Witajcie,
Poniżej człowiek z Kleosina spod Białegostoku daje mi taką ofertę, powiedzcie czy jest to warte grzechu i czy cena jest adekwatna do jakości. Do packi 3,8L z 2005 roku
Warsztat ALEX: http://www.autogaz-alex.pl/pl/kontakt/
A to ich oferta:
"Polecane przez nas instalacje to:
LPG TECH (elektronika) SHARK (reduktor) i VALTEK (wtryskiwacze) - cena 2 800
zł
lub
LPGTECH (elektornika) SHARK (reduktor) i HANA (wtryskiwacze) - cena 3 400 zł"
P.S. Zakładam, że skoro nikt nie opiniuje, to jest to jakiś szatański wynalazek?
Prośba o opinię instalacji
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Instalacji LPGTECH nie znam więc nic powiedzieć nie mogę. Poczytaj choćby na ich stronie (szczerze mi się nie chciało z braku czasu brnąć przez długi materiał), tym bardziej że oferowany reduktor SHARK na ich stronie oferowany jest dla mocy auta do max 200KM. My mamy więcej więc sam rozumiesz. Pewnikiem nie pojeździsz a dziwić się wypada gazownikowi że takie coś oferuje do Twojego auta.
Wtryski VALTEK mają nie najlepszą opinię, choć te najbardziej krytykowane co już nie są oferowane (1 ohm) żółte mam w swoim Town & Country i nie narzekam. Ogólnie waldemary maja opinię szybko rozkalibrowujących się i jest w tym nieco prawdy.
Hanę mam w Pacce i mniej niż zero problemów.
Poczytaj, pogadaj z innymi instalatorami, z ludźmi co znają temat i wyciągnij swoje wnioski.
Wtryski VALTEK mają nie najlepszą opinię, choć te najbardziej krytykowane co już nie są oferowane (1 ohm) żółte mam w swoim Town & Country i nie narzekam. Ogólnie waldemary maja opinię szybko rozkalibrowujących się i jest w tym nieco prawdy.
Hanę mam w Pacce i mniej niż zero problemów.
Poczytaj, pogadaj z innymi instalatorami, z ludźmi co znają temat i wyciągnij swoje wnioski.
dziękju Maur
Maur - jeszcze trochę i zostaniesz moim duchowym Guru.
Poważnie - serdecznie dziękuję za wiedzę i obiektywizm.
Widlak - przyjacielu, Twoja kolej
Poważnie - serdecznie dziękuję za wiedzę i obiektywizm.
Widlak - przyjacielu, Twoja kolej
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
eldorin,
Piszę co myślę - a staram się myśleć możliwie logicznie dołączając do tego wiedzę i doświadczenie. Jeśli to co piszę pomaga Ci w podejmowaniu decyzji albo co najmniej zwraca uwagę na obszary, które wcześniej jakoś umknęły Twojej uwadze to swój cel osiągnąłem.
Guru z pewnością nie jestem bo tak jak większość członków tego forum codziennie uczę się od wszystkich. Ty także spowodowałeś poszerzenie moich horyzontów wiedzy.
I tak trzymajmy dalej.
Pozdrawiam
Piszę co myślę - a staram się myśleć możliwie logicznie dołączając do tego wiedzę i doświadczenie. Jeśli to co piszę pomaga Ci w podejmowaniu decyzji albo co najmniej zwraca uwagę na obszary, które wcześniej jakoś umknęły Twojej uwadze to swój cel osiągnąłem.
Guru z pewnością nie jestem bo tak jak większość członków tego forum codziennie uczę się od wszystkich. Ty także spowodowałeś poszerzenie moich horyzontów wiedzy.
I tak trzymajmy dalej.
Pozdrawiam
I nie ma mocnych...
Panowie,
W Białymstoku PRINSA lub LANDI RENZO w sumie nikt nie chce montować
Oczadzieć można... wszyscy znajomi pchają mnie do AC Białystok (STAG)
Tak czy inaczej znalazłem jednego, który montuje BRC - co Wy na takie rozwiązanie?
Da się z tym czymś (BRC) jeździć?
W Białymstoku PRINSA lub LANDI RENZO w sumie nikt nie chce montować
Oczadzieć można... wszyscy znajomi pchają mnie do AC Białystok (STAG)
Tak czy inaczej znalazłem jednego, który montuje BRC - co Wy na takie rozwiązanie?
Da się z tym czymś (BRC) jeździć?