Regulacja ręcznego

artur450
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009 08:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Regulacja ręcznego

Post autor: artur450 » 06 gru 2009 10:57 pm

Witam. Mam pytanie. Jak wyregulować ręczny w Pacyfie 4,0 2007r. Po naciśnięciu pedału do oporu ręczny słabo trzyma.
Artur

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 06 gru 2009 11:38 pm

od środka piasty jest osłona i w niej jest wycięta i zaślepiona plastykiem fasolka pod nią kryje się kółko rozpieraka szczęk mogą być za mało rozsunięte dlatego nie masz "ręcznego"



Obrazek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

artur450
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009 08:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: artur450 » 07 gru 2009 12:04 am

Bardzo dziękuję za pomoc
Artur

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 18 mar 2010 12:03 pm

zyga pisze:od środka piasty jest osłona i w niej jest wycięta i zaślepiona plastykiem fasolka pod nią kryje się kółko rozpieraka szczęk mogą być za mało rozsunięte dlatego nie masz "ręcznego"



Obrazek
Mam ten sam problem, dzięki za info.
Kurde tak se myślę kiedy ty Zyga te wszystkie flaszki wypijesz :):)

[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 12:04 ]
artur450 pisze:Bardzo dziękuję za pomoc
Flacha za temat. :P
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

Awatar użytkownika
df74
Posty: 60
Rejestracja: 27 sty 2009 10:33 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: df74 » 18 mar 2010 02:03 pm

Cześć. ja mam też problem z ręczym, bo zmieliło mi wszystkie te spreżynki itd z lewego tylnego koła. Nigdzie nie mogę spotkać. Może ktoś ma jakieś z demontażu?

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 18 mar 2010 04:05 pm

Kupisz nówki w ASO nie duże pieniądze . Ja za cały komplet na 1 koło zapłaciłem około 150zł z rozpieraczami itp ....
Nowa jakość nowe auto

warhead
Posty: 56
Rejestracja: 29 sty 2010 09:08 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: warhead » 15 maja 2011 03:32 pm

WItam serdecznie,

Czy mółby ktoś mnie poinstruować gdzie jest regulacja ręcznego w pacyfice 3,8 2007 r. ?
Wczoraj z godzinę szukałem tej regulacji ze zdjęcia zanim zoriętowałem się, że to zdjęcie przedstawia bęben D.

Michał
Posty: 475
Rejestracja: 01 mar 2010 12:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michał » 15 maja 2011 07:35 pm

warhead pisze:WItam serdecznie,

Czy mółby ktoś mnie poinstruować gdzie jest regulacja ręcznego w pacyfice 3,8 2007 r. ?
Wczoraj z godzinę szukałem tej regulacji ze zdjęcia zanim zoriętowałem się, że to zdjęcie przedstawia bęben D.
zgadza się że przedstawia wnętrze bębna. packi mają tarczo bębny z tyłu tak jak mercedes.

warhead
Posty: 56
Rejestracja: 29 sty 2010 09:08 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: warhead » 16 maja 2011 07:26 pm

problem z tym ze tam nie ma w ogole tarczobebna. tylko zaciski jak z przodu.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 maja 2011 08:56 pm

warhead pisze:problem z tym ze tam nie ma w ogole tarczobebna. tylko zaciski jak z przodu.
Kolego jak zdemontujesz zacisk i tarcz to zobaczysz resztę :P
Kolega Michał juz ci wyraźnie napisał że tam jest tarczo bęben.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2012 03:00 pm przez tedi, łącznie zmieniany 1 raz.

wojwes
Posty: 194
Rejestracja: 26 kwie 2010 07:46 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojwes » 20 kwie 2012 09:31 pm

jak się demontuje zaciski? chciałem je pomalować!
https://zapunkty.blogspot.com

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 kwie 2012 09:57 pm

taka procedura jak do zmiany klocków
dochodzi odkręcenie dodatkowych 2 śrub trzymających jażmo, odkręcenie weżyka

radzę pomalować je bez ściągania, bo później trzeba odpowietrzać uzupełniać płyn hamulcowy, urwie się odpowietrznik itd..
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

wojwes
Posty: 194
Rejestracja: 26 kwie 2010 07:46 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojwes » 20 kwie 2012 10:34 pm

dzięki Zyga. Tak zrobię.
https://zapunkty.blogspot.com

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 24 sie 2012 01:35 pm

Ok taka regulacja jak pokazał Zyga jest w każdym wozie na szczękach..Ale teraz pytanie co jak szczęki są tak ciasno że ledwo da sie założyć tarczobębny a pedał ręcznego wpada luźno...Oczywiście wszystkie linki zacumowane i nie przerwane...
Próbowałem "sztucznie"podkręcić naciąg linki na pedale hamulca i da się to zrobić "ręczny" w wciśnieciu pedału trzyma raz i jest napiety a potem znowu po zwolnieniu jest luźny i drugi raz nie łapie....
Rozwiązanie bembenka na który nawija sie linka przy pedale jest śmieszny i prosty jednak zawsze spuszcza się do pozycji mega luźny i nie można go zostawić napiętego.. może sie komuś udało????
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 24 sie 2012 01:51 pm

a kupowałeś nowe szczęki ?
jak tak to może masz jak ja po zakupie do calibra

poł produkt do dalszego dopasowania, spaspwały dopiero po szlifowaniu wg starego wzoru

i zobacz czy nie wyskauje Ci ten elemnt od rozprężania co rozwiera przy lince
kiedyś się męczyłem u Pele po ściągnięcu tego całego elementu
objawy były podobne
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

gienio607
Posty: 147
Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring

Post autor: gienio607 » 03 kwie 2015 10:08 pm

jarkowy pisze:Ok taka regulacja jak pokazał Zyga jest w każdym wozie na szczękach..Ale teraz pytanie co jak szczęki są tak ciasno że ledwo da sie założyć tarczobębny a pedał ręcznego wpada luźno...Oczywiście wszystkie linki zacumowane i nie przerwane...
Próbowałem "sztucznie"podkręcić naciąg linki na pedale hamulca i da się to zrobić "ręczny" w wciśnieciu pedału trzyma raz i jest napiety a potem znowu po zwolnieniu jest luźny i drugi raz nie łapie....
Rozwiązanie bembenka na który nawija sie linka przy pedale jest śmieszny i prosty jednak zawsze spuszcza się do pozycji mega luźny i nie można go zostawić napiętego.. może sie komuś udało????
Mam dokładnie to samo. Napisałem do Jarkowy PM... może odpowie.
U mnie ręczny był i po którymś wciśnięciu porostu wpadł w podłoge. Rozbierałem już bębny ( nie mają zużycia), szczęki jak nowe. Na próbe szczeki rozparłem że aż lekko trzymają koła. Linki między kołami ładnie napięte natomiast linka od pedału jest lekko luźna. Po wciśnięciu pedału (w podłoge) napina się ale nie na tyle żeby utrzymać samochód. Czy przy pedale jest jeszcze jakaś regulacja napięcia linki?? Czy możliwe żeby tam coś spadło??
Jak dobrze kojarzę ręczny zniknął po montażu gazu. Gazownik mówi że nic przy ręcznym nie ruszał.
Miał ktoś coś podobnego??
Ja obstawiam albo mechanizm napinający albo linka
Gienek

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 04 kwie 2015 03:00 pm

Miałem podobnie. Pedał nie naciągał linki do końca. Regulacji oprócz automatu w mechanizmie nie ma wiec skończyło się na wymianie pedału i wszystko OK

gienio607
Posty: 147
Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring

Post autor: gienio607 » 19 cze 2015 07:57 pm

Witam
Odkręcał ktoś kiedyś pedał hamulca postojowego??
Są tam 3 śruby. Do 2 jest dostęp ok, jednak ta trzecia (3 fot) jest bardzo głęboko i ledwo ledwo palcem ją sięgam i nie ma mowy o wsadzeniu tam klucza.Może jest jakiś inny sposób? Pomożecie?
Załączniki
$_57.JPG
$_58.JPG
Gienek

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 22 cze 2015 02:16 pm

U mnie jak wymieniali pedał zdejmowali osłonę pod kierownicą, wyciągali poduchę kolanową i nie wiem czy też rozpórki nie wybebeszali

gienio607
Posty: 147
Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring

Post autor: gienio607 » 23 cze 2015 09:34 pm

maxxmisiek pisze:U mnie jak wymieniali pedał zdejmowali osłonę pod kierownicą, wyciągali poduchę kolanową i nie wiem czy też rozpórki nie wybebeszali
To mnie nie pocieszyłeś. Myślałem że sam go wymienie
Gienek

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 25 cze 2015 11:44 am

Aby było ciekawiej by zdjąć linkę z pedała trzeba ja rozpiąć pod autem. Dodatkowo jeżeli masz pedał używany to trzeba jeszcze naciągnąć sprężynę i zabezpieczyć zawleczką ( to co widać na twoich zdjęciach - takie jak gdyby kółeczko z drutu)inaczej nie idzie założyć albo trzeba mieć paluchy ze stali by nie obcięło. Moi fachmani mocowali się z wymiana "pedałka" kilka godzin - głównie z powodu zapieczonego łącznika pod autem

gienio607
Posty: 147
Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring

Post autor: gienio607 » 25 cze 2015 01:02 pm

Narazie jeszcze pedałka nie kupiłem. Zastanawiam się czy tego się nie da naprawić. Czy tą sprężynę odpowiedzialną za napinanie linki da się naciągnąć??? Pedał startuje z za luźnej linki. Jak naciągnę linke ręcznie to hamulec załapie ..... ale tylko raz.
Gienek

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 25 cze 2015 01:32 pm

Ja za używkę dałem całe 59pln z linką - okazje się trafiają :) a z tego co się przyglądałem sprzęt jest raczej nierozbieralny lub jak to mówią powrotnie nie składalny

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: HAMULCE :.”