Instalacje LPG w naszych autach

Dobór instalacji / warsztaty itp
piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 10 gru 2009 11:34 pm

Pewnie chodzi o wtryskiwacz

tleniony
Posty: 57
Rejestracja: 26 wrz 2009 01:31 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tleniony » 11 gru 2009 10:00 am

Dokładnie, pomyliło mi się:P Ale najważniejsze, że już dobrze jeździ:)

Dacor
Posty: 2
Rejestracja: 08 lut 2010 06:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Gdzie zamontować instalcje we Wrocławiu ??

Post autor: Dacor » 08 lut 2010 07:08 pm

Witam

Czy ktoś z kolegów się orientuje gdzie najlepiej zamontować instalację LPG do Paci We Wrocławiu .
Szukam warsztatu który już ma doświadczenie z Pacyfiką ??
Co do instalacji to po przeczytaniu forum chyba jednak Prins .

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 08 lut 2010 10:11 pm

Nie mogę Ci pomóc jeżeli chodzi o Wrocław bo trochę za daleko. Mam faceta w Koninie,który ma masę klientów z Poznania i dookoła Konina ponieważ on ma serce i uwielbia amerykańskie auta.Podłączył mi kiedyś instalację do pierwszego Blazera przez przypadek ponieważ nikt nie chciał się podjąć gdyż nie było gdzie podłączyć przewodów doprowadzających gaz do cylindrów.Gość wykonał extra otwory dolotowe w głowicy w odpowiednich miejscach aby nie było wtrysku na któryś z zaworów ,załatwił jakieś wężyki włoskie samozaciskowe itd.Przejechałem 30 tyś i tylko filterek mi wymienił a nowy właściciel z pomorza do dziś przejechał bez obsługowo następne 40 tyś km.
Wrocław jest duży i szukaj gazownika,który ma doświadczenie z dużymi silnikami o dużej mocy.
pozdrawiam - kisiu

Maruś
Posty: 11
Rejestracja: 15 lut 2010 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Maruś » 08 mar 2010 02:12 pm

Witam, niedawno założyłem gaz Prins-a i go jak na razie testuje. wyjeździłem dopiero 2 baki i stwierdzam, że spala 20L. Niestety mam chyba najmniejszy z tego co czytałem na forum zbiornik bo 45L więc będzie trzeba zacząć myśleć o jego wymianie. Czytam, że spalanie jest u Was tak różne, że trudno do czegoś się przypiąć a już w ogóle spalanie na poziomie 14-15L to rzecz nieprawdopodobna, pogadam z moim gazownikiem jak pojade na pierwszą regulacje po 1000km i zobaczymy. Natomiast nie mam jak na razie żadnych problemów z tą instalacją i autko zachowuje się bardzo dobrze bez jakichkolwiek zmian w parametrach na PB czy LPG. Fakt też jest taki, że zakładał mi instalacje warsztat, który specjalizuje się w Pacificach więc jest również wart polecenia tyle, że jest w Mikołowie a w moim rejonie jest niewiele Pacyfek z tego co widze na drogach i nawet zarejestrowanych na forum.

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 08 mar 2010 08:15 pm

Jak na mój gust 45 litrów to dobre do CC. Specjalizując się w Pacificach powinni wiedzieć że mieści się dwa razy tyle. Pewnie po mieście nie będzie Ci to przeszkadzać ale jak zechcesz się wybrać z rodzinką w ciepłe rejony naszego kontynentu to będzie masakra. 14-15 litrów/100km pali pewnie z 80% Pacific na tym forum i tyle powinny palić.

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 08 mar 2010 08:21 pm

JH10 pisze:Jak na mój gust 45 litrów to dobre do CC.
Tylko my mamy dwa wydechy i tam jest dość ciasno i ciepło :evil: żeby wielką butelkę zapodać . :rolf:
Nowa jakość nowe auto

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 08 mar 2010 08:46 pm

No ale bez przesady nie 45 litrów. Jak się koło pełnowymiarowe mieści to i porządna butla wejdzie.

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 09 mar 2010 08:09 am

ferencsc pisze:Tylko my mamy dwa wydechy i tam jest dość ciasno i ciepło żeby wielką butelkę zapodać
Ale przeciez butla wchodzi w miejsce kola zapasowego i nie zmiena nic 1 rurka czy dwie. Wieksza jest po prostu wyzsza! Moj szwagier mial w CC 35 litrow w bagazniku i jeszcze cos tam mogl wlozyc. Wedlug mnie butla do Packi 45 l gdzie wejdzie jakies 40 litrow to przesada, nigdy tego nie robcie bo pozniej bedziecie zalowac.

Maruś
Posty: 11
Rejestracja: 15 lut 2010 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Maruś » 09 mar 2010 09:25 am

może to i troszku moja wina bo chyba się w tej kwesti nie dopytałem ale jak pojade na ten I przegląd to zaraz będę rozmawiał o zmianie tej butli.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 09 mar 2010 09:40 am

Maruś pisze:może to i troszku moja wina bo chyba się w tej kwesti nie dopytałem ale jak pojade na ten I przegląd to zaraz będę rozmawiał o zmianie tej butli.
Nie pamiętam jak to jest dokładnie ale jeżeli już przekazałeś papiery do wydziału komunikacji to może być problem ponieważ na świadectwie homologacji jest wpisany dany zbiornik i nie mam zielonego pojęcia jak to odkręcić natomiast jeżeli jeszcze nie byłeś w wydziale komunikacji to łatwiejsza sprawa tylko jak znam życie to gazownicy będą widzieli problem z zamianą a dokładnie co zrobić z butlą którą zdejmą bo pewnie powiedzą że gdzie oni teraz ją założą i nie będą chcieli różnicy za zbiornik tylko abyś zapłacił dodatkowo za większy :) niestety co niektórzy tacy są cwaniacy ale myślę że nie powinieneś mieć problemu skoro to dobry warsztat. Zawsze można im powiedzieć że źle dobrali butlę do samochodu :).
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Maruś
Posty: 11
Rejestracja: 15 lut 2010 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Maruś » 09 mar 2010 10:12 am

jeszcze nie byłe w wydz komun a poza tym mam tam znajomości a do dow rej nie wpisuje się pojemności baku ;) ale zobacze po wizycie u gazownika i zobacze co mi powiedzą

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 09 mar 2010 10:38 am

Maruś pisze:a do dow rej nie wpisuje się pojemności baku ;)
Ja nie napisałem że do dowodu wpisuje się pojemność baku (zbiornika) tylko zostawiasz u nich ksero świadectwa homologacji w którym jest nr zbiornika i jego pojemność :P i właśnie chodzi mi o ten numer zbiornika.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Maruś
Posty: 11
Rejestracja: 15 lut 2010 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Maruś » 09 mar 2010 10:52 am

dlatego dałem przy tym stwierdzeniu buźke z oczkiem :)

paffcio75
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2010 01:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: paffcio75 » 04 maja 2010 06:23 pm

Podjąłem decyzję o założeniu instalacji LPG i chyba będę korzystał z usług MD Auto - Gaz przy Mrówczej 214. Mam prośbę do szanownych kolegów, czy moglibyście podzielić się opiniami na temat tego warsztatu? z tego co zdążyłem się zorientować do Warmik montował u nich swoją instalację. Z góry dzieki za pomoc :?:

[ Dodano: Sro Maj 05, 2010 10:54 ]
No i zmiana decyzji, a przy okazji wielkie słowa uznania i podziękowania dla champs(a). Pierwotnie miałem montować instalacje na mrówczej, ale dzięki champsowi dowiedziałem się, że Pan Darek z TopGas w Jankach zmienił miejsce pracy i teraz montuje LPG w firmie rocar przy ul. Reymonta w W-wie. Po krótkiej rozmowie umówiłem się na montaż identycznej instalacji, którą proponowano mi w f-mie md auto-gaz lecz o 500 zł. taniej. Po zainstalowaniu oczywiście podzielę się wrażeniami.

champs
Posty: 6
Rejestracja: 26 mar 2010 10:56 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: champs » 05 maja 2010 07:25 pm

Tak, potwierdzam słowa Paffcia75, Darek juz nie pracuje w Jankach teraz LPG zaklada firmie ROCAR. Dzisiaj montują LPG w mojej,nie miałem jak wrócic do domu a mam kolo 50 km zaproponowano mi samochód zastępczy (opla corse) na czas montazu, jutro jak odbiorę samochód to napewno pochwalę sie efektami.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 05 maja 2010 11:20 pm

witajcie ja montowałem u Biedrzyckiego w Zadębiu koło Chynowa rok temu auto śmiga jak złoto ani razu żadnego problemu i cena 2800 pozdrawiam qstruck,a kol champus daj jakiś namiar ja pracuję w Chynowie to się może zdwonimy mój nr 601376034
są samochody i była pacifica

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 20 lip 2010 10:38 pm

Witam
Co myślicie o Stag 300 Premium?

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 20 lip 2010 11:09 pm

Dawido1000, każda instalacja jest dobra tylko musi być załozona przez fachowca możesz mieć instalację z najwyższej półki ale jak założy partacz to tylko same problemy będą cię spotykać i potem powiesz że gaz to gówno.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 21 lip 2010 04:59 pm

no pewnie tak jak Piszesz. Ja zrobiłem na razie na gazie 5 tyś i nic się nie dzieje. Mam problem jedynie z kolektorem wydechowym, przepuszcza. Wymieniłem uszczelkę ale nie pomogło. Podobno nie jest pęknięty tylko się odkształcił i trzeba go z planować ale czy to coś pomorze to nie wiem.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 21 lip 2010 05:19 pm

Dawido1000 pisze: Podobno nie jest pęknięty tylko się odkształcił i trzeba go z planować ale czy to coś pomorze to nie wiem.
Pomoże w oplach to normalka szczególnie w silnikach1,8 i 2,0 tam jeszcze pękały szpilki, jeżeli nie jest pęknięty to planowanie pomoże, oprócz uszczelki potrzebna jest masa uszczelniająca odporna na wysokie temperatury.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 21 lip 2010 08:04 pm

a u nas w Packach tez jest to normalne czy tylko ja mam taki problem.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 21 lip 2010 08:14 pm

Dawido1000, jak do tej pory tylko ty się przyznałeś :D
A tak na poważnie to jeszcze chyba nikt nie miał
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 21 lip 2010 08:37 pm

a może szpiki są przeciągnięte i wychodzą z gniazd a dodatkowo kat jest przytkany, coś mi się nie wydaję aby aż tak się odkształcił, że nie siada przy nowej uszczelce to bardziej heblowanie mu potrzebne niż planowanie to nie głowica że musi być w setkach
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 21 lip 2010 08:52 pm

no nie wiem . Trzeba będzie go na nowo rozkręcić i wyjąć. Wtedy się wyjaśni. No mechanik niby mówił, że dokręcali na maksa i już nie szło bardziej dociągnąć. Może głupie pytanie ale się na tym nie znam. Tzn że kolektor jest przykręcany do silnika na szpilki, które mogą się z silnika wykręcić?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 21 lip 2010 09:46 pm

szpilka jest stalowa - głowica aluminiowa

jak były bardziej dociągnięte niż powinny to tracą swoje właściwości i się rozciągają
może jeszcze być tak że gwint w którym są osadzone (aluminium) jest też przeciągnięty i szpilka wychodzi z tego gniazda
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

zbyhol
Posty: 20
Rejestracja: 09 maja 2009 09:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: zbyhol » 21 lip 2010 10:15 pm

Jestem umówiony 3-sierpnia na montaż gazu , ogólnie jestem przeciwnikiem , ale moment płacenia za benzynę zrobił swoje , Mam nadzieję ,że będzie wszystko dobrze będę montował instalację w Mławie może ktoś coś wie na temat tego warsztatu , czytając wasze posty widzę , że są montowane różne zbiorniki , jaki jest najlepszy znowu żeby mi się po asfalcie nie ciągnął , cena u nich to 3300 jak jest np. w Warszawie

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 21 lip 2010 10:30 pm

witaj wcześniej pisałem około 2800zł lub taniej 2lata gwarancji i ponad rok bezawaryjnej jazdy stag 300 pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 21 lip 2010 11:12 pm

czyli jeśli by okazało się , że wychodzą z gniazda to znaczy głowica do wymiany?

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 21 lip 2010 11:38 pm

zbyhol, za jaką instalację i jaki zbiornik ci policzyli ?

[ Dodano: Sro Lip 21, 2010 23:39 ]
Dawido1000, nie glowica zostaje, trzeba przegwintować na wiekszą średnicę i zmienić szpilki
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 21 lip 2010 11:41 pm

to dobrze bo już myślałem o najgorszym...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 lip 2010 08:54 am

widlak pisze:Dawido1000, nie glowica zostaje, trzeba przegwintować na wiekszą średnicę i zmienić szpilki
http://www.myszkowski.auto.pl/gwinty.html

jak by Ci były potrzebne to daj znać dla 8 otworów nie opłaca się kupować zestawu
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 22 lip 2010 04:09 pm

rozumiem , że posiadasz coś takiego tak? Jakie koszty jakby co?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 lip 2010 08:32 pm

koszt w tym przypadku robi gwintownik, wkrętak i rozpórka
sama wkrętka to około 0,20 zł wiec wielkie nic
jak by coś to pisz plusem wkrętak jest to że stosuje się takiej samej średnicy szpilki i nie trzeba rozwiercać kolektora co go dodatkowo osłabia
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 22 lip 2010 10:45 pm

ok. Jak będę miał to rozebrane i będzie potrzeba tych części to się na pewno odezwę.

Dawido1000
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2010 09:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Dawido1000 » 28 lip 2010 01:32 pm

wiec już po naprawie okazało się , że kolektor się wykrzywił... nie wiadomo od czego, ale już po robocie cisza i spokój... przyjemność z jazdy...

zbyhol
Posty: 20
Rejestracja: 09 maja 2009 09:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: zbyhol » 31 lip 2010 10:27 pm

Witam
Mam w końcu ten gaz(co prawda w końcu to jest tylko moja opieszałość i trochę niepewność ) mam założony stag 300 plus i zbiornik 69 litrów za 3300 , po pierwszym teście jazda na gazie (nadmieniam że to mój pierwszy gaz nawet uazem jeżdżę na benzynie ) co do przyśpieszenia i ogólnie jazdy nie ma żadnej różnicy , zużycie z 15 benzyny na 18 gazu . Tak ma być ? . :?:

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 31 lip 2010 10:35 pm

Co Ci powiem to Ci powiem masz troszkę za mały zbiornik i za ciężką nogę. :evil: ;) Zbiornik powinien zmieścić ok60l gazu a spalanie 15-16,5

slawexx
Posty: 95
Rejestracja: 30 cze 2010 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: slawexx » 10 sie 2010 11:14 am

Witam. Też załozyłem instalację BRC kit eco driwe z wtryskiwaczami japońskimi (4 generacja) . Narazie zrobiłem 2000tys km bez problemów. Jak do tej pory zostało trochę kasy w kieszeni . Na pb spalanie było (i jest) ok 14lit (18 miasto) na LPG 16-trasa ,ok18 miasto . długo się zastanawiałem nad tą inwestycją i powiem wam że byłem głupi. wydałem 4500 i ma się zwrócić po 14 miesiącach to jakieś 2 miechy i 1 rok ;)) . instalację zakładałem w Olsztynie na ul.Sprzętowej (założona profesjonalnie) . Lepiej wydać więcej grosza u specjalistów niż oszczędzać na wersję garażową ;))

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 10 sie 2010 11:36 am

slawexx, super tylko przywitania i pierwszy post zamieszczamy w innym dziale :devil:
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

yagra
Posty: 17
Rejestracja: 31 maja 2009 08:47 pm
Lokalizacja: Zielonka
Samochód:

Dzisiaj założyłem instalację gazową.

Post autor: yagra » 01 paź 2010 10:25 pm

Dzisiaj założyłem instalację gazową do Packi 4.0. Włożyli mi coś takiego: układ elektroniczny STAG 300+, zawór tankowania tomasetto, wielozawór tomasetto, reduktor KME, zawór gazowy KME, butla 84l. Do domu dojechałem szczęśliwie. Przy okazji zakładania gazu wykryto, że pierwsza lambda padła.... poza tym ponoć zerwało coś 2 poduszki silnika - jeśli dobrze zrozumiałem. Aha - instalacja wyniosła 2450PLN.
Czy ktoś wie czy sonda od voyagera pasuje?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 02 paź 2010 09:11 am

jak ma 4 przewody i da się rozróżnić który jest który i do tego da się je przełożyć do starej kostki to pasuje tych kabelków nie można lutować
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

artek1970
Posty: 44
Rejestracja: 19 paź 2010 03:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: artek1970 » 19 paź 2010 08:16 pm

witam wszystkich , za 6 dni jade zalozyc do swojej paci i mam nadzieje ze wszystko bedzie ok.umowiony jestem u p.Darka w jankach ktory ma bardzo dobra renome nie tylko na tym forum, powiedzial ze byc moze jak dojda to zalozy mi zbiornik 120 l co o tym sadzicie ? podobno jakas nowosc

Si
Posty: 316
Rejestracja: 10 paź 2010 08:33 pm
Lokalizacja: Katowice
Samochód: BMW K1200GT + VW CC 2.0 TDI
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 5

Post autor: Si » 19 paź 2010 08:23 pm

No ja bym z mila checia zmienil zbiornik u siebie na zdecydowanie wiekszy... 60L to przynajmniej o 50% za malo... Jak mozesz i bedziesz znal, to podrzuc cene takowego zbiornika z montazem.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 19 paź 2010 08:50 pm

120lTo gdzie on chce Ci założyć chyba do paki bo pod to tylko 92l no jak się fachman spręży to może,może 98l i to tyle.Ale i tak wlejesz ok.68-70l gazu.Ja mam 86l i tankuję 62l bo zawór odcina i już nie chce mi się jeżdzić na regulację bo za każdym razem spuszczają gaz a to niby kasa no nie?Do mojego powinno wejsc ok.68l.i to wystarczy.120 l bedziesz tarl o asfalt. :evil:

POZIOMA
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2010 07:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: POZIOMA » 20 paź 2010 08:39 am

U mnie weszła 95L i jest w miarę ok, i nie sądzę że da rady wsadzić większą chyba że do środka :mrgreen:

arecki
Posty: 12
Rejestracja: 12 paź 2010 01:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: arecki » 20 paź 2010 03:47 pm

Jak zakładałem miałem możliwość założyć 110 ale wystaje 3-4cm, było by ją widać stojąc z tył, stwierdziłem że nie warto, ja mam 96 wchodzi niecałe 80.

artek1970
Posty: 44
Rejestracja: 19 paź 2010 03:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: artek1970 » 20 paź 2010 10:19 pm

nie ma problemu jak nie moze byc 90 l tez bedzie ok,sam sie zastanawiam jak bedzie wygladac ta120 bo czytalem juz troche wypowiedzi na forum i nikt nawey o takiej nie wspomnial. mysle jedna ze gosc nie klamal

POZIOMA
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2010 07:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: POZIOMA » 21 paź 2010 07:28 am

Zawsze możesz być tą pierwszą osobą i się pochwalić ile ją widać jak się na nią patrzy i (czy nie czepia o ziemie :mrgreen: )

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 21 paź 2010 12:00 pm

Nie sądzę żeby kłamał ale logika nakazuje nie przesadzać .Nie dość że prześwit podwozia jest mały to jeszcze chcesz go zmniejszyć .No chyba że jeżdzisz tylko po autostradach bo tam drogi są bez garbów.Ze względów bezpieczeństwa nie przesadzaj :devil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”