Brak możliwości nalania Pb - bak? pompa paliwa? przewody?

Sprawy związane tylko z problemami pracy na benzynie / pompy paliwa baki itp
wujodarek
Posty: 14
Rejestracja: 01 maja 2010 11:46 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Brak możliwości nalania Pb - bak? pompa paliwa? przewody?

Post autor: wujodarek » 01 maja 2010 03:53 pm

Witam
Czy może ktoś spotkał się z ciągłym odbijaniem pistoletu podczs tankowania,nie pomaga żadne ułożenie pistoletu.Pozdrawiam :D
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez wujodarek, łącznie zmieniany 2 razy.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 maja 2010 09:17 pm

zobacz czy zatyczka nie wpadła do zbiornika
kiedyś w innym aucie wyłamało się to to i wpadło trzeb było wyciągać magnesem
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

wujodarek
Posty: 14
Rejestracja: 01 maja 2010 11:46 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: wujodarek » 02 maja 2010 10:07 am

dzięki za podpowiedż ,sprawdzę.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 02 maja 2010 12:19 pm

Wita! Mi kiedyś dzieciaki w wsadzili piłeczkę do tenisa i tak samo było, męczyłem się prawie pół roku . ;( :mrgreen:

krychu_beta
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2011 09:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

wchodzi tylko 20 litrow

Post autor: krychu_beta » 20 mar 2011 10:53 pm

Witam. Ja mam podobny problem. Zatankuje jakies 20 litrow a potem caly czas odbija i nie można wiecej nalac. No i na wskazniku paliwa pokazuje full a potem nagle spada na rezerwe. Co robić? Jak sprawdzić czy coś nie wpadło do baku?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 mar 2011 06:22 am

trzeba sprawdzić czy działa pompa przelewowa w zbiorniku
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

krychu_beta
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2011 09:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: krychu_beta » 22 mar 2011 11:10 pm

dzięki za informacje postaram się to jakoś sprawdzić :)

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 20 lis 2011 09:24 pm

No właśnie mam taki sam problem ...
Zaleję 30 l i mam pełny bak... jak wskazówka spadnie do połowy nagle spada na zero i zapala się rezerwa...
Co robić ?? na allegro są całe baki paliwa za 150 zł czy wystarczy że wymienię bak czy może być inny problem ?
Gdzie jest ta pompa przelewowa ? czy kupując taki bak za 150 zł na pewno kupię z tą pompą ?
Dodaję link do aukcji.
http://moto.allegro.pl/zbiornik-bak-pal ... 67457.html
Czy to załatwi sprawę ?
... PACIA JEST CACY ...

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

brak możliwości zatankowania

Post autor: Łuki » 20 lis 2011 09:40 pm

za wszystkie te problemy z nalaniem,ze wskazaniem jest odpowiedzialna pompa paliwa w zbiorniku,temat przerabiany na okrągło,trzeba wymienić nalepiej cały bak razem z pompa.Pompę trudno sie rozłącza gdyż jest połączona z przelewakiem w drugiej komorze,nie w każdy wie jak to umiejętnie zrobić,druga kwestia to zawór cisnieniowy w drugiej komorze tez zdarzało sie że trza wymienic(to jest układ pomy która pompuje paliwo z ciśnieniem wiekszym i kiedy ono spada jej wydajnosc to przestaje sterowac przepływami między komorami i daje tylko na silnik:P

[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 21:42 ]
około 450-550 komplet
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 21:45 ]
zyga pisze:trzeba sprawdzić czy działa pompa przelewowa w zbiorniku
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 21:43 ]
kolega nie jest raczej w stanie sprawdzić czy działa bo ona działa,ale słabo
Gas-guzzler

boczek140
Posty: 231
Rejestracja: 03 paź 2010 02:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: boczek140 » 21 lis 2011 07:50 am

lisek_79 pisze:No właśnie mam taki sam problem ...
Zaleję 30 l i mam pełny bak... jak wskazówka spadnie do połowy nagle spada na zero i
Kolego a nie podnosiłeś ostatnio Packi na podnośniku w jakimś warsztacie ??? i czy przypadkiem nie pojawia ci się błąd od evapu albo GAS CAP ?

U mnie było podobnie pistolet od dystrybutora odbijał i nie mogłem zatankować paliwa jak się okazało później warsztat wulkanizacyjny podnosząc mi auto zagiął rurkę od odprowadzania par paliwa po naprawie i wymianie korka na nowy nie mam już takich problemów.

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

brak możliwości nalania paliwa

Post autor: Łuki » 21 lis 2011 03:28 pm

kolego ten evap owszem co do odbijania,ale nie do wskazania poziomu :)
Gas-guzzler

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 23 lis 2011 06:05 pm

No więc tak:
Kupiłem bak kompletny za 380 zł z przesyłką...
Niestety dziś wszedłem do kanału i zobaczyłem że żeby odkręcić bak muszę zdemontować wydech i wał napędowy :)
Może łatwiej jakoś dojść od góry i wymienić tylko pompę ???
Możecie mi poradzić ?
... PACIA JEST CACY ...

jacor1300
Posty: 29
Rejestracja: 11 paź 2010 07:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jacor1300 » 23 lis 2011 07:16 pm

No nie , tak łatwo to nie ma , zwalaj bak nie ma innego dojścia

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 23 lis 2011 07:45 pm

kolego,odkręcasz dwie 13 na końcu wydechu,następnie odkręcasz dwie kolejne trzynastki pośrodku na wysokości podpory wału,następnie dwie piętnastki od strony drugiej,opada Tobie wydech niżej(na plecionce)-podpierasz w zależności jak wysoko masz auto nad ziemią:) następnie kolejne dwie piętnastki podpory wału,potem bierzesz klucz do rur i pietnastke do odkręcenia przegubu wału(gumowy łącznik przy moście tylnym) kluczem do rur kontrujesz wał do odkręcanych śrub gumowym przegubie od strony tylko mostu 4 szt,wubijasz w stronę silnika wał z tulei na łączniku obracając do okoła,aby równomiernie wybijac,Wał schodzi niżej na tyle żeby wyciągnąć zbiornik.Zdejmujesz waż nalewania,odpinasz kostke nad zbiornikiem obok mostu,dalej na prawo wypinasz odpowietrzenie paliwa,z przodu po prawej wypinasz wąż od evap(duży przekrój)tóż obok niego paliwowy,pozostaje jeszcze tylko wykręcić dwie piętnastki mocujące zbiernik za pomoca opasek metalowych,ale wystarczy tylko tylne:P grzechotka za nasadką 13,15 płaski-oczko 15 klucz do rur płaski wkrętak i druga osoba:)czas około 30 min.

[ Dodano: Sro Lis 23, 2011 19:46 ]
cena dobra,ja płaciłem 400+przesyłka:)
Gas-guzzler

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 23 lis 2011 11:28 pm

luki009 pisze:czas około 30 min.
No mnie przeraził ten wał napędowy...
Będę walczył sam...
Napiszę w przyszłym tygodniu.
... PACIA JEST CACY ...

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 01 mar 2012 09:29 am

temat zbiornika wraca...

Zniechęcony tym że cały czas nie mogę zatankować normalnie paliwa, luki007 nie ma dla mnie czasu, postanowiłem pojechać do ASO w Poznaniu i zapytać o mój problem z tankowaniem i wskazywaniem Paliwa.
Na miejscu Pan Maciej N. z Voyager club najpierw powiedział że przed tankowaniem mam wykasować licznik dzienny i bedzie ok. :)
Za drugim razem jak to oczywiście nie poskutkowało to zaprosił pacię na warsztat.
Niczego nie naprawili skasowali 499 zł :)
Na fv mam Diagnostyka DRB III , flash oprogramowania, Demontaż filtra węglowego.
Jako opis do FV napisali Do wymontowania zbiornika paliwa musi być mało paliwa do wymiany zawór NVLD Kod usterki związany z układem evap. zgnieciony przewód paliwowy przy filtrze paliwa.

Pan Maciej sugerował że wskaźnik będzie już działał a jak wymienimy zawór NVDL to zniknie problem usterki z EVAP i bedzie można normalnie zatankować :)

Niestety wskaźnik paliwa jak nie pokazywał tak nie pokazuje... :)
i generalnie to auto chodzi jak chodziło a 499 zł zapłaciłem.
Postanowiłem zadzwonić i się podzielić złą nowiną z Panem Maciejem z ASO.
Jakież było moje zdziwienie jak Pan Maciej od razu mnie uspokoił że u nich dwa razy się nie płaci za to samo... nie wiem co to znaczy, bo nie dopytałem, ale licze że przy wymianie tego zaworu odejmą mi kwotę 500 zł od FV ... pewnie się łudzę... ale...
zaworek kosztuje 230 zł (netto) + 4 godziny po 140 zł . (netto)

Twierdzą że po wymianie zaworu wszystko bedzie ok.
Co wy o tym myślicie bo wymiana tego zaworu bedzie kosztowała około 1000 zł (- te 499)
żeby nie było że znów wyjade autem z salonu i okaże sie że tak naprawdę nic nie zrobili...

Możecie mi poradzić, wytłumaczyć co to za zawór ???
... PACIA JEST CACY ...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 mar 2012 12:09 pm

lisek_79 pisze:zaworek kosztuje 230 zł (netto) + 4 godziny po 140 zł . (netto)
Lisek
zadzwoń do nich i zapytaj czy ten zawór o którym jest mowa znajduje się przy lampie po lewej stronie

Obrazek

jak tak to moim zdaniem 4rgb to jest jakaś kosmos cena bo wymiana to jedna śruba
dwa to jak poczytasz ten temat to taki zawór można sprawdzić czy działa

tu jest więcej w temacie
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=286

jest nawet pokazany który to wąż jest pod filtrem zresztą temat wałkowany nie raz na forum

a wykasowanie licznika to " miszczostwo "
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 01 mar 2012 12:13 pm

zyga, tak to ten dla potwierdzenia
http://www.youtube.com/watch?v=0QCLqXx6SGI
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 mar 2012 12:14 pm

to nie mam więcej pytań ....
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 01 mar 2012 02:24 pm

zyga pisze:
lisek_79 pisze:zaworek kosztuje 230 zł (netto) + 4 godziny po 140 zł . (netto)

Zawór o którym mowa jest w zbiorniku... bo chcą wyciągać zbiornik zeby go wymienic
Ostatnio zmieniony 01 mar 2012 09:51 pm przez lisek_79, łącznie zmieniany 1 raz.
... PACIA JEST CACY ...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 mar 2012 09:51 pm

poproś o numer katalogowy tego zawora
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 01 mar 2012 09:57 pm

lisek_79 pisze:zgnieciony przewód paliwowy przy filtrze paliwa.
,jak oni to stwierdzili jak nie demontowali zbiornika,przecież filtr paliwa jest przy pompie paliwa(czyli w zbiorniku) z kolei zawór NVLD,to zawór który znajduje sie obok filtra węglowego pod autem,a nie w zbiorniku.Kolego LISEK79 zbiornik który kupiłeś wraz z pompą,a dokładnie pompa osłabiła sie zdolność wydajności aby jednocześnie pompowała do silnika i przepompowywała w zbiorniku paliwo.Stawiam na pompę paliwa,ewentualnie jest jeszcze mały zaworek z drugiej strony zbiornika który ma za zadanie upuszczać przy wysokim ciśnieniu paliwo do lewej komory zbiornika,ale dopiero gdy jest wysokie ciśnienie.(rzadko padają)te zaworki.Podejrzewam że masz taki objaw;masz rezerwe podjeżdżasz pod dystrybutor tankujesz i po około 3 l paliwo wylewa sie z korka,albo pistolet odbija.to oznacza że paliwo w zbiorniku jest w jednej komorze i dopiero gdy paliwo wolno grawitacyjnie sie przeleje do drugiej komory wtedy paliwo będzie sie szybciej nalewać.
lisek_79 pisze:luki007 nie ma dla mnie czasu
czas znajdę,ale trzeba dzwonić i sie umawiać :) bo ostatnio to nawet sam nie mam kiedy oleju zmienić :rolf: ,swoją drogą to nieźle Cie wykasowali za sprawdzenie komputerem.Odezwij sie to podziałamy,jak byś szukał zbiornika lub pompy to ja również potrzebuje ,więc może jak sie ugadasz ze sprzedawcą na 2 szt,to może i cena będzie atrakcyjniejsza najlepiej szukać do 4.0 albo ,3.8 ale powyżej 2006 r.

[ Dodano: Czw Mar 01, 2012 22:02 ]
zawór NVLD

[ Dodano: Czw Mar 01, 2012 22:03 ]
to jest zawór z turbinką i czujnikiem ciśnienia oparów paliwa,ten przy lampie to elektrozawór który otwiera i zamyka odprowadzenia par paliwa.

[ Dodano: Czw Mar 01, 2012 22:06 ]
zyga pisze:poproś o numer katalogowy tego zawora
zawór w zbiorniku nie ma numeru,bo wymienia się cały moduł wpustowy z jednym z pływaków do zbiornika,wygląda z góry jak druga pompa.

[ Dodano: Czw Mar 01, 2012 22:11 ]
troszke małe foto ale z góry widac jakby dwie pompy...
Załączniki
img.archiwumallegro.pl.jpeg
img.archiwumallegro.pl.jpeg (3.53 KiB) Przejrzano 19553 razy
zawór nvld.gif
zawór nvld.gif (11.42 KiB) Przejrzano 19558 razy
Gas-guzzler

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 02 mar 2012 10:44 pm

no to ja juz kompletnie zgłupiałem
zawór NVLD nie jest w zbiorniku ? to gdzie on jest ?

Demontowali filtr weglowy on jest od paliwa więc może chodziło o ten filtr ? ze zgniecioną rurką...

Nie wiem totalnie co mam robić ...
zamawianie kolejnego zbiornika czytaj za 500 zł + wymiana x00 zł
z drugiej strony ASO które raz jest irracjonalne a potem stawiają diagnozę mając auto na podnośniku... i dają na piśmie że to zawór NVLD?!
I co ja biedny niemechanik mam myśleć ? :mrgreen:
... PACIA JEST CACY ...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 02 mar 2012 10:56 pm

lisek_79 pisze:zamawianie kolejnego zbiornika czytaj za 500 zł +
http://allegro.pl/zbiornik-bak-paliwa-p ... 43051.html

http://allegro.pl/zbiornik-bak-paliwa-p ... 43117.html

gdzieś jest przekłamanie o jaki zawór chodzi

a już raz wymieniałeś zbiornik ?

[ Dodano: Pią Mar 02, 2012 23:00 ]
lisek_79 pisze:zawór NVLD nie jest w zbiorniku ? to gdzie on jest ?
zawór jest przy lampie
koło filtra węglowego jest turbinka wykrywająca ruch oparów NVIL na foto załączonym przed luki
Demontowali filtr weglowy on jest od paliwa więc może chodziło o ten filtr ? ze zgniecioną rurką...
filtr węglowy jest do oparów nie do paliwa !

zrób tak poluzuj korek i pojeździj zobacz czy pokaże się komunikat GasCap
jak tak to moim zdaniem ni zawór, który ja wskazałem ani turbinka to nie jest

de facto turbinka troszke inaczej wygląda jak to luki zaprezentował i może
dlatego nie mogłeś tego odnaleźć

przy turbince jest filterek jeszcze i może o ten zagięty wąż chodziło
Ostatnio zmieniony 09 mar 2012 11:57 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 07 mar 2012 01:51 pm

Poprostu zaraz wyskocze z KAPCI !!!

Ewidentnie ASO w poznaniu chce mnie w konia zrobić !!!!!
Dali mi na piśmie że do wymiany jest filtr NVLD i że do wymiany musi byc mało paiwa w Baku i bak musi być zdemontowany...
Powiedzieli mi że to bedzie pracochłonne i i to co najmniej 4 roboczogodziny.
A zawór jest koło filtra węglowego...
kasują bezmyślnie i liczą że klient jest na tyle nie kumaty że się nie pokapuje !

kiedyś wogóle odkręciłem korek paliwa i silnik sobie chodził... nie pokazało mi żadnych błędów prócz tego co był cały czas P440

a jeśli chodzi o zbiornik i jego ceny to kolego za 150-170 zł to kupujesz sam plastikowy zbiornik bez pomp i rurek ! :)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 07 mar 2012 05:33 pm

Ogladales fotki z linka bo nie wiem czy juz mozna skasowac?

To w.koncu napisali zawór czy filtr bo raz piszesz tak raz piszesz zawór raz że to filtr
Ją bym ci proponował zamówić u nich ta część wziąć ją do łapy zrobić foki wrzucić na forum i.zobaczymy gdzie to jest bo jak poza bakiem to sobie sam poradzisz z wymiana
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 09 mar 2012 11:23 am

Twierdzili że to zawór NVLD czyli turbinka oparów paliwa koło filtra węglowego...
Powiedziałem im, gdzie jest ten zawór i że 2 razy mnie oszukali...
Potem zmienili zdanie że prócz zaworu może być uszkodzone coś w zbiorniku.
generalnie to serwis zatrzymał auto, i za punkt honoru wzieli sobie że go naprawią.
Powiedzieli że za to że wprowadzili mnie w błąd to zrobią to honorowo... jestem ciekaw jak to wyjdzie.

Pozdrawiam
PS odezwę się jak odbiorę auto...
... PACIA JEST CACY ...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 09 mar 2012 11:55 am

heheh to sprawdź jaki masz limit na karcie płatniczej ...
lisek_79 pisze:Potem zmienili zdanie że prócz zaworu może być uszkodzone coś w zbiorniku.
to akurat prawda jest, rozbierałem to kiedyś ale nie wiem na jakiej zasadzie paliwo przelewa się z jednej komory do drugiej i co do końca odpowiada, że to nie działa
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 09 mar 2012 04:39 pm

też jestem ciekaw efektów końcowych,bo je zęby na tym zjadłem,zanim doszedłem o co w tym chodzi :mrgreen:
Gas-guzzler

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 12 mar 2012 09:16 am

W piątek mnie tak rozbili psychicznie ze w weekend miałem ciśnienie 150 na 100.
Dziś do nich jade jak nie dojdzie do rękoczynów to będzie cud !!!

Piątek 15.30 dzwoni pan Maciej i informuje mnie że to ich zdaniem pompa po prawej stronie (pasażera) ta mała.
Z tego co zrozumiałem to oni próbowali ją naprawić i złożyć 1 z 2 i je zj***li!
i zadzwonili do mnie po to żebym poszukał sobie nowej pompy bo u nich ta mała nowa kosztuje 1000 zł a chcieli by mi oszczędzić kosztów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja na to że kupię używkę... a oni że chcą nową żeby na 100% była sprawna!
na ebay.com taka pompa to koszt 180 dolców. a u importera 1300zł :)
NIGDZIE ni idzie takiej kupić ... tylko ASO 1000zł

Ponad to upierają się że ten zbiornik grawitacyjnie przelewa paliwo przy tankowaniu !!!
że podczas tankowania na 100% pompa od przelewu nie działa.
i że na 100% zepsuł się ten czujnik od ciśnienia w zbiorniku. dlatego nie przelewa... bo robi się poduszka powietrzna...

Dziś na 10 tam jadę... trzymajcie za mnie kciuki żebym tam nikomu nie przypier....
... PACIA JEST CACY ...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 12 mar 2012 10:29 am

ich zdaniem pompa po prawej stronie (pasażera) ta mała.
tam nie ma pompy
Ponad to upierają się że ten zbiornik grawitacyjnie przelewa paliwo przy tankowaniu !!!
zasada naczyń połączonych jak grawitacyjnie może się nalać do drugiej komory jak jest
przegroda wyżej niż dolny poziom w lewej komorze
że podczas tankowania na 100% pompa od przelewu nie działa.
nie działa ale to nie znaczy, że lewa i prawa komora jest równo napełniona
moim zdaniem w prawej powinno być zawsze więcej paliwa ale nie jetem mechanikiem
wiec mogę się mylić :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 12 mar 2012 11:57 am

nadal twierdze że problem jaki ma LISEK79 to problem z pompą w lewej komorze zbiornika...Poczekamy zobaczymy....

[ Dodano: Pon Mar 12, 2012 18:14 ]
zyga pisze:nie działa ale to nie znaczy, że lewa i prawa komora jest równo napełniona
moim zdaniem w prawej powinno być zawsze więcej paliwa
dokładnie tak to działa,ale tylko wtedy gdy jest poniżej krawędżi przelewu
Gas-guzzler

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 12 mar 2012 08:54 pm

Tak to wygląda na rysunku:

[ 1 ] fuel tank
[ 2 ] fuel tank strap Left
[ 2 ] fuel tank strap Right
[ 5 ] filler tube
[ 6 ] filler hose
[ 7 ] vapor hose
[ 8 ] filler cap
[ 9 ] filler cap strap
[ 10 ] fuel pump assy primary PARTS: Part includes fuel pump and sending unit.
[ 11 ] fuel pump assy secondary PARTS: Part includes fuel pump and sending unit.
[ 12 ] fuel pump assy seal
[ 13 ] retainer nut
[ 14 ] regulator
[ 15 ] sending unit

Na logikę, tankowanie odbywa się przy wyłączonym silniku a zatem przepływ między komorami powinien być grawitacyjny - bez udziału urządzeń elektrycznych tzn pomp. Kwestia drożności przepływów i odpowietrzenia??? Podkreślam PRZY TANKOWANIU. Wleje się tyle ile brakuje do pełnego.

Ja proponuje postawić pytanie w inny sposób. Czy to problem z tankowaniem czy raczej z wyciąganiem paliwa ze zbiornika (2 komory) przez pompę.
Nie rozbierałem co prawda ale moim zdaniem wygląda to tak:
1. Tankujemy do lewej komory, a do prawej przelewa sie paliwo po przekroczeniu progu i leje sie aż do objętości ogółem około 80 litrów - czysta grawitacja i zasada naczyń połączonych.
2. Pompa znajduje sie w prawej komorze (tam też jest pływak pomiaru poziomu paliwa) ale ta pompa ssie jednocześnie z obu komór.
3. Jeśli na skutek wady pompy ssanie następuje tylko z jednej komory (prawej) to w pewnym momencie wskaźnik pokaże pusto, podczas gdy lewa komora będzie pełna - no i pompa nic nie pociągnie bo z pustego (prawego) i Salomon nie naleje.
Tankując takie auto oczekujemy wlania 80 litrów (sorry nie pamiętam dokładnej pojemności zbiornika paliwa) a wejdzie powiedzmy tylko połowa. Na logikę z czym mamy problem? Rzecz jasna z tankowaniem. A w rzeczywistości - z pompą. I w rzeczywistości z wysysaniem paliwa.
Czy nie mówimy o tym drugim przypadku?

PS. Sorry ale mogłem pomylic strony choć mechanizm oddałem chyba w miare wiernie.
Załączniki
FuelTank.jpg

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 13 mar 2012 06:29 am

jest dokłasnie jak napisałeś,wina leży po stronie pompy paliwa...
Gas-guzzler

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 13 mar 2012 07:20 am

to teoretycznie mamy obcykane :)

Kod: Zaznacz cały

This vehicle uses a saddle type tank, a reservoir on both sides of the rear drive shaft. The fuel pump is in the module on the driver side of the
vehicle and the fuel pressure regulator is in the module on the passenger side of vehicle. The fuel outlet is on the passenger side and supplies fuel
to the engine. The fitting on the fuel pump module (Driver side) is a vapor line fitting that connects to the passenger side module. Both modules
have fuel level sending cards. There are 2 hoses that connect the modules together, one is the fuel supply line the other is a return or siphon hose.
The lines are removed from the fuel pump module when servicing either unit. The ORVR (Onboard Refueling Vapor Recovery) control valve is in
the passenger side module.
The way the pump works is as follows, fuel enters the reservoir of the driver side module. The fuel pump pumps the fuel through the filter to the
passenger side module through a supply line inside tank. The pressure regulator inside the passenger side module and regulates the pressure at 58
psi. All unused fuel that is not sent to the engine is fed through a venturi at the bottom of the passenger side module. This creates a low pressure
siphoning effect and draws fuel from the passenger side of the tank and transfers it to the drivers side tank via siphon hose inside the tank. While
the vehicle is running the fuel in the passenger side of tank is continuously transferred to the drivers side. Fuel will continue to fill the divers side
tank till it reaches the bridge section and then start to spill over to the passenger side.

As stated above we have two fuel level senders, the reading of these senders are averaged out to give us the fuel gauge reading. When we are
diagnosing a sender concern the passenger side reading should never be higher than the Drivers side reading. It is possible, depending on fuel
level and driving habit before diagnosing, to spill fuel over to the passenger side that might indeed show a lower resistance value than the driver
side.
The tech need to order the correct part when replacing, the senders, modules, and tank are all able to be replaced individually.


zbiornik jest kształtu siodła, na dwie strony nad wałem napędowym

pompa paliwa jest w module po stronie kierowcy regulator ciśnienia paliwa jest w module po stronie pasażera pojazdu

wlot paliwa do zbiornika jest po stronie pasażera

w moduł pompy paliwa (po stronie kierowcy) łączy się wężami do modułu po stronie pasażera. Oba moduły mają czujnik poziomu paliwa.

są 2 przewody łączące moduły razem, jeden to linia zasilania paliwem drugi to powrotny lub "~wąż syfon~"

regulator ciśnienia jest po stronie pasażera

paliwo dostaje się do zbiornika do modułu po stronie kierowcy.
Pompa pompuje paliwo przez filtr siatkowy do moduł po stronie pasażera za pośrednictwem tych dwóch węży, regulator ciśnienia wewnątrz modułu (strona pasażera) reguluje ciśnienie + - 58psi.
niewykorzystane paliwo, które nie poszło do silnika jest kierowane za pomocą zwężki w dolnej części modułu po stronie pasażera

Stwarza to niskie ciśnienie ściąganie i daje to efekt i przeciągania paliwa do strony pasażera w zbiorniku i przelewa je poza moduł do komory (strona pasażera)
przez ten "~wąż syfon~" robi to tak długo aż palio przeleje się w górą nad wałem
i cała operacja zaczyna się od nowa

tu jest tak jak to fizycznie wygląda
http://www.dropbox.com/gallery/19792095 ... 2?h=5b9008

[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 08:08 ]
maur pisze:I w rzeczywistości z wysysaniem paliwa.
z tego opusu wyżej na czerwono wynika, że pompa pompuje z komory kierowcy z pełną swoją mocą do komory pasażera strumień paliwa który idzie z modułu pompy do modułu po drugiej stronie zasysa inna rurą paliwo na drugą stronę dodatkowo to paliwo co jest "obcięte: regulatorem zostaje po stronie pasażera

i tu może być walnięta pompa nie robi ciśnienia bo podane ciśnienie za regulatorem to 58PSi, może być walnięty regulator ciśnienia, jak i nie szczelność na rurze ssącej czy w zwężkach modułu strony pasażera
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Pompa paliwa, brak możliwości nalania pb

Post autor: Łuki » 14 mar 2012 02:50 pm

Koledzy,zrobiłem krótkie dwa filmiki ilustrujące zasadę działania przelewu,jak pompa jest słaba,i jak pompa jest mocniejsza...miłego oglądania:) http://www.youtube.com/watch?feature=en ... fetRjXJooE i drugi film po podaniu wyższego napięcia na pompę http://www.youtube.com/watch?v=1ApOB81y ... re=channel gdy poziom paliwa w baku jest powyżej krawędzi przelewu,wtedy działa też zasada grawitacji.

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/dfetRjXJooE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/1ApOB81yGiQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Dziękuje Wam koledzy ;) Jeszcze jedna uwaga,gdy moduł pompy paliwa jest całkowicie zanurzony w paliwie to utrzymuje równy w miarę poziom w obu komorach,to zauważyłem,gdy zmniejszyłem napięcie ,a butla była pełna ,to ciśnienie z syfonu było większe niż jak był zanurzony do połowy i mniej :8


Jak tak daleko jest rozwiązywany problem ze zbiornikiem,to jutro postaram sie wkleić numer regulatora ciśnienia ,który znajduje sie module po stronie pasażera (oczywiście jest mechaniczny)
Ostatnio zmieniony 14 mar 2012 07:06 pm przez Łuki, łącznie zmieniany 2 razy.
Gas-guzzler

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 16 mar 2012 10:09 am

zyga pisze:moim zdaniem w prawej powinno być zawsze więcej paliwa ale nie jetem mechanikiem
wiec mogę się mylić :)
Jeszcze jedna uwaga,jest dokładnie na odwrót,grawitacyjnie przelewa sie do komory po prawej stronie (komory pod pasażerem)Paliwa musi byc więcej tam gdzie jest pompa paliwa,jeśli pompa daje rade jak na drugim filmie.Każdy zbiornik paliwa króciec od nalewania paliwa zawsze prawie ma z boku,gdy mamy jedną komorę to nie ma problemu z tankowaniem bo paliwo nalewa sie(wypełnia sie)pod poziomem paliwa.

[ Dodano: Pią Mar 16, 2012 10:15 ]
maur pisze:czy raczej z wyciąganiem paliwa ze zbiornika (2 komory) przez pompę.
kiedy pompa jest słaba,paliwo poniżej granicy przelewy grawitacyjnego,zostaje przeciągniętę na prawą strone zbiornika.
Gas-guzzler

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 mar 2012 10:18 am

Luki jak się tak już mocno bawisz to poszukaj przyłączeń baku do webasto :)
Przy ściągnietym baku można to szybko zamontować i połączyć dwie komory jak ktoś nie ma AWD wystarczy kawałek przewodu jak ma dodatkowa pompka paliwa, też może być od webasto i po problemie :):)

to co napisałeś wyżej prostując mnie ma potwierdzenie w tym opisie na czerwono

Kod: Zaznacz cały

robi to tak długo aż palio przeleje się w górą nad wałem 
i cała operacja zaczyna się od nowa 
zastanawia mnie tylko dlaczego nie robi tego w jedną i drugą stronę
teoretycznie lejąc paliwo sekwencjami albo bardzo powoli pod sam korek powinno się dać zatankować do pełna
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 16 mar 2012 10:21 am

Dziś na 10 tam jadę... trzymajcie za mnie kciuki żebym tam nikomu nie przypier
....
jak kolego LISEK79,oddali Tobie pacię,zrobioną,czy nadal upierają się przy swojej teorii,jak chcesz to ja mam dwa takie (module assembly) moduł przelewu.Tylko jak oni chcą nowy,pomimo iż dwa zepsuli,to ja już wymiękam...[/quote]

[ Dodano: Pią Mar 16, 2012 10:32 ]
zyga pisze:jak ktoś nie ma AWD wystarczy kawałek przewodu jak ma dodatkowa pompka paliwa, też może być od webasto i po
tak tez myślałem,ale pozostaje kwestia wydechu(też przeszkadza),ja mam jeszcze wał nap.Ale to nie głupi pomysł,tylko popka od webasto może to robić zbyt wolno?!ale sprawdzę jak to sie ma do samego zamontowania króćców może gdzieś od czoła zbiornika sie da :8
zyga pisze:teoretycznie lejąc paliwo sekwencjami albo bardzo powoli pod sam korek powinno się dać zatankować do pełna
i tak sie udaje,ale z początku trzeba lac po 3 litry bo jak wlejesz 5 naraz,to lepiej sie cofnij,aby nie dac się oblac benzyną która potrafi na h 50cm wyleciec korkiem :D

[ Dodano: Pią Mar 16, 2012 10:34 ]
zyga pisze:dlaczego nie robi tego w jedną i drugą stronę
Moze dlatego że jest odpowietrznik tylko w drugiej komorze(pod pasażerem)
Gas-guzzler

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 mar 2012 11:54 am

luki009 pisze:zamontowania króćców może gdzieś od czoła zbiornika sie da
chyba bardziej bezpiecznie będzie od góry i sprowadzic je wężami niżej
czerpaki mają gwint więc musi być na płaskiej powierzchni, żeby dokręcając nakrętką od środka baku doszczelnić

link do czerpaka
http://allegro.pl/igla-webasto-eberspac ... 01802.html

jak masz pompę teraz to weź przelej 10l ze stoperem w ręku i będziesz mial wydajnośc pompy, mocna pompa zewnętrzna była w citroen BX :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 19 mar 2012 01:48 pm

Panowie...

Dziś zabrałem auto z serwisu... i moje uczucia są mieszane.
z jednej strony nic nie zrobili ( wymienili zawór nvld i zrobili flash i zatankowali jakieś 10-15 l paliwa za 699 zł )
auto jeździ jak jeździło i nie idzie zatankować tak jak nie szło :)
Z drugiej strony wydaje mi się że nie mieli złych zamiarów i to że kilkukrotnie mnie kłamali to wina ich nie wiedzy a nie złych intencji...
Dali mi gratis ładny kubek chryslera :)

W sumie okazało się że jednak nie pływak po stronie pasażera jest skopany tylko ta feralna pompa po stronie kierowcy... co im próbowałem wmówić od samego początku :) Za namowami Łukasza (luki007).

Chcieli mi zamówić zestaw naprawczy do tej pompy za 530 zł + zawór nvld +wymiana = 1400 zł !!!
Jak zapytałem czy dadzą mi na piśmie że to zadziała i czy nie bede musiał im nic płacić jak nie bedzie to działać?
rozłożyli ręce i nie dali mi tego na piśmie więc odebrałem auto !

Generalnie to nawet mnie przeprosili ale niesmak pozostał...
chyba wyśle temu serwisantowi link do naszego forum niech się dokształcą...

Łukaszu... jak tylko znajdę odpowiednią pompę to się odezwę ... po za tym cały czas myślę nad gazem... bo paliwo już po 5.80 :(
... PACIA JEST CACY ...

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 19 mar 2012 01:52 pm

lisek_79 pisze:Łukaszu... jak tylko znajdę odpowiednią pompę to się odezwę ...
Pamiętaj,o tym co Ci mówiłem jakiej pompy szukać...
Gas-guzzler

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 19 mar 2012 01:57 pm

Zakładaj gaz i śmigaj za 40zł/100km

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 mar 2012 06:23 am

Panowie macie całą taką pompę razem z koszem.
Można ją pewnie rozebrać i wymienić samą pompę bez pływaków i osprzętu.
Tak jest np.: w AV kpl. pompa to koszt 2500PLN a sam wsad pompujący 250 PLN
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 20 mar 2012 10:19 pm

zyga pisze: wymienić samą pompę bez pływaków i osprzętu.
masz dojście do pomp z krótkim karbowanym wężykiem na wyjściu i odpowietrznikiem obok,postaram sie jutro wrzucić fotke wsadu,ja szukałem i nie znalazłem ;(
Gas-guzzler

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Pompa paliwa, brak możliwości nalania pb

Post autor: Łuki » 22 mar 2012 12:14 pm

wrzucam fotki wkładu pompy paliwowej Pacifica
Załączniki
20120322330.jpg
20120322331.jpg
Gas-guzzler

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 mar 2012 04:30 pm

luki zobacz na to
zewnętrznie podobna do mojej

http://pompypaliwa.istore.p/pl,product, ... ne,gm.html

jak nie to pogadaj z gosciem moja też wyczarował z pod lady
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 24 mar 2012 08:33 pm

zyga pisze:luki zobacz na to
zewnętrznie podobna do mojej

http://pompypaliwa.istore...mc,inne,gm.html
Link nie działa,ale znalazłem tą firme-tylko że ja wczoraj juz załozyłem sobie w końcu pompę od 4.0 i w końcu mam spokój :) Temat mi znany i już mi nie potrzebny,ale napewno znajdzie sie uzytkownik któryma pace przed 2006 jezeli nie miał zmienianej pompy w USA,to napewno temat i informacje sie przydadzą....
Gas-guzzler

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 20 kwie 2012 09:29 pm

No i po wielu tygodniach ...
Wszystko raczej działa :) Raczej bo już tyle razy było to naprawiane że aż nie wierzę w swoje szczescie :) 55 litrów wlałem bez żadnego problemu mając już około 1/4 zbiornika!

Wymiana pompy od 3.8 z 2008 roku się udała (dzięki Łukasz )
Jak by ktoś wymieniał to trzeba zmienić płytke od pływaka bo będzie źle wskazywać poziom paliwa.

Co do serwisu na Św Michała...
nie dość że nie naprawili, nie dość że nie mieli zielonego pojęcia o co chodzi z tym zbiornikiem, nie dość że ZAJEB.... mi osłonę silnika ! to jeszcze nie wiedzieli skąd im wypadł jeden element przy demontażu i go porostu nie założyli ! Przez to paliwo przy tankowaniu chlustało na metr!

Omijajcie ten serwis szerokim Łukiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!
... PACIA JEST CACY ...

sulkevi
Posty: 98
Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning

Post autor: sulkevi » 26 lip 2013 12:29 pm

Podbijam temat. Problem z tankowaniem mam i ja.
Pistolet odbija po zatankowaniu 5l. Po tym jak wskazówka poziomu paliwa dojedzie do połowy, chwilę postoi i spada na rezerwę.

Diagnoza postawiona przez mechaników. Zapowietrzony bak.

Znalazłem historie amerykańskich użytkowników Pacyfy.
Do poczytania: http://www.dodgeboard.com/forums/index. ... auge.6381/

A dla leniwych streszczenie:
Ludzie wymieniali pompy paliwa, moduły sterujące, itp. a podobno problem tkwi w filtrze odpowiedzialnym za wyrównywanie ciśnienia w baku. Koszt podobno 3.5 $ lub wyczyszczenie/ przedmuchanie.

Pytanie gdzie się znajduje to ustrojstwo. Wstawiłem auto do mechaników naprawiających tylko amerykańskie auta, ale gość nie bardzo wiedział o czym mówię...
tłumacz google:
Ponieważ wiele osób, że znalazłem ten wątek od Google (podobno ten sam problem) i wiadomościach mnie na więcej informacji, chciałem wyjaśnić rozwiązanie.

Rozwiązanie jest proste, ale większość sprzedawców nie go złapać. Starają pompy paliwowe, aktualizacji komputerów, czujników i problem nadal występuje. Możesz samodzielnie rozwiązać ten problem i nie wydając fortuny.

Pod pojazdem, inline z emisji linii kursują do zbiornika gazu, o środku pojazdu, znajduje się mały plastikowy filtr wlotu powietrza o wielkości 50 cent sztukę montowany do podłogi pojazdu (nie na szczycie zbiorników jak wcześniej pisał). Jest on odpowiedzialny za opróżnianie zbiorników ciśnienia, co pozwala na przepływ paliwa do boku dostawy zbiornika paliwa. To staje się pełne brudu i zanieczyszczeń. Można zastąpić go w cenie około 3,50 dolarów lub po prostu przedmuchać sprężonym powietrzem. Jeśli nie chcesz zrobić to sam, pomaga te dealerów out - skieruj je w dobrym kierunku, czy też będą one wyświetlane w kółko próbuje rozwiązać problem. UWAGA: Ze względu na konstrukcję zbiornika w Pacifica (s) jest to tylko problem na 2004, 2005, 2006, 2007 Chrysler Pacifica nie, inne pojazdy.
Koledzy, Czy zlokalizowaliście ten filtr?

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: UKŁAD PALIWOWY :.”