Lpg Tech

Dobór instalacji / warsztaty itp
verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Lpg Tech

Post autor: verbea » 04 lis 2014 02:14 pm

Witam. Kolega który serwisuje mi instalacje LPG w moich autkach (oraz je montuje) Zaproponował mi instalację firmy LPGTECH. http://www.lpgtech.pl/o-firmie
Powiedział że taką instalacja z wtryskami hana i butlą 65 litrów za 3000zł zamontuje. Podobno ten sterownik podpinany jest pod złącze obd samochodu i na bieżącą robi korekty.
Co Wy o tym myślicie. Czy pakować się w coś takiego czy zakładać sprawdzonego staga 300 6V (pieniądze te same a mam w 2 autkach stagi założone w tym własnie warsztacie i jest ok. Żadnych kontrolek i problemów)
Pozdrawiam

sulkevi
Posty: 98
Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning

Post autor: sulkevi » 04 lis 2014 03:20 pm

verbea, Chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Nie znam LPGTECH, za to mam u siebie staga z listwą wtryskową staga - rozmiar butli taki jak wymieniłeś i kwotowo też się zgadza.

Jeżeli chodzi o korekty to stag - nowe wersje sterowników maja auto adaptację i same ustawiają sobie mapy dopóki gazownik tego nie wyłączy i nie zamknie map.

Na gazie przejechałem ponad 10 tyś. Początkowe problemy z kontrolkami rozwiązało uczenie staga. Jeździsz na autostiku na każdym z biegów w różnych zakresach obrotów. Jak się już nauczy, żadnych problemów.

Może za mało przejechałem, aby bezkrytycznie wypowiadać się o tej instalacji, ale skoro w pozostałych autach masz staga...

ps. Spalanie pełna butla na długich trasach starcza na ponad 320 km.

m4ni3k
Posty: 104
Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
Samochód:

Post autor: m4ni3k » 04 lis 2014 06:29 pm

dla samego zasięgnięcia zdania możesz spytać u nich
https://www.facebook.com/PtakLpg/photos ... =1&theater

jak widać również współpracują z firmą lpgtech, więc możesz uzyskać więcej informacji. może będzie to pomocne w podjęciu decyzji.
Warsztat należy do kolegi, który jeździ tym ramem, również na lpg
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 04 lis 2014 09:26 pm

Nie mam facebook!!! Więc pewnie pójdę w rzeczy sprawdzone albo dołożę jeszcze 4 tys i założę instalację LPG 5 generacji.
Pozdrawiam
P.S silnik 3,6 pentastar średnio spala 11,5 tak że jest nieźle

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 lis 2014 01:26 am

verbea,
Flaszeczka za myśl o realizacji mojego dawnego pomysłu z V generacją. ja niestety nie mogę tego dokonać (choć chciałbym). Powód? Pompa gazu w tej generacji nie wydoli żeby nakarmić moje 350KM więc będzie Stag 300.

A co do wspomnianej ISA to ostatnio usłyszałem w fabrycznym serwisie STAG-a, że oni tego nigdy nie włączają bo to g..no i jedyne co robi to psuje nastawy. To tak jako ciekawostkę, że nie wszystko co sprzedawane marketingowo jest warte zainteresowania. Ja nie włączam autoadaptacji ale chwalę sobie STAG-a. Nawet pomimo, że sterownik montowany w marcu uwalił się w październiku, ale serwis i obsługa kienta były nienaganne - na najwyższym poziomie.

PS to chyba była niechcący reklama ale faktycznie zgodna z prawdą w 100% więc nie mogłem pominąć.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

m4ni3k
Posty: 104
Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
Samochód:

Post autor: m4ni3k » 05 lis 2014 02:25 pm

verbea pisze:Nie mam facebook!!!
myślałem, że post jest publiczny i "bezfejsbukowi" też go widzą, ale jeżeli nie oto namiar na tą firmę http://www.lpg.slupsk.pl/
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 05 lis 2014 05:26 pm

Trochę poczytałem i nie wiem co wybrać. Osiołkowi z żłoby dano... Nie łudzę się że będę miał spalanie 9 litrów bo to nie oto chodzi. Niech pali nawet 16 a co mi tam:) Coś mi podpowiada że założę LPG z wtryskiem fazy ciekłej (za 8 tys będzie niezła instalacja) Niemniej pozdrawiam i dziękuję za odzew.

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 10 lis 2014 03:40 pm

verbea

jak masz włożyć instalacje za 8 tys zł. to lepiej jeździj dalej na benzynie -będziesz miał szybciej , bez kłopotów i najważniejsze taniej !!!

( zawsze myślałem, że jak ktoś zakłada gaz to w celu zmniejszenia kosztów transportu ? - ale 8 tys zł to kiedy " odrobisz" ??????) no chyba ,że ja coś przeoczyłem ...

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 10 lis 2014 08:22 pm

Ja uważam inaczej. A przy okazji będę mógł sprawdzić czy rzeczywiście nie ma ubytku mocy (są tacy co twierdzą że jest jej więcej bo zimny gaz przy rozprężeniu wytwarza sporo energii) . Dziś wydam jednorazowo 8 tys ale za to na stacji paliw będę płacił po 150 a nie 350. Zamiast 2 lata będzie zwrot inwestycji w ciągu 4 lat. Samochód potrzymam pewnie z 5 lat (sprzedam jak będzie miał 6-7 lat)
P.S jak to mówił pewien polityk "bo tak"

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 21 gru 2014 02:58 pm

Od kilku dni posiadam LPGTECH (w Subaru Impreza 2.0) Ustawianie podobne do instalacji włoskich (aby ustawić mapę wystarczy ustawić 2 parametry) Na bieżąco robi korekty bo jest podpięta pod OBDII. Najlepsze jest fakt że komputer posiada takie samo złącze jak STAG i po przepięciu na Staga wszystko działa bez problemu. Podobno właściciel współtworzył STAGA ale jak to w biznesie bywa drogi spółki się rozeszły.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 21 gru 2014 03:27 pm

Miałem Voyka z instalacją V gen Vialle, z papierów jakie dostałem do samochodu wynikało że instalacja była montowana zaraz po pierwotnej sprzedaży we Francji. Wszystko bardzo starannie zrobione, gniazda pod wtryski LPi frezowane.
Serwis w PL dość drogi, najbliższy serwisant który zna się na tych instalacjach to dla mnie Lublin. Duży plus to to że przełączenie z Pb na LPG następuje po kilkunastu sekundach bez znaczenia czy silnik zimny czy ciepły. W moim przypadku to przyrostu mocy nie czułem ani też spadku kiedy silnik pracował na LPG, jedynie co to większe zużycie LPG niż na tradycyjnej instalacji sekwencyjnej, ale po konsultacji z serwisantem z Lublina, było to raczej podyktowane tym że moje wtryski LPi miały juz przelatane 230kkm i mogły za dużo dawkować, ale były szczelne bo nie było problemów z porannym odpałem. Trzeba tez uważać gdzie się tankuje LPG, gdyż jedyny filtr znajduje się w butli przy pompie.
Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”