Tomasetto
Nie znam się na instalacjach ale w dokumentach widnieje tylko ta nazwa ( oprócz producenta zbiornika). Reduktor wsadzony jest podobno od jakiegoś 300 konnego silnika. Tak twierdzi poprzedni właściciel, bo kupiłm ją już z gazem.
Zresztą jeżeli chodzi o osiągi to nie wyczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na gazie i na benzynie a więc daje radę. Proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o "niefachowe" nazewnictwo.
Pozdr
Zresztą jeżeli chodzi o osiągi to nie wyczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na gazie i na benzynie a więc daje radę. Proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o "niefachowe" nazewnictwo.
Pozdr
Serwis Elektroniki Przemysłowej
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Leszczu,
Moja sugestia jest taka, byś sprawdził jaką masz elektronikę instalcji LPG.
Wszystkie elementy jak reduktor czy wtryski obsłuży każdy gazownik.
Do sterownika LPG musi jednak mieć zarówno interfejs jak i odpowiednie oprogramowanie. Dobrze przy tym, żeby do tego znał ten sterownik i miał mniejsze lub większe (lepiej jak to drugie) doświadczenie w jego obsłudze.
Co prawda większość gazowników ma większość softów, ale też faktem jest, że każdy specjalizuje się w jednym albo dwóch czasami w trzech typach instalacji. Nie ma sensu odwiedzać takiego, który na Twoim aucie będzie się uczył obsługi i konfiguracji Twojego typu sterownika.
Co to za sterownik znajdziesz na jego obudowie - a przynajmniej powinieneś znaleźć..
Moja sugestia jest taka, byś sprawdził jaką masz elektronikę instalcji LPG.
Wszystkie elementy jak reduktor czy wtryski obsłuży każdy gazownik.
Do sterownika LPG musi jednak mieć zarówno interfejs jak i odpowiednie oprogramowanie. Dobrze przy tym, żeby do tego znał ten sterownik i miał mniejsze lub większe (lepiej jak to drugie) doświadczenie w jego obsłudze.
Co prawda większość gazowników ma większość softów, ale też faktem jest, że każdy specjalizuje się w jednym albo dwóch czasami w trzech typach instalacji. Nie ma sensu odwiedzać takiego, który na Twoim aucie będzie się uczył obsługi i konfiguracji Twojego typu sterownika.
Co to za sterownik znajdziesz na jego obudowie - a przynajmniej powinieneś znaleźć..
tomasetto
Arctic Tomasetto miałem w swojej Pacyfice. Sądziłem, że jest znośny. Ale fakty nie pozostawiają złudzeń. Wystarczy solidna góra np. A4 w kier. Gliwic, Góra św. Anny, trzy pasy 160km/h i aby utrzymać prędkość pod zacną górę zawsze przerzucało na PB. Po prostu ten reduktor obsłuży przy maksymalnym wydatku 240KM, podkreślam maksymalnym. Czyli pracując na maxa jest i tak trochę za mały. Latem wrzuciłem KMEGold też 240 ale kW, ma dwa króćce wyjściowe i to wydaje się być idealne do Packi. Doposażyłem instalację w filtr fazy lotnej 2x2, czyli dwa wejścia, dwa wyjścia. I powiem jest naprawdę dobrze, auto ma zawsze pod dostatkiem gazu, nawet przy kickdown'nie nie zdarza się wyłączenie LPG. Polecam.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
To fakt, sprawdzę wszystko dokładnie. Jadnak mocując go, zastosowałem trochę grubszy płaskownik, dzięki temu wydaje się, że są mniejsze drgania. Dałem też spory luz na wszystkich przewodach.zyga pisze:z wygladu jak w moim AV
Wojtek uważaj na niego ten gwint centralny od mocowania go lubi się wyrwać
u mnie obecnie czeka na napawę po ten parownik jest dosyć ciężki plus 4 węże robi swoje
Dzięki za przestrogę.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....