NIERÓWNO CHODZI NA ZIMNYM SILNIKU

lisek1980
Posty: 18
Rejestracja: 12 sie 2010 09:47 pm
Lokalizacja:
Samochód:

NIERÓWNO CHODZI NA ZIMNYM SILNIKU

Post autor: lisek1980 » 08 gru 2010 08:02 pm

WITAM AM VOYAGERA Z 2002 3,8 OBJAWY SĄ TAKIE JAK JEST ZIMNY TO BARDZO NIERÓWNO PRACUJE GAŚNIE ,SZARPie silnik ale kiedy sie nagrzeje wszystko ok komp pokazuje kody P0106 P0107 CZYLI MAP SENSOR NIE JESTEM PEWIEN CZY WYMIENIAC
lisek

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 08 gru 2010 10:06 pm

a jest tam przepływomierz ? jak jest to go przemyj jak nie ma to trzeba zrobić tak
odpalić go jak się nagrzeje wykasować błędy i zobaczyć czy się pojawią jak jest ciepły czy tylko jak jest zimny
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 08 gru 2010 10:12 pm

Przepustnica nie jest zarypana ?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
szrek
Posty: 454
Rejestracja: 24 sty 2009 08:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 3

Post autor: szrek » 08 gru 2010 10:21 pm

lisek1980 pisze:WITAM AM VOYAGERA Z 2002 3,8
jak są przewody wysokiego napięcia w tym silniku 3,8 to zacząl bym od ich
wymiany na nowe a wtym modelu chyba wystepowały

lisek1980
Posty: 18
Rejestracja: 12 sie 2010 09:47 pm
Lokalizacja:
Samochód:

NIERÓWNO CHODZI NA ZIMNYM SILNIKU

Post autor: lisek1980 » 08 gru 2010 11:56 pm

WSZYSTKIE OBJAWY SĄ NA ZIMNYM SILNIKU BRAK WOLNYCH OBROTÓW POPROSTU NIE PRZEPALA PO PRZEMYCIU MAPA 2 DNI DOBRZE I ZNOWU TO SAMO PRZEWODU OK PRZEPŁYWOMIERZA NIEMA NA CIEPŁYM NIEMA BŁĘDÓW I JEST OK

[ Dodano: Sro Gru 08, 2010 23:58 ]
NA ZIMNYM SĄ KODY PO106 PO107
lisek

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 09 gru 2010 12:09 am

lisek1980, przestan krzyczeć i umyj przepustnicę a potem skołuj na podmiankę mapsnsor
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

boczek140
Posty: 231
Rejestracja: 03 paź 2010 02:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: boczek140 » 29 kwie 2011 02:37 pm

Drodzy koledzy ostatnio zauważyłem dziwne objawy w mojej pacce :( a mianowicie:

Zawsze rano na zimnym silniku jak auto jest nieodpalane przez noc przy odpaleniu dzieje się dziwny spadek mocy, auto odpala bez problemu ale zaczyna nierówno pracować i po wrzuceniu biegu szarpać, dzieje się tak przez kilkadziesiąt sekund i ustaje.

Od razu napomnę że do wymiany mam zawór MDV czy jakoś tak będę miał do w przyszły piątek, czy to może być przyczyną czy to raczej coś innego ?

Później jest wszystko ok nawet jak stoi kilka godzin i jest odpalone ponownie również jest ok, dzieje się tak zawsze po nocy stania.

Będę wdzięczny za pomoc

wojtekm
Posty: 3
Rejestracja: 28 lis 2011 06:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojtekm » 28 lis 2011 06:33 pm

Mam dokładnie to samo - niestety.
Boczek140 pisze:Drodzy koledzy ostatnio zauważyłem dziwne objawy w mojej pacce :( a mianowicie:

Zawsze rano na zimnym silniku jak auto jest nieodpalane przez noc przy odpaleniu dzieje się dziwny spadek mocy, auto odpala bez problemu ale zaczyna nierówno pracować i po wrzuceniu biegu szarpać, dzieje się tak przez kilkadziesiąt sekund i ustaje.

Od razu napomnę że do wymiany mam zawór MDV czy jakoś tak będę miał do w przyszły piątek, czy to może być przyczyną czy to raczej coś innego ?

Później jest wszystko ok nawet jak stoi kilka godzin i jest odpalone ponownie również jest ok, dzieje się tak zawsze po nocy stania.

Będę wdzięczny za pomoc
Wojtek

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 lis 2011 08:30 pm

a kiedy przestawia się na LPG może jest za niska temperatura
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

wojtekm
Posty: 3
Rejestracja: 28 lis 2011 06:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojtekm » 28 lis 2011 09:35 pm

Wina LPG wyeliminowana - auto przełącza się na LPG dopiero po przejechaniu kilkuset metrów; nawet przy całkowicie wyłączonej instalacji - jest to samo.
Odpala, obroty dziwnie skaczą, gaśnie.. drugie odpalenie - i już lepiej.
Co dziwne - tak dzieje się tylko po długim postoju w nocy.

zyga pisze:a kiedy przestawia się na LPG może jest za niska temperatura
Wojtek

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 28 lis 2011 10:58 pm

wojtekm, odlącz klemy na no podłącz rano odpal niech pochodzi do pierwszego wlączenia wentylatorów wszystko na benzynce potem do gazownika też na benzynce regulacja i będzie po problemie. Te kilkaset metrów to za mało masz rozjechaną mapę benzynową po złej kalibracji instalacji gazowej.
A mam takie pytanie jakie masz wtryski gazu ?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „INNE MARKI SAMOCHODÓW ”