Filtr paliwa

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Filtr paliwa

Post autor: szunaj60 » 05 gru 2008 10:11 pm

Witam! Może ktoś z kolegów wymieniał filtr paliwa i czy on jest w Pacifice. :oops:

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 03 lut 2009 09:06 am

Jest filtr paliwa węglowy.Znajduje się przy pompie tylko nie wiem jak często się go wymienia i czy się wymienia.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 03 lut 2009 09:16 am

Ja też nie ale znalazłem na allegro informacje o sprzedaży pompy z filtrem paliwa

Awatar użytkownika
szrek
Posty: 454
Rejestracja: 24 sty 2009 08:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 3

Post autor: szrek » 03 lut 2009 09:48 am

Z tego co słyszałem od znajomego mechanika , może być tak że filtr paliwa jest zamontowany w pompie. Ponoć to częste rozwiązanie w ameryka?skich samochodach.

Mazur4x4
Posty: 50
Rejestracja: 06 sty 2009 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 2

Post autor: Mazur4x4 » 03 lut 2009 10:05 am

często jak sprawdzam historie pacyfici, prawie w każdym przypadku widzę że było robione coś takiego:

"Manufacturer Safety recall issued
#F44 FUEL PUMP MODULE AND/OR
REPROGRAM PCM"

mój angielski nie jest aż tak dobry aby dokładnie to przetłumaczyć, a może po prostu chodzi tu o wymianę filtra.. poproszę bardziej doświadczonych o wypowiedź :)
pozdrowienia:
Mazur__

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 lut 2009 10:19 am

#F44 FUEL ...
chodzi o problemy z pompą paliwową chrysler robił/robi akcje ze zmianą oprogramowania lub wymianą pompy, które miały defekty i nie pracowały
właściwie

http://www-5.chrysler.com/universal/web ... df/F44.pdf

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 lut 2009 11:48 am

Warmik ja nie ujawniam treści prywatnej korespondencji :):):)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

lokosik

blad F44

Post autor: lokosik » 22 paź 2010 05:55 pm

Widze że odkopuje dośc stary temat .

Chciałem sie zapytać jak wygląda sprawa z tym błedem F44 czy idzie to w Polsce naprawić w ramach akcji serwisowej. Z tego co się orientuję na sprowadzone samochody indywidualne które nie są improtowane oficjalnie do Polski nie ma mozlwiosci skorzystania z akcji serwisowej nieodpłatnie .

Manufacturer Safety recall issued
#F44 FUEL PUMP MODULE AND/OR REPROGRAM PCM

Moze to ktos potwierdzić


Moze użytkownik Mazur4x4 i Warmik wiecie coś na ten tamat więcej wiec czekam na Wasza odpowiedz

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 24 paź 2010 12:23 am

lokosik, zmiana softu obowiązuje i u nas bez problemu i darmowo jeżeli twoja packa nie przechodziła tego w stanch.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

wojtek-CB
Posty: 5
Rejestracja: 11 lis 2010 09:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojtek-CB » 13 lis 2010 11:18 pm

Czy może ktoś doradzić, czy wymiana filtra paliwa jest konieczna jak się jeździ na gaz?

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 13 lis 2010 11:32 pm

Jak najbardziej konieczna tylko kolego powiedz mi gdzie się on znajduje. :O

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 06 gru 2012 06:13 pm

W zbiorniku paliwa znajduje się takie sitko i to cały filtr. :lol:
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 06 gru 2012 10:01 pm

As kotleta odgrzał :D
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 06 gru 2012 10:39 pm

Bo to kotlet z czasów kiedy Pacifica mogła mi się co najwyżej śnić .
Dla was to kotlety a dla mnie świeżynka. :light:
Ja też chcialem zmieniać filtr paliwa :wink:
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 09 gru 2012 06:36 am

W module pompy nie ma sitka,jest filtr,ale nie występuje osobno-tylko wraz z pompą i pływakiem.Wyglądem przypomina filtr oleju ale w pomniejszeniu :)
Gas-guzzler

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 09 gru 2012 10:12 am

To czyli są dwa tak zwane nie wymienne filtry no chyba że wymienimy pompę paliwa albo zbiornik. ;)
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

djmartinez
Posty: 148
Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
Lokalizacja: Radzymin
Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED

Post autor: djmartinez » 13 gru 2012 10:46 pm

ja nigdy nie wymieniełem filtra paliwa. W bęzynie tak często sie nie wymienia to nie diesel :)

mhm
Posty: 34
Rejestracja: 07 gru 2012 10:43 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mhm » 14 gru 2012 07:39 am

djmartinez pisze:ja nigdy nie wymieniełem filtra paliwa. W bęzynie tak często sie nie wymienia to nie diesel :)
Sorry, że się czepiam, ale "benzynie" :)

A co do tematu: to z tego co się orientuję to filtr paliwa w większości (przynajmniej w europejskich autach) jest osobny. Pierwsze słyszę o zintegrowaniu filtra paliwa z pompą. Co do wymiany - filtr kosztuje ok. 20-40zł, wymienia się co ok. 50-80tys km (mam na myśli benzynowe pojazdy) więc to chyba nie jest tak wygórowany koszt by się nad nim rozwodzić ? Ja co 50 tys km wymieniam dla przyzwoitości. Jak miałem LPG w poprzednich autach to filtr LPG wymianiłem co 10tys km, bo tak nakazywała instrukcja. Za każdym razem gaziarz twierdził, że drugie 10tys bym dał rade na tym filtrze.
--
"MHM" - Chevrolet ASTRO '97 vel "Viger" (salonka)

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 14 gru 2012 04:11 pm

mhm
Wcale się nie czepiasz , ale w Pacce nie ma jako takiego filtra paliwa więc nie ma co wymieniać.
Pozdrawiam ;)
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

mhm
Posty: 34
Rejestracja: 07 gru 2012 10:43 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mhm » 14 gru 2012 06:40 pm

Czepiałem się "bęzyny" :P

A co do filtra to nie wiedziałem, że Pacyfika takowego nie ma.
--
"MHM" - Chevrolet ASTRO '97 vel "Viger" (salonka)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 14 gru 2012 07:31 pm

chyba nic nie stoi na przeszkodzie dla chcących taki filtr zamontować
trzeba się tylko zaopatrzyć w filtr przelotowy z zatrzaskami i dwa kawałki wężyka adekwatne do lokalizacji filtra miejsca jego lokalizacji
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 14 gru 2012 11:48 pm

Tak też pomyślałem. Ale ja osobiście nie czuję takiej potrzeby
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

ewanl
Posty: 6
Rejestracja: 26 sty 2014 08:27 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ewanl » 04 lut 2014 09:54 pm

filtry są dwa ,jeden jest węglowy(mała plastikowa łamana,saszetka na zewnątrz pompy paliwowej),a drugi wewnątrz pompy (obudowa pompy jest rozbieralna!!!)

[ Dodano: 04 Lut 2014 09:59 pm ]
http://www.youtube.com/watch?v=lNd5LKUAzog


zobaczcie ten filmik !!!!

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 04 lut 2014 10:02 pm

ewanl

najpierw zapraszam tu:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2977

i tu
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2331

a potem do dyskusji :lol:

[ Dodano: 04 Lut 2014 10:16 pm ]
obejrzałem filmik, przejrzałem instrukcję serwisową (model 4.0 -2008)
i jakoś filtra paliwa nie znalazłem :/

starzeje się :(
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

fala76
Posty: 97
Rejestracja: 12 sty 2014 08:16 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: fala76 » 05 lut 2014 08:41 am

witam panowie więc do rzeczy jeżeli nic się nie dzieje nie ma potrzeby wchodzić w koszty i kombinować wymienić filtr który jest niewymienialny zresztą pacyfica nie jest jedynym autem który ma zintegrowany filtr z pompą jest wiele aut europejskich o podobnej konstrukcji przykładem może być mondeo mk4 2,0 benzyna którym ostatnio byłem właścicielem pozdrawiam
Czarne jest piękne

miras_luk
Posty: 10
Rejestracja: 05 mar 2016 11:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Wymiana pompy paliwa silnik 4.0 litra

Post autor: miras_luk » 31 mar 2016 11:57 am

Witam. Najprawdopodobniej w moim autku pompa paliwa nie utrzymuje ciśnienia i jest problem z odpalaniem po postoju. Możecie podpowiedzieć gdzie kupić nową pompę w rozsądnej cenie? W jednym sklepie powiedzieli mi ze trzeba sprowadzać z USA, koszt 1500 - 1700 zł. Znalazłem też firmę we Wrocławiu - wkład pompy 160 zł ale nie wiem czy w 4.0 - litrówce to będzie pasowało?

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 31 mar 2016 01:28 pm

A ja podejrzewam że masz problem z instalacją gazową
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

miras_luk
Posty: 10
Rejestracja: 05 mar 2016 11:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Wymiana pompy paliwa silnik 4.0 litra

Post autor: miras_luk » 31 mar 2016 09:30 pm

Trzeba słuchać bardziej doświadczonych kolegów z forum, nie koniecznie mechaników.....
Dziś po kilku kilometrach wyjechałem gaz na zero i dzień przejeździłem na benzynie - bez problemów :D :lol: Na sobotę jestem umówiony z gazownikiem.
Bardzo podoba mi się Pacifica a jeszcze bardziej Forum i podejście użytkowników (bardzo szybkie, konkretne i pomocne odpowiedzi). Wybrałbym się bardzo chętnie na zlot ale niestety przed zapisaniem się na forum od 12 czerwca wykupiłem wczasy... następnym razem pojadę na pewno. Pozdrawiam.

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 31 mar 2016 09:48 pm

Artur flaszka za to że nie musiałem pisać swojego wywodu dotyczącego prawidłowej kalibracji instalacji LPG:)
P.S moja rada : kup kabelek i zmniejsz (zuboż) dawkę w niskim zakresie obrotów bo masz zapewne zbyt bogatą mieszankę i silnik zwyczajnie się "zalewa".

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 31 mar 2016 11:55 pm

verbea,
To się wie.
Ale - znaczna część naszych kolegów wie że ma LPG i na tym ich wiedza się kończy.
Ja jakiś czas temu miałem tak samo, ale mój gazownik pierdoła zmusił mnie, żebym nauczył się co i jak, a jak już się nauczyłem, to i robię sobie samemu co trzeba i czasami coś w tym temacie piszę dzieląc się wiedzą.
Powtórzę się pewnie ale
- LPG nie taki straszny jak go malują
- pomimo tego co wyżej - jak się boisz albo nie potrafisz sobie poukładać we łbie co i jak i z czego wynika - nie wyręczaj fachowca. Jeśli zaś jest inaczej zostań fachowcem. święci garnków nie lepią. Nawet jeśli mówimy o garnuszku warto.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

miras_luk
Posty: 10
Rejestracja: 05 mar 2016 11:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: miras_luk » 01 kwie 2016 11:23 pm

A konkretnie o co chodzi z tym kabelkiem do zuboźenia mieszanki?

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 01 kwie 2016 11:57 pm

miras_luk,
Niezbędne ustrojstwo do podłączenia do sterownika LPG komputera z zainstalowanym softem właściwym dla określonej instalacji LPG.
I nie chodzi o zubożanie mieszanki bo tego nie zrobisz - chodzi o prawidłowe ustawienie pracy przy zasilaniu paliwem LPG.

Jeśli jednak nie wiesz co to jest ten kabelek to w pierwszej kolejności poczytaj w internecie o podstawach jak działa instalacja LPG a jak zrozumiesz procesy zachodzące i reguły rządzące procesem dopiero wówczas zdecyduj czy chcesz się w to bawić i czy dasz sobie radę. Coś wiedzieć trzeba zanim zaczniesz nową przygodę.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „zasilanie Pb”