Jaki gaz do silnika 3,5?

Dobór instalacji / warsztaty itp
pacyfik111
Posty: 15
Rejestracja: 25 lis 2012 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Jaki gaz do silnika 3,5?

Post autor: pacyfik111 » 06 lut 2013 09:40 am

Czytałem posty na forum i doszedlem do wniosku, że w sumie najważniejsze jest kto montuje gaz....
W każdym razie z opisywanych problemów wywnioskowałem, że wcale nie mus być to najdroższa instalacja. Optymalnie Stag 300, lub BRC + duża butla. Wiele osób na innych forach twierdziła, że warto zamontować Landi Renzzo, lub Prince. Powiedzcie, czy warto w ogóle dopłacać do tych droższych instalacji, bo wydaje mi się, że te dwie pierwsze załatwiają sprawę.

irekle
Posty: 113
Rejestracja: 17 lip 2011 08:43 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: irekle » 06 lut 2013 01:32 pm

Częściowo kolego sam sobie odpowiedziałeś :)
możesz dać super hiper np Princa ale jak gazownik skićka to i instalacja nic nie da
Jak masz, lub znasz bardzo dobry zakład to CI dobiorą ładnie, nawet i STAG 300 - bo też są dobrymi instalacjami

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 06 lut 2013 06:39 pm

Kolego. Ilu użytkowników tyle opinii. Ja mam stag 300 6v na zwykłych wtryskach (niebieskich nie hana) i śmiga zajefajnie. Ważne aby założył to ktoś kto się trochę zna na amerykańcach a będziesz zadowolony. Pozdrawiam
Dodam iż w 2012 roku zapłaciłem za swoją instalację 2900PLN.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013 09:05 pm przez verbea, łącznie zmieniany 1 raz.

pawel78
Posty: 180
Rejestracja: 14 cze 2009 02:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pawel78 » 06 lut 2013 06:41 pm

kolego ja miałem Elpigaz polską tanią instalację i przejechałem bezproblemowo 140tyś na niej myślę że nie trzeba wydziwiać z instalacją tylko założyć u kogoś kto już zakładał w ameryce taką instalację

van
Posty: 162
Rejestracja: 11 maja 2011 01:53 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: van » 10 lut 2013 06:55 am

też jestem z Łodzi, a pojechałem zakładać do Kalisza. Poczytaj tu:
http://lpg-forum.pl/chrysler-pacifica-t20563.html

już trochę przejechałem na tej instalacji i jestem zadowolony,auto śmiga :)
zakładał ten gość : roboform550
http://www.dar-gaz.net/instalacje_gazowe.php
a tu fotki

http://lpg-forum.pl/post297769.html?hil ... er#p297769

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 10 lut 2013 09:52 pm

pacyfik111, witaj od czterech lat stag 300 montowany w okolicy piaseczna facet godny polecenia koszt 2800 i zero problemów pozdrawiam orzeł :mrgreen: (stary orzeł) :mrgreen:
ps jeśli chcesz więcej informacji pisz na PW
są samochody i była pacifica

Ttomi1
Posty: 149
Rejestracja: 28 lut 2011 01:51 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Ttomi1 » 10 lut 2013 10:12 pm

Heja, ja natomiast jeżdżę na BRC zakļadanej w Gdyni Orłowie też absolutnie zero problemów zato koszt 5200 PLN ale mają bezpļatny assistance w caļej Polsce oczywiÄšĄcie w okresie 2letniej gwarancji.
Pozdro :8
Mam Packę i nie zawaham się jej użyć :)

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 10 lut 2013 10:53 pm

Panowie,
Każda instalacja LPG może być założona w naszych autach. To że jeden ma STAG-a, ktoś inny BRC, a leszcze ktoś inny LPGAS lub cokolwiek innego to rzecz wtórna.
Podstawową sprawą jest znajomość zasad montażu instalacji w aucie, jakość tejże instalacji oraz odpowiedni dobór komponentów.
Nazwa instalacji to zwykle nazwa sterownika a poza tym w skład całego zestawu wchodzi reduktor/parownik, wtryskiwacze, filtry, zawory odcinające, wielozawór, zbiornik gazu, a także (o czym często zapominamy) przewody tak miedziane jak i gumowe (gazowe i wodne). Dopiero wszystko zbite do kupy daje efekt finalny i jak to zwykle o jakości całości decyduje najsłabszy element.
Zatem najbardziej cenną informacją w tym wątku jest to, kto dobrze robi montaż, drugą informacją cenną jest jaki jest koszt określonej konfiguracji (a nie tylko STAG czy BRC albo cokolwiek innego) oraz jak ta konfiguracja sprawuje się w aucie i na ile przysparza użytkownikowi kłopotów.
Każda dobrze dobrana konfiguracja, zamontowana przez fachowca z doświadczeniem, odpowiednio zestrojona a następnie w okresie eksploatacji serwisowana (wymiana filtrów, weryfikacja i czyszczenie zaworów, czyszczenie i kalibracja wtryskiwaczy, weryfikacja map gazowych w warunkach drogowych) zapewnia długą i bezawaryjną eksploatację samochodu zasilanego LPG. I przy zachowaniu tych warunków, żadne assistance nie jest niezbędne do szczęścia.
Jak mówiłem, system jest tak dobry jak jest dobry najsłabszy element. Zatem jeśli źle dobrane albo źle zamontowane albo źle zestrojone albo źle serwisowane albo...... to niezależnie czy Prins czy Zenith czy cokolwiek pomiędzy - użytkownik prędzej czy później będzie miał problem. Nie gazownik a użytkownik samochodu.
Czasem lepiej zapłacić trochę więcej i zrobić profesjonalnie niż oszczędzić nawet kilkaset złotych, które i tak zapłacimy (zwykle z nawiązką) za niekończące się naprawy. Zapłacimy temu samemu lub innemu gazownikowi. Tanio w zakupie nie oznacza niskiego finalnego kosztu - warto o tym pamiętać.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

pacyfik111
Posty: 15
Rejestracja: 25 lis 2012 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pacyfik111 » 25 lut 2013 04:15 pm

No wiem, że na całą instalację składają się różne komponenty. To raczej skróty myślowe, które wszyscy używają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”