Oferta na instalacje LPG - co wybrać? - Wasze opinie.

Dobór instalacji / warsztaty itp
MarcinElb
Posty: 62
Rejestracja: 05 gru 2011 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Oferta na instalacje LPG - co wybrać? - Wasze opinie.

Post autor: MarcinElb » 08 gru 2011 05:29 pm

Dzisiaj dostałem ofertę na montaż instalacji LPG:
Instalacja Stag 300Plus
reduktor Gold KME
listwy REG lub VALTEK
zbiornik powieszany 55l koszt 2700zł.
Jest to pierwsza oferta z Elbląga sprawdzę kolejne. Gwarancja na 2 lata warsztat serwisowy montera gazownika pod domem.
Samochód kupiłem z Gdańska od importera - serwisanta znana firma w 3mieście. Dostałem propozycje na instalacje po zniżce na kwotę 3800zł. Nie powiedziano mi jaka instalacja tylko tyle że dobra do tego modelu i silnika a oni mają komputer i oprogramowanie do autek USA i się tylko takimi zajmują.
A i jeszcze jedno instalatorzy powiedzieli że mogą zrobić wlew przy klapce i chyba tak bym wolał. Reduktor mnie nie martwi. Jeżeli ktoś mógłby zrobić zdjęcie wlewu paliwa z zaworkiem przy nim jak to ma wyglądać to poprosił bym o taką fotkę. Osobiście nie podoba mi się gazowy koreczek na zderzaku.
Proszę o ewentualne opinie. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez MarcinElb, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 08 gru 2011 05:41 pm

Stag 300+ mam u siebie taką samą i jest OK.
KME Gold - powinien wyrobic ciśnieniowo
REG listew nie znam więc nie powiem. Valtek ogólnie nie cieszy się najlepszą opinią, choć w T&C mam bodaj najbardziej krytykowane żółte 1ohmowe kistwy i przy systematycznym serwisowaniu działają na spoko. W Pacce mam Hana 2000 ale to inna półka jakościowa i cenowa.
Zbiornik 55l - jeśli to pojemność wodna znaczy że wlejesz 80% czyli 44 litry. Tankowanie co 200 km - wyvrałbym większy - powinien wejść nawet 720mm średnicy (mam taki u siebie). Nie wiem jak w wydechu w wersji 3,5l.
Jeśli to pojemność efektywna gazu powinno być w miarę OK.
Rok temu podobna instalacja z wtryskami Hana 2000 kosztowała mnie ok. 3.500 więc cena 2.700 myślę że nie jest wygórowana. Ciekawe co by Ci zamontowali za te 3.800.

MarcinElb
Posty: 62
Rejestracja: 05 gru 2011 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: MarcinElb » 08 gru 2011 05:46 pm

Też mówili o jakiejś nie za wielkiej uzasadniając to prześwitem pod samochodem przy pełnym samochodzie z zasięgiem na jakieś 200 km czyli oś koło tych 50-55l.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 08 gru 2011 08:59 pm

MarcinElb, wchodzi spoko większy a pewnie nie chce im się bawić z większym ja mam o pojemności wodnej ponad 65 l i jest bez problemu żadnych kłopotów z prześwitem nie ma nie wiele więcej wystaje ponad zapasówkę.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

janol6
Posty: 242
Rejestracja: 01 lut 2009 07:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: janol6 » 09 gru 2011 11:03 pm

MarcinElb pisze:Maur ten zbiornik ze Stako toroidalny z symbolem G14L tak ?

[ Dodano: Pią Gru 09, 2011 12:48 ]
Informacja z ostatniej chwili. Za kwotę 3.800 instalacja KME listwy firmy OMVL ? nie wiem co to jest ale takie montują w Gdańsku tam gdzie sprowadzają auta.(Gdzie kupiłem)
Dwa miesiące temu wywaliłem KME z mojej Packi,bo nie miałem już do tej firmy cierpliwości,ciągle njakieś problemy. Załozyłem BRC i jak ręką odjął

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 10 gru 2011 02:30 pm

janol6,
Ja mam u siebie F72007911L i tu stosuje się ogólnie dostępne standardowe wielozawory

MarcinElb
Posty: 62
Rejestracja: 05 gru 2011 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: MarcinElb » 12 gru 2011 09:19 pm

Dzisiaj oddałem auto do gazowników. Do domku PEKAESIKIEM się wróciło hehe :D Gdańsk - Elbląg via Ostaszewo - Nowy Dwór Dd. i wszystkie możliwe wioski 1h 50 m co za luksus za 14.30 PLN po co było te packe kupować :lol: .
Jutro zakładają instalacje i w środę odbiorek. Do tego wymiana oleju w silniku i drobna kosmetyka z instalacja elektryczną bo mi światła na zadzie znikły miałem tylko STOP.

lisek_79
Posty: 57
Rejestracja: 31 sie 2011 05:26 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: lisek_79 » 14 gru 2011 07:51 pm

heh ... te wasze ceny...
Ja byłem zapytać o instalacje... w Gnieźnie
... gość chciał mi 2 reduktory wkładać i butle 65 l i wołał sobie 4500 zł (BRC)
Poczytałem i w swarzędzu polecano mi zakład Pana Wojtka pojechałem ... BRC do 4200 do 4500 (butla 80 )
Ostatecznie padło na STAG 300 u Luki009 w Komornikach. za 3700 :)
więc cena 2700 pln ... to dla mnie SZOK !!!
... PACIA JEST CACY ...

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 14 gru 2011 08:09 pm

lisek_79,
To wszystko zależy co chcesz mieć (nie ma jednej standardowej konfiguracji która sprawdza się w każdym aucie), może być inny zbiornik, reduktor, wtryskiwacze i cena będzie totalnie różna dla tej samej elektroniki. Nawet w jednym warsztacie.
Widać w Wielkopolsce instalatorzy cenią się bardziej - a warto pamiętać, że przy wysokim popycie ceny też rosną. A z racji wzrostu cen paliw płynnych LPG jest coraz bardziej porządane - stąd też mogą być wyższe ceny obecnie.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 15 gru 2011 11:06 pm

Czasami lepiej trochę więcej zapłacić na starcie, żeby później płacić mniej. W moim przypadku reguła dobrego wyboru na starcie sprawdziła się. Instalacja przy mojej liczbie kilometrów zwróciła sie po ok. 4 miesiącach. A i dystans pomiędzy tankowaniami na trasie na poziomie +400 km nie jest do pogardzenia.
Przy tym, żeby to dobrze działało nie może być na starcie spaprane (montażysta instalacji) a później w trakcie eksploatacji systematyczne i rzetelne przeglądy. Wtedy hula i cieszy. A i glowa nie boli co chwilę.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 31 sty 2012 11:28 pm

Panowie temat zbiornika jaki się mieści w naszych packach został założony odrębny zapraszam tu:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1951
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 04 mar 2013 07:04 pm

To może ja się podepnę pod temat i też poproszę o Wasze opinie.
Mam trzy opcję. Pierwsza: komputer Stag 300 premium, wtryskiwacze HANA kolor zielony, reduktor Zavoli Zeta S, wielozawór tomasetto, zbiornik 82 litry brutto. Druga: Kompletny zestaw BRC, zbiornik 82 l.. Trzecia: Kompletny zestaw LandiRenzo (instalacja na pierwszy montaż w skodzie), zbiornik 79 l. Cenowo: 1. 3600, 2. 4100, 3. 3650. Może ktoś z Was ma taką kompletację w swoim aucie, i mógłby kilka słów napisać. Dodam że poz 1 i 2 - montaż u gazownika który robił mi LPG w Vojku, i potem też kilku moim kolegom, każdy z nas był zadowolony z obsługi. Trzeciego znam o tyle, że w służbowym aucie serwisował mi alarm i na tym napewno się zna, a od jakiegoś czasu zakłada też gaz. Cenowo nie ma zbyt duzych różnic, więc bardziej jakościowo. I tu mam pewne wątpliwości co do składaka - którym będzie zestaw na 1. Co do reszty instalacji, to we wszystkich przypadkach wlew we wlewie, przewody fi-8 plastik, dotrysk benzyny w razie potrzeby...itp. Ogólnie elektronika we wszystkich opcjach ma takie same możliwości, natomiast najwięcej można pogrzebać w razie potrzeby w Stagu. Co sądzicie?
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

marekhans
Posty: 265
Rejestracja: 06 lis 2011 07:24 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: marekhans » 04 mar 2013 07:55 pm

Ja mam u siebie STAGa III Premium. Co do reszty to nie wiem, bo się nie interesowałem, ale jak chcesz to sprawdzę w karcie gwarancyjnej. Ogólnie nie narzekam ale mam małą nieszczelność, przez co na gazie latam tylko w trasie (już od jakiegoś czasu zbieram się, żeby wreszcie sprawę załatwić, ale auto muszę zostawić na dobę, bo wymieniany będzie też wielozawór i rurki - pozostałości po starej instalacji. Trudno mi się więc zebrać...). To jednak wina montażu, a nie samej instalacji. Wszyscy, z którymi gadałem polecają właśnie STAGa.
Na Twoim miejscu wybrałbym po prostu sprawdzony warsztat, a reszt wg uznania. Różnica w cenie między opcją 1 i 2 jest spora, a montaż STAGa to żadne ryzyko. Praktycznie każdy gazownik ma program do obsługi i chyba największą sieć autoryzowanych serwisów ma właśnie STAG. Jeśli wcześniej miałeś BRC i byłeś zadowolony, to brałbym to. Jeśli miałeś coś innego to poszedłbym w STAGa.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 mar 2013 01:26 am

Szubert,
Konfiguracja STAG + Hana2000 może nie zielone a niebieskie sprawdza się bez skuchy w moim aucie poliftowym.
Jeśli znasz gazownika który to Ci proponuje, masz do niego zaufanie i dobre dotychczasowe doświadczenia to będąc na twoim miejscu nie zastanawiałbym sie. Spokój na lata i setki tys. km (Hana bezobsługowo funkcjonuje ponad 200.000km (nie pamiętam czy 250 czy 350 więc mówię ponad 200).
Mam to u siebie i sobie chwalę. Następna instalacja LPG u mnie to też będzie STAG.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

van
Posty: 162
Rejestracja: 11 maja 2011 01:53 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: van » 05 mar 2013 05:53 am

zestaw 1 jest ok tylko by,bym zmienił reduktor. Ja mam taki zestaw i jestem zadowolony:

Reduktor- AC r01 250 km
hana 2000 zielona
stag300.6 isa
butla 85 litrów

każdy zestaw może spieprzyć "fachowiec" z dwoma lewymi rękami :)

marekhans
Posty: 265
Rejestracja: 06 lis 2011 07:24 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: marekhans » 05 mar 2013 11:13 am

Update. U mnie siedzi:
- STAG 300-6 Premium
- HANA-6 H2000
- reduktor KME GOLD 326KM
- butla 65l.
Butla trochę mała, ale to też pozostałość po poprzedniku, który szedł mocno w oszczędności...

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 05 mar 2013 03:09 pm

A u mnie siedzą: najtańsze valteki, KME GOLD, sterownik Versus i butla 53l .Oprócz wielozaworu i reduktora wszystko zostało po poprzedniku. W międzyczasie miałem przez parę miesięcy reduktor Scorpion, który nastręczał samych problemów, bo "nie trzymał gazu" i zalewało w nocy silnik. Po zmianie na Golda problemy jak ręką odjął. A więc od Scorpionów daleko.
Oprócz tego,że raz na 100000 km wydaję na ok 200 zł na regenerację valteków nie mam żadnych problemów z instalacją, żadnych Checków, drgań, czkawek czy innych takich
Jedynie co to zmieniłbym butlę bo mała.
Parafrazując kolegę VAN, dobry fachowiec to i po taniości skleci fajną instalację a ten z dwoma lewymi to i PRINCE spieprzy

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 05 mar 2013 05:26 pm

Dziękuje za Wasze odpowiedzi. Wybrałem więc zestaw 1. Kocica idzie do zagazowania w czwartek. Szkurde, zabrzmiało dramatycznie.

Pytanie dodatkowe: Czy ktoś ma w Pacusi zamontowany zestaw do lubryfikacji zaworów?

Co gazownik, to zdanie inne. Trzeba, nie trzeba. Można ocipieć z nimi.
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 05 mar 2013 05:59 pm

jak dla mnie to lipton jest
nastepny wynalazek typu ceramizer

jak bedzie zla mieszanka zatkany kataliztor to zawory poleca i zaden meteor ich nie uratuje
jak sa.wypracowane to i tak na lpg wywina sie na lewa strone
jak to smarowanie je utwardzi to wywali gniazda

chcesz miec.dobrze sciagnij glowice zrob korekte gniazd zaworowych nowe zawory azotowane od paradowskich i lubrikowac to sobie mozna wtedy gardlo

swoja droga co za durna nazwa

jak by na olej mowic special fluid for lubrication
:mrgreen:
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

marekhans
Posty: 265
Rejestracja: 06 lis 2011 07:24 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: marekhans » 05 mar 2013 06:43 pm

Mój gazownik mówił, że to nie potrzebne. Określił to mniej więcej w podobny sposób jak Zyga :)

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 05 mar 2013 06:52 pm

Mój kolega ostatnio zakładał gaz do hondy Civic i tam od razu wszyscy gazownicy w ofertach zakladali, ze do hondy to musi byc ten lubryfikator. I na wszystkich forach hondowych też pisali że tam musi być. Może tam jakieś słabsze gniazda są .
Serwis Elektroniki Przemysłowej

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 mar 2013 08:08 pm

Damian,
Damian pisze: miałem przez parę miesięcy reduktor Scorpion, który nastręczał samych problemów, bo "nie trzymał gazu" i zalewało w nocy silnik.
Scorpion GT ma to do siebie że łatwo i szybko (szczególnie przy czystości naszego gazu) staje dęba zawór odcinający zintegrowany z reduktorem. Jeśli tak jest to miałeś mierny serwis instalacji LPG - wykręcenie, czyszczenie i polerowanie powierzchni tłoczka to standard przy okazji przeglądu instalacji co 10.000km. Dodam tylko, że jak sądzę nie trzymał nie tylko ten zawór ale także zawór odcinający wielozaworu (skoro zalewało silnik) - a jeśli tak to mało że Packa zużywała nieprawdopodobne ilości gazu to jeszcze jeździłeś bombą z opóźnionym zapłonem. Dobrze że masz juz dobrze i niech tak zostanie na wieki wieków amen.
Damian pisze: raz na 100000 km wydaję na ok 200 zł na regenerację valteków
Po 100.000km Valdemary pójdą prędzej na złom niż będą nadawały się do regeneracji.
Owe wtryski mają to do siebie (taka konstrukcja), że potrafią się rozkalibrować pomiędzy przeglądami (standardowo wykonywanymi co 10.000km) trzy razy - zwyczajnie siadają gumki. Zatem jak sądzę wpisałeś o jedno zero za dużo.

Na czym polega regeneracja wtrysków Valteka?
Jeśli wymieniasz tłoczki to 6 szt po z grubsza PLN 15 brutto za sztukę (oryginał Valtek) plus czyszczenie całości z osadu a właściwie nagaru, plus rzecz jasna regulacja skoku tłoczków na absolutnie jednakowe z dokładnością do 0,01 mm. Jeśli to wszystko PLN 200 to w miarę przystępnie, jeśli bez wymiany tłoczków to raczej słono.
Listwa Valteka z trzema wtryskami (nowa) to koszt PLN 120 a zatem dwie listwy NOWE masz o PLN 40 drożej niż koszt regeneracji. Ale za to masz nówki a nie po regeneracji.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 05 mar 2013 09:00 pm

maur,

Co do Scorpiona, wałkowałem w innym temacie i faktycznie tylko dzięki Tobie i podpowiedzi o tym zjawisku wymieniłem go na Golda. A co do valteków to szczerze mówiąc nie wiedziałem o ich wadach. Faktycznie serwis poprzedni miałem do d... , o tej regeneracji co 100000 to oni mi mówili. Chociaż zrobili mi po 50000 bo po wymianie pierwszego reduktora na scorpiona stwierdzili, że niemożliwe by był wadliwy reduktor i że pewnie wtryski puszczają chociaż po otwarciu zdziwili się, że są w takim dobrym stanie.
Na szczęście są moim byłym serwisem. A przy najbliższym przeglądzie instalacji zapytam się o zmianę wtrysków na Hana. Dziękuję za podpowiedzi
Serwis Elektroniki Przemysłowej

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 05 mar 2013 09:09 pm

zyga pisze:jak dla mnie to lipton jest ...

... swoja droga co za durna nazwa

jak by na olej mowic special fluid for lubrication
:mrgreen:
Zyga, gardło wylubrykować trza będzie jak się ustawi kobietę do pionu. Teraz gaz, potem AC/OC i przeglądy, potem rozrząd (profilaktycznie), gdzieś po drodze NAVI i kamera, a na koniec sowita lubryfikacja gardła :mrgreen:.

A nazwa, moim zdaniem to do tej całej miłości do kobiety pasuje jak ulał !!!

Mój gazownik powiedział że to leczenie syfa pudrem, i ja się z nim zgadzam. Chciałem poznać Wasze zdanie, za co znów dziękuje.

edit: Po drodze zostanie jeszcze rekonfiguracja przednich lamp, bo okazało się że pozycyjne mam w obrysówkach - totalny bezsens - wogóle ich nie widać, a Zyga zrobił u siebie cudo, więc muszę go skopiować!!!
Ostatnio zmieniony 05 mar 2013 09:40 pm przez Szubert, łącznie zmieniany 1 raz.
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 mar 2013 09:13 pm

Damian,
Valdemary maja kiepską opinię na rynku, ale jako takie są proste jak konstrukcja cepa - a zatem i proste w serwisowaniu.
Ja mam takowe w Voyku i jak dla mnie są w tamtym aucie rewelacyjne. Sam sobie robię co potrzeba i hula aż miło.
To że potrafią uprzykrzyć życie to fakt - ale są tanie i realnie łatwe w serwisowaniu - o ile ktoś dysponuje ustrojstwem do ich kalibrowania. Ustrojstwo takowe ja wyłącznie na moje własne potrzeby onegdaj nabyłem więc Valteki nie mają przede mną żadnych tajemnic.
Hanuśki to zupełnie inna liga - robią swoje bez szemrania przez ponad 200.000km bez ich ruszania. Bezawaryjne to fakt - choć ja doświadczyłem stanięcia jednego w pozycji otwartej przy przebiegu ca' 100.000. Ale traktuje to jako wypadek przy pracy a nie jako dolegliwość właściwą tym wtryskom
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Szubert
Posty: 80
Rejestracja: 12 lut 2013 04:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szubert » 07 mar 2013 07:54 pm

No i Kocica zagazowana.
Reszta po jakimś czasie - na cito, różnicy nie odczułem.
No może oprócz dystrybutora i wskazań w PLN :lol:
Haribo jest !!! Pan Mieszko ;-)))

Szubert
+48600444492

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 07 mar 2013 08:55 pm

Szubert,
No to gratulacje i jak sądzę pora na edycje profilu w zakresie opisu auta. Warto dodać na przyszłość określenie LPG ;)
A dobrze zamontowana instalacja ma tak oszukiwać silnik, by pracował dokładnie jak na benzynie - przy odczuwalnej dla właściciela poprawie bieżącej ekonomiki eksploatacji.
Pozdrawiam
M
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 16 sty 2016 09:46 am

Panowie będę gazował swoją Pacynkę w zakładzie autoryzowanym BRC w Krośnie. BRC głównie wybrałem dlatego że w pierwszej Pacy mam BRC i mimo przelatania na tej instalacji 200kkm instalacja pracuje prawidłowo. Co mnie trochę niepokoi odnośnie nowej instalacji to to że montażysta na moją sugestie żeby upchać wtryski pod kolektorem jak najbliżej benzynowych, odpowiedział że będą montować najbliżej jak się da. Na stronie oficjalnej BRC są zdjęcia z gazowania właśnie 4l Pacy i tutaj to w ogóle poszli po bandzie jeśli chodzi o umiejscowienie wtrysków, to w mojej 3.5l są bliżej jak te co oni zamontowali w 4l.
Jak ktoś ma założoną instalacje BRC w silniku 4l to byłbym wdzięczny za foty gdzie ma wtryski umieszczone i jak się instalacja sprawuje w jego przypadku.

Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 16 sty 2016 12:13 pm

______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 16 sty 2016 12:59 pm

Nie instalacja jest wazna .... Tzn nazwa ,a dobĂśr odpowiednich elementów i montaż więc temat typu może brc może stag a może coś tam jest g... Wart.
;)
A wtryski są tam gdzie ...
A- jest miejsce(kształt rodzaj wtryskow itd)
B-gdze dany montażysta uzna za stosowne

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 16 sty 2016 01:42 pm

głodźillaryki pisze:Nie instalacja jest wazna .... Tzn nazwa ,a dobĂśr odpowiednich elementów
BRC to wszystkie elementy są BRC, sterownik, reduktor i wtryski. Dlatego pytam o BRC jak to u Was wygląda, nie pytam o Stag czy LPGTech bo wiem że wtryski Baracuda czy Dragon jakimś cudem można wcisnąć tuż obok benzynowych. Myślałem że ktoś z BRC będzie na forum z 4.0l silnikiem i się pochwali jak to u niego wygląda.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 16 sty 2016 04:22 pm

Sorry że nie na temat , ale dodam.... Wszystko brc to nic zupełnie nie znaczy.... ;)
I już się nie wcinam bo o co INE pytasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 16 sty 2016 05:03 pm

głodźillaryki pisze:Wszystko brc to nic zupełnie nie znaczy.... ;)
dla Twojej jasności, co ma być z głównych składowych mojej instalacji zamontowane
http://www.phjacus.pl/B18-Reduktor-BRC- ... -p474.html

http://www.phjacus.pl/Y70-Wtryskiwacz-B ... p2171.html

i sterownik
Obrazek

Mam nadzieję że taka instalacja Twoim zdaniem odpowiednio zasili 4.0l Pace w paliwo, z tym że ja nie pytałem co wybrać BRC czy inną składankę. Moje pytanie było do tych co maja zamontowane BRC gdzie mają umieszczone wtryski.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 16 sty 2016 06:18 pm

Nie jestem ekspertem .... :D
Mi to wygląda ok tylko...listwy nie wsadzi pod kolektor zachowując jednakową długość do wwiertek ..... Co za tym idzie węże muszą być długie.... Może pojedyncze wtryski da się upchnac.... :?: sam miałem zdjęty kolektor w swojej i jakoś nie zwrocilem uwagi choć będę gaz montował....
Może ktoś bardziej obeznany się wypowie :?: :?:
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 22 sty 2016 08:46 am

Instalacja założona, zdjęcia w tym wątku http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2155
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”