amortyzatory
amortyzatory
witam i pozdrawiam gdzie można kupić amorki na przód do awd 2004 ogólny problem z dostaniem tego produktu ?
piękna ta bestia
Amortyzator 4x4
powoli wykańcza mnie kołysanie samochodu na boki na większych wybojach.Stwierdzono - tył lewa strona amortyzator.Czy we wszystkich Packach mamy takie same amorki.
pozdrawiam - kisiu
I że tak powiem, nie nadają się do dynamicznej jazdy. Wymień komplet na Bisteina i zapomnisz o chorobie morskiej, zyskasz na precyzji prowadzenia i bezpieczeństwie, przestaniesz uderzać saniami w byle muldę, będziesz mógł zjeżdżać z krawężnika jak biały człowiek i przy ostrym hamowaniu nie będą ci się organy ulewały na deskę
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
żółta kartka za nie czytanie forumbogunow pisze:Gdzie mogę kupić komplet tych amorków i jaka jest ich orientacyjna cena ?
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=661
piotr e38 ale Pacyfica to takie auto ktore ma bujac jak stary tapczan. Mi osobiscie przypomina jazde Mercedesem W123 te auta tez byly jak wielkie lozko wodne. Po prostu jak chcesz miec sportowe wrazenia i osiagi to nie ma co szukac tego w naszych autach, one takie sa i to jest wlasnie ich urok. Mi sie bardzo podoba przeciez to jest SUV a nie sportowa terenowka.
Koledzy, wiem o czym piszecie, ja też nie zrobiłem z Packi sportowego podskakującego na byle kapslu od butelki auta (do takich celów posiadam M3), po prostu zmieniłem charakterystykę pracy zawieszenia na trochę sztywniejszą i nie powtarzającą bujnięcia po każdym wpadnięciu w większą dziurę po trzy razy tylko raz, przez co komfort praktycznie nie ucierpiał, a dynamika i precyzja prowadzenia poprawiła się diametralnie. Ferenc miał okazję jechać moim autem i na brak komfortu nie narzekał w porównaniu do swojej na seryjnym zawieszeniu. Jakiś czas temu jeździłem Land Cruiserem 100 4,7v8 i było to auto bardzo komfortowe, ale dużo lepiej i pewniej prowadziło się od Packi i dlatego dokonałem zmian i powiem, że wyszło super.
Chętnych mogę przewieźć podczas spotkania w Toruniu i sami ocenicie, czy warto.
Pozdrawiam
Chętnych mogę przewieźć podczas spotkania w Toruniu i sami ocenicie, czy warto.
Pozdrawiam
Nie ma sprawy
PS Kolego Artekkkk, ale między Packą a Mercem W123 zwłaszcza 2,0D jest spora różnica
1. Packa uzyskuje setkę w kilka sekund - Mercedes w kilka minut
2. Packą da się pojechać grubo powyżej setki- Mercedes setka to już prawie prędkość maksymalna.
Owszem, jeśli ktoś jeździ grzecznie i na słabszych nawierzchniach nie przekracza 80-100km/h
to można żyć z tym seryjnym zawieszeniem.
Ja osobiście lubię jeździć dość szybko, ale muszę czuć się bezpiecznie i po wymianie na Bilstein B6 + porządny zestaw hamulcowy podnosi się poprzeczka prędkości, przy której czuję się bezpiecznie i komfortowo.
PS Kolego Artekkkk, ale między Packą a Mercem W123 zwłaszcza 2,0D jest spora różnica
1. Packa uzyskuje setkę w kilka sekund - Mercedes w kilka minut
2. Packą da się pojechać grubo powyżej setki- Mercedes setka to już prawie prędkość maksymalna.
Owszem, jeśli ktoś jeździ grzecznie i na słabszych nawierzchniach nie przekracza 80-100km/h
to można żyć z tym seryjnym zawieszeniem.
Ja osobiście lubię jeździć dość szybko, ale muszę czuć się bezpiecznie i po wymianie na Bilstein B6 + porządny zestaw hamulcowy podnosi się poprzeczka prędkości, przy której czuję się bezpiecznie i komfortowo.
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Tu masz wszystko opisane http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... ozionujacekrzysztof krzos pisze:Jak działa poziomowanie autka.
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
krzysztof krzos pisze:ale uzyskałem równiesz odpowiedź ,że do AWD są inne amorki
Kod: Zaznacz cały
Subject: 2004 CS FWD (Model CSYS74) Shocks And Struts
For 2004 CS Front
Wheel Drive vehicles with VIN ending in 4R499999 or less the following part
numbers must be used.
04862026AA Front Strut Assembly
04766854AB
Shock, Rear
For 2004 CS Front While Drive vehicles with VIN ending
in 4R500000 or higher the following part numbers must be used.
04743557AA
Front Strut Assembly
04725865AA Shock, Rear
Dzięki wam poczytałem trochę o amorach. Chyba będę zmieniał przednie.
Prawy amor zaczął stukać, gdy podniosę maskę i dotknę ,,Łba,, amora
jednocześnie bujając przodem czuć jak puka, mechanik też twierdzi , że to amor.
Na szarpakach ma jeszcze 65% sprawności i jeszcze trzymasię drogi. Myślałem o podkładce
ale to chyba nic nie da. Znalazłem Monroe 2szt= 950zł (http://allegro.pl/chrysler-pacifica-04- ... 22094.html) czy ktoś ma takie i poleca, czy lepiej
dopłacić i brać Mopara 1300zł ? http://allegro.pl/amortyzator-amortyzat ... 77195.html
Prawy amor zaczął stukać, gdy podniosę maskę i dotknę ,,Łba,, amora
jednocześnie bujając przodem czuć jak puka, mechanik też twierdzi , że to amor.
Na szarpakach ma jeszcze 65% sprawności i jeszcze trzymasię drogi. Myślałem o podkładce
ale to chyba nic nie da. Znalazłem Monroe 2szt= 950zł (http://allegro.pl/chrysler-pacifica-04- ... 22094.html) czy ktoś ma takie i poleca, czy lepiej
dopłacić i brać Mopara 1300zł ? http://allegro.pl/amortyzator-amortyzat ... 77195.html
Pozdrawiam