Czesci-usa Jelenia Góra
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Czesci-usa Jelenia Góra
Witam i oficjalnie (jeśli można) chciałbym zaproponować współpracę z naszym sklepem www.czesci-usa.com.pl.
Jako, że do tej pory forumowicze czynili u nas zakupy z nieoficjalnym rabatem klubowym (na zasadzie: "ponoć dajecie zniżki dla forum...") chciałbym, aby rabat ten (15%) był "legalnie" przydzielony i ogłoszony na forum - zainteresowanych zapraszam, czym chata bogata
Pozdrawiam
Artur
Jako, że do tej pory forumowicze czynili u nas zakupy z nieoficjalnym rabatem klubowym (na zasadzie: "ponoć dajecie zniżki dla forum...") chciałbym, aby rabat ten (15%) był "legalnie" przydzielony i ogłoszony na forum - zainteresowanych zapraszam, czym chata bogata
Pozdrawiam
Artur
www.czesci-usa.com.pl
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
To jest taki skrypt sklepu Aby zobaczyć części musisz wejść do konkretnej kategorii.
Nie tak jak u innych, że widzisz od razu miszmasz, a potem uściślasz klikaniem na kategorie.
Osobiście też wolę widzieć wszystko, a w przypadku Pacificy nigdzie nie ma tego dużo
PS. Dzisiaj miałem sen że wyjeb.... mi rozrząd i miałem naprawę dwóch głowic.
Tak się wkręciłem że jeszcze przy porannej kawie mnie trzymało ehhh te Packi
Nie tak jak u innych, że widzisz od razu miszmasz, a potem uściślasz klikaniem na kategorie.
Osobiście też wolę widzieć wszystko, a w przypadku Pacificy nigdzie nie ma tego dużo
PS. Dzisiaj miałem sen że wyjeb.... mi rozrząd i miałem naprawę dwóch głowic.
Tak się wkręciłem że jeszcze przy porannej kawie mnie trzymało ehhh te Packi
Zdecydowanie polecam ten sklep. Zwłaszcza że w mojej rodzinnej miejscowości. Kupowałem tam juz troszkę (poprzednio miałem Voyka), dobre ceny, można zwrócić, doradzą i wiedzą o co chodzi. Dziś nawet nabyłem korek wlewu na kluczyk. Dostałem rabat! Super
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))
Szubert
+48600444492
Szubert
+48600444492
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Szubert,
Rabat u nich na hasło pacificaforum.pl
Ja nawet dostałem rabat przy zakupach na Voyka powołując się na naszą społeczność.
Rabat u nich na hasło pacificaforum.pl
Ja nawet dostałem rabat przy zakupach na Voyka powołując się na naszą społeczność.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Michel,
Robię dokładnie jak Ty. Warto też zwrócić uwagę, że płatność realizujemy odrębnie na kwotę "ręcznie" pomniejszoną o rabat (tylko od wartości zamówionych części - koszt przesyłki liczymy w całości) - nawet bez szczególnych uzgodnień ze sklepem.
Informacja na zamówieniu o źródle w postaci pacificaforum.pl w pełni sankcjonuje rabat i nie ma żadnych schodów.
Powiem więcej - dostałem ten rabat także przy zamówieniu jakichś części do mojego Voyagera i dokładnie zamawiając i płacąc wedle tej samej procedury.
Robię dokładnie jak Ty. Warto też zwrócić uwagę, że płatność realizujemy odrębnie na kwotę "ręcznie" pomniejszoną o rabat (tylko od wartości zamówionych części - koszt przesyłki liczymy w całości) - nawet bez szczególnych uzgodnień ze sklepem.
Informacja na zamówieniu o źródle w postaci pacificaforum.pl w pełni sankcjonuje rabat i nie ma żadnych schodów.
Powiem więcej - dostałem ten rabat także przy zamówieniu jakichś części do mojego Voyagera i dokładnie zamawiając i płacąc wedle tej samej procedury.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 lis 2011 01:27 pm
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Samochód: chrysler pacyfica
zniżki dla forumowiczów
pierwszy raz będę robił zakupy w części USA w Jeleniej Górze mamy tam zniżkę dla forumowiczów?
boegas
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
POLECAM
Zdecydowanie polecam. Zamawiałem trochę części (rozrząd, tuleje, filtry, oleje itp.)
Zamówienie telefoniczne - rzeczowa rozmowa i pomoc w doborze części. Zamawiałem w piątek koło 13:00 a w poniedziałek rano już miałem paczkę. Czas operacyjny rewelacja. Rabat 15% oczywiście uwzględniony POLECAM
Zamówienie telefoniczne - rzeczowa rozmowa i pomoc w doborze części. Zamawiałem w piątek koło 13:00 a w poniedziałek rano już miałem paczkę. Czas operacyjny rewelacja. Rabat 15% oczywiście uwzględniony POLECAM
Ja też ich polecam! Tylko zwracajcie uwagę na producenta części, które zamawiacie - chodzi mi o to, żeby przy telefonicznym zamówieniu potwierdzić producenta części, które akurat mają, bo na stronce nie wszystko jest aktualne. Ja tak przeguby zamówiłem, nie pytając czy przyślą to co na stronce czy co innego. W rezultacie przyszły innego producenta niż na stronie internetowej (dla mnie nieakceptowalnego), ale żaden problem. Fachowość sprzedawcy na wysokim poziomie, zero pretensji, zero spiny, adesłałem z powrotem i do dwóch dni miałem to co chciałem (zwrot kasy też był możliwy). A zniżka oczywiście jest
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
- Dostał flaszek: 1
Łyżka dźiegciu
No niestety muszę napisać parę niemiłych słów o tym sklepie.
Zamówiłem szczęki hamulcowe. Przyszedł inny model. Kontaktuję się ze sklepem w tej sprawie - przedstawiciel zapewnia, że model, który został wysłany na 100% pasuje do pacyfiki, że zawsze wysyłają i nikt nie zgłaszał reklamacji.
Ponieważ naprawa hamulca awaryjnego rozciągnęła się w czasie (trzeba było uzbierać kompletny mechanizm - bo okazało się, że poprzedni właściciel wywalił wszystko z bębnów oraz linki)
Podczas próby złożenia wszystkiego do kupy, okazuje się, że jednak szczęki nie pasują
Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.
Koszt szczęk niewielki, pasują do Jeepa, więc na allegro znajdą kupca, ale niesmak pozostał.
Za to sklep stracił 2 klientów (2 pacyfiki w rodzinie).
Zamówiłem szczęki hamulcowe. Przyszedł inny model. Kontaktuję się ze sklepem w tej sprawie - przedstawiciel zapewnia, że model, który został wysłany na 100% pasuje do pacyfiki, że zawsze wysyłają i nikt nie zgłaszał reklamacji.
Ponieważ naprawa hamulca awaryjnego rozciągnęła się w czasie (trzeba było uzbierać kompletny mechanizm - bo okazało się, że poprzedni właściciel wywalił wszystko z bębnów oraz linki)
Podczas próby złożenia wszystkiego do kupy, okazuje się, że jednak szczęki nie pasują
Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.
Koszt szczęk niewielki, pasują do Jeepa, więc na allegro znajdą kupca, ale niesmak pozostał.
Za to sklep stracił 2 klientów (2 pacyfiki w rodzinie).
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
- Lokalizacja: Radzymin
- Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED
sklep
Ja też mam nie zbyt dobre doświadczenie z tym sklepem :-( kupiłem u nich parę poduszek pod silnik do 4.0 i po zamontowaniu wibracje na karoserii!!! Poduszki są bardzo kiepskiej jakości jakieś marne zamienniki !!! po telefonie powiedziano mi że mogę kupić następną a tą mogę zareklamować po czym kupiłem i było to samo !!!!! Wydałem prawie 1000 zł na poduszki!!!! W obecnej chwili mam kontakt z dilerem w Chicago (SCHERMAN) poduszka oryginalna kosztuje 129 $ i po założeniu jest ok.
Części USA Jelenia Góra jeżeli chcecie z naszym forum handlować to podejdźcie do tematu poważnie bo tu też są fachowcy a nie tylko sami laicy !!!!! I jeszcze jedno jeżeli chodzi o uszczelniacze półosi przednich przy AWD są dwa różne a nie tak jak podajecie że są takie same!!!! Przy FWD są takie same a nie przy AWD lewy jest mniejszy a prawy większy. Pozdrawiam :-)
Części USA Jelenia Góra jeżeli chcecie z naszym forum handlować to podejdźcie do tematu poważnie bo tu też są fachowcy a nie tylko sami laicy !!!!! I jeszcze jedno jeżeli chodzi o uszczelniacze półosi przednich przy AWD są dwa różne a nie tak jak podajecie że są takie same!!!! Przy FWD są takie same a nie przy AWD lewy jest mniejszy a prawy większy. Pozdrawiam :-)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Zakup był w sierpniu 2013 a mamy prawie maj. Wszystko wszystkim, ale są jakieś granice...pisk pisze:Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.
Poduszkami tej firmy handluje m.in Rockauto.com a oni byle czym raczej nie handlują. No ale ok, może chińczyk miał zły dzień i coś źle wykonał. Niestety nie jesteśmy producentem, więc zaproponowaliśmy reklamację. Dobrego rzemieślnika poznać można nie po tym jak wykonał swoje dzieło, ale jak później podchodzi do tematu obsługi posprzedażowej (reklamacje itd.).kupiłem u nich parę poduszek pod silnik do 4.0 i po zamontowaniu wibracje na karoserii!!! Poduszki są bardzo kiepskiej jakości jakieś marne zamienniki !!!
- być może, ale skoro były reklamowane, to z pewnością ten koszt został zwrócony.djmartinez pisze:Wydałem prawie 1000 zł na poduszki!!!!
Podchodzimy z pasją do tego co robimy, nie mamy w ofercie i nie chcemy mieć szajsu aczkolwiek części takiej jakości są w zasięgu ręki od naszych dostawców.djmartinez pisze:Części USA Jelenia Góra jeżeli chcecie z naszym forum handlować to podejdźcie do tematu poważnie
Padają teraz oskarżenia o naszą nierzetelność - o nieprzyjęcie części po prawie roku od zakupu? Bo rozpadły się części a nie były nawet zareklamowane?
A że czasem dajemy parę oczek rabatu więcej, bo np. fajnie się rozmawiało przez telefon? A czasem komuś jakiś gratis wpadnie? - to też jest naganne?
Pozdrawiam
Artur
www.czesci-usa.com.pl
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
- Dostał flaszek: 1
Niestety, tyle trwało dozbieranie całej zawartości bębna. Nie jest łatwo kupić komplet i nie zapłacić za to ceny połowy Pacyfiki.czesci-usa pisze:Zakup był w sierpniu 2013 a mamy prawie maj. Wszystko wszystkim, ale są jakieś granice...pisk pisze:Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.
Napisałem również że reklamowałem szczęki od razu po odebraniu. Jeśli wówczas zapewniliście, że 100% są ok, to nie lecę do mechanika, że by sprawdzał że faktycznie są ok, tylko zaufałem fachowcom.
Gdyby nie Wasze zapewnienie, nie pisałbym o tym incydencie.
I, niestety, ciągle pamiętam Wasze słowa "wiele już sprzedaliśmy tych szczęk do pacyfiki i nikt nie zgłaszał reklamacji" a wg mojego mechanika, nie ma żadnej szansy na wciśnięcie ich do naszego auta.
Skoro nie chcieliście ich wymienić - to Wasz wybór. Mój wybór - to napisać o tym na forum i zmienić dostawcę części.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014 12:40 am przez pisk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Ja tam złego słowa nie powiem na ten sklep.
Dla mnie zawsze miła obsługa wymiana części bez żadnego problemu.
Aż mi się nie chce wierzyć w to co czytam na tem sklepu.
Ja ze swojej strony pozdrawiam chłopaków i zachwile robię zakupy bo coś mi puka w lewym kole chyba łaczniki.
Auto szyby Dzierżoniów
Dla mnie zawsze miła obsługa wymiana części bez żadnego problemu.
Aż mi się nie chce wierzyć w to co czytam na tem sklepu.
Ja ze swojej strony pozdrawiam chłopaków i zachwile robię zakupy bo coś mi puka w lewym kole chyba łaczniki.
Auto szyby Dzierżoniów
Pacifica Äźber alles!!!!
Ja też co prawda miałem pewną nieścisłość nazwał bym to, przy zamówieniu części, ale jak już pisałem wcześniej, wszystko udało się sprawnie i szybko wyjaśnić! Sprzedawca wogóle nie protestował! Nie chcę nikogo bronić, ale wina zazwyczaj jest po trochu po obu stronach i w tym przypadku chyba też ...w takich chiwlach najlepiej pasuje to:
http://www.youtube.com/watch?v=TI8ikPx06pE
http://www.youtube.com/watch?v=TI8ikPx06pE
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
A ja zamawiam przez GG i nie dostaję rabatu !!!
z poduszkami jest dużo tematów na forum i zazwyczaj kończą się tak, że
sygnowana znakiem mopara jest w cenie porównywalnej do zamiennika, a zamiennik daje zarobić mechaniką - raz muszą go zamontować i już z tej czynności mają $ a później zamienić ja na mopara i tu jest wartość dodana czyli kolejne $ wpadają dla mechanika, niestety inwestor wychodzi na tym na minusie
I tu jest sugestia dla czesci-usa, co by może wprowadzić do oferty poduszki mopara
pisk, przy zakupie "na odległość" masz chyba 10 dni na zwrot bez podania przyczyny
I nie bronię tu czesci-usa, sam tak robię bo czasami sam producent nie wie co sprzedaje a co dopiero pośrednik. I te 10 dni zazwyczaj starcza, co by dokładnie pomacać i sprawdzić, tylko trzeba pamiętać o myciu rąk, bo u****ch smarem już nie chcą przyjmować :):)
Inna sprawa, że coraz więcej części jest produkowanych na zasadzie dopasowania, i czasem można dostać pierdolca jak trzeba pilnikiem, piłować wpusty w klockach hamulcowych bo niby pasują do zacisku ale jednak nie wchodzą. Razem z klockami powinny być igalki w pudełku. No ale na zły dzień Chińczyka nie ma ustawy i paragrafu.
A tak przy okazji
w opisie poduszki w sklepie jest błąd:
"Poduszka silnika 3084 pneumatyczna Chrysler Pacifica 2004 - 2006:
w niej jest olej nie powietrze więc, nie może być pneumatyczna
z poduszkami jest dużo tematów na forum i zazwyczaj kończą się tak, że
sygnowana znakiem mopara jest w cenie porównywalnej do zamiennika, a zamiennik daje zarobić mechaniką - raz muszą go zamontować i już z tej czynności mają $ a później zamienić ja na mopara i tu jest wartość dodana czyli kolejne $ wpadają dla mechanika, niestety inwestor wychodzi na tym na minusie
I tu jest sugestia dla czesci-usa, co by może wprowadzić do oferty poduszki mopara
pisk, przy zakupie "na odległość" masz chyba 10 dni na zwrot bez podania przyczyny
Kod: Zaznacz cały
Zgodnie z art. 7 tejże ustawy konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi â od dnia jej zawarcia.
Kod: Zaznacz cały
skutkiem odstąpienia od umowy przez konsumenta jest uważanie umowy za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Pojęcie granic zwykłego zarządu jest jednym z bardziej kontrowersyjnych i zostanie omówione w osobnym wpisie. W skrócie należy przyjąć, że konsument może towar odpakować, otworzyć, przymierzyć itd., a sprzedawca nie może z tego powodu uniemożliwić klientowi zwrotu towaru.
Inna sprawa, że coraz więcej części jest produkowanych na zasadzie dopasowania, i czasem można dostać pierdolca jak trzeba pilnikiem, piłować wpusty w klockach hamulcowych bo niby pasują do zacisku ale jednak nie wchodzą. Razem z klockami powinny być igalki w pudełku. No ale na zły dzień Chińczyka nie ma ustawy i paragrafu.
A tak przy okazji
w opisie poduszki w sklepie jest błąd:
"Poduszka silnika 3084 pneumatyczna Chrysler Pacifica 2004 - 2006:
w niej jest olej nie powietrze więc, nie może być pneumatyczna
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014 11:21 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
- Dostał flaszek: 1
Porównajcie sobie datę zakupu rozrządu i kiedy wyszła sprawa niepasujących szczęk.czesci-usa pisze:- oczywiście, a później kupić u nas rozrząd...pisk pisze:Mój wybór - to napisać o tym na forum i zmienić dostawcę części.
Zyga,zyga pisze: pisk, przy zakupie "na odległość" masz chyba 10 dni na zwrot bez podania przyczyny
ależ ja im zgłaszałem, że przysłali nie to, co zamawiałem. I zapewniono mnie, że mimo tego iż numer katalogowy jest inny, to szczęki pasują do pacyfiki.
Więc nie odsyłałem im towaru, no bo skoro handlują tym towarem kilka lat, to nie ściemniają.
Niestety, mam nauczkę na przyszłość, żeby nie wierzyć w zapewnienia sprzedawców.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014 11:11 am przez pisk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
Nie chce być tu jakimś jurorem sprawy ale moim skromnym zdaniem, to macie "oboje" po punkcie karnym. Ty, że nie odesłałeś a Części-USA , za podejście do sprawy, wg mnie mogli by chociaż zaproponować, że wezmą w komis. Jak się ktoś tarafi na nie to sprzedadzą, bo rozumiem kwestię z rachunkami zamknięciem miesiąca czy roku, ale nie każdy znowu chce rachunek czy fakturę i nie ma się co zasłaniać U-S.
U mnie na wsi mówią, że robota może być spier...ona, ważne żeby klient był zadowolony.
U mnie na wsi mówią, że robota może być spier...ona, ważne żeby klient był zadowolony.
Kolejne zakupy zrobione - tym razem skromnie bo tylko 2 filtry. Wczoraj ustalone co i jak - dzisiaj rano kurier już z towarem. Szybko, sprawnie, miło.
Swoją drogą - po wyjęciu filtru kabinowego to była masakra. Wiem, że poprzedni właściciel niezbyt dbał o auto, ale tak zasyfiałego filtra w życiu nie widziałem
Swoją drogą - po wyjęciu filtru kabinowego to była masakra. Wiem, że poprzedni właściciel niezbyt dbał o auto, ale tak zasyfiałego filtra w życiu nie widziałem
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Po wielu trudach miło jest nam zaprosić do nowego sklepu.
Mam nadzieję, że będzie bardziej czytelny, jest trochę więcej części, ceny troszkę lepsze, koszt wysyłki lepszy...
Oczywiście prosimy o wszelkie sugestie, coś może nie działać, czegoś mogliśmy nie przenieść ze starego sklepu, coś może być za drogo lub za tanio
Nie udało nam się skopiować bazy danych klientów wraz z przypisanymi rabatami, więc niestety podczas składania zamówień proszę o przypomnienie, żeby naliczyć rabat dla forum.
Zapraszam serdecznie!
Artur
Mam nadzieję, że będzie bardziej czytelny, jest trochę więcej części, ceny troszkę lepsze, koszt wysyłki lepszy...
Oczywiście prosimy o wszelkie sugestie, coś może nie działać, czegoś mogliśmy nie przenieść ze starego sklepu, coś może być za drogo lub za tanio
Nie udało nam się skopiować bazy danych klientów wraz z przypisanymi rabatami, więc niestety podczas składania zamówień proszę o przypomnienie, żeby naliczyć rabat dla forum.
Zapraszam serdecznie!
Artur
www.czesci-usa.com.pl
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
czesci-usa,
Artur,
ja powtórzę to co mówiłem bardzo dawno temu. Po to, żeby WAM oszczędzić zachodu, a nam ujednoznacznić wprowadźcie kod rabatowy dla tutejszej społeczności. Kto zamawia ten wklepuje kod i z automatu ma to co oferujecie liczone jak trzeba.
Artur,
ja powtórzę to co mówiłem bardzo dawno temu. Po to, żeby WAM oszczędzić zachodu, a nam ujednoznacznić wprowadźcie kod rabatowy dla tutejszej społeczności. Kto zamawia ten wklepuje kod i z automatu ma to co oferujecie liczone jak trzeba.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Maur ma racje coś z tym byłoby trzeba zrobić bo ja choć zamawiam tel. To za każdym razem kończę rozmowę przypomnieniem o rabacie przyznanym dla forum choć kupuje tylko u was od kilku lat jeszcze gdy posiadałem voyagera. I zawsze mam obawy ze jak nie wspomnę o istniejącej zniżce 15% to mogę się zdziwić przy odbiorze przesyłki.
A i sprawdźcie działanie strony na tel. Nie wiem jak to wyglada na androidzie ale na iPhonie do poprawki.
A i sprawdźcie działanie strony na tel. Nie wiem jak to wyglada na androidzie ale na iPhonie do poprawki.
Pacifica Äźber alles!!!!
Potwierdzam http://czesci-usa.com.pl, czyli Jelenia Góra, dają rabacik. Jak nie działa automat, to wystarczy zadzwonić i git. 15% nie w kij dmuchał
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
to napisz po jakich to bezkonkurencyjnych cenach kupiłeś olej i filtr?thompson pisze: Ceny przy tym bezkonkurencyjne na Perto Canadę i filtry oleju.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816