Instalacje LPG w naszych autach

Dobór instalacji / warsztaty itp
red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 05 paź 2009 07:39 am

Przyłączam się do grona zagazowanych Pacific.
Od 4 dni mam Stag 300 Premium - na razie w fazie testów.
Nurtuje mnie jedno pytanie: w którym miejscu macie założoną instalacje ?
Patrząc na silnik ja mam po prawej str i za pierona nie mogę się dostać do
bagnetu skrzyni biegów! Czy tak ma być?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 05 paź 2009 08:00 am

Jak to nie można wyciągnąć bagnetu to jakaś lipa ja mam po prawej stronie za silnikiem tak między servem a silnikiem, a co tobie reduktor wstawili nad bagnetem skrzyni biegów ?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 05 paź 2009 11:26 am

Mam 2 reduktory połączone jakimiś rurkami a pod nimi widzę
bagnet do skrzyni ale nie mogę się do niego dostać :(
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 05 paź 2009 11:37 am

red bull pisze:Mam 2 reduktory połączone jakimiś rurkami a pod nimi widzę
bagnet do skrzyni ale nie mogę się do niego dostać :(
Niech to przerabiają partacze to jakieś, nie będę się wyrażał :devil:
Dwa reduktory niech będą ja też mam dwa ale niech przełożą w inne miejsce
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 05 paź 2009 12:51 pm

Czyli spieprzyli robotę! Mam rozumieć , że muszą to przenieść za silnik?
Inne niepokojące objawy to:
- spalanie ( pierwsze ) 28l/100
- przy ( mocnym ) wyprzedzaniu zrzuca się na PB , potem ręcznie muszę
go przełączyć na LPG
- jak zalałem go do pełna ( 52l weszło do butli 74 litrowej ) to przez 3-4 min słychać było
przy wlewie syk uchodzącego gazu ( to chyba też nie jest normalne )

Chyba nie będę czekał na pierwszą regulację po 1000km tylko pojadę na reklamację.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 05 paź 2009 08:06 pm

red bull pisze:Czyli spieprzyli robotę! Mam rozumieć , że muszą to przenieść za silnik?
Ano tak
red bull pisze:- spalanie ( pierwsze ) 28l/100
Myślę że to mała regulacja i spadnie
red bull pisze:- przy ( mocnym ) wyprzedzaniu zrzuca się na PB , potem ręcznie muszę
go przełączyć na LPG
Zbyt małe ciśnienie na reduktorze lub jeżeli to się dzieje przy ok 4500-5000 obrotów o ile masz miedź D 0,6 cm przymyka się zawór bezpiecze?stwa któremu się wydaje że jest za duży wypływ gazu :) , jeżeli jest to D0,6 cm zmie? miedź na 0,8 i będzie gitara.
red bull pisze:- jak zalałem go do pełna ( 52l weszło do butli 74 litrowej ) to przez 3-4 min słychać było przy wlewie syk uchodzącego gazu ( to chyba też nie jest normalne )
schodzi gaz z rurki pomiędzy wlewem a zbiornikiem to nie jest normalne powiedziałbym niebezpieczne
red bull pisze:Chyba nie będę czekał na pierwszą regulację po 1000km tylko pojadę na reklamację.
Nie czekaj niech partacze to poprawią :),
Najlepiej wsiadaj z gazownikiem do auta ty za fajere on z kompem po prawej i niech ustawia instalację do trybu jakim ty się poruszasz tym autem, dawkę gazu można zawsze zmniejszyć jak będzie dużo palił ale żeby nie za dużo. Powodzenia :)
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 05 paź 2009 09:20 pm

Dzięki widlak za porady, dam znać jak będę po reklamacji. :S
Pozdrawiam

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 06 paź 2009 08:33 am

Moja Pacifika juz po przerobce na LPG. Jak na razie wszystko w porzadku.
Instalacje Landi Renzo montowalem w Lublinie w TransWag na Leczynskiej.
Butla 92 l jeden reduktor i dwie szyny wtryskow. Zrobilem juz jakies 2000 km w 2 tygodnie. Jak narazie spalanie w trasie jakies 14-15l miasto 18l zalezy od jazdy.
Raz tylko w czasie jazdy zaczal piszczec wylacznik, przelaczylem na benzyne i nie dalo sie jechac na gazie az do momentu zatrzymania i ponownego odpalenia silnika. Czy to normalne? A poza tym wskaznik paliwa ktory w polowie butli pokazuje rezerwe. Moze ktos wie jak to wyregulowac?

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 06 paź 2009 09:29 am

Artekkkk pisze:Moja Pacifika juz po przerobce na LPG. Jak na razie wszystko w porzadku.
Instalacje Landi Renzo montowalem w Lublinie w TransWag na Leczynskiej.
Butla 92 l jeden reduktor i dwie szyny wtryskow. Zrobilem juz jakies 2000 km w 2 tygodnie. Jak narazie spalanie w trasie jakies 14-15l miasto 18l zalezy od jazdy
.

Niziutkie to spalanie oj niziutkie :mrgreen:
Artekkkk pisze: Raz tylko w czasie jazdy zaczal piszczec wylacznik, przelaczylem na benzyne i nie dalo sie jechac na gazie az do momentu zatrzymania i ponownego odpalenia silnika. Czy to normalne? A poza tym wskaznik paliwa ktory w polowie butli pokazuje rezerwe. Moze ktos wie jak to wyregulowac?
Co do piszczenia przełącznika to przyczyn może być wiele ale najprawdopodobniej brak dopływu gazu (słabe ciśnienie) chwilowo, podłączysz pod komp to będzie napewno jakiś błąd związany z brakiem gazu.

Natomiast co do wskaźnika to lepiej bym to zostawił bo oczywiście można to wyregulować ale niestety ostatnio się dowiedziałem że w instalacjach Landi Renzo komputer czyta również wskazania rezerwy i jeżeli masz w połowie zbiornika zapaloną rezerwę to komp dobiera odpowiednią mieszankę abyś mógł dalej dojechać :D natomiast jak przestawisz i w zbiorniku będzie prawie pustka a na przycisku będzie się paliła jedna kropka zielona to wtedy komp dostawał będzie info że masz gaz i będzie się pieprzyć rozwali po prostu mapę.
Najlepiej zostaw to jak jest albo delikatne przestawienie rezerwy na kompie (osobiście odradzam bo jeszcze nikomu nie udało się dobrze rezerwy ustawić) a niestety na tą instalację i najprawdopodobniej jedyną ma to wpływ informacja ta pochodzi od głównego dystrybutora tych instalacji (a dokładnie od gościa który zajmuje się elektroniką w landi).
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 06 paź 2009 08:05 pm

Artekkkk mam tą samą instalację co ty i były te same usterki.Jeszcze jedno zakładaliśmy w tym samym zakładzie :mrgreen: Zmienili mi ciśnienie na reduktorze i jest OK.Spalanie takie same :lol: Rezerwę trzeba sobie samemu sprawdzić .

[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 20:09 ]
Po rozrubie wymienili mi pływak,ale ten nowy wskazuje tak samo-ten typ tak ma :evil:

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 07 paź 2009 11:07 am

Jestem po regulacji, jak na razie wszystko OK.
Jestem zadowolony-mechanicy OK. Szybko,sprawnie , fachowo.
Testuję teraz spalanie.
Czy ktoś ma instalację STAG 300 Premium?
Czy zubożenie mieszanki spowoduje częściowe obniżenie zużycia gazu czy coś jeszcze ?
np mniejsza moc, itp?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 07 paź 2009 12:01 pm

red bull pisze:Czy zubożenie mieszanki spowoduje częściowe obniżenie zużycia gazu czy coś jeszcze ? np mniejsza moc, itp?
Obniży ale są granice rozsądku jak za mało będzie dostawał to będzie słabszy co skutkuje mocniejszym wciskaniem gazu zatem wyższe temperatury pracy wypalanie zaworów itp. także z tym odejmowaniem to zawsze trzeba zdjąć mu trochę pojeździć zobaczyć jak się sprawuje jeżeli bez zmian to troszkę więcej, natomiast jak zacznie się coś dziać nierówna praca braki mocy wracamy do poprzedniej kalibracji także warto gościowi głowę zawrócić i aby każdą poprzednią kalibrację zapisywał u siebie na kompie aby można było wrócić z powrotem do poprzedniej kalibracji bez rzeźbienia.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 07 paź 2009 01:23 pm

Zastanawiam się jak to robią , skoro komuś palił 28l a potem pisze na forum ,
że spalanie spadło do 16-17l ? Mnie po 2 tankowaniu spala 26l.
Podczas regulacji wszystkie parametry ma OK. Prawdopodobnie samo zubożenie mieszanki
niewiele pomoże, żeby zejść poniżej 20l, ?? :O
Pozdrawiam

RyszardB68
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: RyszardB68 » 07 paź 2009 02:23 pm

red bull pisze: Mnie po 2 tankowaniu spala 26l.
red bull nie sądzisz że zaduuuużo Ci pali?
Akurat wczoraj byłem na st.LPG spalił 16,4 l na 100 po mieście do mnie w normie, chyba że dajesz swojej zbytniego kopa? Mnie też czasem pokorci przycisnąć (pare razy przy wyprzedzaniu pedał w podłogę do ok 140) ,ale jak widać spalanie w normie.
Dopowiem że mam instalację DIEGO.
Joanna

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 07 paź 2009 02:55 pm

No właśnie jestem w fazie testów- jak pisałem to dopiero było 2 tankowanie na LPG
i oczywiście sądzę że za dużo pali. Jeżdżę w miarę spokojnie.
Pozdrawiam

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 07 paź 2009 06:04 pm

RED BULL ile palił benzyny? Dodaj 2 l i będziesz miał normę gazu .Takie powinno być spalanie w ciągłej jeżdzie,w mieście tego nie sprawdzisz.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 07 paź 2009 07:04 pm

Spalanie miał niezłe - w sensie małe. Przy spokojnej jeżdzie:
Trasa : wg kompa 10.6 ale prawdziwe to 600km=64l (11/100km)
Miasto : wg kompa 13.2, prawdziwe to 500km=69l (14/100km)
Powiedzmy że jak jestem wkurzony to + 1l na cięższą nogę +
klima raz na czas (rano jest już zimno, po południu- tak) +1l.
Czyli gazu powinien palić : 15 + 20% = 18. max 19. MAX MAX MAX 20l. TAK?
Pozdrawiam

RyszardB68
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: RyszardB68 » 07 paź 2009 08:31 pm

Dzisiaj jak stałem dłużej w korku i na światłach ok 2 min to silnik zsamoczynnie mi zgasł , sprawdziłem na benzynie chodził ok 10 mim i nic (to już w domu) a gdy przełaczyłem na gaz to po 2 min silnik zaksztusił się i zgasł. :O Zauważyłem tez że zgaśniecie miało miejsce podczas włanczania się wentylatora chłodnicy. Czy ktoś już coś takiegio miał może to tylko regulacja a może grubsza sprawa :!: . Odpowiedzcie.
Joanna

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 07 paź 2009 08:54 pm

Ja miałem podobny problem samochód gaz na skrzyżowaniach , przełączał sie na benzyne powyżej setki ci co montowali zgłupieli. Pojechałem do poleconego gazownika podłaczył kompa , zrobił nowe mapy i problem z głowy 20000 km i nic . oby nie zapeszyć .
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 07 paź 2009 11:41 pm

Ryszard coś mi to wygląda na zanik prądu

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 09 paź 2009 02:45 pm

Po 1 regulacji z 26 spadło do 21. Ciekawe czy po 2 regulacji zejdzie jak u was do 18.?
Czy ktoś ma instalację STAG 300 Premium?
Pozdrawiam

Krzysztof K-g
Posty: 70
Rejestracja: 07 lut 2009 08:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Krzysztof K-g » 09 paź 2009 02:52 pm

Ja mam Stag 300 zamontowany w XI 2008. Pali średnio z danych za 20.000 km 18 l/100 km. Nie narzekam. Zawsze może być gorzej :)

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 09 paź 2009 09:14 pm

red bull pisze:Czy ktoś ma instalację STAG 300 Premium?
red bul wystarczy wcisnąć szukaj np STAG na naszym foru przynajmniej trzy osoby mają Staga co prawda są rzadko na forum ale zawsze PM możesz napisać do kolegów, a razem z tobą to 4 np robię to tylko dzisiaj ale nie powinienem np:
viewtopic.php?t=306&highlight=stag
viewtopic.php?t=101&highlight=stag
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 11 paź 2009 07:24 pm

witam mam stag 300 i zero problemów 15l na 100km przy FWD pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 12 paź 2009 10:03 am

Mam staga 300 sma go stroje i niedawno zmieniłem wtryski. Jednak do tego ząłoże nowy temat i troche zamieszam w dziale "paliwa...
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 12 paź 2009 10:21 am

To czekamy czekamy jestem ciekawy twoich zmaga? i spostrzeże? :) .
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 13 paź 2009 02:42 pm

widlak - szukałem wcześniej kto ma Staga 300 , i tak jak mówisz są 3 osoby
ale jest różnica między 300 - 300 Premium, dlatego zadałem konkretne pytanie o Premium. bo być może ktoś nie dopisał słowa Premium.
Sory - jeśli cię to uraziło.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 13 paź 2009 06:56 pm

red bull pisze:Sory - jeśli cię to uraziło.
:O Bez przesady :8 urażanie się to raczej nie moja domena :)
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 21 paź 2009 09:48 pm

Wkurzę się strasznie bo zakupiłem coś o czym wszyscy gazownicy teraz pieją z zachwytu a dalej mi pali 22-23l. Zwykłego staga 300 mogłem mieć o 1000zł taniej. A tu parę słów o : STAG-300 premium, to sterownik nowej generacji, wyposażony w Inteligentny System Autokorekcji ISA. System ten pracuje na podstawie monitorowanych na bieżąco korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT.
umożliwia również odczytywanie korekcji ECU silnika oraz
bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji).
oraz użytkowanie jest niezwykle proste. Po dokonaniu pierwszej kalibracji podczas montażu, STAG-300 premium dostosowuje się samodzielnie, w czasie rzeczywistym, podczas normalnego użytkowania pojazdu. Daje to gwarancję, że zasilany gazem LPG/CNG silnik pracuje zawsze w zakresie swoich optymalnych, ustawionych fabrycznie parametrów, analogicznie, jak w przypadku zasilania benzyną.

Do tej pory żaden z dostępnych na rynku sterowników wtrysku gazu nie gwarantował tak pełnej i doskonałej integracji z fabrycznym systemem zasilania pojazdu, jak jest to możliwe dzięki STAG-300 premium.

Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 premium współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro.

Pojazdy wyposażone w STAG-300 premium, spełniają normy emisji spalin EURO 5.

Zalety sterownika sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 premium:
» stałe łącze z OBD pojazdu, nie zakłócające pracy systemu OBD
i umożliwiające podłączenie testerów, urządzeń diagnostycznych itd,
» jest rozwinięciem sprawdzonego sterownika STAG 300,
» STAG-300 premium zmniejsza ryzyko powstania usterek związanych
z niedokładną ręczną kalibracją systemu,
» oddzielna adaptacja na BANK 1 i na BANK 2
(możliwość ustawienia w programie wtryskiwaczy gazowych należących do BANK 1 i należących do BANK 2),
» utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrotowy
na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,
» spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,
» gwarancja producenta: 3 lata.


Minikit z elektroniką STAG 300 premium kompletowany jest z mechaniką o wysokiej jakości, taką jak nowa listwa wtryskową Valtek typ 34, którą cechuje szybka reakcja na sygnał sterujący. Pozwala to na precyzyjne dawkowanie gazu. Dzięki ulepszonej konstrukcji zwiększyła się także trwałość listwy (przebieg do 50 tyś km).
Pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 paź 2009 08:38 am

red bull pisze:Wkurzę się strasznie bo zakupiłem coś o czym wszyscy gazownicy teraz pieją z zachwytu a dalej mi pali 22-23l.
red bull a to jest jakiś tekst sponsorowany czy ukryta reklama bo poza opisem staga to problemem jest te 22-23 litry gazu czy tym, że tak wszyscy chwalą to urządzenie :):)
bo się pogubiłem co jest ważniejsze :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 22 paź 2009 10:51 am

zyga -sorki ale wkleiłem ten opis, żeby ci co mają Staga 300 porównali go z 300 premium
(mnie ten opis za wiele nie mówi)
jeśli odpiszą , że to pic na wodę, to każe zamienić gaziarzom na zwykłego Staga. ( dopłata do Premium 950zł)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 22 paź 2009 11:14 am

red bull, pytałem swojego gazownika i ma sie dowiedzieć dokładnie czym się różni od poprzedników, jak mu pokazałem ten opisik to powiedział że jedynie tym Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji). a szczególnie tym co jest napisane w nawiasie i tego się dowie bo papier to wszystko przyjmuje a rzeczywistość może okazać sie inna jest inna. Obecnie montuje stag 300 + i je programuje się na podstawie OBDII natomiast nie korzystają na bieżąco z tego. Jak będę miał więcej info to napiszę.
A pytałeś się w jakimś innym warsztacie o tego staga 300 premium.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 paź 2009 01:17 pm

red bull pisze:zyga -sorki ale wkleiłem ten opis, żeby ci co mają Staga 300 porównali go z 300 premium
no to teraz wiemy o co chodzi ..
nie znam się na gazie ja tam płaczę i leje benzynę ale na tym forum jest rozwinięty mocno wątek ze stagiem 300 premium i odpowiada tam:
marek.gryko@ac.com.pl
Pracownik AC S.A.
Pomoc techniczna AC

być może uzyskasz dokładne informacje u źródła

https://www1.ac.com.pl/autogaz/forum/vi ... f=7&t=2157
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 23 paź 2009 07:58 am

zyga-widlak- dzięki , jesteście wielcy.
Pozdrawiam

tleniony
Posty: 57
Rejestracja: 26 wrz 2009 01:31 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tleniony » 03 gru 2009 11:06 am

Dopiero co założyłem instalację. Wyświetla mi się błąd P0302 i P0522. Czasem szarpie. Gazownik powiedział, że to przez paliwo. Kiepski gaz musiałem zatankować. Na tym co zawsze tankowałem jak miałem Towna przejechał bez problemu ponad 400 km. Instalacja LOVATO.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 gru 2009 11:30 am

Na pewno zatankowałeś złej jakości gaz i wyświetla się P0522 - Engine Oil Pressure Sensor Switch Circuit Low Voltage , komputer się dowiedział o gazie i nie ma ciśnienia oleju lub uszkodzony jest czujnik lub okablowanie !!! ???

P0302- Cylinder 2 Misfire Deteck - wypadanie zapłonu, zapłon następuje w nieodpowiednim momencie - o złym gazie dowiedział się tylko drugi cylinder
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 03 gru 2009 01:09 pm

tleniony, sytuacja co do błędu P0302 może wystąpić wypadanie na jednym cylindrze jeżeli masz za ubogą mieszankę ustawioną ja miałem tak u siebie jak bawiłem się ze zdejmowaniem niebieskiego paliwa, ale regulacja zwiększająca dawkę i poszło, co do złego gazu to temu gazownikowi możesz go na głowę wylać żeby go ostudzić z takich teorii zak zatankujesz kiepski gaz to co najwyżej jeżeli już to wystąpi błąd ubogiej mieszanki ale ja jak w wakację zatankowałem gdzieś pod Zakopcem to rady nie mogłem dać podjechać pod górkę ale żaden błąd nie wyskoczył.

A P0522 to pewnie wetknął gdzieś łapy gdzie nie potrzeba pajac jeden.

Świece wymieniałeś czy nie jak wymieniałeś albo zdejmował cewki a napewno to zrobił to powinien psiknąć jakimś sylikonkiem a nie wyjął włożył partacz.

Wracaj i niech naprawia.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 03 gru 2009 08:56 pm

ARTEKKK jak tam gaz moj w mieście pali 19,4 ale korki jak cholera.Na trasie 14,5,A jak u ciebie :mrgreen:

tleniony
Posty: 57
Rejestracja: 26 wrz 2009 01:31 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tleniony » 03 gru 2009 09:39 pm

Świece były wymieniane. Dziwi mnie to, bo zawsze dobrze były monotwane instalacje u niego. Znajomy robił tam kilka samochodów a ja jeden, i nigdy nie było problemów. A samochody znajomego to nie były jakieś rupiecie tylko np. Audi A8 czy jedno z pierwszych zagazowanych (jak nie pierwsze) w Europie Infi FX35. Muszę wypalić ten gaz i zobaczyć czy na innym będzie lepiej.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 03 gru 2009 11:06 pm

może nie dostaje iskry na ten gar :lol:

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 04 gru 2009 12:21 am

szunaj60 pisze:może nie dostaje iskry na ten gar :lol:
Te cewki niestety mają to do siebie i nie tylko w nach autkach jak założone od nowości ze świecami są to wszystko jest w porządku ale niestety jak tylko dochodzi do wymiany świec to po założeniu jest lipa niestety jest to sprawdzone i najlepiej przy wymianie czy jakim kolwiek ich zdejmowaniu należało by czymś psiknąć w te końcówki tzn jakimś środkiem z sylikonem po prostu zostaje naruszona ich struktura i dostają przebicia albo oczywiście jeżeli jest to możliwe wymiana samych końcówek w niektórych autkach jest to możliwe i wtedy przy wymianie świec wymieniamy końcówki cewek ale tego trzeba się dowiedzieć.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 04 gru 2009 10:47 am

Szunaj60 ja w sumie teraz jestem w gorach i tutaj to mi chyba zjara ze 20 po tych wzniesieniach. Ale mam maly problem od jakichs 2 dni czuje wewnatrz auta gaz. I podczas przelaczania na gaz lubi mi czasami zgasnac. Dzis wybieram sie do jakiegos gazownika. Spotkala mnie mila niespodzianka poniewaz jestem teraz we Wloszech i pytalem przedstawiciela Landi Renzo tu w Italii powiedzial mi ze uwzgledniaja takze gwarancje jesli gaz byl montowany w Polsce.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 04 gru 2009 10:57 am

Artekkkk pisze:Szunaj60 ja w sumie teraz jestem w gorach i tutaj to mi chyba zjara ze 20 po tych wzniesieniach. Ale mam maly problem od jakichs 2 dni czuje wewnatrz auta gaz. I podczas przelaczania na gaz lubi mi czasami zgasnac. Dzis wybieram sie do jakiegos gazownika. Spotkala mnie mila niespodzianka poniewaz jestem teraz we Wloszech i pytalem przedstawiciela Landi Renzo tu w Italii powiedzial mi ze uwzgledniaja takze gwarancje jesli gaz byl montowany w Polsce.
Masz gdzieś na łączeniach małą nieszczelność pewnie między reduktorem a wtryskami i ucieka ciśnienie i jak przełącza się na gaz to zanim poda odpowiednie ciśnienie to szarpnie normalna sprawa zlikwidujesz nieszczelność wszystko wróci do normy.

Co do serwisu tych instalacji to nie tylko we Włoszech ale Francji Niemczech i wschodnich krajach też jest to bardzo solidna firma dużo osób z polski jest zatrudnianych w ich oddziałach za granicą traktują Polaków jako mających większe doświadczenie w tej dziedzinie i tu wielki ukłon dla tej firmy.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 05 gru 2009 12:52 am

Dopiero co przyjechałem do domu jest 00,48min.Ale myślę tak samo jak Widlak on jest fachowcem od LPG.Miłego wypoczynku i uszczelnienie instalacji i będzie dobrze.Powodzenia ;) ;) ;) :mrgreen:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 05 gru 2009 12:56 am

Dopiero co przyjechałem do domu jest 00,48min.
Szunaj jak gadaliśmy przez fona to była 15 i stałeś w korku do tej pory !!!:):):)) - masakra
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 05 gru 2009 01:04 am

Gdyby np. było ustawione za duże ciśnienie na reduktorze to nie powinno być czuć gazu w aucie .Na 100%usterka to nieszczelność.Jak masz pędzelek lub piankę do golenia to namydlij miejsca połączeń,wtedy będziesz widział nieszczelność,będą wydostawać się bańmi mydlane.Trzeba wtedy dokręcić opaski,i po ptakach.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 01:07 ]
Zyga dopiero dotarłem po Barbórce.Mój syn to górnik informatyk-automatyk-elektronik :mrgreen: Narazie to mnie głowa boli
:mrgreen:
Ostatnio zmieniony 05 gru 2009 02:47 am przez szunaj60, łącznie zmieniany 1 raz.

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 05 gru 2009 07:48 pm

A wiec bylem u tego gazownika ale niestety jak na zlosc nic nie smierdzialo w trakcie jazdy. Mysle ze najbardziej to czuc rano zaraz po przelaczeniu na gaz . Ale dowiedzialem sie ze to moga byc problemy w reduktorze ze czasami sie zdarza. Zobacze jeszcze. Jak nie to reduktor do wymiany.

ZPL
Posty: 21
Rejestracja: 09 lis 2009 08:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ZPL » 08 gru 2009 06:53 pm

Czy smarowanie ganiazd zaworow jest potrzebne przy instalacji LPG w naszych samochodach? Podobno stosuje sie przy ceramicznych gniazdach a takie sa w naszych samochodach.

tleniony
Posty: 57
Rejestracja: 26 wrz 2009 01:31 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tleniony » 10 gru 2009 09:52 pm

Gazownik wymienił mi dziś zawór na 2-gim cylindrze i już nie ma żadnych błędów:) I znowu jeździ bez szarpania:)

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 10 gru 2009 11:06 pm

tleniony pisze:Gazownik wymienił mi dziś zawór na 2-gim cylindrze
:?:

Jaki zawór ?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”