Zasilanie LPG

Dobór instalacji / warsztaty itp
Romasek
Posty: 13
Rejestracja: 13 lut 2010 09:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Zasilanie LPG

Post autor: Romasek » 27 lut 2010 11:25 pm

Posiadam Pacifice 4,0 z 2007 r robię przymiarki do założenia LPG , mam pytanko do posiadaczy wersji z takim silnikiem jakie macie instalacje ? Interesuje mnie głównie jaki sterownik , reduktor i wtryski .
Jak macie zamontowane wtryski pod kolektorem czy obok ? Na jednym reduktorze czy na dwóch ?


Pozdrawiam

Jacur
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2010 09:47 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Jacur » 28 lut 2010 08:34 am

A co powiecie na takie rozwiązanie:

Przewód zasilający - Faro (średnica większa niż miedzi fi 8)
Dwa elektrozawory (brak gardła w przepływie gazu do reduktora)
Elektronika Stag 300 plus
Dwa reduktory Zavoli Zeta n (wystarczająca wydajność ciśnieniowa i termiczna)
Dwa filtry FL 02 (dobra filtracja, zatrzymuje zanieczyszczenie powyżej 3 mikronów)
Dwa rozdzielacze Romano
Wtryski pojedyncze Matrix lub Hana (krótkie wężyki do kolektora)
Plus dobry montaż :D i strojenie.

Jak myślicie powinno jeździć.
Jeep Grand Cherokee 4,7 v8 Limited Quadra Drive.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 28 lut 2010 05:47 pm

ja mam stag 300 i śmiga bezbłędnie,a co do reszty osprzętu to nie mam pojęcia zakładał i dobierał fachowiec
są samochody i była pacifica

Romasek
Posty: 13
Rejestracja: 13 lut 2010 09:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Romasek » 28 lut 2010 07:42 pm

Jacur dzięki za podpowiedz

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 03 mar 2010 03:27 pm

Co prawda od niedawna mam to autko, ale śmiga bez zastrzeżeń, jest w miarę oszczędny, jak na Pacyficę.
Specyfikacja:
Zbiornik 71l Irene
Reduktor Artic
Wielozawór Tomasetto
Zawór tankujący Tomasetto
Komora szczelna ZT-15
Sterownik Diego LS
Przewody Semperit
System sekwencyjny Diego LS
No i ciekawostka dla mnie, wlew gazu jest w tym samym miejscu co wlew paliwa. Tak, że zaden króciec nie szpeci samochodu.

Jacur
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2010 09:47 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Jacur » 03 mar 2010 07:39 pm

Vojciu pisze:Przewody Semperit
rozumie, ze mówisz o przewodach pod maską. A jakim przewodem masz zasilany reduktor ( odcinek butla - reduktor).
Gdzie masz umiejscowione wtryski LPG ?(zmieściły się pod kolektor?) I jak masz porobione nawierty w kolektorze? Zapodaj jakieś fotki.
Jeep Grand Cherokee 4,7 v8 Limited Quadra Drive.

Damatus
Posty: 129
Rejestracja: 08 lut 2010 11:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damatus » 03 mar 2010 08:22 pm

A u mnie jesty tak:
Reduktor Landi LI02
Zaw. Gaz. Tecnica Landi Renzo
Zbiornik Irene 60/225
Wielozawór Landi Renzo
Obudowa Wielozaworu Irene
Zawór Tankowania Landi Renzo
Centrala Sterująca Landi Renzo Omegas
Filtr Fazy Lotnej Omegas

to wszystko oznacza min. zużycie paliwa trasa/miasto 13,5/15,5 max 18/23
zależy od stylu jazdy. :lol:

Montaż NAGAZ STEFANOWSKI Łódź
Ostatnio zmieniony 27 mar 2010 01:26 pm przez Damatus, łącznie zmieniany 1 raz.
DAMATUS

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 04 mar 2010 07:14 am

Ja tez zagazowalam swoja smoczyce, :)
U mnie to jest tak:
Reduktor: KMF
El. zawór gazowy: KMF
Zbiornik: Irene (i tu boleje bo tylko 69 litrow... ;( )
Wielozawór: Tomsetto
Obudowa i wielozaw.: Tomasetto
Zawór tankowania: Tomasetto
Układ el.: STAG
Jak na razie smiga bez zastrzezen, w pierwszym dniu Pacyfka odrzucila na chwile nowy organ, ale okazalo sie ze to tylko bezpiecznik, po wymianie i przejrzeniu calej instalacji - wszystko ok :)
Jak dla mnie zamontowane schludnie i za bardzo nie rzuca sie w oczy :rolf: , jesli ktos by poszukiwal elektromechanika/gazownika w Swietokrzyskim - dam namiary, z reka na sercu, ze jest chyba najlepszy :)

JACUR

Post autor: JACUR » 04 mar 2010 09:43 am

Jacur pisze:
Vojciu pisze:Przewody Semperit
rozumie, ze mówisz o przewodach pod maską. A jakim przewodem masz zasilany reduktor ( odcinek butla - reduktor).
Gdzie masz umiejscowione wtryski LPG ?(zmieściły się pod kolektor?) I jak masz porobione nawierty w kolektorze? Zapodaj jakieś fotki.
Ok, będą fotki i trochę więcej szczegółów, ale proszę o trochę czasu. Postaram się to zrobić w najbliższy weekend. Pozdrawiam.

Damatus
Posty: 129
Rejestracja: 08 lut 2010 11:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damatus » 09 mar 2010 09:10 am

DAMATUS

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 28 mar 2010 09:27 pm

Romasek- zdecydowanie 1 reduktor,jak największa butla,drogie wtryski tj. jak drogie to i dobre a jeszcze dobry mechanik i to wszystko :evil:

JakiJarek
Posty: 4
Rejestracja: 05 sie 2010 11:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JakiJarek » 19 sie 2010 08:57 am

Witam
Z wyciągu świadectwa homologacji mojej Pacific'y wyczytałem:
reduktor: GOLD
zawór: OMB
zbiornik: GZWM Grodków
wielozawór: TOMASETTO
obudowa wielozaworu: GZWM Grodków
zawór tankowania: TOMASETTO
centralka: STAG 300 PLUS
układ elekt.: STAG 300 PLUS

Auto kupiłem z instalacją. Przejechałem jakieś 6 tys. i jestem pod wrażeniem niskiego spalania !
A niedowiarków, którzy kwestionują tzw. „zbieranie się” autka na gazie przewożę od 0 do 100km w 8s – szczena opada !

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 19 sie 2010 09:24 am

8 s i niskie spalanie ? :O :O :O

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG Dobór instalacji opinie o instalacji”