Zawieszenie samopoziomujące

irtom
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2008 10:18 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: irtom » 28 gru 2008 07:46 pm

wcześniej oglądałem tylne amory i nie widziałem żeby tam wchodziły jakieś rurki ale po prostu mogłem tego nie widzieć. Swoją drogą dziwne jest to że nie mam regulacji wysokości lamp.

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 28 gru 2008 08:31 pm

tez słyszałem juz o tym samopoziomującym zawieszeniu
......ciekawe ile w tym prawdy i jak to działa, wiec w tym przypadku niepotrzebne są regulatory świateł........fakt że pewnego razu złożyłem siedzenia, i zładowałem do auta okolo 350kg towaru, i stał wysoko na tyle tak jak na pusto.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Nadal nie moge dojsc jak to dziala

Post autor: tedi » 09 lut 2009 09:34 pm

Koledzy czy moze juz ktos z Was doszedl jak dziala to Samopoziomujące tylne zawieszenie ? Wielokrotnie przygladalem sie temu ale nadal mnie nurtuje jak to dziala, i co za to odpowiada pozdro Tedi

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 12 lut 2009 09:21 am

A może niekoniecznie za samopoziomowanie odpowiadają amory (NIVO) może są jakieś poduszki na samym wahaczu pompowane. Przyznaję sie bez bicia że aż tak dokładnie nie oglądałem zawieszenia jeszcze.
A ten przewód który widać patrząc na koło tylne który idzie pionowo to jest od hydrauliki hamulca czy może przewód czujnika ABS a może to właśnie to ten.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 12 lut 2009 12:06 pm

Wygląda na to, że ten wężyk jest od paliwa i powiązany jest z pompą, która przelewa paliwo z lewej strony na prawą.
Przelewanie paliwa jest związane z napędem AWD zbiornik jest podzielony na dwie części, tak by zmieścił się wał.

Poziomowanie może odbywać się przez amortyzatory. Nie ma w nich nivo tak jak w mercedes czy w jaguar, ale tylne amortyzatory są zdecydowanie droższe od przednich jak się pytałem kiedyś handlarza dlaczego to mi odpowiedział iż mają jakiś tam procesor.

Przy procedurze ustawiania światem w pacyfice jest zapis : przed sprawdzeniem ustawienia świateł w samochodzie wyposażonym w korektor obciążenia zawieszenia należy przed czynnościami przejechać ok 5km do tego jeszcze jest kwestia ilości paliwa przy ustawianiu jak znajdę chwilę to wrzucę to na forum


pewnie jeszcze dwie wizyty w kanale i sprawa się wyjaśni.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 12 lut 2009 12:30 pm

zyga pisze:Wygląda na to, że ten wężyk jest od paliwa i powiązany jest z pompą, która przelewa paliwo z lewej strony na prawą.
Przelewanie paliwa jest związane z napędem AWD zbiornik jest podzielony na dwie części, tak by zmieścił się wał.
.
Ale ja nie mam AWD to co to może być za przewód chyba że zbiorniki są takie same dla AWD i FWD
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Re re

Post autor: tedi » 12 lut 2009 11:54 pm

[quote="zyga"]Wygląda na to, że ten wężyk jest od paliwa i powiązany jest z pompą, która przelewa paliwo z lewej strony na prawą.
Przelewanie paliwa jest związane z napędem AWD zbiornik jest podzielony na dwie części, tak by zmieścił się wał.

Poziomowanie może odbywać się przez amortyzatory. Nie ma w nich nivo tak jak w mercedes czy w jaguar, ale tylne amortyzatory są zdecydowanie droższe od przednich jak się pytałem kiedyś handlarza dlaczego to mi odpowiedział iż mają jakiś tam procesor.

Przy procedurze ustawiania światem w pacyfice jest zapis : przed sprawdzeniem ustawienia świateł w samochodzie wyposażonym w korektor obciążenia zawieszenia należy przed czynnościami przejechać ok 5km do tego jeszcze jest kwestia ilości paliwa przy ustawianiu jak znajdę chwilę to wrzucę to na forum


pewnie jeszcze dwie wizyty w kanale i sprawa się wyjaśni.[/quot

Ok procesor to procesor ale jak on dziala co nim lub czym on steruje ??? Tam zadne przewody ani rurki nie dochodz :( no chyba ze ja nie zauwazylem a ogladalem to z kazdej strony. Tedi

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 13 lut 2009 06:50 am

może Tedi , działa to tak jak czujniki ciśnienia w kołach , tam również żadne przewody do koła nie wchodzą a działa !

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 13 lut 2009 11:16 am

Panowie znalazłem specyfikacje dla każdego modelu co w standardzie co za dodatkową opłatą jest też informacja o samopoziomowaniu zawieszenia, może komuś uda się rozkminić to niestety po angielsku oto link http://www.carsdirect.com/chrysler/pacifica
pozdrawiam
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 13 lut 2009 12:02 pm

Z tyłu wykorzystano amortyzatory samopoziomujące, aby zachować stałą wysokość nadwozia, niezależnie od obciążenia.
Podobne rozwiąznie jest stosowane subaru forester, saab'ie i w jeszcze innu kilku autach.

Dokładnej zasady działania tego amortyzatora jeszcze nie znalazłem ale ma dużo wspólnego z amortyzatorami Rancho RSX :
...
- jest to dwururowy amortyzator ze specjalną konstrukcją zaworu pozwalającą na
samoczyne dopasowanie się do obciążenia,
- grubość tłoczyska wynosi 16 mm,
- jest rekomendowany zarówno na drogę, jak do off roadu / w tym ekstremalnego /,
- minimalnie unosi samochód,
- znakomicie " wybiera " nierówności.
Model RSX
Samo poziomujący się amortyzator, którego charakterystyka pozwala na podniesie nadwozia nawet o 20/40 mm. Przeznaczony jest do samochodów z dodatkowym wyposażeniem takim jak wyciągarka, dodatkowy akumulator oraz inne akcesoria off roadowe podnoszącym masę własną pojazdu. ...



Do pacyfiki amory robi z tego co na razie znalazłem SACHS ich nr katalogowy 440 206

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 13 lut 2009 02:28 pm

KYB $366.95 x 3.594=1318zł
SACHS $315.95 x 3.594=1135zł


przy obecnej cenie $ bardziej opłaca się kupić u "nas"

na allegro sachs kosztuje 900zł sztuka:)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 29 wrz 2009 07:59 pm

Cze

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 20:10 ]
Cześć Koledzy,
mój mechanik ostatnio wyciągał mój tylny amor i przyznam się szczerze, że ten przewód który idzie przy tylnym kole nie jest z nim powiązany. Byłem przekonany, że jest to jakaś forma olejowego unoszenia zawieszenia poprzez dopompowania oleju lub gazu do amora ale jednak przynajmniej u mnie tak nie jest.
Amor jest nie zwykle twardy ( Dwie ciężkie osoby nie były w stanie go ugiąć po wymontowaniu) - jest gazowy lub gazowo olejowy, mieliśmy duży problem, żeby go włożyć z powrotem, nikomu nie polecam tej operacji robić we własnym zakresie. Wyjąć też nie było słodko. Co prawda nie jestem pierwszym właścicielem pojazdu i nie mogę być 100% pewien czy takie rozwiązanie jest we wszystkich Packach, czy jest coś zakombinowane w mojej aczkolwiek wygląda na oryginał.

Paweł GPC
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 29 wrz 2009 08:53 pm

GPC pisze:Co prawda nie jestem pierwszym właścicielem pojazdu i nie mogę być 100% pewien czy takie rozwiązanie jest we wszystkich Packach, czy jest coś zakombinowane w mojej aczkolwiek wygląda na oryginał.
Nie wszystko jest ok
Ta rurka jest od baku paliwa, a amor pozycjonuje całe auto dlatego nie ma regulowania świateł ani żyroskopu w ksenonach. Podobnie jak w Subaru Forester bez względu ile naładujesz tył auta będzie na tej samej wysokości. W środku tego amora są takie sitka i rurki przez które przelewa się olej z komory do komory utrzymując auto na stałym poziomie, jak odnajdę fotki rozciętego amora to je tu dokleję.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 29 wrz 2009 09:18 pm

Cikawa sprawa, czy może sprawdzałeś auto pod dużym obciążeniem czy to działa ?

Paweł GPC
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 29 wrz 2009 09:29 pm

nie ale nawet w codziennym użytkowaniu widać, że tył jest znacznie twardszy i nawet w 6 osób to wysokość rantu od opony się chyba nie zmienia, a żeby coś wsadzić widlakiem to paciica się nie nadaje bo ma wysoko bagażnik i nisko klapę a do przyczepy mam inne auto tak, że dokładnie się nie wypowiem
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

winczek
Posty: 103
Rejestracja: 09 lip 2009 03:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: winczek » 29 wrz 2009 09:50 pm

Czy widlakiem się da to trzeba by zapytać Widlaka :)

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 29 wrz 2009 10:38 pm

winczek pisze:Czy widlakiem się da to trzeba by zapytać Widlaka :)
Ale dowcipniś się znalazł no :mrgreen: się da tylko przedłużenie potrzebne :P
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 30 wrz 2009 09:43 pm

link do zasady i opisu działania nivo

http://www.brakeandfrontend.com/Article ... units.aspx
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 01 paź 2009 09:28 am

Ale tu jest opisany z tego co się zorientowałem system samopoziomawania z pompą ciśnieniową. U nas jej nie ma, przynajmniej u mnie. Chyba, że coś żle zinterpretowałem.
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 paź 2009 10:20 am

to jest tak jak ze strzykawką jeżeli zatkasz koniec i pociągniesz ją do siebie a następnie puścisz tłoczek to on wróci z powrotem na soje miejsce, w drugą stronę podobnie, powietrze w środku się spręży a jak przestanie działać siła na tłoczek to rozprężając się cofnie go do pozycji startowej. I teraz trzeba sobie wyobrazić że ten olej który jest sprężany przy wciskaniu tłoczka płynie sobie gdzieś rurka ale nie wylatuje na zewnątrz tylko jest zawrócony i naciska taką samą siłą lub większą na tłoczek który go wypierał - tak działają te amory :)
w jaguar mam pompę, która utrzymuje stałe ciśnienie i unosi tył auta do stałej wysokości, w citroenach od których cały pomysł się wywodzi jest jeszcze inny układ - kula pełniąca funkcję amortyzatora podzielona jest membraną na dwie części olejową (L H M) i azotową, w naszym przypadku ktoś pomyślał i wsadził cały ten układ w amora
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

GPC
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2008 04:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: GPC » 01 paź 2009 11:01 am

Dzięki za wyjaśnienie.
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG

syrena 105l
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2014 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: syrena 105l » 25 lis 2014 10:08 pm

moja miała zdemontowane całe tylne zawieszenie do naprawy blacharskiej i po złożeniu do lakierowania tył jest bardzo wysoko.
Bardzo jestem ciekaw jak złoży cały środek i dostanie trochę obciążenia czy się wyrówna, podobno mam przejechać parę kilometrów i wszystko wróci na swoje miejsce.
Znacie podobny przypadek?
Pozdrawiam SYRENA V3

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 25 lis 2014 10:11 pm

syrena 105l pisze:podobno mam przejechać parę kilometrów i wszystko wróci na swoje miejsce.
Tak też będzie kolego uzbrój ją i pojeździj a wszystko się ustabilizuje.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

syrena 105l
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2014 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: syrena 105l » 25 lis 2014 10:17 pm

super bo jakoś mi się wydawało że coś źle złożyli :8
Pozdrawiam SYRENA V3

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 25 lis 2014 10:20 pm

syrena 105l pisze:super bo jakoś mi się wydawało że coś źle złożyli
Pacifica ma z tyłu amortyzatory samo poziomujące się tak że spokojnie zaczekaj aż zrobisz i pojeździsz troszkę.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 26 lis 2014 09:22 pm

Demontowałem cały tył (robiłem zawieszenie: tulejki, wahacze itp) i nie stwierdziłem żeby po złożeniu stała inaczej niż przed.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 26 lis 2014 09:32 pm

verbea pisze:nie stwierdziłem żeby po złożeniu stała inaczej niż przed.
Krzysiek ale kolegi Paca jest rozbebeszona znaczy pusta. Pewno jak ja uzbroi to wówczas wróci do normy.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 26 lis 2014 10:12 pm

tedi,
A jak to pogodzić z faktem, że czy obciążona czy też nie zawsze stoi na tym samym poziomie?
Czy poziom neutralny to taki, wyznaczony przez nacisk kompletnego ale nie załadowanego auta? I do niego samopoziomuje się auto jak obciążenie rośnie? A jak by zdjąć kawał ciężaru nadwozia to dupka pójdzie w górę?
Pytam nie dlatego, że nie wiem, ale z pewnością są tacy, którym odpowiedź może rozjaśnić w głowach ten obszar wiedzy. Nie chcę uchodzić za wszechwiedźmina.
M.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 26 lis 2014 10:26 pm

M. pisze:Nie chcę uchodzić za wszechwiedźmina.
Kolego M, nie uchodzisz ale ja zaczekam na odpowiedni moment z wyjaśnieniem.
A być może nowi użytkownicy już zaczerpnęli wiedzy z naszej kopalni i sami odpowiedzą. Po co wszystko dawać na tacy ? Chciał bym by forumowicze też się podzielili zdobyta wiedzą jaka tu maja na naszym forum.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 09 sty 2015 06:46 pm

Nowi coś tam zaczerpnęli ;)
Nie wiem czy w Packach ten system działa podobnie (ale z tego co wyczytałem ze wcześniejszych postów to chyba tak), ale w moim dawnym aucie Lancia Kappa SW (chichot historii - teraz to ta sama marka w EU) miałem takie amorki. Jeśli uda mi się wstawić PDF to może coś to naświetli
nivo
Pozdrawiam

dobek007
Posty: 135
Rejestracja: 26 gru 2017 08:07 am
Lokalizacja: Chełm
Samochód: Pacifica 3.5
Postawił flaszek: 6
Dostał flaszek: 2

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: dobek007 » 28 gru 2017 08:02 pm

Witam, mógłby ktoś podać namiary na amortyzatory?? jakiś link?? Szukam i nie mogę znaleźć.

jedrek00711
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2017 02:41 pm
Lokalizacja: Ciechanów
Samochód: Chrysler Pacyfika 3,5L AWD
Postawił flaszek: 6
Dostał flaszek: 3

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: jedrek00711 » 28 gru 2017 08:06 pm


Twardy
Posty: 36
Rejestracja: 18 wrz 2017 05:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Samochód: Pacifica 3.5
Postawił flaszek: 3
Dostał flaszek: 1

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: Twardy » 28 gru 2017 09:10 pm


dobek007
Posty: 135
Rejestracja: 26 gru 2017 08:07 am
Lokalizacja: Chełm
Samochód: Pacifica 3.5
Postawił flaszek: 6
Dostał flaszek: 2

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: dobek007 » 30 gru 2017 05:26 pm

dziękuję ;)

misha85
Posty: 235
Rejestracja: 26 kwie 2017 06:20 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Pacifica 4.0
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: misha85 » 26 mar 2019 06:32 pm

a ile kosztuja takie amortyzatory znalazłem jedne ale cena za sztuke na allegro 930 zł

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: Carl » 26 mar 2019 08:46 pm

240-270 USD za szt. + transport z USA. Link do rockauto 3 posty wyżej :mrgreen:
Piotr

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: pach » 31 mar 2019 01:53 pm

Słyszałem (ale nie pomnę niestety źródła)
że takie samopoziomujące amory można
regenerować - może ktoś, coś wie? :rolf:
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: Carl » 31 mar 2019 03:01 pm

Może i można, ale mnie nie udało się znaleźć nikogo, kto by to robił :S
Piotr

mlody
Posty: 81
Rejestracja: 12 cze 2010 10:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: Chrysler Pacifica 3,5 Touring Pb/Lpg

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: mlody » 01 kwie 2019 03:34 pm

Spróbuj tutaj: Nagengast.pl
Regenerują amortyzatory, firma z Gdańska.

Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka

'05 Chrysler Pacifica Touring 3,5/lpg
'17 Toyota C-HR 1.8 Hybrid

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Re: Zawieszenie samopoziomujące

Post autor: Carl » 02 kwie 2019 07:53 am

Ja już u nich pytałem i (rok temu) nie robili :/
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Niestety amortyzatorów tego typu od Pańskiego auta nie regenerujemy.
Pozdrawiam,
Sebastian Kwiatkowski

Tel. 58 322 30 37 ; 58 302 56 33
P.U. NAGENGAST
ul. Malczewskiego 103
80-107 Gdańsk
www.nagengast.pl
Piotr

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: ZAWIESZENIE :.”