Regulacja ręcznego
Regulacja ręcznego
Witam. Mam pytanie. Jak wyregulować ręczny w Pacyfie 4,0 2007r. Po naciśnięciu pedału do oporu ręczny słabo trzyma.
Artur
Mam ten sam problem, dzięki za info.zyga pisze:od środka piasty jest osłona i w niej jest wycięta i zaślepiona plastykiem fasolka pod nią kryje się kółko rozpieraka szczęk mogą być za mało rozsunięte dlatego nie masz "ręcznego"
Obrazek
Kurde tak se myślę kiedy ty Zyga te wszystkie flaszki wypijesz :)
[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 12:04 ]
Flacha za temat.artur450 pisze:Bardzo dziękuję za pomoc
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
zgadza się że przedstawia wnętrze bębna. packi mają tarczo bębny z tyłu tak jak mercedes.warhead pisze:WItam serdecznie,
Czy mółby ktoś mnie poinstruować gdzie jest regulacja ręcznego w pacyfice 3,8 2007 r. ?
Wczoraj z godzinę szukałem tej regulacji ze zdjęcia zanim zoriętowałem się, że to zdjęcie przedstawia bęben D.
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Kolego jak zdemontujesz zacisk i tarcz to zobaczysz resztęwarhead pisze:problem z tym ze tam nie ma w ogole tarczobebna. tylko zaciski jak z przodu.
Kolega Michał juz ci wyraźnie napisał że tam jest tarczo bęben.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2012 03:00 pm przez tedi, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok taka regulacja jak pokazał Zyga jest w każdym wozie na szczękach..Ale teraz pytanie co jak szczęki są tak ciasno że ledwo da sie założyć tarczobębny a pedał ręcznego wpada luźno...Oczywiście wszystkie linki zacumowane i nie przerwane...
Próbowałem "sztucznie"podkręcić naciąg linki na pedale hamulca i da się to zrobić "ręczny" w wciśnieciu pedału trzyma raz i jest napiety a potem znowu po zwolnieniu jest luźny i drugi raz nie łapie....
Rozwiązanie bembenka na który nawija sie linka przy pedale jest śmieszny i prosty jednak zawsze spuszcza się do pozycji mega luźny i nie można go zostawić napiętego.. może sie komuś udało????
Próbowałem "sztucznie"podkręcić naciąg linki na pedale hamulca i da się to zrobić "ręczny" w wciśnieciu pedału trzyma raz i jest napiety a potem znowu po zwolnieniu jest luźny i drugi raz nie łapie....
Rozwiązanie bembenka na który nawija sie linka przy pedale jest śmieszny i prosty jednak zawsze spuszcza się do pozycji mega luźny i nie można go zostawić napiętego.. może sie komuś udało????
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co
www.impresja.co
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
a kupowałeś nowe szczęki ?
jak tak to może masz jak ja po zakupie do calibra
poł produkt do dalszego dopasowania, spaspwały dopiero po szlifowaniu wg starego wzoru
i zobacz czy nie wyskauje Ci ten elemnt od rozprężania co rozwiera przy lince
kiedyś się męczyłem u Pele po ściągnięcu tego całego elementu
objawy były podobne
jak tak to może masz jak ja po zakupie do calibra
poł produkt do dalszego dopasowania, spaspwały dopiero po szlifowaniu wg starego wzoru
i zobacz czy nie wyskauje Ci ten elemnt od rozprężania co rozwiera przy lince
kiedyś się męczyłem u Pele po ściągnięcu tego całego elementu
objawy były podobne
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
- Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
- Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring
Mam dokładnie to samo. Napisałem do Jarkowy PM... może odpowie.jarkowy pisze:Ok taka regulacja jak pokazał Zyga jest w każdym wozie na szczękach..Ale teraz pytanie co jak szczęki są tak ciasno że ledwo da sie założyć tarczobębny a pedał ręcznego wpada luźno...Oczywiście wszystkie linki zacumowane i nie przerwane...
Próbowałem "sztucznie"podkręcić naciąg linki na pedale hamulca i da się to zrobić "ręczny" w wciśnieciu pedału trzyma raz i jest napiety a potem znowu po zwolnieniu jest luźny i drugi raz nie łapie....
Rozwiązanie bembenka na który nawija sie linka przy pedale jest śmieszny i prosty jednak zawsze spuszcza się do pozycji mega luźny i nie można go zostawić napiętego.. może sie komuś udało????
U mnie ręczny był i po którymś wciśnięciu porostu wpadł w podłoge. Rozbierałem już bębny ( nie mają zużycia), szczęki jak nowe. Na próbe szczeki rozparłem że aż lekko trzymają koła. Linki między kołami ładnie napięte natomiast linka od pedału jest lekko luźna. Po wciśnięciu pedału (w podłoge) napina się ale nie na tyle żeby utrzymać samochód. Czy przy pedale jest jeszcze jakaś regulacja napięcia linki?? Czy możliwe żeby tam coś spadło??
Jak dobrze kojarzę ręczny zniknął po montażu gazu. Gazownik mówi że nic przy ręcznym nie ruszał.
Miał ktoś coś podobnego??
Ja obstawiam albo mechanizm napinający albo linka
Gienek
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
Aby było ciekawiej by zdjąć linkę z pedała trzeba ja rozpiąć pod autem. Dodatkowo jeżeli masz pedał używany to trzeba jeszcze naciągnąć sprężynę i zabezpieczyć zawleczką ( to co widać na twoich zdjęciach - takie jak gdyby kółeczko z drutu)inaczej nie idzie założyć albo trzeba mieć paluchy ze stali by nie obcięło. Moi fachmani mocowali się z wymiana "pedałka" kilka godzin - głównie z powodu zapieczonego łącznika pod autem
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD