Zagazowałem swoją Pacyfke

Dobór instalacji / warsztaty itp
BartoszU
Posty: 51
Rejestracja: 31 gru 2008 06:47 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Zagazowałem swoją Pacyfke

Post autor: BartoszU » 25 mar 2009 08:23 am

Sterownik Agis obd can ,reduktor Landi renzo ,zbiornik 71l, reszta tomasetto.Jezdzi bez zmian .A dodam silnik 3,8.Po przełaczeniu na gaz nie ma żadnej różnicy tylko więcej kasy w kieszeni:))
Ostatnio zmieniony 25 mar 2009 09:32 pm przez BartoszU, łącznie zmieniany 2 razy.

mirgd
Posty: 93
Rejestracja: 29 gru 2008 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mirgd » 25 mar 2009 09:32 am

Ja też zagazowałem swoje auto. Instalacja firmy BRC (najnowszy model), zbiornik 95l. Zatankowałem pierwszy bak (zmieściło się 73l gazu) i do tej pory przejechałem na nim 400 km. Komputer sygnalizuje już rezerwę. Zobaczę jaka wyjdzie średnia spalania. Poruszam się po mieście i trójmiejskiej obwodnicy.
Pozdrawiam.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 25 mar 2009 11:06 am

No ładnie, biorąc pod uwagę cenę gazu to 100km wychodzi jakieś 325zł a nie 600zł jak na benzynie.Musze pomyśleć o zmianie

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 25 mar 2009 11:32 am

szunaj chyba chodzi o 1000 km
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 25 mar 2009 12:20 pm

Zyga! no i znowu masz rację :drunken: +POCHWAŁA

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 25 mar 2009 01:29 pm

nie przesadzajmy z tymi pochwałami, ja też nie mam lpg a auto jeździ często dlatego skojarzyłem
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

wiaderny77
Posty: 22
Rejestracja: 04 lis 2009 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wiaderny77 » 05 lis 2009 09:37 pm

witam
ja zagazowałem swoją Pacyfikę w znanej na forum firmie Topgas z Warszawy. Zbiornik mam 70 l wchodzi jakieś 51-55 litrów i jakna razie robię na tym jakieś 280 - 290 km a jeżdżę po Łodzi.
pozdrawiam wszystkich

grzech2012
Posty: 13
Rejestracja: 25 lis 2009 07:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

lpg brc

Post autor: grzech2012 » 29 maja 2010 12:52 pm

Witam
Zagazowałem swoją Packę. W Szczecinie taka przyjemność 4300. instalacja BRC, do zbiornika wchodzi 65 litrów gazu. Istotnej różnicy w spalaniu nie widzę na razie. Firma w Szczecinie SPgaz. Jak na razie polecam.

artek1970
Posty: 44
Rejestracja: 19 paź 2010 03:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: artek1970 » 29 paź 2010 09:43 pm

ja wlasnie wrócilem ze swarzedza od p. wojtka . chwalilo go pare osób z poznania i okolic wiec i ja skorzystalem :) instalacja brc , koszt 4200, zbiornik 85 l. oby tylko chodzila dobrze

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 29 paź 2010 11:35 pm

Na pewno odczujesz w kieszeni :mrgreen:

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 15 sty 2014 07:51 pm

:mrgreen: :mrgreen: cały czas byłem przeciwnikiem LPG... i stało się dzisiaj wstawiłem do gazownika i moja Packa straci cnotkę :mrgreen: Instalacja BRC zbiornik 95l ciekawe jak to będzie chodzić Gazownik też ma packę i chwali tą instalację ...okaże się jutro :P

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 15 sty 2014 10:48 pm

minor666,
Witaj w klubie.
Z tym dziewictwem jest tak, że podobno można przywrócić..... hehehe
W samochodzie bez problemów na 100%
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 15 sty 2014 11:22 pm

minor666
Ja mam instalację BRC i chwalę sobie, mam dokładnie taki zbiornik większy już nie wejdzie. Na tym zbiorniku jak nie będziesz miał nogi ciężkiej to i 600 km przejedziesz.
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

Robson 1
Posty: 45
Rejestracja: 23 lis 2013 10:46 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Robson 1 » 16 sty 2014 09:36 am

UV,

600 km chyba przesadziłeś to wychodzi 13,3 litra na 100km

Ja mam Prinsa butla chyba też 95l,wchodzi 80l i przejeżdżam w mieście 375km.

Pozdrawiam Robert
Tylko Packa

van
Posty: 162
Rejestracja: 11 maja 2011 01:53 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: van » 16 sty 2014 09:46 am

ja mam zbiornik 86l wchodzi około 77 litrów, przejeżdżam na tym 400 km cykl mieszany, a ostatnio jeździłem dość daleko od domu, nigdzie mi się nie śpieszyło tempomat 100-110 i przejechałem 600 km, aż sam nie uwierzyłem , wracając zrobiłem tak samo i znów cud 600 km :)
więc się da oszczędnie

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 16 sty 2014 06:55 pm

Robson 1
Sam byłem zdziwiony ale jednak da się z tym że średnia wyszła mi 13.8 bo wlałem 83 l LPG a im zimniej tym więcej wlejesz.
Oczywiście jazda była wyjątkowo spokojna.
Dodam że na tej samej trasie przy agresywnej jedzie potrafi zeżreć i 20 l LPG ;)
I Dalej na benzynce bo w Skandynawii nie na co krok stacji LPG.
A jeśli chodzi o jazdę miejską to przejeżdżam tyle samo co ty na zbiorniku Robson 1 ;)
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 16 sty 2014 07:24 pm

witam Panowie
ja mam Staga 300_6
i też udało mi się uzyskać spalanie rzędu 13,5l na trasie po niemieckich landach
- spokojna jazda w limitach dróg lokalnych więc można :D

(na benzynie w podobnych warunkach ok 11.5l) :lol:

przy normalnej jeździe w trasie z prędkością podróżną 90-110 (chwilówki do 140) ok. 15-16l
miasto 18,5-20l w zależności od ilości korków :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 16 sty 2014 07:58 pm

Odebrałem auto tak jak pisałem wcześniej instalacja BRC korek przy wlewie benzyny za dopłatą 150pln....przejechałem do domu około 10km nie ma różnicy chyba w dynamice jazdy... zatankowałem do pełna ...180pln miło :mrgreen: :mrgreen: zobaczymy co dalej będzzie.
tylko przy tankowaniu narzekali że powoli idzie tak jak by był zawór przytkany...to mozliwe?

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 16 sty 2014 08:33 pm

minor666
Ja też nie odczuwam różnicy w dynamice pomiędzy LPG a Pb
Mamy identyczne instalacje i zbiorniki.
Im butla pełniejsza, to wiadomo gaz z idzie wolniej.
Ale chyba coś jest na rzeczy pracownicy stacji mają jakieś porównanie, sporo aut tankują.
Za 180 zł zalałeś 66 l a powinno wejść kolo 80 l , 15% objętości butli to poduszka powietrzna.
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 16 sty 2014 08:47 pm

Weszło 66l ale nie wiem ile mi w warsztacie wlali bo dojechałem na gazie,teraz wyjezdze do zera i zaleje znowu to się okaże ile mi wchodzi

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 16 sty 2014 09:00 pm

No to powinno być dobrze.
Życzę bezawaryjnej dynamicznej i taniej jazdy.
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 17 sty 2014 11:36 am

Panowie,
Temat średniego bądź innego zużycia paliwa w naszych autach to nieco inne miejsce naszego portalu.
Trzymajmy się zasad żeby nie trzeba było używać nożyczek
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

maciasty77
Posty: 136
Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maciasty77 » 05 mar 2014 11:32 pm

Przyszedł czas ,że ja też zagazowałem auto(2 dni temu :D ) Trochę mnie przerażało jak komp pokazywał spalanie 23l/100km. Na razie jazda tylko po mieście była, bo dopiero 2 tyg temu odebrałem naprawione auto i nie miałem okazji wyskoczyć za miasto.
Instalacja STAG 300 ISA2, reduktor KME Gold, wtryski Hana zielone, butla BORMECH 72l. Wlew w klapce+przedłużka. Przy okazji wymienili mi świece zapłonowe(Champion). Fachman ustawił mi przełączanie na gaz przy temp silnika 28*C lub 1200 obrotów. Ciekawe jest to że mogę odpalać auto od razu na gazie jeżeli silnik jest ciepły. Pytałem się też o zainstalowanie lubryfikatora z automatycznym dozowaniem oleju ale powiedział że do amerykańców nie trzeba. Ogólnie żadnej różnicy w dynamice jazdy nie czuję. Po 1000 km mam się stawić na przegląd u Gazownika, zobaczymy co wyjdzie. Koszt 3500 zł ze świecami.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez maciasty77, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 mar 2014 11:55 pm

Maćku,
23 w mieście to trochę dużo jak na Giżycko - choć z drugiej strony to krótkie odcinki i za mały dystans żeby wynik był miarodajny. Wskazanie 23 jest hipotetycznym zużyciem benzyny - zużycie rzeczywiste gazu określasz matematycznie tankujesz na full, zerujesz licznik, jeździsz, znów tankujesz - a teraz matematyka [litry zatankowane] * 100 / [przebieg]. Praktyka wskazuje że rzeczywiste jest ok 20% wyższe niż benzyny. Musisz jeszcze ciut dodać na zużycie benzyny bo na niej kilometry cykają a gazu do liczenia nie ubywa.
Druga kwestia - jak będziesz robił I przegląd każ gościom zwalić 1200 obrotów. Wówczas jak będzie odpowiednio ciepły przełączy się też na LPG na postoju przy pracującym silniku
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 06 mar 2014 08:22 pm

Temperatura przełączania jest najważniejsza. Obroty już nie koniecznie. Pewnie masz ustawione że cylindry przełączają się co ułamek sekundy a nie wszystkie naraz. To że odpala na ciepłym od razy z lpg nie jest niczym dziwnym. Jakiś rok temu wyszedł nowy soft do staga który to umożliwia.
P.S u mnie komputer pokazuje 13,6 (nie kasowany od baaardzo dawna) a z kalkulatora wychodzi coś około 14 - 16

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 06 mar 2014 08:29 pm

verbea,
Jak masz tak jak piszesz to banki Ci się nie rozjadą i sterownik masz ustawiony prawidłowo.
A czy prawidłowo to najprościej sprawdzić przez odczyt chwilowego zużycia paliwa wykazywanego przez komputer zarówno na benzynie jak i na gazie ale W DOKŁADNIE TAKICH SAMYCH WARUNKACH JAZDY!!! wskazania powinny być takie same bo czytane z wtrysków benzynowych.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 06 mar 2014 08:40 pm

verbea pisze:P.S u mnie komputer pokazuje 13,6 (nie kasowany od baaardzo dawna) a z kalkulatora wychodzi coś około 14 - 16
Ja też nie kasuje kompa i mam teraz 14,2 , na gazie zrobiłem 2,5 kkm i norma to 480km na 77l gazu, oczywiście w mieście raz mi się udało zrobic 500km

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 06 mar 2014 09:31 pm

Sorki za off top ale w jeepie jak jadę na tempomacie i pokazuje mi na lpg 22 a jak przełączam na benzynę to pokazuje 20. Oczywiście bez wyłączania tempomatu i na autostradzie. I po podliczeniu kalkulatorem wyszło że spalił mi 20 a komputer pokazał więcej.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 06 mar 2014 10:14 pm

verbea,
Nie to miejsce - to fakt ale wskazanie kompa to przeliczenie z czasów wtrysku wtrysków benzynowych. Jak masz małe ciśnienie LPG albo trochę niską krzywą mnożnika to ECU to nadrabia po odczytach z sond O2 wydłużając czasy wtrysku benzyny a więc i wskazanie kompa jest wyższe.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”