Pilnie szukam zbiornika

Dobór instalacji / warsztaty itp
Awatar użytkownika
eldorin
Posty: 150
Rejestracja: 02 cze 2011 10:49 am
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Pacifica 3,8

Pilnie szukam zbiornika

Post autor: eldorin » 08 lip 2011 12:19 am

Witajcie,

Jesli ktoś wie gdzie mogę nabyć niezwłocznie zbiornik LPG okrągły podwieszany w miejsce zapasowki o wymiarach 630x250mm tzw. pełny to z góry dziękuję za cynk.

Serdecznie pozdrawiam,

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 08 lip 2011 06:42 am

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 08 lip 2011 11:35 am


Awatar użytkownika
eldorin
Posty: 150
Rejestracja: 02 cze 2011 10:49 am
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Pacifica 3,8

.

Post autor: eldorin » 08 lip 2011 01:30 pm

Dziękuję Panowie.
Niestety Irene nie kupię... były u moich znajomych przeboje z dziurami, źle położonymi spawami lub ich brakiem... zatem ryzyka nie podejmę...

Natomiast ten zbiorniczek z allegro jest wewnętrzny, ale zadzwonilem i mają podobny zewnętrzny. Poczekam jeszcze na odpowiedź ze Stako i już w poniedziałek mam nadzieję będę bliżej niż dalej montażu całej instalacji LPG.

Jeszcze raz pięknie dziękuję.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 08 lip 2011 04:22 pm

eldorin, bo o zbiornik trzeba dbać czy to będzie iren czy inny przed zimą powinieneś zawsze papierkiem przelecieć i go pomalować ja mam iren 3 rok i problemów żadnych, a tak na marginesie na przeglądzie może się facet doczepić o zardzewiały zbiornik i nie podbić niestety jest on na zewnątrz i dbać trzeba :) jak o wszystko.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
eldorin
Posty: 150
Rejestracja: 02 cze 2011 10:49 am
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Pacifica 3,8

.

Post autor: eldorin » 08 lip 2011 08:01 pm

Widlak - szanuję Ciebie niczym starszego brata, ale Irene nie kupię - tym razem będzie to Stako. Już gazownik dzwonił, że ma obwarzanka, zatem z mojej strony temat zamknięty, i jak dobrze powieje, to na urodziny dostanę prezent w postaci założonej instalacji. Wtedy będzie można jeździć pełną gębą :-)

Tak czy inaczej serdecznie Wam dziękuję za sugestie i porady.
A malarnię mam zaprzyjaźnioną za ścianą więc malowanko na dowolny kolorek będzie co sezon za friko ;)

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 08 lip 2011 10:56 pm

eldorin, ja tylko wyraziłem swoją opinię pamiętaj nie wszystko złoto co się świeci :mrgreen:
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 08 lip 2011 11:11 pm

eldorin,
Z mojego punktu widzenia wybór STAKO jest OK. Aktualne moje auto jest trzecie z kolei ze zbiornikiem tej firmy i nie mam uwag. Zbiornik do Packi kupowałem w Gdyni (przy okazji bytności w tamtych rejonach). Stako według moich doświadczeń zaprzestało sprzedaży detalicznej - mają wszak na swoim terenie zaprzyjaźnioną hurtownię, która sprzedaje zbiorniki detalicznie i wysyła w rozsądnych cenach. Jeśli potrzebujesz kontakt musiałbym poszukać.
630 zbiornik to wersja bezpieczna przy montażu a i później będzie dalej od wydechów. U mnie jest 720. 250 też wystawać nie będzie.
Zwróć uwagę na datę produkcji gdyż od tej daty legalizowany zbiornik na 10 lat. Pewnie tyle nie pojeździsz autem ale kto wie...... Po 10 latach wymiana niezależnie od stanu (zwykle porównywalnego z nowym). Ponowna legalizacja na krótki okres to koszt zbliżony do ceny nowego zbiornika.

Awatar użytkownika
eldorin
Posty: 150
Rejestracja: 02 cze 2011 10:49 am
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Pacifica 3,8

.

Post autor: eldorin » 09 lip 2011 09:55 am

Widlak, Maur - jeszcze raz Wam dziękuję za cenne informacje i pomoc.
Miałem pobożny zamiar kupić zbiorniczek Irene, jednak doszły dodatkowe okoliczności w postaci problemów z uzyskaniem piecząchy w dowodzie rejestracyjnym w białostockich stacjach diagnostycznych... a szarpać sie z nimi nie zupełnie mam czas i ochotę. To dość zawiła historia.

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 10 lip 2011 01:37 pm

Ja tam się za bardzo na instalacjach LPG nie znam, ale czy wielozawory pasują do wszystkich zbiorników? Bo skoro robisz wymianę zbiornika, to może się okazać, że będziesz musiał zmienić też wielozawór

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 10 lip 2011 05:25 pm

To jest znormalizowane. Więc jeśli wymieniasz zbiornik na taki sam niezależnie od producentra to jeśli wielozawór się nie zużył może zostać.
Jeśli wymienisz zbiornik na inny ale innej konstrukcji to wymiana wielozaworu
Jeśli wymienisz zbiornik na taki sam konstrukcyjnie ale o innej wysokości to formalnie wymiana wielozaworu. Ale też zdolny pan Kazio pewnie może podgiąć dźwignię pływaka i może będzie OK
Jeśli wymienisz (w co więcej niż wątpię) zbiornik toroidalny na walcowy to zawsze nowy wielozawór.
A zbiorniki toroidalne to:
z wyjściem 0 stopni - najczęściek stosowane - i tu dalszy podział na pełne lub "z dziurą w środku" - bryła geometryczna o nazwie torus - a jak ktoś nie wie co to jest to kształt napompowanej dętki.
Te "z dziurą w środku" mogą być innej konstrukcji - z wyjściem pod wielozawór pod kątem 30 stopni
No i są jeszcze takie z płytą do mocowania armatury ale to tylko znam z obrazków więc nie powiem co i jak. Tu jest całkowicie inny osprzęt.
Do Packi optymalnie zbiornik toroidalny pełny z wyjściem pod wielozawór 0 stopni. Srednica max 720mm (bezpieczniej ale i mniejsza pojemność 680 lub 650), wysokość 250 na spoko.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2011 08:30 pm przez M., łącznie zmieniany 1 raz.

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 14 lip 2011 11:35 am

maur pisze:eldorin,
Po 10 latach wymiana niezależnie od stanu (zwykle porównywalnego z nowym). Ponowna legalizacja na krótki okres to koszt zbliżony do ceny nowego zbiornika.
Ponowna legalizacja jest na kolejne 10 lat.
koszt 250PLN brutto (+ok 50 za demontaż i montaż)

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”