Zbieżność

gorgo
Posty: 14
Rejestracja: 06 cze 2009 10:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Zbieżność

Post autor: gorgo » 02 lip 2009 11:08 am

Ludzie ratujcie !!!!!!
Moi " specjaliści " polegli na ustawianiu zbieżności. Nie wiedzą jak mają to zrobić. W ich programie nie ma Pacfiki. Podobno można to zrobić jeśli w jakimś innym modelu jest taka sama płyta podłogowa jak w pacynie. Może ktoś ma taką wiedzę i wie jak to zrobić ? Jak nie to tylko serwis , ale problem jest w tym że za 2 dni wyjazd na wczasy a nie mam kiedy jechać do WRO .
Ostatnio zmieniony 13 lut 2014 01:23 pm przez gorgo, łącznie zmieniany 1 raz.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 02 lip 2009 11:15 am

gorgo, wysłałem co miałem na emial
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

gorgo
Posty: 14
Rejestracja: 06 cze 2009 10:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: gorgo » 02 lip 2009 11:32 am

Wielka flaszka jedzie do Ciebie. Teraz tylko jakiegoś mądrego co się na tym pozna.
Może ktoś jeszcze ma jakieś informacje na ten temat ????

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 02 lip 2009 11:36 am

Tam jest wszystko co potrzebujesz. Wydrukuj kartkę i jedź do takiego zakładu co robi zbieżność od dawna to się poznają. Młode warsztaty naprawiają auta tylko te co mają w komputerze:):)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 02 lip 2009 11:44 am

Mam ten sam problem po wymianie drążków kierowniczych, czy można te dane wrzucić na forum? Pewnie przyda się i innym.

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 03 lip 2009 01:22 pm

Dzięki :D

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 05 lip 2009 01:17 pm

ZYGA
to ja też bardzo poproszę na @ bo już mnie ręka boli od kontrowania
pozdrawiam

Krzysztof K-g
Posty: 70
Rejestracja: 07 lut 2009 08:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Krzysztof K-g » 05 lip 2009 09:52 pm

Zyga, nie zapomnij o mnie! Jak ustawiałem zbieżność na warsztacie to ustawili jak umieli a różnicę wytłumaczyli, że tak musi być.

Leoonn
Posty: 16
Rejestracja: 20 lis 2008 10:44 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Leoonn » 06 lip 2009 10:41 am

Czołem, Zyga walnij mi też te dane na skrzynię :lol: . Ja ostatnio robiłem zbieżność w serwisie merca (tam przewala Pacyfiki serwis Chryslera). Pewnie analogia Mercedesa R.

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 06 lip 2009 10:53 am

ZYGA dzięki
już zasuwam pomęczyć mojego magika
o wynikach nie omieszkam poinformować
pzdr

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 13 lip 2009 04:38 pm

magik pochylił sie nad kartką ,,twało to chyba minutę zanim podniósł głowę . nie drapał sie po brzuchu ani pod pachami a w oczach czaił się błysk zrozumienia. W ko?cu kazał wjechać na kanał. pozakładał szereg czujników , lusterek itp,itd and orzekł że zbieżność jest gut. niesmiało wyszeptałem że sciąga w prawo. westchnął , znowu zanurzył sie w kanale. nie wychodził dość długo. po czym zaprosił mnie do kanału , pokazał kawałek gumki co zwie się tuleją wachacza , prawy tył i kazał wymienić . a zbieżność jest gut.
wobec czego dalej ciągne kierownicę w lewo ale za to w pełni swiadomy że zbieżność jest gut
pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 13 lip 2009 05:34 pm

wymianę mamy opisaną na forum, tak że powodzenia:)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 13 lip 2009 06:28 pm

Zastanawiam sie jak sprawdzil zbieznosc przy luzach w zawieszeniu.

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 13 lip 2009 07:14 pm

Usunąć luzy :mrgreen: Nie ma co ustawiać zbieżności jak są luzy w układzie kierowniczym czy zawieszeniu - szkoda kasy. Dobry diagnosta najpierw powinien sprawdzić luzy a dopiero jak stwierdzi że wszystko jest ok zabrać się za geometrie.

BARTEQ
Posty: 32
Rejestracja: 23 cze 2009 12:09 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BARTEQ » 13 lip 2009 07:44 pm

Ja ustawiłem zbierzność bez problemu, w kompie do badania zbierznośći mieli
PACIFICE, teraz jest OK

mirgd
Posty: 93
Rejestracja: 29 gru 2008 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mirgd » 13 lip 2009 08:00 pm

BARTEQ pisze:Ja ustawiłem zbierzność bez problemu, w kompie do badania zbierznośći mieli
PACIFICE, teraz jest OK
Barteq, gdzie ustawiałeś geometrię kół?

janek
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2009 09:09 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: janek » 28 lip 2009 10:58 pm

Cześć ,,,,, Zyga czy możesz mi też wysłąć te dane na pocztę z góry dziękuję ,,,,,,,:)

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 02 paź 2009 07:59 pm

Zyga jakbyś mógł wysłać i dla mnie te dane do zbierznośći bo musiałem ustawić i mi ustawili jak na vojagera nie wiem czy dobrze!!!

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 04 paź 2009 08:13 pm

Zyga wielkie dzieki według tych danych powinno byc -60 do +20 a mi ustawili -25 a wiec bedzie ok. Dzwoniłem do serwisu i nie chcieli mi podać powiedzieli że to tajemnica firmowa nieźle co!!!

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 04 paź 2009 08:24 pm

Artekkkk pisze:nie chcieli mi podać powiedzieli że to tajemnica firmowa nieźle co
z evapem też mówią ze to od transportu przez ocean, że sporo samochodów pokonujące go w kontenerach ma później problemy z evapem, że bak trzeba ściągać a to 4godziny * 120 zł , po prostu zależy na kogo się trafi, ostatnio jak dzwoniłem z wyceną części sympatyczny pan z jednego serwisów powiedział mi, że mam jakieś stare nr części i żeby na google.ru poszukać sobie nowych fiszek:) ot taka inna tajemnica firmowa
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

ciapek1114
Posty: 85
Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ciapek1114 » 03 lut 2010 09:26 am

zyga ty nie myślałeś żeby założyć jakąś firmę informacyjną na temat aut z usa hehe kupę kasy byś zarobił oczywiście żartuje :)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 lut 2010 10:21 am

zyga ty nie myślałeś żeby założyć jakąś firmę informacyjną
raczej nie
nie miał bym czasu odpisywać na forum
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 05 lut 2010 08:41 pm

wymieniłem końcówki i drążki kierownicze ze względu na drobne stuki po czy podjechałem do dość znanego serwisu w Koninie od zbieżności i bez problemu mieli dane do Packi ustawili przód ,tył i dali mi na koniec kartkę z ustawieniami.Jeżeli to może komuś pomóc to chętnie rzucę w skaner i na @.Pozdrawiam :lol:
pozdrawiam - kisiu

Azazel
Posty: 33
Rejestracja: 17 lut 2010 02:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Azazel » 21 lut 2010 10:12 am

Dla mnie zbieżność ustawiali na podstawie voyagera. Czy mieli rację? Nie wiem, ale ściągać nie ściąga.
Jedyny mankament, który był również przed regulacją to wycie koła, zdaje się, że przedniego, przy skręcaniu w lewo. Kumpel z zaprzyjaźnionego serwisu stwierdził, że nie ma potrzeby wymieniać, aż się do końca posypie, bo ponoć łożyska wymienia się razem z piastami, czyli komplet.
A może to jednak zbieżność. ?????
Browarek i Pacifica to dobra rzecz. :)

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 22 lut 2010 11:32 am

Azazel, być może na podstawie danych z voyagera masz dobrze ustawioną zbieżność ale jest jeszcze kąt PK,kąt WSZ,kąt PSZ oraz suma kątów PK i PSZ.Nie jestem taki orzeł w tym temacie ale wiem po ustawieniu mojej Packi i takie dane otrzymałem. :/
pozdrawiam - kisiu

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 04 kwie 2010 11:50 am

Kolejny raz taka sama odpowiedz
załóż konto lub się poprawnie zaloguj i dostaniesz
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 21 paź 2010 11:27 am

heli, witaj i sprawdź E-maila czy możesz otworzyć moją wiadomość.Myślę,że wykorzystasz ją.Pozdrawiam
pozdrawiam - kisiu

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 21 paź 2010 12:06 pm

heli pisze:kata pochylenia kola przedniego.

CAMBER
pochylenie kół
Ustawienie przednich kół Preferowane ustawienie -0,2 Akceptowane zakresy -0,6 á +0,2

pierwsza tabelka z linka
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 18 lis 2010 11:00 am

Dla wszystkich z okolic Wrocławia-Kłodzka, podaję namiary na super warsztat zajmujący się tym. Robiłem, usługa profi :) z wymianą końcówek 2szt. ok 200pln. Polecam, tel. 748319468, Piława Dolna ul. Bielawska 3, Pan Wawrzaszek. Można powołać się, że już to robił w Pacyfie.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 10 kwie 2011 12:35 am

b-jacek, popieram Widlaka ponieważ miłlem ten sam problem gdzie prawa strona była bardziej pochylona.Po wymianie amortyzatora wszystko wróciło do normy ;)
pozdrawiam - kisiu

b-jacek
Posty: 19
Rejestracja: 29 mar 2011 06:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: b-jacek » 10 kwie 2011 10:43 am

Trochę mnie Koledzy uspokoiliście. Jak wymienię amorki to dam znać czy się poprawiło. Dzięki i pozdrawiam.

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 10 kwie 2011 10:46 pm

Nie musisz wymieniać dwóch. Kup jeden i wymień tylko prawą stronę mnie też poleciał prawy i auto po dłuższym postoju wyraźnie z prawej stony niżej siedziało.
Po wymianie wszystko było idealnie.
pozdrawiam - kisiu

dymas
Posty: 38
Rejestracja: 16 paź 2011 10:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: dymas » 28 lis 2011 11:24 pm

Trzeba jechać do mechanika który może ustawić zbieznośc i kąty pochylenia na komputerze z wydrukiem.
Zbiezność można regulować kąty nachylenia nie ma możliwości
Mariusz

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 28 lis 2011 11:35 pm

dymas pisze:kąty nachylenia nie ma możliwości
Jest taka możliwość wystarczy zrobić fasolki na amorkach :mrgreen:
Jak kupujesz nowe amortyzatory to juz w orginale mają fasolki :P

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 29 lis 2011 12:02 am

tedi,
znów byłeś szybszy. Ja od miesiąca lub co najwyżej dwóch mam moparowskie fasolik. Zatem regulacja pełna. A parametry geometrii miało urządzenie, na którym mi ustawiali więc nawet nie pytałem o cyferki.

Bartos
Posty: 27
Rejestracja: 18 maja 2009 08:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Bartos » 04 sty 2012 02:05 pm

Ja również wymieniłem drążki, mam także nowe opony zimowe. W 2giej pacynce 2005 FWD. Poprosiłbym o te dane dotyczące zbiezności na e-mal. Z góry dziekuję.
Jest jakaś różnica pomiędzy FWD a AWD w parametrach zbieżności?
Pozdrawiam wszystkich.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 04 sty 2012 04:05 pm

Bartos pisze:Jest jakaś różnica pomiędzy FWD a AWD w parametrach zbieżności?
Nie ma.
poszło na PW
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 18 sty 2012 06:55 am

Witam.
Wczoraj byłem na nastawie zbieżności po wymianie drążków i się udało.
Jakby ktoś była zainteresowany byłem w CNF, Gdańsk Osowa: http://www.cnf.com.pl/index.php/kontakt ... takt-osowa
Mają w bazie Pacynę, koszt 170 zł.
Autko wreszcie samo śmiga prosto i kierownica jest na swoim miejscu :8

Pzdr
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 lut 2012 06:53 am

Kolejnych potrzebujących danych do ustawienia kół proszę o kliknięcie na poniższy link
http://pacificaforum.pl/files/kola_115.jpg
Ostatnio zmieniony 27 paź 2012 09:53 pm przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 27 paź 2012 07:09 pm

zyga pisze:Kolejnych potrzebujących danych do ustawienia kół prosżę o kliknięcie na poniższy link
http://www.chryslerpacifi...opic.php?t=1418
nie rozumiem,nie działa link.Proszę o podanie danych pomiaru poprawnie ustawionej geometrii.
Gas-guzzler

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 27 paź 2012 09:38 pm

luki009,
Nie działa bo odwołuje się do starej domeny.
Wrzucam problem do Si celem poprawienia.
A jednak wyłuskałeś jeszcze coś co było korygowane. Pewnie jeszcze czasami może się podobnie zdarzyć - a Ci, którym się zdarzy trafić na link do tematu na domenie pacificaforum.pl proszeni są o niezwłoczne zgłaszanie tego faktu do adminów.
W treści PM do admina podajemy adres strony (kopiuj - wklej to co jest w pasku adresowym
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 27 paź 2012 09:54 pm

poprawiony link
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 28 paź 2012 12:06 am

No i super,dziękować :)
Gas-guzzler

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 28 paź 2012 07:08 am

Jak ja ustawiałem zbieżnośc to postawili każde koło ta takim placku, do każdego koła zalorzyli kamerę i na kompie znalazł model, rocznik autka i kręcił jak mu pokazało. Ważne jest żeby ustawić oprócz zbieżności poszczególnych osi zbieżność centralną. Na wielu stacjach diagnostycznych powinni mieć taki sprzęt co da radę. Pozdrawiam

Zablokowany

Wróć do „.: ZAWIESZENIE :.”