Strona 1 z 1

2C8GF68434R335612

: 23 wrz 2017 07:29 pm
autor: JarekGo
Proszę o sprawdzenie Paki VIN:2C8GF68434R335612
2004r. AWD 3,5V6 bez gazu

https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler- ... xtor=SEC-8

Przy okazji, czy w ogóle warto sobie głowę zawracać? (przebieg)

: 23 wrz 2017 07:35 pm
autor: fog
Jeśli nie bity i prawidłowo/terminowo serwisowany...
Podjechać do warsztu specjalizującego w Pacyfkach i brać..
Czemu na północy posucha...
://

: 23 wrz 2017 07:38 pm
autor: JarekGo
Właściciel (pośrednik) przyznał się do przegubu prawego, ma zrobić to jeszcze przed sprzedażą

: 23 wrz 2017 09:29 pm
autor: M.
JarekGo,
Co Ci powie Carfax dla auta 13-o letniego?
W USA chwilę, w PL całą wieczność.
Skąd wiesz co działo się z autem w kraju? Z USA mogła trafić przysłowiowa dziewica orleańska, a w Polsce mogła zaliczyć 10 dzwonów.
Tylko dokładne oględziny i sprawdzenie auta. Plus kwity co się z nim działo w minionych okresach.
Carfax Ci tego nie powie.

: 23 wrz 2017 10:05 pm
autor: JarekGo
Powie czy był dzwon czy nie, czy są restrykcje, a nawet czy kolor się zgadza itp, itp. Historia w kraju to inna sprawa ,ale zacząć należy od początku

: 23 wrz 2017 10:29 pm
autor: M.
JarekGo,
Chyba daleki od prawdy nie będę twierdząc, że przytłaczająca większość sprowadzanych aut z USA była tam po mniejszym lub większym dzwonie. Większość z nich wyszła z USA na SALVAGE CERIFICATE - nie bite oraz część bitych w różnym stopniu wyszła na oryginalnym dokumencie TITLE.
Carfax nie powie Ci jak było bite - mogło być faktyczną szkodą całkowitą, mogło być zarysowane. Oba stany techniczne mogły wyjść z USA na jednym bądź drugim kwicie. Zdjęć auta z chwili wyjazdu z USA, jeśli miało to miejsce wiele lat temu raczej w sieci nie odszukasz. Może je mieć pierwszy właściciel, drugi raczej nie, kolejny z pewnością nie, a pośrednik na pewno nie.
Co do restrykcji - jeśli by były to auto wedle naszego prawa nie mogłoby zostać zarejestrowane (JUNK, NONREBUIKDABLE, WATER, FIRE itd) choć były przypadki, że zarejestrowane były. A jeśli auto posiada obecnie rejestrację to nikt Ci jej nie odbierze.
Kolor - każdy może sobie auto przemalować bo lubi inny kolor. Ważne czy kolor w dokumentach rejestracyjnych jest z grubsza zgodny z tym co widać na aucie.
Powtórzę jeszcze raz. Auto jako nowe jeździło w Ameryce 2-3 lata (zwykle). Pozostały okres tutaj - w Polsce (też zwykle).
W obecnym stanie faktycznym o wiele ważniejsze jest jak auto było eksploatowane, serwisowane, w jakim jest stanie technicznym obecnie, niż to jakie było kilka lub kilkanaście lat temu. To co było wówczas źle, w chwili obecnej może być OK, to co było wtedy OK dziś może wymagać istotnych nakładów.

: 29 wrz 2017 11:41 am
autor: JarekGo
Teraz już kompletnie zgłupiałem. Próbowałem sam rozszyfrować ten VIN na ogólnodostępnych stronach i raz wychodzi wersja Base, a raz Touring. Sam już nie wiem co myśleć, optycznie nie bardzo pasuje na BASE, bo i pamięć foteli , elektryczne pedały, 6 osobowa w skórze, automatyczna klima i parę innych rzeczy. No , ale ja się nie znam.

: 29 wrz 2017 01:51 pm
autor: dexus
To na 100% jest Touring