Witam.
Dzis uslyszalem od mechanika, ze nie moze ustawic zbieznosci w tylnym prawym kole. Czy moze ktos sie spotkal z takim problemem?
Ostatnie sprawdzenie geometrii kol bylo robione w kwietniu tego roku, przez goscia od ktorego kupilem auto, i parametry byly ok mam wydruk. Teraz wyszlo, ze jest problem z tylnym prawym kolem. Nie wiem za bardzo co moglo byc przyczyna. Dodam, ze auto nie mialo zadnej stluczki ani powaznego uderzenia w tylne kolo.
Pozdrawiam.
Zbieżność kół
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 10 paź 2013 11:27 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Witam. Jak kupował auto, to poprzedni właściciel poinformował mnie że zbieżność ustawia się tył do przodu , a nie przód do tyłu jak oświadczył jakoś odwrotnie niż w innych autach cokolwiek by to znaczyło. pojechałem na zbieżność i spytałem czy ustawi się to jakoś inaczej niż w innych autkach. Mechanik zdziwił się moim pytaniem i powiedział że tak samo jak w innych autach i zrobił co do niego należało. Pytanie brzmi czy faktycznie jakąś inaczej się to robi w Pacyfice czy standardowo jak w wieli innych autach. Widzę że z jedną rzeczą ma tylko problem to z ustawieniem kierownicy na wprost. Najpierw minimalnie miałem przekręconą w lewo, pojechałem na korektę to teraz mam minimalnie przekręconą w prawo chyba mu to nie wychodzi, ale odpuściłem pojadę na ustawienie kierownicy do innego " ustawiacza".
Zbieżność robiłem bo wymieniłem końcówki drążków i coś tam jeszcze w zawieszeniu.
Zbieżność robiłem bo wymieniłem końcówki drążków i coś tam jeszcze w zawieszeniu.
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
nie wszyscy mechanicy dysponują danymi o kątach ustawień Pacyfiki
wtedy najczęściej ustawiają na Voyagera (bo podobny) ale szczerze to nie wiem czy kąty są te same
załączam parametry z instrukcji serwisowej rzuć okiem na wydruk czy tak Ci ustawił
wtedy najczęściej ustawiają na Voyagera (bo podobny) ale szczerze to nie wiem czy kąty są te same
załączam parametry z instrukcji serwisowej rzuć okiem na wydruk czy tak Ci ustawił
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez mpspycha, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
Witam,
z tą zbieżnością w naszych autkach to jest widze różnie - coraz to nowe wersje się pojawiają. Mi np. u jednego mechanika powiedzieli, że brak jest możliwości regulacji kątów kół tylnych - a mieli podobno super sprzęt, an którym komputer tak ich poinformował. A później oddałem pacyfke w inne ręce i zrobili jak należy - w każdym razie dali mi wydruk ze zbieżności i wszystko wygląda ok i prowadzenie autka też wporzo. Jeśli ktoś Ci mówi, że się nie da, tzn. że pewnie nigdy Pacyfy na oczy nie widział;)...chyba
z tą zbieżnością w naszych autkach to jest widze różnie - coraz to nowe wersje się pojawiają. Mi np. u jednego mechanika powiedzieli, że brak jest możliwości regulacji kątów kół tylnych - a mieli podobno super sprzęt, an którym komputer tak ich poinformował. A później oddałem pacyfke w inne ręce i zrobili jak należy - w każdym razie dali mi wydruk ze zbieżności i wszystko wygląda ok i prowadzenie autka też wporzo. Jeśli ktoś Ci mówi, że się nie da, tzn. że pewnie nigdy Pacyfy na oczy nie widział;)...chyba
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
mpspycha,
nie publikuj danych na forum co, do których inne osoby mogą mieć prawa własności
dane do zbieżności są tu :
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1418
nie publikuj danych na forum co, do których inne osoby mogą mieć prawa własności
dane do zbieżności są tu :
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1418