Strona 4 z 4

: 19 lut 2013 06:57 pm
autor: M.
Szubert,
Mówisz jak rozumiem o wskazaniach komputera.
Te wskazania a rzeczywiste zużycie gazy (tankujesz do odbicia, jeździsz, znów tankujesz do odbicia i ilość gazy zatankowaną za drugim razem dzielisz przez przebieg i mnożysz przez sto - tak masz w miarę zbliżone zużycie do rzeczywistego) to całkiem różne wielkości - różnica na poziomie 20-30%.
W szacunku nie uwzględniłem zużycia benzyny przy rozruchu i dystansu na niej pokonanego.
Pytanie jedno jeszcze - masz napęd FWD czy AWD. Oczywiście AWD mają zwiększone zużycie paliwa w stosunku do FWD.

: 19 lut 2013 07:46 pm
autor: szunaj60
Do tego jeszcze trzeba dodać paliwo na rozgrzanie silnika i masz mniej więcej ile nasz ulubieniec kopci ;(

: 04 sie 2013 01:00 pm
autor: szunaj60
Wczoraj byłem u gazownika na wymianie filtra.Szanowny pan poinformował mnie że mogę jeszcze przejechać na tych wtryskiwaczach gazowych ok. 20 000 km bo norma to 80.000 km.Nowe kosztują 300zł sztuka x6 =1 800 zł względnie przeprogramowanie 1500 zł.Mam Włoską instalację :devil: ;(

: 05 sie 2013 05:23 pm
autor: M.
szunaj60,
To co Ty masz za wtryski? Z metalu szlachetnego?
Hana 2000 niebieska wydoli powyżej 250.000km kosztuje bodaj PLN 85 za sztukę.
Najdroższe jakie znam Keihin (Mercedes w segmencie wtrysków LPG) to cena PLN 290 za sztukę.
Keihin ma podobny przebieg co Hana - ta ostatnia to licencja Keihin'a, a ja na swoich Hankach zrobiłem już ponad 100.000 bezobsługowo i są OK.

Mała sugestia - może, jeśli się zaświniły w środku, puścić je na myjkę ultradźwiękową i przywrócić im młodość?

: 15 lip 2014 08:58 am
autor: fly
Przetestowałem spalanie bardzo skrupulatnie na odcinkach kilkuset kilometrowych w każdej z opcji. Packę kupiłem na rodzinne wypady, zatem głównie na trasie - o mieście się nie wypowiadam.
Zaznaczam również że moja P. ma napęd na przód.
Wygląda to tak;

Puste auto (tylko kierowca);
- minimalne 10,5 LPG (średnia prędkość 90 km/h)
- średnie 11,9 LPG (trochę miasta, większość trasy, prędkość max 120)
- max 14,00 LPG (dużo miasta, dużo trasy - pół na pół, prędkość max 120 km/h)

- trasa (autostrada, prędkość na tempomacie 130 km/h) 14,2 LPG
- trasa (jak wyżej, prędkość 140 km/h) 14,8 LPG

Pełne auto (4 dorosłe osoby, dużo bagaży + duży box dachowy - zimowy wyjazd do Włoch)
- średnie dot. całego wyjazdu 16,0 LPG (włącznie z górami)
- trasa (jazda spokojna na autostradzie tempomat 120 km/h) 14,7 LPG
- trasa (tempomat średnio 130, czasem 140 km/h) 16 LPG

Zapomniałem dodać a to z pewnością nie bez znaczenia - mam "miękką nogę", czyli nie jeżdżę agresywnie.

Pozdrawiam

: 18 lip 2015 08:23 pm
autor: Kaczor
Witam,a mnie interesuje spalanie Pacificy z silnikiem 3.8 na prostej drodze,przy stałej prędkości około 70-80km/h. Pokonuje wiele km poza miastem,lub późnym wieczorem na migających światłach przez miasto. Może ktoś z kolegów podobnie pokonuje trasę. Uparłem się na powyższy silnik ,z racji jego bezawaryjności, z 3.5 litrowym miałem już przeboje. A Pacifica mi się bardzo podobna więc pragnę wrócić do marki. Ogólnie jak odbiega spalanie od wersji 3.5litra? Oczywiście napęd tylko na jedną oś.Dziękuje za odpowiedzi.

: 09 paź 2015 06:27 pm
autor: pach
Cytat z ogłoszenia: "Samochód posiada ...wysokiej klasy instalację LPG,
dzięki czemu jest oszczędny - koszt przejazdu niższy niz Sharanem 1.9 TDI"
.
http://allegro.pl/chrysler-pacifica-3-8 ... 18522.html