Czesci-usa Jelenia Góra

to forum jest otwarte tu możecie umieszczać informacje w formie reklamy o ludziach, aukcjach, sklepach, jak i mogą robić oni to sami usługach w formie reklamy
czesci-usa
Posty: 9
Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Czesci-usa Jelenia Góra

Post autor: czesci-usa » 29 kwie 2011 08:31 pm

Witam i oficjalnie (jeśli można) chciałbym zaproponować współpracę z naszym sklepem www.czesci-usa.com.pl.
Jako, że do tej pory forumowicze czynili u nas zakupy z nieoficjalnym rabatem klubowym (na zasadzie: "ponoć dajecie zniżki dla forum...") chciałbym, aby rabat ten (15%) był "legalnie" przydzielony i ogłoszony na forum - zainteresowanych zapraszam, czym chata bogata :)
Pozdrawiam
Artur
www.czesci-usa.com.pl

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 03 maja 2011 10:17 pm

Dzieki Artur w imieniu wszystkich forumkowiczów za pewny rabat w wysokosci 15% na części do naszych autek :)
pozdrawiam - kisiu

m4ni3k
Posty: 104
Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
Samochód:

Post autor: m4ni3k » 05 maja 2011 01:22 am

polecam sklep Artiego, kilka razy juz robilem zakupy, konkretny facet i szybko wysyła towar
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 05 maja 2011 10:33 pm

nie chcę zapeszać ale jak otworzyłem stronę sklepu i wszedłem na pacyficę do prawie pusta strona ...a może tylko u mnie ?

McGal
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2010 10:42 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: McGal » 06 maja 2011 08:33 am

To jest taki skrypt sklepu :) Aby zobaczyć części musisz wejść do konkretnej kategorii.
Nie tak jak u innych, że widzisz od razu miszmasz, a potem uściślasz klikaniem na kategorie.
Osobiście też wolę widzieć wszystko, a w przypadku Pacificy nigdzie nie ma tego dużo :mrgreen:

PS. Dzisiaj miałem sen że wyjeb.... mi rozrząd i miałem naprawę dwóch głowic.
Tak się wkręciłem że jeszcze przy porannej kawie mnie trzymało :) ehhh te Packi

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 08 maja 2011 10:08 pm

Zmień tabletki, albo lekarza. :P :P :P
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 19 lut 2013 03:28 pm

Zdecydowanie polecam ten sklep. Zwłaszcza że w mojej rodzinnej miejscowości. Kupowałem tam juz troszkę (poprzednio miałem Voyka), dobre ceny, można zwrócić, doradzą i wiedzą o co chodzi. Dziś nawet nabyłem korek wlewu na kluczyk. Dostałem rabat! Super :mrgreen:
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 19 lut 2013 06:59 pm

Szubert,
Rabat u nich na hasło pacificaforum.pl
Ja nawet dostałem rabat przy zakupach na Voyka powołując się na naszą społeczność.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 20 lut 2013 06:10 pm

Wiem, wiem. Chciałem potwierdzić że rabat jest i działa :)
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

Goran
Posty: 16
Rejestracja: 03 maja 2012 10:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Goran » 22 lut 2013 09:06 am

Hej.
Potwierdzam, kupowałem w tym sklepie i wszystko elegancko. Mili ludzie, tylko nie wiedziałem o rabacie:)

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 19 kwie 2013 06:58 pm

jak skorzystać z rabatu ?
Negro.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 19 kwie 2013 10:19 pm

venom21, normalnie dzwonisz zamawiasz części i na koniec mówisz że jeszcze proszę o odliczenie rabatu na forum chrysler pacifica i tyle.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 20 kwie 2013 05:03 pm

dzieki widlak bo właśnie nie wiedziałem czy to jakis numer klienta trzeba podac czy tylko sie powolac.
Negro.

PelEe
Posty: 359
Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Touring 3,5 AWD 2005

Post autor: PelEe » 23 kwie 2013 09:08 am

można też założyć konto i zadzwonić do nich. Oni ustawią na tym koncie zniżkę - i następne zakupy będą już automatycznie tańsze...

Michel
Posty: 146
Rejestracja: 20 mar 2011 06:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michel » 26 kwie 2013 09:59 pm

Wszystko działa jak należy. Zamawiając przez internet, wystarczy w uwagach do zamówienia wpisać prośbę o zastosowanie zniżki (15%) dla "pacificaforum.pl" i zamówienie zostaje zrealizowane ze zniżką. Polecam!

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 26 kwie 2013 11:22 pm

Michel,
Robię dokładnie jak Ty. Warto też zwrócić uwagę, że płatność realizujemy odrębnie na kwotę "ręcznie" pomniejszoną o rabat (tylko od wartości zamówionych części - koszt przesyłki liczymy w całości) - nawet bez szczególnych uzgodnień ze sklepem.
Informacja na zamówieniu o źródle w postaci pacificaforum.pl w pełni sankcjonuje rabat i nie ma żadnych schodów.
Powiem więcej - dostałem ten rabat także przy zamówieniu jakichś części do mojego Voyagera i dokładnie zamawiając i płacąc wedle tej samej procedury.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Krisq3
Posty: 32
Rejestracja: 11 kwie 2011 10:04 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Krisq3 » 10 maja 2013 05:16 pm

Bardzo fajny sklep,asortyment o wiele większy niż to co maja wystawione ( wystarczy zadzwonić i zapytać ) miła obsługa i części takie jak chciałem :D rabat realny i dobrze słychać jak mamy mniej do zapłacenia :mrgreen: Szczerze polecam.
Kris

boegas
Posty: 49
Rejestracja: 24 lis 2011 01:27 pm
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Samochód: chrysler pacyfica

zniżki dla forumowiczów

Post autor: boegas » 23 cze 2013 01:12 pm

pierwszy raz będę robił zakupy w części USA w Jeleniej Górze mamy tam zniżkę dla forumowiczów?
boegas

bielaw
Posty: 145
Rejestracja: 27 kwie 2013 06:28 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bielaw » 23 cze 2013 01:44 pm

Tak 15% jesli zamawiasz online na końcu w rubryce uwaga wpisz "PacificaForum.pl-rabat"jesli tel.to poprostu o tym wspomnij.
ja u nich robie zakupy juz pare lat i zazwyczaj dzwonie po dokładnym przygotowaniu sie tego co chcę miła obsuga i poradza i doradzą.
Pacifica Ăźber alles!!!!

maciasty77
Posty: 136
Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maciasty77 » 01 sty 2014 05:50 pm

Czy ktoś z kolegów orientuje się czy mamy jeszcze rabat, bo muszę zakupy zrobić?
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 01 sty 2014 06:20 pm

Mamy,
Jak będziesz potrzebował wsparcia dzwoń śmiało
Pozdrawiam
M
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

maciasty77
Posty: 136
Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maciasty77 » 02 sty 2014 04:45 pm

Potwierdzam, że rabat 15% nadal mamy ale tylko dla zamówień przez telefon(tak powiedział mi pracownik).
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...

roszjan
Posty: 25
Rejestracja: 13 gru 2013 04:47 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: roszjan » 02 sty 2014 05:33 pm

Oka !

Podoba mi się > :mrgreen:
Pozdro.

bufet
Posty: 13
Rejestracja: 11 sty 2014 07:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

POLECAM

Post autor: bufet » 18 lut 2014 09:32 pm

Zdecydowanie polecam. Zamawiałem trochę części (rozrząd, tuleje, filtry, oleje itp.)
Zamówienie telefoniczne - rzeczowa rozmowa i pomoc w doborze części. Zamawiałem w piątek koło 13:00 a w poniedziałek rano już miałem paczkę. Czas operacyjny rewelacja. Rabat 15% oczywiście uwzględniony :) POLECAM

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 19 lut 2014 11:32 am

Sklep pierwsza klasa kupuje od nich od kilku lat.
Pacyfica piękne auto!

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 02 mar 2014 08:18 pm

Ja też ich polecam! Tylko zwracajcie uwagę na producenta części, które zamawiacie - chodzi mi o to, żeby przy telefonicznym zamówieniu potwierdzić producenta części, które akurat mają, bo na stronce nie wszystko jest aktualne. Ja tak przeguby zamówiłem, nie pytając czy przyślą to co na stronce czy co innego. W rezultacie przyszły innego producenta niż na stronie internetowej (dla mnie nieakceptowalnego), ale żaden problem. Fachowość sprzedawcy na wysokim poziomie, zero pretensji, zero spiny, adesłałem z powrotem i do dwóch dni miałem to co chciałem :D (zwrot kasy też był możliwy). A zniżka oczywiście jest ;)

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 21 mar 2014 11:24 pm

zamówiłem części w sklepie usa części fachowo rzeczowo i powołując się na pacyficaforum 15procent rabatu polecam sklep
Czarne jest piękne

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Łyżka dźiegciu

Post autor: pisk » 24 kwie 2014 01:21 pm

No niestety muszę napisać parę niemiłych słów o tym sklepie.

Zamówiłem szczęki hamulcowe. Przyszedł inny model. Kontaktuję się ze sklepem w tej sprawie - przedstawiciel zapewnia, że model, który został wysłany na 100% pasuje do pacyfiki, że zawsze wysyłają i nikt nie zgłaszał reklamacji.

Ponieważ naprawa hamulca awaryjnego rozciągnęła się w czasie (trzeba było uzbierać kompletny mechanizm - bo okazało się, że poprzedni właściciel wywalił wszystko z bębnów oraz linki)

Podczas próby złożenia wszystkiego do kupy, okazuje się, że jednak szczęki nie pasują :(
Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.

Koszt szczęk niewielki, pasują do Jeepa, więc na allegro znajdą kupca, ale niesmak pozostał.

Za to sklep stracił 2 klientów (2 pacyfiki w rodzinie).

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 24 kwie 2014 10:52 pm

pisk - wyluzuj. Każdy ma czasem zły dzień. Myślę że co ma wisieć nie utonie.
Mnie ten sklep nigdy nie zawiódł, i wiem że Ciebie też chłopaki nie zawiodą.
Jelenia Góra - to dobre ludzie są! Jak Ja!
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

djmartinez
Posty: 148
Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
Lokalizacja: Radzymin
Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED

sklep

Post autor: djmartinez » 24 kwie 2014 11:07 pm

Ja też mam nie zbyt dobre doświadczenie z tym sklepem :-( kupiłem u nich parę poduszek pod silnik do 4.0 i po zamontowaniu wibracje na karoserii!!! Poduszki są bardzo kiepskiej jakości jakieś marne zamienniki !!! po telefonie powiedziano mi że mogę kupić następną a tą mogę zareklamować po czym kupiłem i było to samo !!!!! Wydałem prawie 1000 zł na poduszki!!!! W obecnej chwili mam kontakt z dilerem w Chicago (SCHERMAN) poduszka oryginalna kosztuje 129 $ i po założeniu jest ok.
Części USA Jelenia Góra jeżeli chcecie z naszym forum handlować to podejdźcie do tematu poważnie bo tu też są fachowcy a nie tylko sami laicy !!!!! I jeszcze jedno jeżeli chodzi o uszczelniacze półosi przednich przy AWD są dwa różne a nie tak jak podajecie że są takie same!!!! Przy FWD są takie same a nie przy AWD lewy jest mniejszy a prawy większy. Pozdrawiam :-)

czesci-usa
Posty: 9
Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czesci-usa » 25 kwie 2014 07:01 am

pisk pisze:Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.
Zakup był w sierpniu 2013 a mamy prawie maj. Wszystko wszystkim, ale są jakieś granice...
kupiłem u nich parę poduszek pod silnik do 4.0 i po zamontowaniu wibracje na karoserii!!! Poduszki są bardzo kiepskiej jakości jakieś marne zamienniki !!!
Poduszkami tej firmy handluje m.in Rockauto.com a oni byle czym raczej nie handlują. No ale ok, może chińczyk miał zły dzień i coś źle wykonał. Niestety nie jesteśmy producentem, więc zaproponowaliśmy reklamację. Dobrego rzemieślnika poznać można nie po tym jak wykonał swoje dzieło, ale jak później podchodzi do tematu obsługi posprzedażowej (reklamacje itd.).
djmartinez pisze:Wydałem prawie 1000 zł na poduszki!!!!
- być może, ale skoro były reklamowane, to z pewnością ten koszt został zwrócony.
djmartinez pisze:Części USA Jelenia Góra jeżeli chcecie z naszym forum handlować to podejdźcie do tematu poważnie
Podchodzimy z pasją do tego co robimy, nie mamy w ofercie i nie chcemy mieć szajsu aczkolwiek części takiej jakości są w zasięgu ręki od naszych dostawców.
Padają teraz oskarżenia o naszą nierzetelność - o nieprzyjęcie części po prawie roku od zakupu? Bo rozpadły się części a nie były nawet zareklamowane?
A że czasem dajemy parę oczek rabatu więcej, bo np. fajnie się rozmawiało przez telefon? A czasem komuś jakiś gratis wpadnie? - to też jest naganne?
Pozdrawiam
Artur
www.czesci-usa.com.pl

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 25 kwie 2014 10:29 am

czesci-usa pisze:
pisk pisze:Niestety, sklep odmówił wymiany, argumentując to tym, że zakup był w zeszłym roku.
Zakup był w sierpniu 2013 a mamy prawie maj. Wszystko wszystkim, ale są jakieś granice...
Niestety, tyle trwało dozbieranie całej zawartości bębna. Nie jest łatwo kupić komplet i nie zapłacić za to ceny połowy Pacyfiki.
Napisałem również że reklamowałem szczęki od razu po odebraniu. Jeśli wówczas zapewniliście, że 100% są ok, to nie lecę do mechanika, że by sprawdzał że faktycznie są ok, tylko zaufałem fachowcom.
Gdyby nie Wasze zapewnienie, nie pisałbym o tym incydencie.

I, niestety, ciągle pamiętam Wasze słowa "wiele już sprzedaliśmy tych szczęk do pacyfiki i nikt nie zgłaszał reklamacji" a wg mojego mechanika, nie ma żadnej szansy na wciśnięcie ich do naszego auta.

Skoro nie chcieliście ich wymienić - to Wasz wybór. Mój wybór - to napisać o tym na forum i zmienić dostawcę części.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014 12:40 am przez pisk, łącznie zmieniany 1 raz.

czesci-usa
Posty: 9
Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czesci-usa » 25 kwie 2014 06:51 pm

pisk pisze:Mój wybór - to napisać o tym na forum i zmienić dostawcę części.
- oczywiście, a później kupić u nas rozrząd...
www.czesci-usa.com.pl

bielaw
Posty: 145
Rejestracja: 27 kwie 2013 06:28 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bielaw » 26 kwie 2014 12:30 am

Ja tam złego słowa nie powiem na ten sklep.
Dla mnie zawsze miła obsługa wymiana części bez żadnego problemu.
Aż mi się nie chce wierzyć w to co czytam na tem sklepu.
Ja ze swojej strony pozdrawiam chłopaków i zachwile robię zakupy bo coś mi puka w lewym kole chyba łaczniki.

Auto szyby Dzierżoniów
Pacifica Ăźber alles!!!!

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 26 kwie 2014 01:04 am

Ja też co prawda miałem pewną nieścisłość nazwał bym to, przy zamówieniu części, ale jak już pisałem wcześniej, wszystko udało się sprawnie i szybko wyjaśnić! Sprzedawca wogóle nie protestował! Nie chcę nikogo bronić, ale wina zazwyczaj jest po trochu po obu stronach i w tym przypadku chyba też ...w takich chiwlach najlepiej pasuje to:

http://www.youtube.com/watch?v=TI8ikPx06pE

:mrgreen:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 26 kwie 2014 05:58 am

A ja zamawiam przez GG i nie dostaję rabatu !!!

z poduszkami jest dużo tematów na forum i zazwyczaj kończą się tak, że
sygnowana znakiem mopara jest w cenie porównywalnej do zamiennika, a zamiennik daje zarobić mechaniką - raz muszą go zamontować i już z tej czynności mają $ a później zamienić ja na mopara i tu jest wartość dodana czyli kolejne $ wpadają dla mechanika, niestety inwestor wychodzi na tym na minusie

I tu jest sugestia dla czesci-usa, co by może wprowadzić do oferty poduszki mopara

pisk, przy zakupie "na odległość" masz chyba 10 dni na zwrot bez podania przyczyny

Kod: Zaznacz cały

Zgodnie z art. 7 tejże ustawy konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.

Kod: Zaznacz cały

skutkiem odstąpienia od umowy przez konsumenta jest uważanie umowy za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Pojęcie granic zwykłego zarządu jest jednym z bardziej kontrowersyjnych i zostanie omówione w osobnym wpisie. W skrócie należy przyjąć, że konsument może towar odpakować, otworzyć, przymierzyć itd., a sprzedawca nie może z tego powodu uniemożliwić klientowi zwrotu towaru.
I nie bronię tu czesci-usa, sam tak robię bo czasami sam producent nie wie co sprzedaje a co dopiero pośrednik. I te 10 dni zazwyczaj starcza, co by dokładnie pomacać i sprawdzić, tylko trzeba pamiętać o myciu rąk, bo u****ch smarem już nie chcą przyjmować :):):)

Inna sprawa, że coraz więcej części jest produkowanych na zasadzie dopasowania, i czasem można dostać pierdolca jak trzeba pilnikiem, piłować wpusty w klockach hamulcowych bo niby pasują do zacisku ale jednak nie wchodzą. Razem z klockami powinny być igalki w pudełku. No ale na zły dzień Chińczyka nie ma ustawy i paragrafu.

A tak przy okazji

w opisie poduszki w sklepie jest błąd:

"Poduszka silnika 3084 pneumatyczna Chrysler Pacifica 2004 - 2006:
w niej jest olej nie powietrze więc, nie może być pneumatyczna
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014 11:21 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 26 kwie 2014 11:01 am

czesci-usa pisze:
pisk pisze:Mój wybór - to napisać o tym na forum i zmienić dostawcę części.
- oczywiście, a później kupić u nas rozrząd...
Porównajcie sobie datę zakupu rozrządu i kiedy wyszła sprawa niepasujących szczęk.
zyga pisze: pisk, przy zakupie "na odległość" masz chyba 10 dni na zwrot bez podania przyczyny
Zyga,
ależ ja im zgłaszałem, że przysłali nie to, co zamawiałem. I zapewniono mnie, że mimo tego iż numer katalogowy jest inny, to szczęki pasują do pacyfiki.
Więc nie odsyłałem im towaru, no bo skoro handlują tym towarem kilka lat, to nie ściemniają.

Niestety, mam nauczkę na przyszłość, żeby nie wierzyć w zapewnienia sprzedawców.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014 11:11 am przez pisk, łącznie zmieniany 1 raz.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 26 kwie 2014 11:21 am

Nie chce być tu jakimś jurorem sprawy ale moim skromnym zdaniem, to macie "oboje" po punkcie karnym. Ty, że nie odesłałeś a Części-USA , za podejście do sprawy, wg mnie mogli by chociaż zaproponować, że wezmą w komis. Jak się ktoś tarafi na nie to sprzedadzą, bo rozumiem kwestię z rachunkami zamknięciem miesiąca czy roku, ale nie każdy znowu chce rachunek czy fakturę i nie ma się co zasłaniać U-S.

U mnie na wsi mówią, że robota może być spier...ona, ważne żeby klient był zadowolony.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

bufet
Posty: 13
Rejestracja: 11 sty 2014 07:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bufet » 06 maja 2014 08:51 pm

Kolejne zakupy zrobione - tym razem skromnie bo tylko 2 filtry. Wczoraj ustalone co i jak - dzisiaj rano kurier już z towarem. Szybko, sprawnie, miło.

Swoją drogą - po wyjęciu filtru kabinowego to była masakra. Wiem, że poprzedni właściciel niezbyt dbał o auto, ale tak zasyfiałego filtra w życiu nie widziałem :/

czesci-usa
Posty: 9
Rejestracja: 28 kwie 2011 09:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czesci-usa » 16 cze 2014 10:47 am

Po wielu trudach miło jest nam zaprosić do nowego sklepu.
Mam nadzieję, że będzie bardziej czytelny, jest trochę więcej części, ceny troszkę lepsze, koszt wysyłki lepszy...
Oczywiście prosimy o wszelkie sugestie, coś może nie działać, czegoś mogliśmy nie przenieść ze starego sklepu, coś może być za drogo lub za tanio :)
Nie udało nam się skopiować bazy danych klientów wraz z przypisanymi rabatami, więc niestety podczas składania zamówień proszę o przypomnienie, żeby naliczyć rabat dla forum.
Zapraszam serdecznie!

Artur
www.czesci-usa.com.pl

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 17 cze 2014 01:14 am

czesci-usa,

Artur,
ja powtórzę to co mówiłem bardzo dawno temu. Po to, żeby WAM oszczędzić zachodu, a nam ujednoznacznić wprowadźcie kod rabatowy dla tutejszej społeczności. Kto zamawia ten wklepuje kod i z automatu ma to co oferujecie liczone jak trzeba.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

bielaw
Posty: 145
Rejestracja: 27 kwie 2013 06:28 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bielaw » 17 cze 2014 09:19 pm

Maur ma racje coś z tym byłoby trzeba zrobić bo ja choć zamawiam tel. To za każdym razem kończę rozmowę przypomnieniem o rabacie przyznanym dla forum choć kupuje tylko u was od kilku lat jeszcze gdy posiadałem voyagera. I zawsze mam obawy ze jak nie wspomnę o istniejącej zniżce 15% to mogę się zdziwić przy odbiorze przesyłki.

A i sprawdźcie działanie strony na tel. Nie wiem jak to wyglada na androidzie ale na iPhonie do poprawki.
Pacifica Ăźber alles!!!!

koneffka
Posty: 33
Rejestracja: 27 sie 2015 04:35 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: koneffka » 17 wrz 2015 11:01 am

Witam,

Czy na zakupy w sklepie czesci-usa.com.pl są jeszcze rabaty? Pozdrawiam

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 17 wrz 2015 10:59 pm

Wiesz co...w USA Jelenia Góra można wszystko zamówić telefonicznie, i jak ja coś u nich zamawiam to zwyczajnie mówię, że macie jakąś zniżkę dla sympatyków FORUM i zawsze coś mi tam upuszczą...z ceny oczywiście! ale promocje się czasem nie łączą!

Pozdrawiam,
Patrycy

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 17 wrz 2015 11:11 pm

Ogólnie przyjęte jest że na hasło forum chrysler pacifica jest 15 % rabatu
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

koneffka
Posty: 33
Rejestracja: 27 sie 2015 04:35 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: koneffka » 18 wrz 2015 01:13 pm

Ok. Dizeki za info. Pozdr

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 08 mar 2016 03:33 pm

Potwierdzam http://czesci-usa.com.pl, czyli Jelenia Góra, dają rabacik. Jak nie działa automat, to wystarczy zadzwonić i git. 15% nie w kij dmuchał :mrgreen:
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

thompson
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2016 10:09 pm
Lokalizacja: Łomża
Samochód: PAC 3.5

Post autor: thompson » 02 lip 2016 12:31 pm

Kupiłem oleje i filtry w tym sklepie i gorąco polecam. Doskonały kontakt, szybka wysyłka, rabacik bez problemu. Ceny przy tym bezkonkurencyjne na Perto Canadę i filtry oleju. POLECAM! :D

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 02 lip 2016 03:50 pm

thompson pisze: gorąco polecam
Może retorycznie - ale czemu się nie dziwię?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 03 lip 2016 10:50 am

thompson pisze: Ceny przy tym bezkonkurencyjne na Perto Canadę i filtry oleju.
to napisz po jakich to bezkonkurencyjnych cenach kupiłeś olej i filtr?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

ODPOWIEDZ

Wróć do „POLECAMY I REKLAMUJEMY”