.
Taki mały OFF
Ja pamiętam jeszcze R-3 - jak podprowadzałem ojcu zapas bo był potrzebny w trakcie lekcji z fizyki w podstawówce. Mieliśmy taki model układu hamulcowego (szczęki rozpierane przez tłoczki cylinderka, przewód, pompa no i - bez obrazy - pedał) tyle, że któryś tłoczek puszczał i lało się jak z zarzynanego prosiaka, więc trza było uzupełniać. W pamięci za to pozostał charakterystyczny zapach.....
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
jeśli trzyma obiecane parametry to raczej bez znaczeniaCrypt pisze:ma to jakies znaczenie, ktory z DOT4 zastosuje
raczej unikać "no name" i trzymać się renomowanych producentów
z tym może być gorzej to nie pojedynczy plik a i wielkość ponad 40GigaCrypt pisze:Chetnie przyjme na maila
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty