Instalacje LPG w naszych autach
Przyłączam się do grona zagazowanych Pacific.
Od 4 dni mam Stag 300 Premium - na razie w fazie testów.
Nurtuje mnie jedno pytanie: w którym miejscu macie założoną instalacje ?
Patrząc na silnik ja mam po prawej str i za pierona nie mogę się dostać do
bagnetu skrzyni biegów! Czy tak ma być?
Od 4 dni mam Stag 300 Premium - na razie w fazie testów.
Nurtuje mnie jedno pytanie: w którym miejscu macie założoną instalacje ?
Patrząc na silnik ja mam po prawej str i za pierona nie mogę się dostać do
bagnetu skrzyni biegów! Czy tak ma być?
Pozdrawiam
Niech to przerabiają partacze to jakieś, nie będę się wyrażał :devil:red bull pisze:Mam 2 reduktory połączone jakimiś rurkami a pod nimi widzę
bagnet do skrzyni ale nie mogę się do niego dostać
Dwa reduktory niech będą ja też mam dwa ale niech przełożą w inne miejsce
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Czyli spieprzyli robotę! Mam rozumieć , że muszą to przenieść za silnik?
Inne niepokojące objawy to:
- spalanie ( pierwsze ) 28l/100
- przy ( mocnym ) wyprzedzaniu zrzuca się na PB , potem ręcznie muszę
go przełączyć na LPG
- jak zalałem go do pełna ( 52l weszło do butli 74 litrowej ) to przez 3-4 min słychać było
przy wlewie syk uchodzącego gazu ( to chyba też nie jest normalne )
Chyba nie będę czekał na pierwszą regulację po 1000km tylko pojadę na reklamację.
Inne niepokojące objawy to:
- spalanie ( pierwsze ) 28l/100
- przy ( mocnym ) wyprzedzaniu zrzuca się na PB , potem ręcznie muszę
go przełączyć na LPG
- jak zalałem go do pełna ( 52l weszło do butli 74 litrowej ) to przez 3-4 min słychać było
przy wlewie syk uchodzącego gazu ( to chyba też nie jest normalne )
Chyba nie będę czekał na pierwszą regulację po 1000km tylko pojadę na reklamację.
Pozdrawiam
Ano takred bull pisze:Czyli spieprzyli robotę! Mam rozumieć , że muszą to przenieść za silnik?
Myślę że to mała regulacja i spadniered bull pisze:- spalanie ( pierwsze ) 28l/100
Zbyt małe ciśnienie na reduktorze lub jeżeli to się dzieje przy ok 4500-5000 obrotów o ile masz miedź D 0,6 cm przymyka się zawór bezpiecze?stwa któremu się wydaje że jest za duży wypływ gazu , jeżeli jest to D0,6 cm zmie? miedź na 0,8 i będzie gitara.red bull pisze:- przy ( mocnym ) wyprzedzaniu zrzuca się na PB , potem ręcznie muszę
go przełączyć na LPG
schodzi gaz z rurki pomiędzy wlewem a zbiornikiem to nie jest normalne powiedziałbym niebezpiecznered bull pisze:- jak zalałem go do pełna ( 52l weszło do butli 74 litrowej ) to przez 3-4 min słychać było przy wlewie syk uchodzącego gazu ( to chyba też nie jest normalne )
Nie czekaj niech partacze to poprawią ,red bull pisze:Chyba nie będę czekał na pierwszą regulację po 1000km tylko pojadę na reklamację.
Najlepiej wsiadaj z gazownikiem do auta ty za fajere on z kompem po prawej i niech ustawia instalację do trybu jakim ty się poruszasz tym autem, dawkę gazu można zawsze zmniejszyć jak będzie dużo palił ale żeby nie za dużo. Powodzenia
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Moja Pacifika juz po przerobce na LPG. Jak na razie wszystko w porzadku.
Instalacje Landi Renzo montowalem w Lublinie w TransWag na Leczynskiej.
Butla 92 l jeden reduktor i dwie szyny wtryskow. Zrobilem juz jakies 2000 km w 2 tygodnie. Jak narazie spalanie w trasie jakies 14-15l miasto 18l zalezy od jazdy.
Raz tylko w czasie jazdy zaczal piszczec wylacznik, przelaczylem na benzyne i nie dalo sie jechac na gazie az do momentu zatrzymania i ponownego odpalenia silnika. Czy to normalne? A poza tym wskaznik paliwa ktory w polowie butli pokazuje rezerwe. Moze ktos wie jak to wyregulowac?
Instalacje Landi Renzo montowalem w Lublinie w TransWag na Leczynskiej.
Butla 92 l jeden reduktor i dwie szyny wtryskow. Zrobilem juz jakies 2000 km w 2 tygodnie. Jak narazie spalanie w trasie jakies 14-15l miasto 18l zalezy od jazdy.
Raz tylko w czasie jazdy zaczal piszczec wylacznik, przelaczylem na benzyne i nie dalo sie jechac na gazie az do momentu zatrzymania i ponownego odpalenia silnika. Czy to normalne? A poza tym wskaznik paliwa ktory w polowie butli pokazuje rezerwe. Moze ktos wie jak to wyregulowac?
.Artekkkk pisze:Moja Pacifika juz po przerobce na LPG. Jak na razie wszystko w porzadku.
Instalacje Landi Renzo montowalem w Lublinie w TransWag na Leczynskiej.
Butla 92 l jeden reduktor i dwie szyny wtryskow. Zrobilem juz jakies 2000 km w 2 tygodnie. Jak narazie spalanie w trasie jakies 14-15l miasto 18l zalezy od jazdy
Niziutkie to spalanie oj niziutkie
Co do piszczenia przełącznika to przyczyn może być wiele ale najprawdopodobniej brak dopływu gazu (słabe ciśnienie) chwilowo, podłączysz pod komp to będzie napewno jakiś błąd związany z brakiem gazu.Artekkkk pisze: Raz tylko w czasie jazdy zaczal piszczec wylacznik, przelaczylem na benzyne i nie dalo sie jechac na gazie az do momentu zatrzymania i ponownego odpalenia silnika. Czy to normalne? A poza tym wskaznik paliwa ktory w polowie butli pokazuje rezerwe. Moze ktos wie jak to wyregulowac?
Natomiast co do wskaźnika to lepiej bym to zostawił bo oczywiście można to wyregulować ale niestety ostatnio się dowiedziałem że w instalacjach Landi Renzo komputer czyta również wskazania rezerwy i jeżeli masz w połowie zbiornika zapaloną rezerwę to komp dobiera odpowiednią mieszankę abyś mógł dalej dojechać natomiast jak przestawisz i w zbiorniku będzie prawie pustka a na przycisku będzie się paliła jedna kropka zielona to wtedy komp dostawał będzie info że masz gaz i będzie się pieprzyć rozwali po prostu mapę.
Najlepiej zostaw to jak jest albo delikatne przestawienie rezerwy na kompie (osobiście odradzam bo jeszcze nikomu nie udało się dobrze rezerwy ustawić) a niestety na tą instalację i najprawdopodobniej jedyną ma to wpływ informacja ta pochodzi od głównego dystrybutora tych instalacji (a dokładnie od gościa który zajmuje się elektroniką w landi).
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Artekkkk mam tą samą instalację co ty i były te same usterki.Jeszcze jedno zakładaliśmy w tym samym zakładzie Zmienili mi ciśnienie na reduktorze i jest OK.Spalanie takie same Rezerwę trzeba sobie samemu sprawdzić .
[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 20:09 ]
Po rozrubie wymienili mi pływak,ale ten nowy wskazuje tak samo-ten typ tak ma :evil:
[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 20:09 ]
Po rozrubie wymienili mi pływak,ale ten nowy wskazuje tak samo-ten typ tak ma :evil:
Obniży ale są granice rozsądku jak za mało będzie dostawał to będzie słabszy co skutkuje mocniejszym wciskaniem gazu zatem wyższe temperatury pracy wypalanie zaworów itp. także z tym odejmowaniem to zawsze trzeba zdjąć mu trochę pojeździć zobaczyć jak się sprawuje jeżeli bez zmian to troszkę więcej, natomiast jak zacznie się coś dziać nierówna praca braki mocy wracamy do poprzedniej kalibracji także warto gościowi głowę zawrócić i aby każdą poprzednią kalibrację zapisywał u siebie na kompie aby można było wrócić z powrotem do poprzedniej kalibracji bez rzeźbienia.red bull pisze:Czy zubożenie mieszanki spowoduje częściowe obniżenie zużycia gazu czy coś jeszcze ? np mniejsza moc, itp?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
red bull nie sądzisz że zaduuuużo Ci pali?red bull pisze: Mnie po 2 tankowaniu spala 26l.
Akurat wczoraj byłem na st.LPG spalił 16,4 l na 100 po mieście do mnie w normie, chyba że dajesz swojej zbytniego kopa? Mnie też czasem pokorci przycisnąć (pare razy przy wyprzedzaniu pedał w podłogę do ok 140) ,ale jak widać spalanie w normie.
Dopowiem że mam instalację DIEGO.
Joanna
Spalanie miał niezłe - w sensie małe. Przy spokojnej jeżdzie:
Trasa : wg kompa 10.6 ale prawdziwe to 600km=64l (11/100km)
Miasto : wg kompa 13.2, prawdziwe to 500km=69l (14/100km)
Powiedzmy że jak jestem wkurzony to + 1l na cięższą nogę +
klima raz na czas (rano jest już zimno, po południu- tak) +1l.
Czyli gazu powinien palić : 15 + 20% = 18. max 19. MAX MAX MAX 20l. TAK?
Trasa : wg kompa 10.6 ale prawdziwe to 600km=64l (11/100km)
Miasto : wg kompa 13.2, prawdziwe to 500km=69l (14/100km)
Powiedzmy że jak jestem wkurzony to + 1l na cięższą nogę +
klima raz na czas (rano jest już zimno, po południu- tak) +1l.
Czyli gazu powinien palić : 15 + 20% = 18. max 19. MAX MAX MAX 20l. TAK?
Pozdrawiam
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Dzisiaj jak stałem dłużej w korku i na światłach ok 2 min to silnik zsamoczynnie mi zgasł , sprawdziłem na benzynie chodził ok 10 mim i nic (to już w domu) a gdy przełaczyłem na gaz to po 2 min silnik zaksztusił się i zgasł. Zauważyłem tez że zgaśniecie miało miejsce podczas włanczania się wentylatora chłodnicy. Czy ktoś już coś takiegio miał może to tylko regulacja a może grubsza sprawa . Odpowiedzcie.
Joanna
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 07 lut 2009 08:29 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
red bul wystarczy wcisnąć szukaj np STAG na naszym foru przynajmniej trzy osoby mają Staga co prawda są rzadko na forum ale zawsze PM możesz napisać do kolegów, a razem z tobą to 4 np robię to tylko dzisiaj ale nie powinienem np:red bull pisze:Czy ktoś ma instalację STAG 300 Premium?
viewtopic.php?t=306&highlight=stag
viewtopic.php?t=101&highlight=stag
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Wkurzę się strasznie bo zakupiłem coś o czym wszyscy gazownicy teraz pieją z zachwytu a dalej mi pali 22-23l. Zwykłego staga 300 mogłem mieć o 1000zł taniej. A tu parę słów o : STAG-300 premium, to sterownik nowej generacji, wyposażony w Inteligentny System Autokorekcji ISA. System ten pracuje na podstawie monitorowanych na bieżąco korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT.
umożliwia również odczytywanie korekcji ECU silnika oraz
bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji).
oraz użytkowanie jest niezwykle proste. Po dokonaniu pierwszej kalibracji podczas montażu, STAG-300 premium dostosowuje się samodzielnie, w czasie rzeczywistym, podczas normalnego użytkowania pojazdu. Daje to gwarancję, że zasilany gazem LPG/CNG silnik pracuje zawsze w zakresie swoich optymalnych, ustawionych fabrycznie parametrów, analogicznie, jak w przypadku zasilania benzyną.
Do tej pory żaden z dostępnych na rynku sterowników wtrysku gazu nie gwarantował tak pełnej i doskonałej integracji z fabrycznym systemem zasilania pojazdu, jak jest to możliwe dzięki STAG-300 premium.
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 premium współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro.
Pojazdy wyposażone w STAG-300 premium, spełniają normy emisji spalin EURO 5.
Zalety sterownika sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 premium:
» stałe łącze z OBD pojazdu, nie zakłócające pracy systemu OBD
i umożliwiające podłączenie testerów, urządzeń diagnostycznych itd,
» jest rozwinięciem sprawdzonego sterownika STAG 300,
» STAG-300 premium zmniejsza ryzyko powstania usterek związanych
z niedokładną ręczną kalibracją systemu,
» oddzielna adaptacja na BANK 1 i na BANK 2
(możliwość ustawienia w programie wtryskiwaczy gazowych należących do BANK 1 i należących do BANK 2),
» utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrotowy
na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,
» spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,
» gwarancja producenta: 3 lata.
Minikit z elektroniką STAG 300 premium kompletowany jest z mechaniką o wysokiej jakości, taką jak nowa listwa wtryskową Valtek typ 34, którą cechuje szybka reakcja na sygnał sterujący. Pozwala to na precyzyjne dawkowanie gazu. Dzięki ulepszonej konstrukcji zwiększyła się także trwałość listwy (przebieg do 50 tyś km).
umożliwia również odczytywanie korekcji ECU silnika oraz
bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji).
oraz użytkowanie jest niezwykle proste. Po dokonaniu pierwszej kalibracji podczas montażu, STAG-300 premium dostosowuje się samodzielnie, w czasie rzeczywistym, podczas normalnego użytkowania pojazdu. Daje to gwarancję, że zasilany gazem LPG/CNG silnik pracuje zawsze w zakresie swoich optymalnych, ustawionych fabrycznie parametrów, analogicznie, jak w przypadku zasilania benzyną.
Do tej pory żaden z dostępnych na rynku sterowników wtrysku gazu nie gwarantował tak pełnej i doskonałej integracji z fabrycznym systemem zasilania pojazdu, jak jest to możliwe dzięki STAG-300 premium.
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 premium współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro.
Pojazdy wyposażone w STAG-300 premium, spełniają normy emisji spalin EURO 5.
Zalety sterownika sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 premium:
» stałe łącze z OBD pojazdu, nie zakłócające pracy systemu OBD
i umożliwiające podłączenie testerów, urządzeń diagnostycznych itd,
» jest rozwinięciem sprawdzonego sterownika STAG 300,
» STAG-300 premium zmniejsza ryzyko powstania usterek związanych
z niedokładną ręczną kalibracją systemu,
» oddzielna adaptacja na BANK 1 i na BANK 2
(możliwość ustawienia w programie wtryskiwaczy gazowych należących do BANK 1 i należących do BANK 2),
» utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrotowy
na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,
» spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,
» gwarancja producenta: 3 lata.
Minikit z elektroniką STAG 300 premium kompletowany jest z mechaniką o wysokiej jakości, taką jak nowa listwa wtryskową Valtek typ 34, którą cechuje szybka reakcja na sygnał sterujący. Pozwala to na precyzyjne dawkowanie gazu. Dzięki ulepszonej konstrukcji zwiększyła się także trwałość listwy (przebieg do 50 tyś km).
Pozdrawiam
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
red bull a to jest jakiś tekst sponsorowany czy ukryta reklama bo poza opisem staga to problemem jest te 22-23 litry gazu czy tym, że tak wszyscy chwalą to urządzenie :)red bull pisze:Wkurzę się strasznie bo zakupiłem coś o czym wszyscy gazownicy teraz pieją z zachwytu a dalej mi pali 22-23l.
bo się pogubiłem co jest ważniejsze
red bull, pytałem swojego gazownika i ma sie dowiedzieć dokładnie czym się różni od poprzedników, jak mu pokazałem ten opisik to powiedział że jedynie tym Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji). a szczególnie tym co jest napisane w nawiasie i tego się dowie bo papier to wszystko przyjmuje a rzeczywistość może okazać sie inna jest inna. Obecnie montuje stag 300 + i je programuje się na podstawie OBDII natomiast nie korzystają na bieżąco z tego. Jak będę miał więcej info to napiszę.
A pytałeś się w jakimś innym warsztacie o tego staga 300 premium.
A pytałeś się w jakimś innym warsztacie o tego staga 300 premium.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
no to teraz wiemy o co chodzi ..red bull pisze:zyga -sorki ale wkleiłem ten opis, żeby ci co mają Staga 300 porównali go z 300 premium
nie znam się na gazie ja tam płaczę i leje benzynę ale na tym forum jest rozwinięty mocno wątek ze stagiem 300 premium i odpowiada tam:
marek.gryko@ac.com.pl
Pracownik AC S.A.
Pomoc techniczna AC
być może uzyskasz dokładne informacje u źródła
https://www1.ac.com.pl/autogaz/forum/vi ... f=7&t=2157
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
Na pewno zatankowałeś złej jakości gaz i wyświetla się P0522 - Engine Oil Pressure Sensor Switch Circuit Low Voltage , komputer się dowiedział o gazie i nie ma ciśnienia oleju lub uszkodzony jest czujnik lub okablowanie !!! ???
P0302- Cylinder 2 Misfire Deteck - wypadanie zapłonu, zapłon następuje w nieodpowiednim momencie - o złym gazie dowiedział się tylko drugi cylinder
P0302- Cylinder 2 Misfire Deteck - wypadanie zapłonu, zapłon następuje w nieodpowiednim momencie - o złym gazie dowiedział się tylko drugi cylinder
tleniony, sytuacja co do błędu P0302 może wystąpić wypadanie na jednym cylindrze jeżeli masz za ubogą mieszankę ustawioną ja miałem tak u siebie jak bawiłem się ze zdejmowaniem niebieskiego paliwa, ale regulacja zwiększająca dawkę i poszło, co do złego gazu to temu gazownikowi możesz go na głowę wylać żeby go ostudzić z takich teorii zak zatankujesz kiepski gaz to co najwyżej jeżeli już to wystąpi błąd ubogiej mieszanki ale ja jak w wakację zatankowałem gdzieś pod Zakopcem to rady nie mogłem dać podjechać pod górkę ale żaden błąd nie wyskoczył.
A P0522 to pewnie wetknął gdzieś łapy gdzie nie potrzeba pajac jeden.
Świece wymieniałeś czy nie jak wymieniałeś albo zdejmował cewki a napewno to zrobił to powinien psiknąć jakimś sylikonkiem a nie wyjął włożył partacz.
Wracaj i niech naprawia.
A P0522 to pewnie wetknął gdzieś łapy gdzie nie potrzeba pajac jeden.
Świece wymieniałeś czy nie jak wymieniałeś albo zdejmował cewki a napewno to zrobił to powinien psiknąć jakimś sylikonkiem a nie wyjął włożył partacz.
Wracaj i niech naprawia.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Świece były wymieniane. Dziwi mnie to, bo zawsze dobrze były monotwane instalacje u niego. Znajomy robił tam kilka samochodów a ja jeden, i nigdy nie było problemów. A samochody znajomego to nie były jakieś rupiecie tylko np. Audi A8 czy jedno z pierwszych zagazowanych (jak nie pierwsze) w Europie Infi FX35. Muszę wypalić ten gaz i zobaczyć czy na innym będzie lepiej.
Te cewki niestety mają to do siebie i nie tylko w nach autkach jak założone od nowości ze świecami są to wszystko jest w porządku ale niestety jak tylko dochodzi do wymiany świec to po założeniu jest lipa niestety jest to sprawdzone i najlepiej przy wymianie czy jakim kolwiek ich zdejmowaniu należało by czymś psiknąć w te końcówki tzn jakimś środkiem z sylikonem po prostu zostaje naruszona ich struktura i dostają przebicia albo oczywiście jeżeli jest to możliwe wymiana samych końcówek w niektórych autkach jest to możliwe i wtedy przy wymianie świec wymieniamy końcówki cewek ale tego trzeba się dowiedzieć.szunaj60 pisze:może nie dostaje iskry na ten gar
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Szunaj60 ja w sumie teraz jestem w gorach i tutaj to mi chyba zjara ze 20 po tych wzniesieniach. Ale mam maly problem od jakichs 2 dni czuje wewnatrz auta gaz. I podczas przelaczania na gaz lubi mi czasami zgasnac. Dzis wybieram sie do jakiegos gazownika. Spotkala mnie mila niespodzianka poniewaz jestem teraz we Wloszech i pytalem przedstawiciela Landi Renzo tu w Italii powiedzial mi ze uwzgledniaja takze gwarancje jesli gaz byl montowany w Polsce.
Masz gdzieś na łączeniach małą nieszczelność pewnie między reduktorem a wtryskami i ucieka ciśnienie i jak przełącza się na gaz to zanim poda odpowiednie ciśnienie to szarpnie normalna sprawa zlikwidujesz nieszczelność wszystko wróci do normy.Artekkkk pisze:Szunaj60 ja w sumie teraz jestem w gorach i tutaj to mi chyba zjara ze 20 po tych wzniesieniach. Ale mam maly problem od jakichs 2 dni czuje wewnatrz auta gaz. I podczas przelaczania na gaz lubi mi czasami zgasnac. Dzis wybieram sie do jakiegos gazownika. Spotkala mnie mila niespodzianka poniewaz jestem teraz we Wloszech i pytalem przedstawiciela Landi Renzo tu w Italii powiedzial mi ze uwzgledniaja takze gwarancje jesli gaz byl montowany w Polsce.
Co do serwisu tych instalacji to nie tylko we Włoszech ale Francji Niemczech i wschodnich krajach też jest to bardzo solidna firma dużo osób z polski jest zatrudnianych w ich oddziałach za granicą traktują Polaków jako mających większe doświadczenie w tej dziedzinie i tu wielki ukłon dla tej firmy.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Gdyby np. było ustawione za duże ciśnienie na reduktorze to nie powinno być czuć gazu w aucie .Na 100%usterka to nieszczelność.Jak masz pędzelek lub piankę do golenia to namydlij miejsca połączeń,wtedy będziesz widział nieszczelność,będą wydostawać się bańmi mydlane.Trzeba wtedy dokręcić opaski,i po ptakach.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 01:07 ]
Zyga dopiero dotarłem po Barbórce.Mój syn to górnik informatyk-automatyk-elektronik Narazie to mnie głowa boli
[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 01:07 ]
Zyga dopiero dotarłem po Barbórce.Mój syn to górnik informatyk-automatyk-elektronik Narazie to mnie głowa boli
Ostatnio zmieniony 05 gru 2009 02:47 am przez szunaj60, łącznie zmieniany 1 raz.