Witam szanowne grono...ponownie proszę o pomoc.
Oglądałem wczoraj to auto:
http://otomoto.pl/chrysler-pacifica-rew ... 00141.html
I jak się okazało to taka "REWELACJA" to nie jest, koleś nie wspomniał o gradobiciu!!! dla niego to nie problem....poza dachem został już zrobiona, został tylko dach, ale mniejsza o to.
Po VIN wiem, że to nie jest bezwypadek! Na szczęście uszkodzenia nie były duże;)
Komputer wywala takie oto błedy:
P0133 - w najgorszym wypadku sonda do wymiany?
P0420 - temat katalizatora, do przełknięcia
P0406 - recyrkulacja spalin, na LPG może być, podobno..
P2008 - ???? jakoś nie mogę znaleźć w necie, albo źle odczytałem kod?
P0522 - czujnik ciśnienia układu wspomagania? koleś wspomniał później, że dwa lata temu go wymieniał...
Jeśli ktoś ma czas i jakąś więdzę na powyższe tematy to proszę o odpowiedź.
Poza tym autko nie najgorsze....tylko sprzedawca (nie właściciel) coś kręci!!
2C8GM68485R434904
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Patrycy,
Generic OBD Error Code Details for P2008
Intake Manifold Runner Control Circuit/Open
A co do błędu 522 to nie chodzi o wspomaganie a o ciśnienie oleju silnikowego.
Może być tak, że uwalony jest czujnik (do wymiany) albo wiązka (do naprawy) albo faktycznie silnik pracuje na niskim ciśnieniu oleju. Jaki gość lał olej? w jakich okresach go wymieniał? Jak eksploatował auto? Ile litrów dolewa od wymiany do wymiany.
Wymiana czujnika to pikuś kosztowy, dojście kiepskie i trzeba się troszkę narobić, ale przed sprzedażą bym to zrobił, żeby nie było wątpliwości.
Jeśli natomiast silnik jest wypracowany - to gość nic nie poradzi, może zwalić winę na czujnik, a jak nabywca po jakimś czasie odkryje że ma faktyczny kłopot z ciśnieniem to będzie już jego kłopot.
I jeszcze jedna prośba a może sugestia.
Jeśli ktoś mówi że jakieś błędy pokazują się z powodu LPG i że tak musi być to bądź ostrożny. Czy na Pb czy na LPG nie ma prawa być żadnych błędów o ile instalacja jest prawidłowo dobrana do auta, odpowiednio zestrojona a następnie serwisowana.
Błędy będą jak coś jest do du** i jak gazownik nie wie jak albo nie chce mu sie zrobić jak należy. Koniec prostej filozofii.
I tak: 133 może być skutkiem wadliwej regulacji LPG, 420 jest moim zdaniem z pewnością skutkiem złej regulacji LPG - możliwe że ze skutkiem śmiertelnym dla kata, 406 podobnie.
Sprzedawca wie ile wie - a powie Ci tyle ile będzie mu wygodne.
Gradobicie moim zdaniem nie jest bardzo istotną wadą - są fachowcy co w jeden dzień bez użycia pistoletu lakierniczego robią takie auta na nowe.
Generic OBD Error Code Details for P2008
Intake Manifold Runner Control Circuit/Open
A co do błędu 522 to nie chodzi o wspomaganie a o ciśnienie oleju silnikowego.
Może być tak, że uwalony jest czujnik (do wymiany) albo wiązka (do naprawy) albo faktycznie silnik pracuje na niskim ciśnieniu oleju. Jaki gość lał olej? w jakich okresach go wymieniał? Jak eksploatował auto? Ile litrów dolewa od wymiany do wymiany.
Wymiana czujnika to pikuś kosztowy, dojście kiepskie i trzeba się troszkę narobić, ale przed sprzedażą bym to zrobił, żeby nie było wątpliwości.
Jeśli natomiast silnik jest wypracowany - to gość nic nie poradzi, może zwalić winę na czujnik, a jak nabywca po jakimś czasie odkryje że ma faktyczny kłopot z ciśnieniem to będzie już jego kłopot.
I jeszcze jedna prośba a może sugestia.
Jeśli ktoś mówi że jakieś błędy pokazują się z powodu LPG i że tak musi być to bądź ostrożny. Czy na Pb czy na LPG nie ma prawa być żadnych błędów o ile instalacja jest prawidłowo dobrana do auta, odpowiednio zestrojona a następnie serwisowana.
Błędy będą jak coś jest do du** i jak gazownik nie wie jak albo nie chce mu sie zrobić jak należy. Koniec prostej filozofii.
I tak: 133 może być skutkiem wadliwej regulacji LPG, 420 jest moim zdaniem z pewnością skutkiem złej regulacji LPG - możliwe że ze skutkiem śmiertelnym dla kata, 406 podobnie.
Sprzedawca wie ile wie - a powie Ci tyle ile będzie mu wygodne.
Gradobicie moim zdaniem nie jest bardzo istotną wadą - są fachowcy co w jeden dzień bez użycia pistoletu lakierniczego robią takie auta na nowe.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
Patrycy, jak już Maur napisałPatrycy pisze:P0522 - czujnik ciśnienia układu wspomagania? koleś wspomniał później, że dwa lata temu go wymieniał..
P0522 to czujnik ciśnienia oleju ale nie we wspomaganiu tylko w silniku i proponuję zacząć od niego bo to jak rosyjska ruletka
poza tym flaszka dla odważnych
Chłopaki zamówię czujnik i zobaczę co się będzie działo...
Czy to o taki chodzi?:
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 71123.html
Czy to o taki chodzi?:
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 71123.html