Przymiarka do LPG

Dobór instalacji / warsztaty itp
Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 24 sty 2009 10:16 pm

Dynamika na gazie pogorszy się jak założysz kiepską instalację lub będzie kiepsko wyregulowana tylko wtedy inaczej dynamika się nie zmienia przynajmniej to są moje odczucia a posiadam obecnie dwa samochody z gazem i nie widzę różnicy oprócz kasy przy tankowaniu. A samochodami na gaz jeżdżę od 10 lat odczuwalna zmiana dynamiki była w pierwszych generacjach instalacji natomiast na sekwencji brak zmian.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

mirgd
Posty: 93
Rejestracja: 29 gru 2008 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mirgd » 24 sty 2009 11:13 pm

widlak pisze:Dynamika na gazie pogorszy się jak założysz kiepską instalację lub będzie kiepsko wyregulowana tylko wtedy inaczej dynamika się nie zmienia przynajmniej to są moje odczucia a posiadam obecnie dwa samochody z gazem i nie widzę różnicy oprócz kasy przy tankowaniu. A samochodami na gaz jeżdżę od 10 lat odczuwalna zmiana dynamiki była w pierwszych generacjach instalacji natomiast na sekwencji brak zmian.
Widlak, pytanie do Ciebie. Proszę napisz jaką instalację zamontowałeś do swojej Pacifici.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 24 sty 2009 11:21 pm

Instalacja landi renzo posiadam ją w dwóch swoich samochodach i w miarę przystępnej cenie przynajmniej ewentualna wymiana wtrysków nie wiąże się z wymianą całej listwy (w naszych autkach 2 listwy) tak jak w droższych instalacjach i koszt wtedy ok 30-40% całej instalacji a w tej 5%.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

mirgd
Posty: 93
Rejestracja: 29 gru 2008 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mirgd » 14 lut 2009 05:38 pm