Dach, relingi, montaż kufra dachowego

haki, bagażniki, relingi, inne akcesoria zewnętrzne
mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 22 sie 2013 01:04 pm

witam
dla zainteresowanych sprawdzone przeze mnie rozwiązanie Moparowskie nakładki na relingi dedykowane do poprzedniej generacji Voyagera (zostały mi w garażu kupione w Voyager Club w Poznaniu) po nawierceniu nowych otworów montażowych ( Voyager miał szerszy dach) pasują idealnie. Belki mają typowe szyny do montażu bagażników rowerowych (jak w THULE) Trumna 240cm (THULE 700) trzyma się bez problemu zdystansowana od dachu - niestety klapa do końca się nie otwiera - w zał fotki
pozdrawiam Piotr
Załączniki
2013-08-14-1317.jpg
2013-08-14-1318.jpg
2013-08-14-1315.jpg
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

fly
Posty: 14
Rejestracja: 13 lip 2014 09:15 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fly » 16 lip 2014 03:05 pm

Ttomi1 pisze:Ja mam box zamontowany na oryginalnych belkach (box duży sprzedawany przez AC model SportAC z regulacją położenia oraz wcięciem na belki) co prawda nie mam anteny radiowej na dachu tylko wbudowaną w szybę ale CB jest, klapa otwiera sie bez problemu całkowicie, wszystko smiga dobrze box przetestowany na dystansie 3500km z obciążeniem. Jakby co to mogę podać dokładne namiary. Pozdro :D

http://www.autocaros.pl/shop.php?a=prod ... C&from=uni
To jest ten box.


Idealnie !
Dziękuję za podpowiedź. Po Twoim komentarzu odwiedziłem dealera AC w Chorzowie i zakupiłem ten sam box. Klapa otwiera się tak jak pisałeś i wszystko gra. Box jest olbrzymi, otwiera się na 2 strony a co najważniejsze nie jest głośny! No i załapałem się na promocję :-)
Adam Fly

cookie
Posty: 320
Rejestracja: 19 cze 2014 02:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: cookie » 06 sie 2014 12:24 am

mpspycha
czy dzięki tym dodatkowym belkom można montować boxy, uchwyty rowerowe i na narty na tzw wsówkę T?
Mam box i wszystkie uchwyty po moim rozbitym mietku i aż żal mi się tego pozbyć, żeby móc zamontować cokolwiek innego na oryginały Packi.
A może ich nie potrzebujesz i chciałbyś się ich pozbyć??? Chętnie się do nich przytulę i problem z głowy będzie.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 06 sie 2014 10:24 pm

cookie pisze:A może ich nie potrzebujesz
niestety używam :mrgreen: :mrgreen:

ale jak masz belki od merca (thule lub podobne) to potrzebujesz tylko mocowań
takich jak te

http://krisko.lublin.pl/chemia/zywice-p ... er-itp-1-1

lub takie

http://axel-przyczepy.pl/adaptery-na-ow ... yager.html
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Walczi
Posty: 23
Rejestracja: 10 gru 2015 11:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Walczi » 20 gru 2015 08:17 pm

Witam,

Odgrzeje trochę temat. Tak czytam i czytam i dalej się zastanawiam co zrobić :) Jaki będzie najlepszy i względnie najtańszy pomysł na założenie boxa na dach ? Na razie nie mam nic i zastanawiam się co kupić. Z racji, ubogiego budżetu może by ktoś doradził jak to spiąć ?

Boxa mam około 2 metrowego.

cookie
Posty: 320
Rejestracja: 19 cze 2014 02:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: cookie » 20 gru 2015 10:27 pm

A jakie mocowanie ma box? na obejmy czy wsówki (odwrócone T)?
I czy masz na swojej pacce standardowe relingi?
Bo jeśli są std relingi a box jest na wsówki to najlepiej, najłatwiej i najtaniej będzie zrobić jak ma kolega mpspycha (zdjęcia powyżej).
Jak masz box na obejmy to wystarczą std relingi i montujesz.

Od czasu do czasu można kupić oryginalne relingi dachowe do Packi na wsówki. Ważne, żeby były z kluczykiem do zamków. Na ebay nowe kosztują majątek, ale używki można dostać tanio (nawet za 25 $).

Walczi
Posty: 23
Rejestracja: 10 gru 2015 11:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Walczi » 21 gru 2015 11:49 am

Obejmy . Skręcane od środka. Starego typu. Nie niestety nie mam relingow...

A jak kupie poprzeczne belki do packi to będzie to grało z długim załadowanym boxem ?

cookie
Posty: 320
Rejestracja: 19 cze 2014 02:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: cookie » 22 gru 2015 12:53 am

Powinno pasować.
Rada - postaraj się spotkać z kimś z Trójmiasta kto jeździ Packą (np. właściciel serwisu samochodów Hamer) i przypasuj sobie, wówczas będziesz bardziej niż pewny czy wszystko pasuje...
Jest też Krzysiek, który sprzedaje części do Packi (TeMax na Allegro), może on ma to podjedziesz, przyłożysz itd.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Dach, relingi, montaż kufra dachowego

Post autor: west26 » 28 kwie 2016 10:34 am

W końcu udało się kupić relingi i box dachowy idealnie pasujący do pacyfki. Produkt polski, tani, pojemność 470 litrów ( podobno, wody nie wlewałem :D ) , szybki montaż za pomocą uchwytów typu clic-clic. Występuje w kolorze srebrnym z połyskiem lub szary mat ,który idealnie nadaje się do pomalowania na kolor pasujący do auta. Nie ma problemów z otwarciem tylnej klapy
Załączniki
0j5rjvox4guc1.jpg
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 02 lip 2017 08:35 am

Od 2 tygodni używam takiego boxu:
https://www.thule.com/pl-pl/pl/cargo-ca ... t-_-611906
Naprawdę jest mega fajny. Cichy i do tego spalanie nie wzrosło. Ma płaskie dno więc nadałby się do Pacyfica
Naprawdę polecam ten model bagażnika
Załączniki
box.jpg

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 02 lip 2017 11:21 pm

verbea,
Sorry ale jest jedna niedoróbka.
Masz listwy w chromach, klamki takie same, wlew paliwa też błyszczy, jak pamiętam auto to też różne dodatki jak choćby na lampy tył.
Czemu zatem relingi nie są błyszczące i czemu kufer nie błyszczy. Jeśli nie cały to może przynajmniej jakieś akcenty?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 02 lip 2017 11:28 pm

M. pisze:Czemu zatem relingi nie są błyszczące i czemu kufer nie błyszczy. Jeśli nie cały to może przynajmniej jakieś akcenty?
fakt... są przecież dostępne również wersje chromowane ;)
Załączniki
bagażnik dachowy chrom.jpg
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 02 lip 2017 11:30 pm

mpspycha pisze:są przecież dostępne
Niezaprzeczalnie bezsprzecznie
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Post autor: Carl » 30 sie 2017 10:42 pm

Koledzy, wybaczcie głupie pytanie i prosta odpowiedź, ale jak demontuje się oryginalne relingi? Nacisnąłem te środkowe elementy w łapach w kierunku dachu i... nic :/ Co dalej?
Piotr

cookie
Posty: 320
Rejestracja: 19 cze 2014 02:59 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: cookie » 30 sie 2017 11:19 pm

Kolego,

musisz odkręcić przynajmniej ostatnią śrubę z prawej jak i z lewej listwy, które trzymają relingi i dopiero wtedy będziesz mógł je wysunąć podnosząc do góry końcówki tych listew.

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Post autor: Carl » 31 sie 2017 07:54 am

Dzięki za info... a miałem nadzieję, że bez odkręcania jakoś się da... :rolf:
Piotr

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 31 sie 2017 10:47 am

cookie pisze:...musisz odkręcić przynajmniej ostatnią śrubę
Uwaga z tymi śrubami bo są zwykle mocno zapieczone.
Trzeba je podlać zawczasu jakimś smarowidłem penetrującym.
Chyba Kolega Tedi kiedyś relacjonował, że nie obeszło się
bez rozwiercania. :( Np. moje się nie podają. :S
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 31 sie 2017 11:20 am

pach pisze:Chyba Kolega Tedi kiedyś relacjonował, że nie obeszło się
bez rozwiercania. :( Np. moje moje się nie podają. :S
Zawsze można złapać nakrętkami od środka :mrgreen:
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Post autor: Carl » 31 sie 2017 12:45 pm

pach pisze:Uwaga z tymi śrubami bo są zwykle mocno zapieczone.
Trzeba je podlać zawczasu jakimś smarowidłem penetrującym.
OK. Nie będę się spieszył :8
Piotr

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: HAKI I AKCESORIA :.”