Śruby korygujące - geometria przednich kół

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Śruby korygujące - geometria przednich kół

Post autor: xmax » 29 kwie 2011 10:08 pm

Czy ktoś wie, gdzie można zakupić takie śruby korygujące geometrię kół - przednich ? W ASO mają ale cena za 2 sztuki to 230zł :(

Macie z tym jakieś doświadczenie ?


ps. muszę to kupić, bo sciąga mi samochód podczas jazdy i diagnosta JASNO powiedział - trzeba to "wyprostować koło" a nie tylko ustawiać zbieżność - jak robili to do tej pory w 3ch inncyh zakładach - oczywiście bez efektu. :(

... no i mam nadzieję, że to pomoże ale do tego potrzebuję tych śrub korygujących.

czy ktoś to wymieniał - regulował ?

[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 11:48 ]
link

http://www.jegs.com/i/Specialty+Product ... 0/10002/-1



ps. tylko gdzie to w PL kupić ? z wyjątkiem ASO
Ostatnio zmieniony 13 lut 2014 08:47 am przez xmax, łącznie zmieniany 1 raz.
XmaX

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 30 kwie 2011 09:51 pm

xmax pisze: no i mam nadzieję, że to pomoże ale do tego potrzebuję tych śrub korygujących.
Wystarczy zrobić w amortyzatorze fasolki na górnej śrubie i ustawić koło do pionu.

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 02 maja 2011 09:34 am

Dokładnie jak pisze Tedi, jak masz ori amortyzatory z pierwszego montażu, to nie ma fasolkowych otworów do regulacji i trzeba je zrobić, jak kupisz nowe amorki nawet w ASO, to już takie otwory mają, a do regulacji możesz użyć tych samych śrub, które masz na aucie.

pozdrawiam

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 03 maja 2011 08:21 pm

amorki mam jeszcze oryginalne. Kupiłem śruby w ASO :( - 216 zł za jedną parę.

JUtro odbieram i jadę na ustawienie. Zobaczymy jaki będzie efekt.

pozdro
XmaX

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 07 maja 2011 09:40 am

Jak masz ori amory, to będziecie musieli rozwiercić otwory, bo nie da się ustawić pochylenia.

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 08 maja 2011 02:47 pm

nic nie rozwiercaliśmy. Mechanik w 5 min wymienił na nowe i ustawił. W końcu packa jeździ mi prosto. uffff

Tak mnie to wkurzało.
XmaX

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 12 maja 2011 09:51 pm

W takim razie miałeś już zmieniane amorki w aucie.

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 13 maja 2011 06:22 pm

nie kolego, mam je od nowości i są oryginalne i nie były wymieniane.

do 2007 roku jest inny model amorków niż do wersji z 2004 do 2006 - być może to o tym decyduje.
XmaX

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 14 maja 2011 10:11 am

Jeśli masz auto z 2007 roku i masz amory z pierwszego montażu, to nie powinno być możliwości regulacji (przynajmniej w mojej tak było). Potem kupiłem oryginały na wymianę i te pomimo że były MOPARA, to już regulację posiadały, podejrzewam, że masz oryginały ale nie z pierwszego montażu.

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 24 maja 2011 08:08 pm

masz rację,

Byłem teraz na mynianie oleju itd i wszedłem pod samochód zobaczyć jak to wygląda.

Jednym słowem stare śruby odkręcił i włożył nowe - nie mając praktycznie żadnej regulacji mimo to ciut, ciut koło drgneło co już wystarczyło by go naprostować.

Ale tak jak mówisz w oryginalnych z pierwszego montażu amorkach regulacji nie ma. trzebabybyło rozwiercać je - by zmieściły się te śruby.

Tak więc łatwo o wiosek jak bardzoooo znał się mechanik na takim zabiegu :( .... no ale mimo kosztów efekt niechcący osiągnął.
XmaX

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 27 cze 2014 03:12 pm

Mam taki problem po wymianie poduszek silnika kierownica uciekła w prawą strone. Czy to przypadek dodam że nie wpadłem w żadna dziure.
Pacyfica piękne auto!

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 27 cze 2014 06:28 pm

Mam taki problem po wymianie poduszek silnika kierownica uciekła w prawą strone
Podnosiłeś silnik w celu wymiany poduszek czy odkręcałeś sanki przednie by je opuścić ?

Bo jak ruszałeś sanki potocznie też zwany przedni wózek to masz geometrie do ustawienia.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 27 cze 2014 07:42 pm

Sanki były ruszane. Dzieki za szybką odpowiedz.
Pacyfica piękne auto!

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: ZAWIESZENIE :.”