Czujnik ciśnienia hamulca?
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
Czujnik ciśnienia hamulca?
Witam. Mam problem gdy samochód zostaje uruchomiony i po skręceniu kołami zapalają się 3 kontrolki, ESP, ESP BAS i ABS.Wcześniej też te kontrolki paliły się przez chwilę jednakże po chwili jazdy zgasły, teraz cały czas się świecą. Patrząc na komputer jak był podpięty to wywalił błąd czujnika ciśnienia hamulca. Miał ktoś taki problem ? Gdzie wgl jest położony ten czujnik ?
Negro.
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Sprawdź przewody i kostki od czujników ABS przy kołach przedniej osi. Sprawdź również czy w kostkach nie ma wody tez potrafi robić cyrki.venom21 pisze:gdy samochód zostaje uruchomiony i po skręceniu kołami zapalają się 3 kontrolki
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
jedz do tych co ustawiali geometrie
niech przestawia jak była wcześniej kierownica
goście pokrecili Ci drażkami a później odkręcili kiere i ustawili żeby była prosto
masz przestawiony czujnik polożenia kola
i jak krecisz to jest poza zakresem
jak zaplisz to pokręć w jedna stronę i wróc na 12
zobacz czy sie zapali to samo w drugą stronę
na forum jest gdzieś procedura kalibracji ale jak odkręcali kiere to nic nie da
niech przestawia jak była wcześniej kierownica
goście pokrecili Ci drażkami a później odkręcili kiere i ustawili żeby była prosto
masz przestawiony czujnik polożenia kola
i jak krecisz to jest poza zakresem
jak zaplisz to pokręć w jedna stronę i wróc na 12
zobacz czy sie zapali to samo w drugą stronę
na forum jest gdzieś procedura kalibracji ale jak odkręcali kiere to nic nie da
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Coś mi się wydaje że nie można przestawić kierownicy na wieloklinie, bo jest tam jeden grubszy ząbek, który ustawia kierownice w jednej pozycji z kolumną.zyga pisze:niech przestawia jak była wcześniej kierownica
Druga sprawa kolega Venom pisze o błędzie czujnika ciśnienia hamulca, a nie o SAS. Najlepiej jakby podał dokładny błąd jaki sczytuje, wtedy będzie łatwiej pomóc.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
To znaczy że masz źle ustawiona zbieżność. Nie wszystkie urządzenia maja w swojej pamięci Pacifice. Wcześniej pisałeś że jak skręcasz kołami to kontrolki ci się zapalają. Dlatego kazałem ci sprawdzić przewody bądź wtyczki bo skręcając kołami te przewody pracują.venom21 pisze:Zaczely sie te kontrolki swiecic po ustawieniu zbierznosci
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Możesz mi wierzyć - można. I nikt nawet się nie spoci.lutek34 pisze:nie można przestawić kierownicy na wieloklinie, bo jest tam jeden grubszy ząbek
Może nie znam auta, ale co to jest i gdzie go szukać?lutek34 pisze:kolega Venom pisze o błędzie czujnika ciśnienia hamulca
venom21,
Zrób jak Ci napisał zyga i będziesz miał spokój.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
Słuchajcie przejrzałem wszystkie przewody oraz kostki i czujnik abs wszystko jest okey. Żadnych przetarć ani nic... teraz pojadę i zrobię tak jak mówił zyga. i dam znać co i jak. co do błędu to ja niestety mam tylko informacje bo mam program komputerowy do z czytywania błędów i mam tylko napis " porownanie wydajnosci czujnika cisnienia hamulca ". dam znać jak ustawie zbieżność. dzięki za podpowiedzi.
Negro.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
I co nie ma oznaczenia błędu? Czyżby to było C121E?venom21 pisze: mam tylko informacje bo mam program komputerowy do z czytywania błędów i mam tylko napis " porownanie wydajnosci czujnika cisnienia hamulca "
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
I to jest prawda komputer potrafi czasami w maliny mechanika wyprowadzić. Następna spraw to to że jeden błąd może wywołać kilka kolejnych. Wówczas pozornie wygląda na poważne problemy.zyga pisze: kody silnika pokrywają się miedzy pojazdami w 80% to B i U już nie koniecznie
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Dlatego cały czas pisze o podanie kodu błędu a nie o interpretację skanera.tedi pisze:I to jest prawda komputer potrafi czasami w maliny mechanika wyprowadzić.zyga pisze: kody silnika pokrywają się miedzy pojazdami w 80% to B i U już nie koniecznie
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Tu masz opisane podobny przypadek co prawda chodzi o 300c ale to ta sama stajnia. Zyga miał rację musiał ktoś kierownicę przestawić.venom21 pisze:dziś byłem na innym skanerze i pokazało błąd C121D.
https://translate.google.pl/translate?h ... rev=search
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Jaki podobny?venom21 pisze:Tu masz opisane podobny przypadek co prawda chodzi o 300c ale to ta sama stajnia. Zyga miał rację musiał ktoś kierownicę przestawić.
I bought a used 05 Magnum RT and have a few codes found through an ABS code reader:
C121A Steering Angle Sensor not Initialized
C1219 Steering Angle Sesnor Erratic Performance
U0126 Lost COmmunication with Steering Angle Sensor Mod
Co mnie zastanawia, to w Pacy chyba nie było czujnika ciśnienia w pompie hamulcowej, chyba że jest odczytywany w module ABS.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
venom21,
tu masz namiar do DJ kontakt 509264822 (telefon wygrzebany z publicznej treści na forum)
zadzwoń i zapytaj
z tego co pamiętam DJ jakimś skanerem odczytywał położenie kąta skrętu,
Sprawdź jeszcze kalibrację czujnika
Uruchom silnik i kręć kierownicą całkowicie w lewo. Następnie całkowicie w prawo, a następnie z powrotem do środka .. I to resetuje czujnik położenia kąta skrętu.
Może też być uszkodzona taśma w kierownicy clock spring,
działają Ci wszystkie funkcje z kierownicy ?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=owThD_KimgI[/youtube]undefined
tu masz namiar do DJ kontakt 509264822 (telefon wygrzebany z publicznej treści na forum)
zadzwoń i zapytaj
z tego co pamiętam DJ jakimś skanerem odczytywał położenie kąta skrętu,
Sprawdź jeszcze kalibrację czujnika
Uruchom silnik i kręć kierownicą całkowicie w lewo. Następnie całkowicie w prawo, a następnie z powrotem do środka .. I to resetuje czujnik położenia kąta skrętu.
Może też być uszkodzona taśma w kierownicy clock spring,
działają Ci wszystkie funkcje z kierownicy ?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=owThD_KimgI[/youtube]undefined
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
w kierownicy wszystko działa! dzięki za numer zadzwonie dowiem się ale raczej macie rację ponieważ przypatrzylem się ze jak trzymam kierownice prosto i dodaje gazu to lekko sciaga mi w prawo.. a i jest lekko w lewo skrzywiona kierownica przy jezdzie na wprost.
A i gość ustawiał poprzednim razem zbieżność przy mnie wiec kierownicy nie rozkręcał ale nie wykluczone że ją przestawił
A i gość ustawiał poprzednim razem zbieżność przy mnie wiec kierownicy nie rozkręcał ale nie wykluczone że ją przestawił
Negro.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
To że samochód ściąga w prawo czy lewo to nie jest wina żadnego czujnika a zwłaszcza jak ściąga przy dodawaniu gazu, to jest objaw luzu na tulejach wahacza.venom21 pisze:ale raczej macie rację ponieważ przypatrzylem się ze jak trzymam kierownice prosto i dodaje gazu to lekko sciaga mi w prawo.. a i jest lekko w lewo skrzywiona kierownica przy jezdzie na wprost.
no to ją przestawił, czy nie?venom21 pisze:A i gość ustawiał poprzednim razem zbieżność przy mnie wiec kierownicy nie rozkręcał ale nie wykluczone że ją przestawił
Jak masz wybite zawieszenie, to bez sensu ustawiać zbieżność, wpierw wymień uszkodzone elementy a potem ustawiaj zbieżność.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
sciaga bo kierownica ucieka. gdyz jest ustawiona źle z racji na to ze gdy jade prosto to kierownica jest lekko w lewo czyli tak - \ nie na wprost tak - |lutek34 pisze:To że samochód ściąga w prawo czy lewo to nie jest wina żadnego czujnika a zwłaszcza jak ściąga przy dodawaniu gazu, to jest objaw luzu na tulejach wahacza.
że ją przestawił poprzedni właściciel miało być dopisane nie spojrzałem że nie dopisałem.lutek34 pisze:no to ją przestawił, czy nie?
Jak masz wybite zawieszenie, to bez sensu ustawiać zbieżność, wpierw wymień uszkodzone elementy a potem ustawiaj zbieżność.
zbieżność ustawiłem tuleje sprawdziłem przewody i wszystko co przyszlo mi do glowy dwa dni z mechanikiem kombinowalismy i nie mozemy dojsc co sie dzieje.
Negro.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
PROBABLE CAUSES
Incorrect adjustment of brake pedal height
Master cylinder malfunction
Brake booster malfunction
Incorrect installation position of stop lamp switch
Malfunction of the stop lamp switch
Brake drag
ASC-ECU malfunction
Sprawdź czy włącznik STOP przy pedale hamulca działa poprawnie, czy reaguje poprawnie na wciśnięcie pedału. Sprawdź czy jest połączenie pomiędzy pinem 1 na wtyczce na włączniku STOP a pinem 41 na wtyczce na module ABS. Mam nadzieje że schemat od przedlifta jest taki sam w polifcie.
Incorrect adjustment of brake pedal height
Master cylinder malfunction
Brake booster malfunction
Incorrect installation position of stop lamp switch
Malfunction of the stop lamp switch
Brake drag
ASC-ECU malfunction
Sprawdź czy włącznik STOP przy pedale hamulca działa poprawnie, czy reaguje poprawnie na wciśnięcie pedału. Sprawdź czy jest połączenie pomiędzy pinem 1 na wtyczce na włączniku STOP a pinem 41 na wtyczce na module ABS. Mam nadzieje że schemat od przedlifta jest taki sam w polifcie.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Witam
Nie bede zakładał nowego wątku mam problem ze swoją pacyfica mianowicie
po długim czasie stania zaczęły się palić kontrolki:
ABS
ESP
ESP BAS
Lunch Pro3 dał błąd c121d -> błąd w obwodzie czujnika ciśnienia płynu hamulcowego.
Może ktoś pomóc
Dodam że wcześniej nic się nie działo jedyną rzecz jaka była robiona to wymiana akumulatora
Nie bede zakładał nowego wątku mam problem ze swoją pacyfica mianowicie
po długim czasie stania zaczęły się palić kontrolki:
ABS
ESP
ESP BAS
Lunch Pro3 dał błąd c121d -> błąd w obwodzie czujnika ciśnienia płynu hamulcowego.
Może ktoś pomóc
Dodam że wcześniej nic się nie działo jedyną rzecz jaka była robiona to wymiana akumulatora