Lpg Tech
Lpg Tech
Witam. Kolega który serwisuje mi instalacje LPG w moich autkach (oraz je montuje) Zaproponował mi instalację firmy LPGTECH. http://www.lpgtech.pl/o-firmie
Powiedział że taką instalacja z wtryskami hana i butlą 65 litrów za 3000zł zamontuje. Podobno ten sterownik podpinany jest pod złącze obd samochodu i na bieżącą robi korekty.
Co Wy o tym myślicie. Czy pakować się w coś takiego czy zakładać sprawdzonego staga 300 6V (pieniądze te same a mam w 2 autkach stagi założone w tym własnie warsztacie i jest ok. Żadnych kontrolek i problemów)
Pozdrawiam
Powiedział że taką instalacja z wtryskami hana i butlą 65 litrów za 3000zł zamontuje. Podobno ten sterownik podpinany jest pod złącze obd samochodu i na bieżącą robi korekty.
Co Wy o tym myślicie. Czy pakować się w coś takiego czy zakładać sprawdzonego staga 300 6V (pieniądze te same a mam w 2 autkach stagi założone w tym własnie warsztacie i jest ok. Żadnych kontrolek i problemów)
Pozdrawiam
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
- Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
- Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning
verbea, Chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Nie znam LPGTECH, za to mam u siebie staga z listwą wtryskową staga - rozmiar butli taki jak wymieniłeś i kwotowo też się zgadza.
Jeżeli chodzi o korekty to stag - nowe wersje sterowników maja auto adaptację i same ustawiają sobie mapy dopóki gazownik tego nie wyłączy i nie zamknie map.
Na gazie przejechałem ponad 10 tyś. Początkowe problemy z kontrolkami rozwiązało uczenie staga. Jeździsz na autostiku na każdym z biegów w różnych zakresach obrotów. Jak się już nauczy, żadnych problemów.
Może za mało przejechałem, aby bezkrytycznie wypowiadać się o tej instalacji, ale skoro w pozostałych autach masz staga...
ps. Spalanie pełna butla na długich trasach starcza na ponad 320 km.
Jeżeli chodzi o korekty to stag - nowe wersje sterowników maja auto adaptację i same ustawiają sobie mapy dopóki gazownik tego nie wyłączy i nie zamknie map.
Na gazie przejechałem ponad 10 tyś. Początkowe problemy z kontrolkami rozwiązało uczenie staga. Jeździsz na autostiku na każdym z biegów w różnych zakresach obrotów. Jak się już nauczy, żadnych problemów.
Może za mało przejechałem, aby bezkrytycznie wypowiadać się o tej instalacji, ale skoro w pozostałych autach masz staga...
ps. Spalanie pełna butla na długich trasach starcza na ponad 320 km.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
- Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
- Samochód:
dla samego zasięgnięcia zdania możesz spytać u nich
https://www.facebook.com/PtakLpg/photos ... =1&theater
jak widać również współpracują z firmą lpgtech, więc możesz uzyskać więcej informacji. może będzie to pomocne w podjęciu decyzji.
Warsztat należy do kolegi, który jeździ tym ramem, również na lpg
https://www.facebook.com/PtakLpg/photos ... =1&theater
jak widać również współpracują z firmą lpgtech, więc możesz uzyskać więcej informacji. może będzie to pomocne w podjęciu decyzji.
Warsztat należy do kolegi, który jeździ tym ramem, również na lpg
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
verbea,
Flaszeczka za myśl o realizacji mojego dawnego pomysłu z V generacją. ja niestety nie mogę tego dokonać (choć chciałbym). Powód? Pompa gazu w tej generacji nie wydoli żeby nakarmić moje 350KM więc będzie Stag 300.
A co do wspomnianej ISA to ostatnio usłyszałem w fabrycznym serwisie STAG-a, że oni tego nigdy nie włączają bo to g..no i jedyne co robi to psuje nastawy. To tak jako ciekawostkę, że nie wszystko co sprzedawane marketingowo jest warte zainteresowania. Ja nie włączam autoadaptacji ale chwalę sobie STAG-a. Nawet pomimo, że sterownik montowany w marcu uwalił się w październiku, ale serwis i obsługa kienta były nienaganne - na najwyższym poziomie.
PS to chyba była niechcący reklama ale faktycznie zgodna z prawdą w 100% więc nie mogłem pominąć.
Flaszeczka za myśl o realizacji mojego dawnego pomysłu z V generacją. ja niestety nie mogę tego dokonać (choć chciałbym). Powód? Pompa gazu w tej generacji nie wydoli żeby nakarmić moje 350KM więc będzie Stag 300.
A co do wspomnianej ISA to ostatnio usłyszałem w fabrycznym serwisie STAG-a, że oni tego nigdy nie włączają bo to g..no i jedyne co robi to psuje nastawy. To tak jako ciekawostkę, że nie wszystko co sprzedawane marketingowo jest warte zainteresowania. Ja nie włączam autoadaptacji ale chwalę sobie STAG-a. Nawet pomimo, że sterownik montowany w marcu uwalił się w październiku, ale serwis i obsługa kienta były nienaganne - na najwyższym poziomie.
PS to chyba była niechcący reklama ale faktycznie zgodna z prawdą w 100% więc nie mogłem pominąć.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
- Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
- Samochód:
myślałem, że post jest publiczny i "bezfejsbukowi" też go widzą, ale jeżeli nie oto namiar na tą firmę http://www.lpg.slupsk.pl/verbea pisze:Nie mam facebook!!!
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]
Trochę poczytałem i nie wiem co wybrać. Osiołkowi z żłoby dano... Nie łudzę się że będę miał spalanie 9 litrów bo to nie oto chodzi. Niech pali nawet 16 a co mi tam:) Coś mi podpowiada że założę LPG z wtryskiem fazy ciekłej (za 8 tys będzie niezła instalacja) Niemniej pozdrawiam i dziękuję za odzew.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
verbea
jak masz włożyć instalacje za 8 tys zł. to lepiej jeździj dalej na benzynie -będziesz miał szybciej , bez kłopotów i najważniejsze taniej !!!
( zawsze myślałem, że jak ktoś zakłada gaz to w celu zmniejszenia kosztów transportu ? - ale 8 tys zł to kiedy " odrobisz" ??????) no chyba ,że ja coś przeoczyłem ...
jak masz włożyć instalacje za 8 tys zł. to lepiej jeździj dalej na benzynie -będziesz miał szybciej , bez kłopotów i najważniejsze taniej !!!
( zawsze myślałem, że jak ktoś zakłada gaz to w celu zmniejszenia kosztów transportu ? - ale 8 tys zł to kiedy " odrobisz" ??????) no chyba ,że ja coś przeoczyłem ...
Ja uważam inaczej. A przy okazji będę mógł sprawdzić czy rzeczywiście nie ma ubytku mocy (są tacy co twierdzą że jest jej więcej bo zimny gaz przy rozprężeniu wytwarza sporo energii) . Dziś wydam jednorazowo 8 tys ale za to na stacji paliw będę płacił po 150 a nie 350. Zamiast 2 lata będzie zwrot inwestycji w ciągu 4 lat. Samochód potrzymam pewnie z 5 lat (sprzedam jak będzie miał 6-7 lat)
P.S jak to mówił pewien polityk "bo tak"
P.S jak to mówił pewien polityk "bo tak"
Od kilku dni posiadam LPGTECH (w Subaru Impreza 2.0) Ustawianie podobne do instalacji włoskich (aby ustawić mapę wystarczy ustawić 2 parametry) Na bieżąco robi korekty bo jest podpięta pod OBDII. Najlepsze jest fakt że komputer posiada takie samo złącze jak STAG i po przepięciu na Staga wszystko działa bez problemu. Podobno właściciel współtworzył STAGA ale jak to w biznesie bywa drogi spółki się rozeszły.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Miałem Voyka z instalacją V gen Vialle, z papierów jakie dostałem do samochodu wynikało że instalacja była montowana zaraz po pierwotnej sprzedaży we Francji. Wszystko bardzo starannie zrobione, gniazda pod wtryski LPi frezowane.
Serwis w PL dość drogi, najbliższy serwisant który zna się na tych instalacjach to dla mnie Lublin. Duży plus to to że przełączenie z Pb na LPG następuje po kilkunastu sekundach bez znaczenia czy silnik zimny czy ciepły. W moim przypadku to przyrostu mocy nie czułem ani też spadku kiedy silnik pracował na LPG, jedynie co to większe zużycie LPG niż na tradycyjnej instalacji sekwencyjnej, ale po konsultacji z serwisantem z Lublina, było to raczej podyktowane tym że moje wtryski LPi miały juz przelatane 230kkm i mogły za dużo dawkować, ale były szczelne bo nie było problemów z porannym odpałem. Trzeba tez uważać gdzie się tankuje LPG, gdyż jedyny filtr znajduje się w butli przy pompie.
Serwis w PL dość drogi, najbliższy serwisant który zna się na tych instalacjach to dla mnie Lublin. Duży plus to to że przełączenie z Pb na LPG następuje po kilkunastu sekundach bez znaczenia czy silnik zimny czy ciepły. W moim przypadku to przyrostu mocy nie czułem ani też spadku kiedy silnik pracował na LPG, jedynie co to większe zużycie LPG niż na tradycyjnej instalacji sekwencyjnej, ale po konsultacji z serwisantem z Lublina, było to raczej podyktowane tym że moje wtryski LPi miały juz przelatane 230kkm i mogły za dużo dawkować, ale były szczelne bo nie było problemów z porannym odpałem. Trzeba tez uważać gdzie się tankuje LPG, gdyż jedyny filtr znajduje się w butli przy pompie.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816