Zawór recyrkulacji paliwa

Plusy dodatnie plusy ujemne Pacifica oraz inne dyskusje na temat CP

Basia
Posty: 9
Rejestracja: 31 maja 2016 09:25 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Zawór recyrkulacji paliwa

Post autor: Basia » 16 sie 2016 11:55 am

Witam wszystkich

proszę o pomoc gdyż moi mechanicy wymyślili już niezłą historię z ktorej nic nie wynikło, otóż zaczeło się od tego że auto dusiło się podczas dodawania gazu, została wymieniona pompa paliwowa, czujnik wału i jeszcze jakiś, bez efektu oczywiście potem stwierdził że kable pod akumulatorem są skorodowane, ale dalej nie ma jazdy auto jeżdzi i odpala bez problemu, ale podczas dodawania gazu zaczynają się skoki

może mieliście taki przypadek liczę na pomoc
Basia

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 17 sie 2016 06:42 am

domyślam się że chodzi o zawór recyrkulacji spalin EGR, zaślepić go na próbę.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Basia
Posty: 9
Rejestracja: 31 maja 2016 09:25 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Basia » 17 sie 2016 08:09 am

Witam

wczoraj inny mechanik podłączył pod komputer i wyskoczył błąd P0440 układ odsysania oparów paliwa, nie wiem czy to jest to samo

ręce opadają
Basia

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Post autor: wili » 19 sie 2016 08:30 am

tak, najpierw sprawdż szczelność korka wlewu paliwa, po prawej stronie autka z przodu przed filtrem powietrza jest taka niby gruszka z czujnikiem i dochodzą dwie rurki pod ciśnienia , morze czujni nawalił lub któryś przewód się rozszczelnił , lub gruszka
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

fdy
Posty: 57
Rejestracja: 31 sty 2016 12:27 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fdy » 19 sie 2016 02:38 pm

Cześć,

miałem podobną historię - najpierw wyskoczyły mi trzy błędy związane ze szczelnością układu odprowadzania oparów paliwa - P0455 (wykryta duża nieszczelność), P0456 (mała nieszczelność) i P0457 (nieszczelność przy korku wlewu). Mechanicy wyjęli przepustnicę, wymyli, uszczelnili jakiś zawór i błędy zniknęły.

Dwa dni później pojawił się błąd P0440 i teraz zgodnie z diagnozą należy wymienić filtr węglowy i czujnik przepływu filtra węglowego. Za samą część powiedzieli mi 900 zł - jak dla mnie trochę za drogo. Widziałem na allegro filtry węglowe za ok. 100 zł. Tylko nie wiem czy te, co są na allegro są już z tym czujnikiem?

Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.

Pozdrawiam

Romo
Posty: 6
Rejestracja: 25 paź 2016 12:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Romo » 25 paź 2016 03:00 pm

Filtr węglowy nie ma nic wspólnego z utratą mocy czy dławieniem się silnika.
Chyba że jest idealnie szczelny układ odparowania a filtr zalany paliwem,to może
powodować duże podciśnienie w zbiorniku[łatwo sprawdzić,jak odkręcasz korek wlewu
paliwa to słychać jak zasysane jest powietrze.]

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 25 paź 2016 10:00 pm

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

ODPOWIEDZ

Wróć do „DYSKUSJE O CHRYSLERA PACIFICA”