Nadal przypływają do nas PAC ze Stanów
wiec warto podzielić się doświadczeniami - jak w tytule.
Każdy przypadek jest trochę inny, szczególnie jak chodzi o
stan (uszkodzenia) auta, ale po naprawie (gł. blacharskiej)
jest i tak szereg "stałych punków" do kontroli/zrobienia.
Na początek, jak chodzi np. o sprawy mechaniczne
to przykład dot.: 2008 4.0 z 235kkm (sprowadzona w 2015)
"W samochodzie po sprowadzeniu wymieniłem
skrzynie na inna z przebiegiem 80k mil,
konwerter regenerowany w KRK,
kompletny rozrząd z pompą wody i hydraulicznym napinaczem Dayco,
wymieniłem przednie amortyzatory na KYB,
sworznie BAW, końcówki MAS , poduszki silnika ANCHOR,
łączniki stabilizatora , gumy na stabilizatorze,
tarcze hamulcowe przednie(nawiercane, frezowane), klocki Monroe przód i tył,
olej w silniku na Valvoline MaxLife 10w30,
olej w skrzyni ATF+4, olej w rozdzielaczu napędu i moście,
świece zapłonowe NGK Platinium.
Zamontowana instalacja LPG BRC P&D,
reduktor Max Genius do 300KM, butla 69l.
Podwozie zostało zakonserwowane."
http://otomoto.pl/oferta/chrysler-pacif ... yhbhw.html
Co (trzeba/można) zrobić w aucie po sprowadzeniu go z US
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
pach,
A tak Bogiem a prawdą, to początek działań jest z lekka inny.
Startujemy od odpraw celno-podatkowych, na załatwienie to których jest określony czas i sankcje w przypadku jego uchybienia.
Jak napisałeś każe auto jest inne więc nie ma co opisywać co trzeba zrobić, bo spektrum działań wynika tak ze stanu technicznego, tak z kompletności auta, tak z fanaberii i oczekiwań właściciela jak i z wielu innych aspektów.
To co ZAWSZE jest do zrobienia to dostosowanie auta do wymogów prawa o ruchu drogowym a zatem ZAWSZE oświetlenie (światła mijania, światło przeciwmgielne tylne). Rozsądny człowiek ZAWSZE wymieni płyny eksploatacyjne.
Komu przeszkadza system amerykański w zakresie audio-video to działa też w tym obszarze.
Inne kwestie jak końcówki, sworznie, rozrząd itp itd to kwestia indywidualnej decyzji wynikającej z rzeczywistego stanu auta, znajomości jego historii, logicznego myślenia i rozsądku właściciela.
Zanim auto wyjedzie na drogi ZAWSZE musi przejść badanie techniczne przed pierwszą rejestracją w kraju, a czasami też jeszcze jedno wynikające z faktu powypadkowości auta.
ZAWSZE auto musi zostać zarejestrowane przez właściwą jednostkę samorządową właściwą dla miejsca siedziby właściciela auta.
ZAWSZE auto musi posiadać polisę ubezpieczenia OC wykupioną nie później niż w dniu rejestracji auta.
Można by na ten temat napisać kilkaset stronicową książkę - poradnik - tylko po co? I tak nikt nie przeczyta, a jak przyjdzie co do czego pojawią się kolejne pytania. Pytania zarówno takie, na które odpowiedź padła wielokrotnie, jak i pytania nowe - wynikające z określonego stanu faktycznego.
A tak Bogiem a prawdą, to początek działań jest z lekka inny.
Startujemy od odpraw celno-podatkowych, na załatwienie to których jest określony czas i sankcje w przypadku jego uchybienia.
Jak napisałeś każe auto jest inne więc nie ma co opisywać co trzeba zrobić, bo spektrum działań wynika tak ze stanu technicznego, tak z kompletności auta, tak z fanaberii i oczekiwań właściciela jak i z wielu innych aspektów.
To co ZAWSZE jest do zrobienia to dostosowanie auta do wymogów prawa o ruchu drogowym a zatem ZAWSZE oświetlenie (światła mijania, światło przeciwmgielne tylne). Rozsądny człowiek ZAWSZE wymieni płyny eksploatacyjne.
Komu przeszkadza system amerykański w zakresie audio-video to działa też w tym obszarze.
Inne kwestie jak końcówki, sworznie, rozrząd itp itd to kwestia indywidualnej decyzji wynikającej z rzeczywistego stanu auta, znajomości jego historii, logicznego myślenia i rozsądku właściciela.
Zanim auto wyjedzie na drogi ZAWSZE musi przejść badanie techniczne przed pierwszą rejestracją w kraju, a czasami też jeszcze jedno wynikające z faktu powypadkowości auta.
ZAWSZE auto musi zostać zarejestrowane przez właściwą jednostkę samorządową właściwą dla miejsca siedziby właściciela auta.
ZAWSZE auto musi posiadać polisę ubezpieczenia OC wykupioną nie później niż w dniu rejestracji auta.
Można by na ten temat napisać kilkaset stronicową książkę - poradnik - tylko po co? I tak nikt nie przeczyta, a jak przyjdzie co do czego pojawią się kolejne pytania. Pytania zarówno takie, na które odpowiedź padła wielokrotnie, jak i pytania nowe - wynikające z określonego stanu faktycznego.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Mnie to wszystko udało się załatwić w dniu odbioru samochodu z kontenera ;-) Ale wiadomo że z samochodami bitymi, kombinowanymi schodzi dłużej bo w wielu przypadkach trzeba angażować rzeczoznawce.M. pisze:Startujemy od odpraw celno-podatkowych, na załatwienie to których jest określony czas i sankcje w przypadku jego uchybienia.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816