Pacifica a rdza

JarekGo
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2017 02:10 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Postawił flaszek: 2

Pacifica a rdza

Post autor: JarekGo » 25 wrz 2017 01:17 pm

Witam , trudno znaleźć egzemplarz bez "rudej" Spody drzwi, klapa bagażnika i maski. Czy ja mam takie szczęście w oglądanych egzemplarzach, czy zdarzają się też zdrowe egzemplarze? Czy blachy są ocynkowane?

Wiem, wiem... każdy ma, tak jak dba, ale czy są jakieś stereotypy?

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 25 wrz 2017 03:14 pm

To jest tak jak z każdym innym samochodem.... Jeden zerdzewiały.... Drugi nie....
Mi się np. Trafila sztuka mozna powiedziec bez rdzy....
(piaskowałem więc wiem co piszę)
Trzeba szukac aż się trafi.....
A ocynk.... Nie miały...
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

misha85
Posty: 235
Rejestracja: 26 kwie 2017 06:20 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Pacifica 4.0
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: misha85 » 25 wrz 2017 04:27 pm

A czasem maska nie jest aluminiowa?

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 25 wrz 2017 05:39 pm

misha85 pisze:A czasem maska nie jest aluminiowa?
w poliftowej tak .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 25 wrz 2017 06:09 pm

Jędrek pisze:poliftowej tak
Jędrek nie tylko bo przed liftowa ma również aluminiową maskę.

ps. Jeśli Packa ma maskę stalową to na 100% jest to tani zamiennik.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 25 wrz 2017 06:44 pm

misha85, moja aluminiowa miała purchla ... byłem przekonany że rdza ją gryzie... :lol: :mrgreen:
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

abes2162
Posty: 210
Rejestracja: 15 maja 2017 02:52 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Pacifica 2007 AWD
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 10

Post autor: abes2162 » 25 wrz 2017 09:39 pm

Jak powszechnie wiadomo producent naszych aut niezbyt dobrze zabezpieczył je przed korozją, a szczególnie podwozie i progi. Dlatego przed zakupem myślę, że warto też sprawdzić (Carfax i lokalizację przeglądów serwisowych) w jakim klimacie było eksploatowane. W stanach nadmorskich podwozie jest bardziej narażone na działanie wilgoci, soli, itp., co w dużym stopniu daje nam odpowiedź dlaczego jedna Paca jest skorodowana a druga nie. Oczywiście dotyczy to samochodów świeżo sprowadzonych lub tych, które większość dotychczasowego "żywota" spędziły w USA.

sulkevi
Posty: 98
Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning

Post autor: sulkevi » 26 wrz 2017 12:40 pm

Panowie, mówimy o autach w najlepszym wypadku 10 letnich...

Może ktoś, kiedyś, gdzieś, zachomikował w stodole takie auto
(<-- tu wstaw dowolną markę i model -->)
, które:
- ma mniej niż X km przejechane
- nie było nigdy zarysowane
- nie ma grama rdzy
- pachnie nowością
- ma super instalacje LPG, albo nigdy nawet nie stało obok dystrybutora z gazem
- jest amerykańskie, ale przystosowane na Europę
- co tam sobie stryjenka jeszcze wymyśli.


Jeżeli chodzi o nasze auta to są elementy bardziej i mniej narażone:

1. Podwozie - jeżeli poprzedni właściciel nie zabezpieczył samodzielnie na 100% zobaczycie brązowy nalot. Są przypadki ekstremalne i ich należy się wystrzegać.

2. Patrząc po rocznikach 2004 -2006:
* pojawia się rdza przy emblematach (przednia maska , tylna klapa)
* tylna klapa na rantach po bokach

3. koledzy piszą o drzwiach i progach - u mnie w normie.

Osobiście wolę podejście "Kup i Zrób".
Ideałów nie ma - chyba że rocznik 2017 ale to inna liga

JarekGo
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2017 02:10 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Postawił flaszek: 2

Post autor: JarekGo » 26 wrz 2017 12:58 pm

Czyli tak , jak przypuszczałem - trzeba mieć trochę szczęścia , lub wkalkulować to w cenę

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 26 wrz 2017 03:35 pm

JarekGo,
Jeszcze trochę a można będzie porównywać z Ford-em Model T.
Jedno i drugie auto nie jest już produkowane, a pomimo to można je spotkać.
Stan tak jednego jak i drugiego zależy od dbałości obecnego właściciela choć w nie mniejszym stopniu i od właścicieli poprzednich.

Na pocieszenie - już nie tak daleko mamy do czasu, gdy Packi będą mogły jeździć na brązowych blachach,
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „PYTANIA OGÓLNE PRZED ZAKUPEM”