2C8GM68485R434904

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

2C8GM68485R434904

Post autor: Patrycy » 30 maja 2013 11:22 am

Witam szanowne grono...ponownie proszę o pomoc.
Oglądałem wczoraj to auto:
http://otomoto.pl/chrysler-pacifica-rew ... 00141.html
I jak się okazało to taka "REWELACJA" to nie jest, koleś nie wspomniał o gradobiciu!!! dla niego to nie problem....poza dachem został już zrobiona, został tylko dach, ale mniejsza o to.
Po VIN wiem, że to nie jest bezwypadek! Na szczęście uszkodzenia nie były duże;)

Komputer wywala takie oto błedy:
P0133 - w najgorszym wypadku sonda do wymiany?
P0420 - temat katalizatora, do przełknięcia
P0406 - recyrkulacja spalin, na LPG może być, podobno..
P2008 - ???? jakoś nie mogę znaleźć w necie, albo źle odczytałem kod?
P0522 - czujnik ciśnienia układu wspomagania? koleś wspomniał później, że dwa lata temu go wymieniał...
Jeśli ktoś ma czas i jakąś więdzę na powyższe tematy to proszę o odpowiedź.
Poza tym autko nie najgorsze....tylko sprzedawca (nie właściciel) coś kręci!!

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 30 maja 2013 03:54 pm

"BARDZO ŁADNIE UTRZYMANA I ZADBANA PACIFICA.
100% BEZWYPADKOWA W IDEALNYM STANIE TECHNICZNYM I WIZUALNYM."
Zapomniał wspomnieć o gradobiciu?:) Ciekawe o czym jeszcze zapomniał?
Pozdrawiam i ostrożności życzę.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 30 maja 2013 04:06 pm

Patrycy,

Generic OBD Error Code Details for P2008
Intake Manifold Runner Control Circuit/Open

A co do błędu 522 to nie chodzi o wspomaganie a o ciśnienie oleju silnikowego.
Może być tak, że uwalony jest czujnik (do wymiany) albo wiązka (do naprawy) albo faktycznie silnik pracuje na niskim ciśnieniu oleju. Jaki gość lał olej? w jakich okresach go wymieniał? Jak eksploatował auto? Ile litrów dolewa od wymiany do wymiany.
Wymiana czujnika to pikuś kosztowy, dojście kiepskie i trzeba się troszkę narobić, ale przed sprzedażą bym to zrobił, żeby nie było wątpliwości.
Jeśli natomiast silnik jest wypracowany - to gość nic nie poradzi, może zwalić winę na czujnik, a jak nabywca po jakimś czasie odkryje że ma faktyczny kłopot z ciśnieniem to będzie już jego kłopot.

I jeszcze jedna prośba a może sugestia.
Jeśli ktoś mówi że jakieś błędy pokazują się z powodu LPG i że tak musi być to bądź ostrożny. Czy na Pb czy na LPG nie ma prawa być żadnych błędów o ile instalacja jest prawidłowo dobrana do auta, odpowiednio zestrojona a następnie serwisowana.
Błędy będą jak coś jest do du** i jak gazownik nie wie jak albo nie chce mu sie zrobić jak należy. Koniec prostej filozofii.

I tak: 133 może być skutkiem wadliwej regulacji LPG, 420 jest moim zdaniem z pewnością skutkiem złej regulacji LPG - możliwe że ze skutkiem śmiertelnym dla kata, 406 podobnie.

Sprzedawca wie ile wie - a powie Ci tyle ile będzie mu wygodne.
Gradobicie moim zdaniem nie jest bardzo istotną wadą - są fachowcy co w jeden dzień bez użycia pistoletu lakierniczego robią takie auta na nowe.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 30 maja 2013 10:15 pm

Dzięki za wszystkie odpowiedzi! Temat proponuję zamknąć, ponieważ.........ją dzisiaj kupiłem! Postanowiłem zaryzykować i zobaczymy jak będzie.....postaram się aktywnie uczestniczyć w tym forum;).....jak ochłonę to będę pewnie prosił o pomoc z pierwszymi problemami;)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 30 maja 2013 10:22 pm

Patrycy pisze:P0522 - czujnik ciśnienia układu wspomagania? koleś wspomniał później, że dwa lata temu go wymieniał..
Patrycy, jak już Maur napisał
P0522 to czujnik ciśnienia oleju ale nie we wspomaganiu tylko w silniku i proponuję zacząć od niego bo to jak rosyjska ruletka

poza tym flaszka dla odważnych :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 30 maja 2013 10:45 pm

Chłopaki zamówię czujnik i zobaczę co się będzie działo...
Czy to o taki chodzi?:
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 71123.html

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 31 maja 2013 09:44 am

Patrycy pisze:Czy to o taki chodzi?:
Tak dokładnie to jest czujnik ciśnienia oleju w silniku.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „PYTANIA OGÓLNE PRZED ZAKUPEM”