Pacifica a rdza
Pacifica a rdza
Witam , trudno znaleźć egzemplarz bez "rudej" Spody drzwi, klapa bagażnika i maski. Czy ja mam takie szczęście w oglądanych egzemplarzach, czy zdarzają się też zdrowe egzemplarze? Czy blachy są ocynkowane?
Wiem, wiem... każdy ma, tak jak dba, ale czy są jakieś stereotypy?
Wiem, wiem... każdy ma, tak jak dba, ale czy są jakieś stereotypy?
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
To jest tak jak z każdym innym samochodem.... Jeden zerdzewiały.... Drugi nie....
Mi się np. Trafila sztuka mozna powiedziec bez rdzy....
(piaskowałem więc wiem co piszę)
Trzeba szukac aż się trafi.....
A ocynk.... Nie miały...
Mi się np. Trafila sztuka mozna powiedziec bez rdzy....
(piaskowałem więc wiem co piszę)
Trzeba szukac aż się trafi.....
A ocynk.... Nie miały...
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Jędrek nie tylko bo przed liftowa ma również aluminiową maskę.Jędrek pisze:poliftowej tak
ps. Jeśli Packa ma maskę stalową to na 100% jest to tani zamiennik.
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 15 maja 2017 02:52 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Samochód: Pacifica 2007 AWD
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 10
Jak powszechnie wiadomo producent naszych aut niezbyt dobrze zabezpieczył je przed korozją, a szczególnie podwozie i progi. Dlatego przed zakupem myślę, że warto też sprawdzić (Carfax i lokalizację przeglądów serwisowych) w jakim klimacie było eksploatowane. W stanach nadmorskich podwozie jest bardziej narażone na działanie wilgoci, soli, itp., co w dużym stopniu daje nam odpowiedź dlaczego jedna Paca jest skorodowana a druga nie. Oczywiście dotyczy to samochodów świeżo sprowadzonych lub tych, które większość dotychczasowego "żywota" spędziły w USA.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
- Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
- Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning
Panowie, mówimy o autach w najlepszym wypadku 10 letnich...
Może ktoś, kiedyś, gdzieś, zachomikował w stodole takie auto
(<-- tu wstaw dowolną markę i model -->)
, które:
- ma mniej niż X km przejechane
- nie było nigdy zarysowane
- nie ma grama rdzy
- pachnie nowością
- ma super instalacje LPG, albo nigdy nawet nie stało obok dystrybutora z gazem
- jest amerykańskie, ale przystosowane na Europę
- co tam sobie stryjenka jeszcze wymyśli.
Jeżeli chodzi o nasze auta to są elementy bardziej i mniej narażone:
1. Podwozie - jeżeli poprzedni właściciel nie zabezpieczył samodzielnie na 100% zobaczycie brązowy nalot. Są przypadki ekstremalne i ich należy się wystrzegać.
2. Patrząc po rocznikach 2004 -2006:
* pojawia się rdza przy emblematach (przednia maska , tylna klapa)
* tylna klapa na rantach po bokach
3. koledzy piszą o drzwiach i progach - u mnie w normie.
Osobiście wolę podejście "Kup i Zrób".
Ideałów nie ma - chyba że rocznik 2017 ale to inna liga
Może ktoś, kiedyś, gdzieś, zachomikował w stodole takie auto
(<-- tu wstaw dowolną markę i model -->)
, które:
- ma mniej niż X km przejechane
- nie było nigdy zarysowane
- nie ma grama rdzy
- pachnie nowością
- ma super instalacje LPG, albo nigdy nawet nie stało obok dystrybutora z gazem
- jest amerykańskie, ale przystosowane na Europę
- co tam sobie stryjenka jeszcze wymyśli.
Jeżeli chodzi o nasze auta to są elementy bardziej i mniej narażone:
1. Podwozie - jeżeli poprzedni właściciel nie zabezpieczył samodzielnie na 100% zobaczycie brązowy nalot. Są przypadki ekstremalne i ich należy się wystrzegać.
2. Patrząc po rocznikach 2004 -2006:
* pojawia się rdza przy emblematach (przednia maska , tylna klapa)
* tylna klapa na rantach po bokach
3. koledzy piszą o drzwiach i progach - u mnie w normie.
Osobiście wolę podejście "Kup i Zrób".
Ideałów nie ma - chyba że rocznik 2017 ale to inna liga
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
JarekGo,
Jeszcze trochę a można będzie porównywać z Ford-em Model T.
Jedno i drugie auto nie jest już produkowane, a pomimo to można je spotkać.
Stan tak jednego jak i drugiego zależy od dbałości obecnego właściciela choć w nie mniejszym stopniu i od właścicieli poprzednich.
Na pocieszenie - już nie tak daleko mamy do czasu, gdy Packi będą mogły jeździć na brązowych blachach,
Jeszcze trochę a można będzie porównywać z Ford-em Model T.
Jedno i drugie auto nie jest już produkowane, a pomimo to można je spotkać.
Stan tak jednego jak i drugiego zależy od dbałości obecnego właściciela choć w nie mniejszym stopniu i od właścicieli poprzednich.
Na pocieszenie - już nie tak daleko mamy do czasu, gdy Packi będą mogły jeździć na brązowych blachach,
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.