instalacja gazowa wałkowana od nowa.. Co gdzie i za ile

Dobór instalacji / warsztaty itp
jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

instalacja gazowa wałkowana od nowa.. Co gdzie i za ile

Post autor: jarkowy » 30 wrz 2013 02:35 pm

Gdy kupowałem packe były same ochy i echy...cóż life is brutal..
Biorę sprawy w swoje ręce - to nie jest reklama sklepu w żadym wypadku - łatwo się tu szuka i podaje linki
Zbornik gazu za mały wsadziłem wkońcu większy 720mm/270mm - taki wchodzi spokojnie żałuję że nie kupiłem wkońcu 7200mm/300 - hak jest i tak niżej...- nic nie wchodzi w kolizję
http://www.phjacus.pl/Z79-Zbiornik-toro ... -p921.html uwaga musi byc zewnętrzny a nie jakiś wewnętrzny którego potem pan montuje na "opaski czy metalowe ramki..."
Po zmianie zbiornika okazuje się że wielozawór zbiornika musi byc nowy - ok ale stary był dla 6mm miedzi al dla silnika 250KM to za mało i trzeba 8mm ok - nowy wielozawór ze średnica 8mm http://www.phjacus.pl/W17-Wielozawor-to ... -p771.html
Ok po zmianie miedzi na 8mm - trzeba tak ze 6m okazuje się za elektrozawór przed reduktorem też za mały (było 6mm) http://www.phjacus.pl/B9-Elektrozawor-z ... -p485.html
OK
to teraz nie pasuje do reduktora - Miałem/mam ZAVOLI ZETA S - redukcja z 6 na 8mm załatwiła sprawę ALE!!! Dopiero po wejściu w program online od sterownika STAG 300 okazuje się że odłacza pokoleji wtryski gazu na benz bo spada za bardzo ciśnienie gazu z reduktora.......aż wkońcu pada na pysk i przełacza na bezyne i tak zostaje...
wymieniam reduktor bo bierze mnie....
http://www.phjacus.pl/R41-Reduktor-Gurt ... -p648.html
Teraz filtr fazy lotnej...zamiast pojedyńczego szajsu i dodatkowego trójnika trzeba zamontować MĘSKI http://www.phjacus.pl/29-Podstawa-filtr ... -p412.html + http://www.phjacus.pl/F54-Filtr-fazy-lo ... -p309.html dopiero zdaje egzamin inaczej zadławiony po 5-10 tyś km
Wtryski - też nie dawały rady... Obecnie Valteki z żółtą cewką - komplet naprawczy zmieniany co 10.000km - imo nie trzeba regulować trzonków i regeneracja wychodzi ok 60zł .

uwaga dla instalujących gaz Jak instalator oszczędza i zakłada miedz fi 6mm i reduktor tańszy o 50 zł to dajcie sobie na luz. Po moich doświadczeniach (mam pacę już prawie 5 lat i 100.000 przebiegu) to nie warto się szarpać TRZEBA dopłacić to jest cięzki wóz wymagający duzego silnika który wdycha DUŻO gazu (moje średnie spalanie to 18l /100 - autostrada 22l)

Sorry za takie moje żale - teraz mogę powiedzieć że coś już wiem i polecam takie rozwiązanie, a nie półśrodki które "JAKOŚ" działają...
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 30 wrz 2013 04:00 pm

flaszka za "święte słowa" :mrgreen: :mrgreen:
chytry traci dwa razy :lol:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”