amortyzatory

grand
Posty: 23
Rejestracja: 17 lut 2009 10:10 pm
Lokalizacja:
Samochód:

amortyzatory

Post autor: grand » 19 sie 2009 12:00 pm

witam i pozdrawiam gdzie można kupić amorki na przód do awd 2004 ogólny problem z dostaniem tego produktu ?
piękna ta bestia

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 19 sie 2009 12:13 pm

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 24 sie 2009 04:44 pm

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Amortyzator 4x4

Post autor: kisiu » 10 lut 2010 10:38 am

powoli wykańcza mnie kołysanie samochodu na boki na większych wybojach.Stwierdzono - tył lewa strona amortyzator.Czy we wszystkich Packach mamy takie same amorki. :?:
pozdrawiam - kisiu

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 10 lut 2010 10:50 am

wszystkie mają takie same
z tyłu są samo poziomujące i że tak powiem są w cenie
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 10 lut 2010 11:10 am

I że tak powiem, nie nadają się do dynamicznej jazdy. Wymień komplet na Bisteina i zapomnisz o chorobie morskiej, zyskasz na precyzji prowadzenia i bezpieczeństwie, przestaniesz uderzać saniami w byle muldę, będziesz mógł zjeżdżać z krawężnika jak biały człowiek i przy ostrym hamowaniu nie będą ci się organy ulewały na deskę :mrgreen:

bogunow
Posty: 37
Rejestracja: 01 paź 2009 07:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bogunow » 10 lut 2010 11:36 am

piotr e38 pisze:... Wymień komplet na Bisteina i zapomnisz o chorobie morskiej...
Gdzie mogę kupić komplet tych amorków i jaka jest ich orientacyjna cena ?
pozdrawiam
Bogunow

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 10 lut 2010 12:05 pm

bogunow pisze:Gdzie mogę kupić komplet tych amorków i jaka jest ich orientacyjna cena ?
żółta kartka za nie czytanie forum :)

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=661
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 10 lut 2010 12:19 pm

piotr e38 ale Pacyfica to takie auto ktore ma bujac jak stary tapczan. Mi osobiscie przypomina jazde Mercedesem W123 te auta tez byly jak wielkie lozko wodne. Po prostu jak chcesz miec sportowe wrazenia i osiagi to nie ma co szukac tego w naszych autach, one takie sa i to jest wlasnie ich urok. Mi sie bardzo podoba przeciez to jest SUV a nie sportowa terenowka.

janol6
Posty: 242
Rejestracja: 01 lut 2009 07:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: janol6 » 10 lut 2010 01:15 pm

Porównanie do starego tapczany jest bardzo trafne.Jak się przesiadam z Toyotyy LC do Paci to też dostaję choroby morskiej,choć wiele lat pracowałem na morzu.Ale i tak nie zamienie jej na żadną inną.

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 10 lut 2010 01:16 pm

Mi osobiście też odpowiada zawieszenie, fabryczne....i nie zamierzam nic zmieniać, chociaż 2 razy juz zaliczyłem asfalt sankami :devil:

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 10 lut 2010 06:44 pm

Koledzy, wiem o czym piszecie, ja też nie zrobiłem z Packi sportowego podskakującego na byle kapslu od butelki auta (do takich celów posiadam M3), po prostu zmieniłem charakterystykę pracy zawieszenia na trochę sztywniejszą i nie powtarzającą bujnięcia po każdym wpadnięciu w większą dziurę po trzy razy tylko raz, przez co komfort praktycznie nie ucierpiał, a dynamika i precyzja prowadzenia poprawiła się diametralnie. Ferenc miał okazję jechać moim autem i na brak komfortu nie narzekał w porównaniu do swojej na seryjnym zawieszeniu. Jakiś czas temu jeździłem Land Cruiserem 100 4,7v8 i było to auto bardzo komfortowe, ale dużo lepiej i pewniej prowadziło się od Packi i dlatego dokonałem zmian i powiem, że wyszło super.

Chętnych mogę przewieźć podczas spotkania w Toruniu i sami ocenicie, czy warto.

Pozdrawiam

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 10 lut 2010 09:34 pm

piotr e38, jestem chętny sprawdzenia i trzymam za słowo. :lol:
pozdrawiam - kisiu

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 10 lut 2010 09:51 pm

Nie ma sprawy

PS Kolego Artekkkk, ale między Packą a Mercem W123 zwłaszcza 2,0D jest spora różnica
1. Packa uzyskuje setkę w kilka sekund - Mercedes w kilka minut :mrgreen:
2. Packą da się pojechać grubo powyżej setki- Mercedes setka to już prawie prędkość maksymalna.

Owszem, jeśli ktoś jeździ grzecznie i na słabszych nawierzchniach nie przekracza 80-100km/h
to można żyć z tym seryjnym zawieszeniem.

Ja osobiście lubię jeździć dość szybko, ale muszę czuć się bezpiecznie i po wymianie na Bilstein B6 + porządny zestaw hamulcowy podnosi się poprzeczka prędkości, przy której czuję się bezpiecznie i komfortowo.

zmięty
Posty: 3
Rejestracja: 13 lut 2010 07:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: zmięty » 16 lut 2010 04:15 pm

Witam

Mam pytanie czy do wersji z 2004 beda pasowaly amorki od 2006 r?
Musze wymienic bo strasznie auto buja a nie mam skad kupic.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 lut 2010 08:24 pm

zmięty pisze:
Mam pytanie czy do wersji z 2004 beda pasowaly amorki od 2006 r?
jak są oba modele sprzed liftu to będą pasowała
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 16 lut 2010 11:20 pm

zyga, podobną odpowiedź dostałem na podobne pytanie ale uzyskałem równiesz odpowiedź ,że do AWD są inne amorki.Jak to jest na prawdę.Drugie pytanie -Jak działa poziomowanie autka.
pozdrawiam - kisiu

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 lut 2010 11:33 pm

krzysztof krzos pisze:Jak działa poziomowanie autka.
Tu masz wszystko opisane http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... ozionujace
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 17 lut 2010 08:31 am

krzysztof krzos pisze:ale uzyskałem równiesz odpowiedź ,że do AWD są inne amorki

Kod: Zaznacz cały

Subject: 2004 CS FWD (Model CSYS74) Shocks And Struts
  For 2004 CS Front 
Wheel Drive vehicles with VIN ending in 4R499999 or less the following part 
numbers must be used.
  04862026AA         Front Strut Assembly
 04766854AB  
       Shock, Rear
  For 2004 CS Front While Drive vehicles with VIN ending 
in 4R500000 or higher the following part numbers must be used.
  04743557AA  
       Front Strut Assembly
 04725865AA         Shock, Rear 
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 17 lut 2010 10:00 am

tedi, dzięki za wskazanie strony o amorkach. :lol:
pozdrawiam - kisiu

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 11 paź 2010 11:24 am

Dzięki wam poczytałem trochę o amorach. Chyba będę zmieniał przednie.
Prawy amor zaczął stukać, gdy podniosę maskę i dotknę ,,Łba,, amora
jednocześnie bujając przodem czuć jak puka, mechanik też twierdzi , że to amor.
Na szarpakach ma jeszcze 65% sprawności i jeszcze trzymasię drogi. Myślałem o podkładce
ale to chyba nic nie da. Znalazłem Monroe 2szt= 950zł (http://allegro.pl/chrysler-pacifica-04- ... 22094.html) czy ktoś ma takie i poleca, czy lepiej
dopłacić i brać Mopara 1300zł ? http://allegro.pl/amortyzator-amortyzat ... 77195.html
Pozdrawiam

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 11 paź 2010 07:35 pm

W serwisie Chryslera Auto Skaczkowski amortyzatory Mopara kosztują 450 zł szt.

Zablokowany

Wróć do „.: ZAWIESZENIE :.”