Holowanie
Holowanie
Witam,
przeglądałem forum, nie znalazłem.
Mam nadzieję, że nikomu to nie będzie potrzebne, ale??? kto wie.
Pytanie brzmi: jak holować Pacyficę i jak holować Pacyficą??? Tzn. nie tylko na jakim biegu, itd, ale też gdzie zaczepić linkę?? Bo ni hu,hu nie mogę znaleźć???
przeglądałem forum, nie znalazłem.
Mam nadzieję, że nikomu to nie będzie potrzebne, ale??? kto wie.
Pytanie brzmi: jak holować Pacyficę i jak holować Pacyficą??? Tzn. nie tylko na jakim biegu, itd, ale też gdzie zaczepić linkę?? Bo ni hu,hu nie mogę znaleźć???
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?p=8290#8290przeglądałem forum, nie znalazłem.
z przodu też coś jest bo kiedyś się ewakuowałem z zaspy to szybko poszło z omotaniem linyciapek1114 pisze:tak masz ucho koło tłumika po lewej stronie zaraz musisz się schylić
Idę zaraz sprawdzić i wam powiem jak u mnie jest, bo kurna mam dwa tłumiki .
[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 12:24 ]
No, i sam sobie odpowiedziałem. Więc tak z tyłu nie ma problemu mam aż dwa ucha, po wewnętrznej stronie każdego tłumika. Pozostaje kwestia przodu, i tu problem jest taki, że nie widać na leżąco trzeba wjechać na jakiś kanał i obadać. Dam znać.
Ale pozostaje kwestia jak holować??, jaki bieg itd.?? Kto wie?
[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 12:24 ]
No, i sam sobie odpowiedziałem. Więc tak z tyłu nie ma problemu mam aż dwa ucha, po wewnętrznej stronie każdego tłumika. Pozostaje kwestia przodu, i tu problem jest taki, że nie widać na leżąco trzeba wjechać na jakiś kanał i obadać. Dam znać.
Ale pozostaje kwestia jak holować??, jaki bieg itd.?? Kto wie?
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
za instrukcją obsługi z translatoraVojciu pisze:Pytanie brzmi: jak holować Pacyficę
Napęd na koła przednie
Twój pojazd może być odholowany do współpracy w ramach następujących
nych: dźwigni zmiany biegów musi być "na luzie"
odległości do przejechania, nie może przekraczać 100 mil
km), a prędkość holowania nie przekracza 44 mp
km / h). Powyżej tych limitów może powodować holowania t
brak geartrain misji. Jeśli transmisja nie jest
racyjny, lub gdy pojazd jest do holowania ponad
mil (160 km), a pojazd musi być holowany z
koła od podłoża.
Napęd na wszystkie koła
Twój pojazd może być odholowany na następujących warun-
nych: dźwigni zmiany biegów musi być w pozycji neutralnej
odległości do przejechania, nie może przekraczać 100 mil (160
km), ciągnącego nie może przekraczać prędkości 44 mph (72
km / h), i oba przednie i tylne koła muszą być na
gruntu. Jeśli pojazd musi być holowany lub dalej
wyższy wskaźnik prędkości, musi być przewożone na płaskim łóżku
samochodów ciężarowych.
jeżeli holujesz pacifica wg instrukcji zalecają używanie trybu ręcznego stick 1-3 pozwalającego uzyskać lepsze przełożenia i eliminuje zbędne zmiany biegów do góry lub redukcji
jak wszystko zawiedzie przeczytaj instrukcję
panowie, może ktoś zrobić fotkę gdzie jest ten hak do zamontowania linki holowniczej z przodu samochodu ?
mam nadzieje, że nigdy z niego nie będę korzystał, ale niechce szukać w momencie jak będę w potrzebie
[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 20:28 ]
czy to ten uchwyt z tyłu samochodu, do którego można podczepić linkę holowniczą ?
mam nadzieje, że nigdy z niego nie będę korzystał, ale niechce szukać w momencie jak będę w potrzebie
[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 20:28 ]
czy to ten uchwyt z tyłu samochodu, do którego można podczepić linkę holowniczą ?
XmaX
witam oto szczególy:
1)zdobyć hak wkręcany od czegokolwiek (mam parę sztuk mogę porozdawać)
2)dotoczyć do tego pasujący gwint
3)wspawać w belkę dotoczoczonego mela
4)zrobić otworek w plastikowym zderzku
5)wkręcić hak w przygotowane miejsce
piąty punkt można pominąć ,lub tak jak ja wręcić na stale pozdrawiam qstruck
1)zdobyć hak wkręcany od czegokolwiek (mam parę sztuk mogę porozdawać)
2)dotoczyć do tego pasujący gwint
3)wspawać w belkę dotoczoczonego mela
4)zrobić otworek w plastikowym zderzku
5)wkręcić hak w przygotowane miejsce
piąty punkt można pominąć ,lub tak jak ja wręcić na stale pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica
Dzięki flaszka juz poleciała, to chyba tak naprawdę jedyne rozsądne rozwiązanie. Packi 2007 się nie psują i producent nie przewidział haka do ciaganki :P:D. Pozdroqstruck pisze:witam oto szczególy:
1)zdobyć hak wkręcany od czegokolwiek (mam parę sztuk mogę porozdawać)
2)dotoczyć do tego pasujący gwint
3)wspawać w belkę dotoczoczonego mela
4)zrobić otworek w plastikowym zderzku
5)wkręcić hak w przygotowane miejsce
piąty punkt można pominąć ,lub tak jak ja wręcić na stale pozdrawiam qstruck
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
No niby mozna ale czy to dobrze robi skrzyni? Po pierwsze silnik powinien pracowac aby moc holowac i to dotyczy zarowno automatow jak i normalnych skrzyn biegow ze wzgledu na brak wspomagania hamulcow. Ja osobiscie dobrze bym sie zastanowil zanim mialbym holowac Packe lepiej laweta, zreszta w kazdym cywilizowanym kraju nikt nie holuje uszkodzonych aut tylko przewozi laweta. Czasy holowania aut to czasy duzych fiatow polonezow i zukow!!! Zaden dobry mechanik nie przyjedzie po auto z linka holownicza jesli takiego spotkaliscie to pewnie jakis "rzezbiarz" i lepiej dac sobie spokoj bo skrzynia automatyczna to dobra rzecz ale trzeba sie z nia umiec obslugiwac a bedzie sluzyc lata.qstruck pisze: poczytaj posty zygi o holowaniu,które wyciągnął z instrukcji obsługi naszych samochodów,a potem strasz kolegów pozdrawiam qstruck
witam przestańmy się rozwodzić o wyższości świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiej nocy,jeżeli trzeba wyciągnąć auto,choćby z zaspy,to chyba tylko za zderzak można je uczepić a po drugie nikt nikogo nie namawia na jakieś przeróbki,mimo,że w prawie o ruchu drogowym jest zapis o haku holowniczym
są samochody i była pacifica
Nie mam zamiaru nikogo straszyć.....od tego są duchy.qstruck pisze:witaj minor666, poczytaj posty zygi o holowaniu,które wyciągnął z instrukcji obsługi naszych samochodów,a potem strasz kolegów pozdrawiam qstruck
Wypowiedziałem się tylko na temat artykułu jaki przeczytałem na temat automatów.
Ja na pewno nie będę ryzykował z linkami...a kto jak zrobi to już jego sprawa
minor666, kolego widzę,że nie dajesz za wygraną nie można wieżyć we wszystko co piszą pismaki.w moim życiu wyremontowałem około 200 skrzyń biegów w tym kilka automatycznych,a tu poczytaj inne bzdury wypisywane w prasie pozdrawiam qstruck
http://motoryzacja.interia.pl/wydarzeni ... 96748,5906
http://motoryzacja.interia.pl/wydarzeni ... 96748,5906
są samochody i była pacifica
wszystko można holować,tylko są pewne ograniczenia co do odleglości i prędkości (zyga podal w.g instrukcji obslugi) glównym problemem jest smarowanie (przy holowaniu nie pracuje pompa),lecz ilość oleju,która pozostala na lożyskach wystarczy na pewien odcinek
drogi bez żadnych skutków ubocznych,czyli w naszym przypadku na ok 160km
pozdrawiam qstruck
drogi bez żadnych skutków ubocznych,czyli w naszym przypadku na ok 160km
pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
instrukcja mówi że można i to i to do 160 km i do 72km/hgolden35 pisze:W przypadku FWD czy AWD.Ja słyszałem że AWD TO BROŃ BOŻE.
jeżeli jest więcej to FWD można sobie podnieść przód i holować na "motylku czyli przednie koła w górze i jechać na drugi koniec świata natomiast przy AWD powyżej 160km nie można używać "motylka" tylko trzeba wciągnąć auto na platformę
(pomoc drogowa laweta)
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Temat już tu szeroko omawiany, ale zagadka
dot. opisu holowania AWD (rodem z tej samej 364 str. instrukcji PAC):
All Wheel Drive
Your vehicle may be towed under the following conditions:
... both front and rear wheels must be on the ground.
A obok w ramce:
All Transmissions CAUTION!
...Always use wheel lift equipment when towing from the front.
Czyli jak dobrze rozumiem to drugie: przednie koła na "motylku"
A przecież NIE mozna AWD holować z podniesionymi kołami,
Więc jak to jest?
dot. opisu holowania AWD (rodem z tej samej 364 str. instrukcji PAC):
All Wheel Drive
Your vehicle may be towed under the following conditions:
... both front and rear wheels must be on the ground.
A obok w ramce:
All Transmissions CAUTION!
...Always use wheel lift equipment when towing from the front.
Czyli jak dobrze rozumiem to drugie: przednie koła na "motylku"
A przecież NIE mozna AWD holować z podniesionymi kołami,
Więc jak to jest?
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
pach,
Patrz jeden post wyżej.
A tak moim skromnym zdaniem należałoby unikać jak ognia holowania na kołach napędzanych jakiegokolwiek auta z ASB. Ja bynajmniej nawet nie rozważam zakładania szelek do żadnego z moich aut celem jego przemieszczenia.
Patrz jeden post wyżej.
A tak moim skromnym zdaniem należałoby unikać jak ognia holowania na kołach napędzanych jakiegokolwiek auta z ASB. Ja bynajmniej nawet nie rozważam zakładania szelek do żadnego z moich aut celem jego przemieszczenia.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Jasne, że unikać jak ognia, jednak nigdy nie wiadomo co Ci się zdarzy w trasie
więc dobrze wiedzieć. Zresztą w PAC - o czym było tu na F - nie ma nawet fabrycznego
haka z przodu, a za sanki, o ile pamiętam to chyba nawet w instrukcji piszą, żeby nie holować bo
można zniszczyć okładzinę zderzaka. Więc jak ktoś się chce zabezpieczyć np. na
okolicznośc wyciagania auta z zaspy przodem to - to: dorobienie haka z przodu - jak tu
(też) było wcześniej w tym temacie.
Ten problem o którym wspomniałem, dotyczy jednak sprzecznych
- miom zdaniem - sąsiadujących ze sobą, zapisów w instrukcji.
więc dobrze wiedzieć. Zresztą w PAC - o czym było tu na F - nie ma nawet fabrycznego
haka z przodu, a za sanki, o ile pamiętam to chyba nawet w instrukcji piszą, żeby nie holować bo
można zniszczyć okładzinę zderzaka. Więc jak ktoś się chce zabezpieczyć np. na
okolicznośc wyciagania auta z zaspy przodem to - to: dorobienie haka z przodu - jak tu
(też) było wcześniej w tym temacie.
Ten problem o którym wspomniałem, dotyczy jednak sprzecznych
- miom zdaniem - sąsiadujących ze sobą, zapisów w instrukcji.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR