Podniesienie zawieszenia

wrzesien
Posty: 2
Rejestracja: 23 wrz 2010 06:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Podniesienie zawieszenia

Post autor: wrzesien » 23 wrz 2010 06:48 pm

Witam,
Mam pytanie czy ktoś w swojej Pacyfie podnosił może zawieszenie. Chodzi mi dokładnie o to czy można do naszych aut włożyć dłuższe sprężyny i amortyzatory o większym skoku i jak w taki wypadku będzie zachowywał się samochód (jak to wpłynie na trakcje i czy w ogóle da się to zrobić). Słyszałem bowiem, że można to zrobić "przy pomocy" firmy bilstein tylko mechanik powiedził mi cytuję "wachacze mogą tego nie przełknąć". Także jakby ktoś miał jakieś doświadczenie w tej kwestii to będę wdzięczny za info. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez wrzesien, łącznie zmieniany 1 raz.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 23 wrz 2010 07:39 pm

Widzę , że kolega ma ten sam problem.
Mój mechanik też wspominał iż można by zapodać dłuższe sprężyny, albo
podkładki pod mcpersony. Na razie nic takiego nie znalazłem.
Pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 23 wrz 2010 08:44 pm

poszukaj na forum piotr_e39 zdaje się wsadził bilstein do pacyfy
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

McGal
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2010 10:42 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: McGal » 24 wrz 2010 08:33 am

Dokładnie Bilstein'y B6, tyle że one nie podwyższają a obniżają Packę.

Nie da się jechać na nich kompletem x6 aby nie stuknąć tłumikami o asfalt (nie na naszych drogach) trochę to irytujące :/

Poza tym polecam bo mają całkiem inną charakterystykę niż oryginały.

Packa trzyma się drogi jak bestia, nie buja się na boki i nie nurkuje też tak przy ostrym hamowaniu.

Jeżdżę póki co na oryginałach bo przez wakacje trochę ludzi się woziło i packa robiła za autobus ale niebawem chyba przełożę B6.

Prowadzi się na nich stabilniej i bezpieczniej.

ACS
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2010 10:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ACS » 24 wrz 2010 10:16 pm

B6 to amorek utwardzony lecz nie obniża auta,B8 obniża ale to już jest hardkor.Ja w swoim jak miałem B8 to zawias robiłem co 10 tyś km.

@wrzesień,a czemu chcesz podnieść auto?

wrzesien
Posty: 2
Rejestracja: 23 wrz 2010 06:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wrzesien » 24 wrz 2010 10:44 pm

mam po prostu dość obcierania podwoziem np. w zimę o śnieg, przednią rejestracja o prawie wszystko. mam taką robotę że często wpadam w jakieś łąki, piachy i inne takie i dlatego pomyslałem że ją podniosę, bo Packę bardzo lubię. Także jakby ktoś miał namiar na podwyższenie a NIE utwardzenie Packi będe wdzięczny.
Pozdrawiam
P.S. te bilstein'y to gdzie można nabyć- czy jest jakiś warsztat bilstein'a; może bym tam pojechał i się dowiedział o podwyższenie. Jeszcze raz dzięki

McGal
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2010 10:42 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: McGal » 24 wrz 2010 10:56 pm

Napisz do Piotr_e38 on zamawiał te amorki gdzieś w Warszawie, mówił mi , ale nie pamiętam dokładnie.

Ja je tylko dobijam :))

ACS
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2010 10:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ACS » 24 wrz 2010 10:58 pm

Jak masz ori amorki to są miękkie znając amerykańskie fury,pomyśl nad B6 amorek utwardzony ale do codziennej jazdy i masz po problemie.Jak podniesiesz fure to będzie wyglądać jak do terenówka a do tego prowadzenie się pogorszy.

http://www.bilstein-amortyzatory.pl/lis ... terow.html

POZIOMA
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2010 07:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: POZIOMA » 29 wrz 2010 11:05 am

Panowie mam małe pytanko chciał bym podnieść troszeczkę do góry
przód autka bo jest jednak trochę niski :x i wpadłem na pomysł aby
wstawić sprężyny od 4.0L, jak sądzicie czy dużo by się podniosła?,
cz 4.0L jest dużo cięższa od 3.5L :?: ?

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 29 wrz 2010 02:23 pm

Przyczepność stracisz :mrgreen:

POZIOMA
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2010 07:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: POZIOMA » 29 wrz 2010 04:03 pm

A dla czego miał by stracić przyczepność jak by geometria i zbieżność była ustawiona, i tak chyba nikt nie jeździ 160km/h.

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 29 wrz 2010 05:15 pm

POZIOMA pisze:nikt nie jeździ 160km/h.
Jak nie jak Tak i jeszcze szybciej :mrgreen:
Nowa jakość nowe auto

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 29 wrz 2010 05:39 pm

Przy 160km/h to dzieci tablice rejestracyjną odkręcają. :mrgreen:

[ Dodano: Sro Wrz 29, 2010 17:49 ]
Czy podniesiesz ? Dobre pytanie,może ze 2-5cm.Ale czy pojedziesz po polnych drogach czy nie pogubisz kół,czy nie połamiesz wahaczy ,teleskopów bo wszystko będzie twarde na to to musisz sam sobie odpowiedzieć .Ja bym nie ryzykował. :evil:

[ Dodano: Sro Wrz 29, 2010 18:10 ]
Hej, napiszę na ogólnym, bo brak czasu, żeby odpisywać każdemu indywidualnie.

Sprawa przedstawia się następująco. Gotowych Bilsteinów do Pacyfiki nie ma , po prostu nie są produkowane. Można natomiast taki amortyzator wykonać w firmie, która zajmuje się amortyzatorami i jest oficjalnym, i zresztą jedynym autoryzowanym serwisem BILSTEIN w Polsce. Trzeba dać swoje stare amorki, chłopaki wyprują z nich amerykańskie bebechy i włożą w ich miejsce wkłady Bilstein B6. Jeśli tylne amortyzatory macie 100% sprawne, wystarczy wymienić same przody i jazda poprawi się nie do poznania. Owszem stracimy trochę na komforcie, ale za to zyskamy mnóstwo na precyzji prowadzenia, czyli krótko mówiąc na bezpieczeństwie. Jak już pisałem wcześniej, brak dokuczliwego bujania, większa stabilność w zakręcie, brak nurkowania przodu przy hamowaniu itp. Na początku myślałem, że jest za twardo i może troszkę zmiękczyć charakterystykę amortyzatorów (każdy Bilstein B6, ma możliwość regulacji siły tłumienia i możemy ją zmienić w zależności od upodobań, ale żeby to zrobić trzeba demontować amorki), ale dzisiaj kolega ferencsc, dał mi zrobić rundę swoim autkiem i przypomniałem sobie jak zachowywało się moje przed zmianą amortyzatorów. Uważam że zrobiłem dobry ruch i do oryginałów już na pewno nie powrócę.

Tu jest kontakt, do warsztatu, który mi robił amorki
http://www.bilstein.pl/

[ Dodano: Sro Wrz 29, 2010 18:13 ]
Kol.Piotr_k 38 zmienił tylko amorki

ZPL
Posty: 21
Rejestracja: 09 lis 2009 08:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ZPL » 18 paź 2010 12:38 pm

Koles z warsztatu powiedzial ze dobieraja amory i przystosowuja nie przekladaja nic do starycha stare potrzebne sa tylko na wzor.

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 20 paź 2010 02:16 pm

Ktoś pytał ile ta przyjemność kosztuje :?:
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

ZPL
Posty: 21
Rejestracja: 09 lis 2009 08:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ZPL » 20 paź 2010 03:54 pm

600 zł sztuka + przesyłka

woydek73

Post autor: woydek73 » 27 paź 2010 10:48 pm

a ja mam pytanie, czy ktoś próbował podwyższyć trochę auto
wkładając gumy pod sprężyny ???
takie za sklepu motoryzacyjnego...
i czy packa będzie się normalnie zachowywała ?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 28 paź 2010 12:30 am

woydek73 pisze:a ja mam pytanie, czy ktoś próbował podwyższyć trochę auto
wkładając gumy pod sprężyny ???
takie za sklepu motoryzacyjnego...
i czy packa będzie się normalnie zachowywała ?
pozdrawiam
Po pierwsze jak piszesz posta to najpierw się zaloguj.
Natomiast co do twojego pytania czy będzie się normalnie zachowywał to powiem tak niestety nie ponieważ normalnie to ona teraz się zachowuje :mrgreen: .
Kiedyś szwagier wkładał w vectrze wkładał to nie dość że czułeś się jak w wozie drabiniastym to po ok 1000 km wymienił sprężyny na nowe bo popękały, co do tego że popękały to nie musi być tak w każdym u niego tak się skończyło.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Tomislaw
Posty: 87
Rejestracja: 31 gru 2009 04:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Tomislaw » 06 gru 2010 08:57 am

Witam,

Odświeżę trochę temat. Ostatnio zauważyłem, że moja Pacyfika - patrząc od tyłu - lekko krzywo stoi. Zmierzyłem odległość od rantu błotnika do ziemi - i okazało się, że są jakieś 2-3 cm różnicy pomiędzy lewą a prawą stroną. W porównaniu do przodu - to prawa strona auta stoi wyżej a lewa niżej.
Macie jakiś pomysł co to może być? Z tego co tu czytałem - to ten system samopoziomowania nie ma żadnych zewnętrznych elementów - typu pompka czy coś - więc jeśli coś sieknęło - to chyba tylko w amortyzatorze - czy się mylę?

Pozdrawiam,
Tomek

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 06 gru 2010 09:24 am

Czasami się zdarza, że w samochodach o nie dużej masie całkowitej strona kierowcy jest niżej w stosunku do strony pasażera, wszczególności jeżeli kierowca jest dużej wagi.
Nasze Packi są raczej ciężkie i nie powinno takie obciążenie na nie wpływać ale może miała w USA jakiegoś kierowcę 180kg + dziecko z tyłu 150kg.
Czasem też amorki strony pasażera mają gorszą sprawność, jeżeli jeździmy po tkz. naszych "zadupiach" i strona pasażera cały czas pracuje na krawędzi jezdni.
Tak więc jeżeli Cię nie ściąga przy jeździe i przy hamowaniu to daj sobie na luz.
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 06 gru 2010 11:55 am

Tomislaw pisze:Witam,
Macie jakiś pomysł co to może być? Z tego co tu czytałem - to ten system samopoziomowania nie ma żadnych zewnętrznych elementów - typu pompka czy coś - więc jeśli coś sieknęło - to chyba tylko w amortyzatorze - czy się mylę?
Z instrukcji do wersji z 2005 roku:

LOAD LEVELING SYSTEM
The automatic load leveling system will provide a level
riding vehicle under most passenger and cargo loading
conditions.
A hydraulic pump contained within the shock absorbers
raises the rear of the vehicle to the correct height. It takes
approximately 1 mile (1.6 km) of driving for the leveling
to complete depending on road surface conditions.
If the leveled vehicle is not moved for approximately 15
hours, the leveling system will bleed itself down. The
vehicle must be driven to reset the system.

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 07 gru 2010 07:33 am

Sprawa "krzywego stania" packi to problem tylnych amortyzatorów a konkretnie nierównomiernego zużycia. Jeśli chodzi o amorki Bilstein b6 to byłem w polecanym warsztacie i okazało się że przeróbka naszych przednich amortyzatorów to koszt 1100zł za szt.

Daniel Gdańsk
Posty: 2
Rejestracja: 10 gru 2013 06:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Daniel Gdańsk » 10 gru 2013 09:08 pm

Kurcze, naprawdę nie przeszkadza Wam to, że nasze auta walą podwoziem przy byle nierówności na polnej drodze ?
Latem byłem w Bieszczadach do schroniska prowadziła polna droga, osobówki wjeżdżały bez problemu, ja musiałem kombinować.
Może jednak powalczyć jakoś z ta wysokością ?
Może ktoś próbował z powodzeniem bądź nie i podzieli się doświadczeniami ?

Pozdrawiam,

daniel

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 10 gru 2013 09:12 pm

Daniel Gdańsk pisze:Może ktoś próbował z powodzeniem bądź nie i podzieli się doświadczeniami ?
Pisał o tym piotr e38 , ganiał później maciek MacGal oni odpowiedzą
Nowa jakość nowe auto

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 10 gru 2013 09:25 pm

Witaj Daniel Gdańsk
Wchodząc do naszej społeczności zapomniałeś się przywitać.
Nie mniej jednak witam cię serdecznie na naszym forum. :D
To prawda nasze autka są dość miękkie co poprawia komfort jazdy.
Przyznam po zakupie Packi też mnie trochę irytowało że czasem zdarzyło mi się coś zaliczyć. Zostałem zmuszony do zmiany stylu jazdy i dawno dawno niczego nie zaliczyłem.
A uwierz mi w tym roku zaliczyłem wiele dróg zapomnianych przez ludzi I Boga Na terenie Chorwacji jak i Norwegii.
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

Daniel Gdańsk
Posty: 2
Rejestracja: 10 gru 2013 06:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Daniel Gdańsk » 10 gru 2013 10:00 pm

Dziękuję ferencsc za szybką podpowiedź.

Dziękuję UV za naukę dobrych manier ... cóż internet ...

Pragnę jednak zwrócić uwagę, że to co dla jednego twarde dla innego miękkie.
Bardzo się cieszę, że Twoje auto świetnie się sprawdziło w wielkim świecie dzięki temu, że potrafiłeś udoskonalić swoją technikę jazdy do tego stopnia, że dawno niczego nie zaliczyłeś. Ja jednak mam inne nieco potrzeby i z tego powodu szukam rozwiązań.

Zakochany w swej Pacifice :D

Daniel

irekle
Posty: 113
Rejestracja: 17 lip 2011 08:43 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: irekle » 10 gru 2013 11:02 pm

Daniel Gdańsk pisze:Kurcze, naprawdę nie przeszkadza Wam to, że nasze auta walą podwoziem przy byle nierówności na polnej drodze ?
zgadza się przeszkadza,ja z racji tego, że co weekend zamieniam się w geodetę to packą jeżdżę naprawdę po samych polnych drogach i nieważne czy sucho, czy błoto itd. Fakt trzeba uważać ale jeszcze nigdy jej nie powiesiłem aby nie dała rady, jak głębokie koleiny to trzeba górą tych kolein prowadzić ;) no i oczywiście sprawny napęd 4x4, bo się jednak mocno przydaje

Ja z chęcią bym podniósł tak o 5 cm i już byłoby znośnie, na początek aby silnik i skrzynia nie były usyfione założyłem stalową podłogę i przynajmniej tylko ona obrywa reszta ok

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 11 gru 2013 07:10 pm

W mojej smoczycy chacze wydechem co mnie mocno irytuje,i tydzien temu zawiesilem sie na promie nie moglem zjechać z górnego pokładu masakra :devil:
Pacyfica piękne auto!

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 11 gru 2013 10:24 pm

macias920,

Musi auto nie lubi głębokiej wody pod sobą i próbowało Ci to wyperswadować zawisnąwszy na jakowejś krawędzi.
Może mocno rzucało na oceanie jak płynęła do Polski i pamięta jeszcze przebytą chorobę morską???
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

roszjan
Posty: 25
Rejestracja: 13 gru 2013 04:47 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: roszjan » 15 gru 2013 09:39 pm

Moja Packa stoi trochę niżej z lewej strony
przód ale to nic nie normalnego chyba
Pozdro.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 15 gru 2013 11:03 pm

roszjan pisze:Moja Packa stoi trochę niżej z lewej strony
przód ale to nic nie normalnego chyba
To nie jest normalne powinna stać równo.
1. Sprawdź czy nie masz sprężyny uwalonej
2. Jaka jest Historia auta nie była walona i np. masz krzywe sanki, kielich mocowania amortyzatora itp.
3. Możesz zrobić kilka prostych pomiarów nadwozia w wyznaczonych przez siebie miejscach.
4. Za to mogą też odpowiadać tylne amortyzatory są samopoziomujące i jeśli któryś ciągnie auto w dół to i przód będzie krzywo stał.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Varia
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 2010 11:43 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Varia » 16 lip 2014 10:15 am

Jestem szczęśliwym użytkownikiem który już nie uderza sankami o krawężniki. Podniosłem o 2.5 cm zawieszenie z przodu i z tył aby równo stała. Koszt to 160 zł za podkładki na przód i tyle samo na tył .

Autko może troszkę sztywniej wybiera dziury jednak nie straciło nic ze swojego pływającego charakteru.

U mnie uderzenie sankami o glebę z prędkością 80/h spowodowało regenerację przekładni kierowniczej w której jak powiedzieli uszczelniacz się podwinął.

Myślę , że teraz mnie to nie dotknie .
Varia S.C. Łódź

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 16 lip 2014 04:56 pm

Varia pisze:Jestem szczęśliwym użytkownikiem który już nie uderza sankami o krawężniki. Podniosłem o 2.5 cm zawieszenie z przodu i z tył aby równo stała. Koszt to 160 zł za podkładki na przód i tyle samo na tył .

Autko może troszkę sztywniej wybiera dziury jednak nie straciło nic ze swojego pływającego charakteru.

U mnie uderzenie sankami o glebę z prędkością 80/h spowodowało regenerację przekładni kierowniczej w której jak powiedzieli uszczelniacz się podwinął.

Myślę , że teraz mnie to nie dotknie .
Mógłbyś coś więcej napisać o tym jak podniosłeś to autko? Koszt z tego co widzę niewielki a o 2,5cm też chętnie bym moją bestię podniósł. Gdzie kupiłeś te podkładki i czy masz może ich fotki?
Live Long And Prosper

Varia
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 2010 11:43 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Varia » 18 lip 2014 11:44 am

Zdjęcia podniesionej packi. Jest ok 80 cm od ziemi do najwyższej krawędzi błotnika. Podana wielkość jest średnią ponieważ z jednej strony jest 81 z drugiej 80 ... to samo dotyczy tyłu.
Postaram się coś więcej napisać po tygodniu użytkowania tak podniesionego autka.
Na pewno nie szoruje już po krawężniku jak co dzień i mam ok 1 - 1.5 cm zapasu.

To tyle na tę chwilę. Dodam tylko że koszt był niższy niż wcześniej opisany bo tylne podkładki kpl. 120 zł .

Trzeba jeszcze umieć zdjęcia dodawać

Udostępniłem na G+ https://plus.google.com/102128879303401 ... 1sr3fbpk5d
Ostatnio zmieniony 18 lip 2014 12:25 pm przez Varia, łącznie zmieniany 1 raz.
Varia S.C. Łódź

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 18 lip 2014 12:58 pm

Całkiem NIE razi to podniesienie
(ale o 2,5 cm -czy 2,5" jak napis na zdj.?).
Jaka to felgi (średnica)?
Varia pisze:...Trzeba jeszcze umieć zdjęcia dodawać ...
Odpowiedz >>> Wybierz plik >>> Dodaj załącznik

i gotowe :)
Ostatnio zmieniony 18 lip 2014 01:13 pm przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 18 lip 2014 01:03 pm

pach,
Prościej przed wysłaniem Podgląd i z tego poziomu dodaj plik a następnie drugi, trzeci i ile tam trzeba
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 18 lip 2014 01:21 pm

maur pisze:pach,
Prościej przed wysłaniem Podgląd i z tego poziomu dodaj plik a następnie drugi, trzeci i ile tam trzeba
Masz na myśli tą opcje:
Kliknij aby dodaďżË zdjďżËcie do wiadomoďżËci ?
Bo u mnie to jest pod tekstem wiadomości (nie trzeba przechodzić do Podglądu)
ale to wymaga umieszczenia zdjęć najpierw na "obcym" serwerze
o czym już mówilismy w: http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=3718
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 18 lip 2014 01:44 pm

pach,
Jeśli zaczynasz odpowiedź w białym oknie pod ostatnim poście w temacie to masz tak jak na jpg-ach poniżej.
na 1.jpg masz wybór podglądu
na 2.jpg masz dodanie załącznika
po dodaniu pierwszego analogicznie następne.
Co ważne - dodawaj zawsze od ostatniego do pierwszego to będą się wyświetlać w kolejności jak trzeba. Jak dodasz pierwszy a później kolejne to wyświetlą się w kolejności odwrotnej.

Na mój gust tak jest najprościej
Dodawać pliko można też edytując swój wcześniejszy post i tam jest wszystko jednoznaczne i dostępne.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Varia
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 2010 11:43 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Varia » 18 lip 2014 02:30 pm

pach pisze:Całkiem NIE razi to podniesienie
(ale o 2,5 cm -czy 2,5" jak napis na zdj.?).
Jaka to felgi (średnica)?

i gotowe :)
Podniosłem o 1" przy czym z przodu poszło dokładnie o tyle a z tyłu wywaliłem gumową podkładkę oryginalną której grubość to ok 8mm.
Tym samym tył jest "mniej podniesiony".
Felga 19" bez centralnego kapsla ponieważ ostatnio 2x na dzień ściągam i zakładam koła.
Jak na razie w zakręty prowadzące do pracy pokonywane 90-100km/h z duszą na ramieniu dalej nie są problemem co na duży + ponieważ myślałem że trzeba będzie zwolnić :)

Dziękuje wszystkim za opis dodawania zdjęć jednak pozostanę przy prostych metodach.
Varia S.C. Łódź

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 18 lip 2014 02:43 pm

Varia pisze:Tym samym tył jest "mniej podniesiony".
a jak to wpływa na samo poziomowanie nadwozia ??
tak z ciekawości :lol:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Varia
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 2010 11:43 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Varia » 18 lip 2014 03:21 pm

Stoi jak na zdjęciu. Szpary takie same z przodu jak i z tyłu. Wydaje mi się że nie wyżej niż 1 cm jest teraz wyżej niż w dniu wyjazdu z fabryki. Zauważyłem , że 5 lat temu i 2 lata temu nie myślałem o podnoszeniu auta bo wózkiem nie orałem po glebie. Równolegle z zabiegiem podnoszenia zmieniłem amorki na moparki z przodu.
Varia S.C. Łódź

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 18 lip 2014 04:57 pm

Podziękował :mrgreen:
flaszeczka coby się dobrze kulał na tych "szczudłach" :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 05 sty 2016 06:54 am

podkładki może komuś jeszcze potrzebne

http://www.evaria.pl/lift-1-chrysler-pa ... ezyny.html
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 16 sty 2016 05:57 pm

zyga,
Obniżałeś AV?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Post autor: morgal1 » 16 sty 2016 08:55 pm

Znowu wyważę drzwi w lesie. W sytuacji jeśli podniosę podkładkami tylko przednie zawieszenie to teoretycznie tylne - samopoziomujące powinno tez się podnieść? Ktoś wcześniej pisał ze bez osprzętu tył auta wysoko był podniesiony - czyli jest szansa ze amortyzator ma możliwość podniesienia jakiejś wartości- wysokości aby złapać poziom. Co bardziej daje amortyzatorom w kość jazda na pusto czy z obciążeniem?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 sty 2016 11:40 pm

M. pisze:Obniżałeś AV?
nie idę w drugą stronę u mnie jest "łatwiej" można sobie do 3" wyfrezować key

morgal1,
ten samopoziom w pacyfie to taki urban legend
każdy słyszał nikt nie sprawdził do końca jak działa
stan na równym zmierz wysokość od środka koła do rantu nadkola później załaduj kufer czymś zrób rundę w koło komina dokonaj pomiaru

będziesz wiedział czy u Ciebie działa
z przodu możesz na próbę zastosować wkładki uniwersalne do sprężyn znane już w czasach 125/126/poloneza koszt nie duży montaż banalny ryplej z pomiarami przed i po może się coś wyklaruje
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 17 sty 2016 12:01 pm

Podkładki to całkiem niezły patent na mały lift. a czy nie trzeba wymieniać amorów na dłuższe lub przedłużać? co z łącznikami stabilizatorów (będzie im brakowało długości)?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 17 sty 2016 12:53 pm

verbea pisze:co z łącznikami stabilizatorów (będzie im brakowało długości)?
Krzysiu łączniki stabilizatora zostawiasz te same ich długość tu nie ma znaczenia. Podkładkami tylko podnosić długość sprężyny. A właściwie usztywniasz by nie siadały pod naciskiem ciężaru.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: ZAWIESZENIE :.”