Tomasetto

LPG regulacja użytkowanie spalanie itp
Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 08 sty 2012 06:59 pm

Może mało wiem, ale w zakresie Tomasetto spotkalłem się z reduktorami (jeśli w Pacce taki jest to szukałbym drugiego bo jeden nie wydoli) i z wielozaworami (chyba lider w tym zakresie). O całej instalacji Tomasetto nie słyszałem.

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 08 sty 2012 08:16 pm

Nie znam się na instalacjach ale w dokumentach widnieje tylko ta nazwa ( oprócz producenta zbiornika). Reduktor wsadzony jest podobno od jakiegoś 300 konnego silnika. Tak twierdzi poprzedni właściciel, bo kupiłm ją już z gazem.
Zresztą jeżeli chodzi o osiągi to nie wyczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na gazie i na benzynie a więc daje radę. Proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o "niefachowe" nazewnictwo.
Pozdr
Serwis Elektroniki Przemysłowej

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 08 sty 2012 09:37 pm

Leszczu,
Moja sugestia jest taka, byś sprawdził jaką masz elektronikę instalcji LPG.
Wszystkie elementy jak reduktor czy wtryski obsłuży każdy gazownik.
Do sterownika LPG musi jednak mieć zarówno interfejs jak i odpowiednie oprogramowanie. Dobrze przy tym, żeby do tego znał ten sterownik i miał mniejsze lub większe (lepiej jak to drugie) doświadczenie w jego obsłudze.
Co prawda większość gazowników ma większość softów, ale też faktem jest, że każdy specjalizuje się w jednym albo dwóch czasami w trzech typach instalacji. Nie ma sensu odwiedzać takiego, który na Twoim aucie będzie się uczył obsługi i konfiguracji Twojego typu sterownika.
Co to za sterownik znajdziesz na jego obudowie - a przynajmniej powinieneś znaleźć..

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

tomasetto

Post autor: Vojciu » 19 gru 2012 06:03 pm

Arctic Tomasetto miałem w swojej Pacyfice. Sądziłem, że jest znośny. Ale fakty nie pozostawiają złudzeń. Wystarczy solidna góra np. A4 w kier. Gliwic, Góra św. Anny, trzy pasy 160km/h i aby utrzymać prędkość pod zacną górę zawsze przerzucało na PB. Po prostu ten reduktor obsłuży przy maksymalnym wydatku 240KM, podkreślam maksymalnym. Czyli pracując na maxa jest i tak trochę za mały. Latem wrzuciłem KMEGold też 240 ale kW, ma dwa króćce wyjściowe i to wydaje się być idealne do Packi. Doposażyłem instalację w filtr fazy lotnej 2x2, czyli dwa wejścia, dwa wyjścia. I powiem jest naprawdę dobrze, auto ma zawsze pod dostatkiem gazu, nawet przy kickdown'nie nie zdarza się wyłączenie LPG. Polecam.
Załączniki
Tak wygląda KME Gold 240kW.
Tak wygląda KME Gold 240kW.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 19 gru 2012 08:08 pm

z wygladu jak w moim AV
Wojtek uważaj na niego ten gwint centralny od mocowania go lubi się wyrwać
u mnie obecnie czeka na napawę po ten parownik jest dosyć ciężki plus 4 węże robi swoje
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 20 gru 2012 08:42 am

zyga pisze:z wygladu jak w moim AV
Wojtek uważaj na niego ten gwint centralny od mocowania go lubi się wyrwać
u mnie obecnie czeka na napawę po ten parownik jest dosyć ciężki plus 4 węże robi swoje
To fakt, sprawdzę wszystko dokładnie. Jadnak mocując go, zastosowałem trochę grubszy płaskownik, dzięki temu wydaje się, że są mniejsze drgania. Dałem też spory luz na wszystkich przewodach.
Dzięki za przestrogę.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 gru 2012 09:36 am

tego gwintu jest tam 5-6 mm więc nie za bogato
mnie czeka rozwiercenie i wstawienie tulejki lub sprężynki albo wymiana śrub na długie i zrobienie mocowania na 4 śrubach
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 20 gru 2012 11:45 am

Ja tez zdążyłem wymienić swój reduktor na KME Diego i w końcu jestem zadowolony. Po drodze miałem jeszcze 5m-cy Scorpiona GT i nie polecam. Przepuszczał gaz i nie szło odpalić zimnego silnika. Podobno te typy tak mają.
Serwis Elektroniki Przemysłowej

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG regulacja użytkowanie spalanie”