ATE SL.6 to płyn hamulcowy do układów przystosowanych oryginalnie do płynów DOT3 i DOT4. Ze względu na bardzo niską lepkość jest szczególnie polecany do aut wyposażonych w elektroniczne systemy hamulcowe, jak ABS i ESP. Jego temperatura wrzenia na sucho to 265Ă°C, co zapewnia niezawodność w każdych warunkach drogowych. Zawiera składniki zapobiegające korodowaniu układu hamulcowego. Seria SL to najpopularniejsze płyny w gamie ATE, używane przez miliony kierowców na całym świecie.
Slyszalem ze sa zauwazalne roznice w hamowaniu. Mam na mysli z duzych predkosci czy w górach. Jako ze Pacifica nie slynie z hamulcow rodem z F1 pomyslalem ze to dobry pomysl ale wolę zapytac na forum zeby sie nie okazalo ze jest ak z olejem do silnika ze tylo mopar lub petrocanada bo inaczej problemy.
Płyn hamulcowy ATE SL6 - czy ktoś wlewał?
Płyn hamulcowy ATE SL6 - czy ktoś wlewał?
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=4301
[img]http://tinyurl.com/nrtwpfq[/img]
[img]http://tinyurl.com/nrtwpfq[/img]
Moze byc roznica, przypomnę że ciągam łódź za sobą przy normalnej jezdzie po miescie na pewno nie. Podobno sporo dają też wymienione przewody gumowe na te w stalowym oplocie. Nie zwiększają objętości przy hamowaniu tylko emergia idzie w tłoczek. Ale to już parę złotych kosztuje.
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=4301
[img]http://tinyurl.com/nrtwpfq[/img]
[img]http://tinyurl.com/nrtwpfq[/img]
A to na pewno tak....doświadczyłem w kilku motocyklach jakie miałem!Józek pisze:Podobno sporo dają też wymienione przewody gumowe na te w stalowym oplocie
Spróbuj, jak zauważysz różnicę, to może też się skuszę...zdarzyło mi się już zagotować płyn....na mieście, strasznie się śpieszyłem i ostatnie hamowanie o mało nie zakończyło się na szlabanie :p
W motocyklu przewody w oplocie to podstawa (bardzo drogie) ale tam jest bardzo mała ilość płynu hamulcowego a trzeba napędzić czasem 8 tłoczków (po 3 na 2 przednie tarcze i 2 na tylnej) Więc ważne jest aby było jak największe ciśnienie płynu. Też kiedyś planowałem do Pacuni założyć takie przewody ale jakoś tak nie było czasu a teraz już nie ma Pacuni.
Najlepiej zapytać w firmach które zakuwają przewody hydrauliczne.
Pozdrawiam
Najlepiej zapytać w firmach które zakuwają przewody hydrauliczne.
Pozdrawiam
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
- Lokalizacja: Lublin
- Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC
Jeśli faktycznie gotujecie płyn hamulcowy, to może lepiej dać coś o jeszcze wyższej temperaturze wrzenia, np. Motul RBF 660 (temp. 325 st. C). Jeśli zależy tylko na lepszym hamowaniu, to trzeba zastosować klocki z jak największym wsp. tarcia, ja używałem EBC Green (wsp. 0,55), ale może są klocki mające jeszcze większy współczynnik.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
- Lokalizacja: Siedlce
- Samochód: Chrysler Pacifica
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 8
Re: Płyn hamulcowy ATE SL6 - czy ktoś wlewał?
W poniedziałek wymieniłem stary płyn w układzie hamulcowym na nowy ATE SL6.
Stary na przyrządzie wskazywał na ponad 4% wody czyli wszystkie kontrolki świeciły na czerwono.
Stary na przyrządzie wskazywał na ponad 4% wody czyli wszystkie kontrolki świeciły na czerwono.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II
LPG Stag 300 ISA II