Instal. gazowa Pacifica 4.0,rok 2007 okolice Wroc i Jel.Gór

Dobór instalacji / warsztaty itp
binas1
Posty: 94
Rejestracja: 28 gru 2014 10:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Instal. gazowa Pacifica 4.0,rok 2007 okolice Wroc i Jel.Gór

Post autor: binas1 » 25 mar 2015 04:05 pm

Witam Was serdecznie Pacyfikarze,
zostałem ostatnio szczęśliwym posiadaczem Pacifici z 2007 roku, którą szukałem od 8-miu miesięcy i udało się. Ale wiadomo smoczyca lubi "ziewnąć ogniem", więc trzeba zainstalować gaz. I właśnie czytałem już wiele odnośnie tematu ale trochę czasu minęło od wielu postów tutaj się znajdujących, a technika trochę poszła wprzód. Stąd moje pytania:
1. Czy znacie info w jakim najlepiej warsztacie na terenie Jeleniej Góry(stąd pochodzę) i Wrocławia(tam jest więcej możliwości) lub okolic można bez stresu poddać smoczycę do zagazowania?
2. Czy technologia i elementy części są dalej takie same jak opisujecie we forum?
3. Czy już są lepsze możliwości?
Pzdr.
Binas1

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 25 mar 2015 08:55 pm

Binas ja jedynie mogę polecić warsztat pod Częstochową do zamontowania instalacji LPG. www.luky-garaz.pl
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 25 mar 2015 09:03 pm

Binas1,
Jak bym dziś miał Pacę i chciał ją zagazować prawdopodobnie wybrałbym V generację LPG czyli wtrysk gazu w fazie ciekłej.
mało powszechna póki co, wcale nie taka tania w zakupie ale powiedzmy 250KM obsłuży, startuje na LPG tak latem jak i zimą, nie ma reduktora, ma za to pompę w zbiorniku.
Jak sprawdzałem to koszt montażu był na poziomie Prins-a a moim zdaniem ciekawsza konstrukcja niż powszechne sekwencje.
Co do tego co było opisywane.
generalnie są mutacje niby-nowsze ale czy lepsze to już można by dyskutować (jak choćby o funkcji ISA w Stag-u, która to funkcja więcej psuje niż daje korzyści). Były dobre wtryski HANA2000 (obecnie niedostępne), są nowe HANA2001 - co ciekawe - gorsze od poprzedników.
Bazuj na wiedzy dotychczas zapisanej a dobrze wybierzesz - o ile nie będzie gazował Twojego auta druciarz.
A tak Bogiem a prawdą pomyśl czy nie warto zabawić sie w sobowtóra Adama Słodowego... (jeśli masz stosowne mozliwości rzecz jasna i wiedzę).
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 25 mar 2015 09:16 pm

Z V-gen to raczej nie na Polskie LPG, filtr gazu w pompie a ta w butli, tak więc wymiana filtra problematyczna, mało serwisów w PL które są kumate w temacie V-gen. Miałem Voyka z LPi i odpał następował na Pb a przełączenie na LPG następowało po kilkunastu sekundach, znacznie szybciej jak na sekwencji.[/b]
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 25 mar 2015 10:22 pm

V generacja obsługuje spokojnie 300Hp. Mam znajomego który zakładal do Journeya 3,6 v6.
Oto link do producenta tej instalacji
http://www.vialle.com.pl/index.php?str=2

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 26 mar 2015 07:41 am

Verba ale nikt nie napisał że Vgen nie obsłuży Pacy ;)
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 26 mar 2015 08:59 am

lutek34,
Nie napisał bo po co by było pisać nieprawdę.
Prawdą jest wszakże (chyba) fakt, że w naszym gronie nie ma nikogo, kto w Pacy miałby zamontowane cos takiego jak wtrysk w fazie ciekłej.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

binas1
Posty: 94
Rejestracja: 28 gru 2014 10:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: binas1 » 26 mar 2015 03:38 pm

lutek34, hej dzięki śłiczne za info ale troszeczkę mam za daleko ;-)

binas1
Posty: 94
Rejestracja: 28 gru 2014 10:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: binas1 » 26 mar 2015 03:41 pm

M., dzięki również za obszerną odp. Myślę nad tym natomiast mam pewne ograniczenia finansowe. W Adama Słodowego raczej się nie zabawię bo nie mam jak. Dzieki jeszcze raz za doradzenie.

byq
Posty: 4
Rejestracja: 11 cze 2015 09:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: byq » 28 cze 2015 11:54 pm

to jest za prosty silnik na V generację, szkoda kosztów dodatkowych

gdzie zagazowałeś ostatecznie?
dla mnie w okolicy Wrocławia to dwa warsztaty - V-gaz (jakoś tak), pawel216 na forum lpg z wilczyc i ekoalma w oławie-tam gazuję swoje auta i do tej pory radzili sobie bardzo dobrze, więc pacyfka jedzie do oławy na BRC
pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”