witam!!!
Mam problem z dużymi czasami wtrysków lpg. Po kalibracji poprawka wychodzi 1.8 ms. oraz wyskakuje mi notorycznie błąd 2096. Plus ostatnio wypadanie zapłonów na 6cyl.
Auto to pacifica 3,5 AWD
sterownik agis obd/can, reduktor kme gold, wtryski omvl reg fast,
wtryski są bez dysz, ciśnienie 160 a i tak przy kalibracji prosi o większe dysze
przy mniejszym ciśnieniu poprawka odpowiednio dłuższa...
duże czasy wtrysków oraz p2096
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
http://lpg-forum.pl/p2096-checkengine-t35203.html
Nie znam Agis-a więc nie mam punktu odniesienia do poprawki, nie wiem w jakich jednostkach ciśnienie (pytanie jakie masz spadki ciśnienia pomiędzy obrotami jałowymi a kick-iem), ale jeśli bez dysz a prosi o większe to stawiam na dławienie przepływu. Może masz miedź 6mm, zapchane filtry, zasyfiałe elektrozawory, spracowany reduktor niewydolny ciśnieniowo...
Wypadanie zapłonów - jeśli od paliwa na LPG to sprawdź wtryskiwacz (może stoi albo na zamkniętym albo na otwartym. Zawsze można stestować przełączając go pomiędzy cylindrami - byle i rurkami i przewodami jednocześnie.
Nie znam Agis-a więc nie mam punktu odniesienia do poprawki, nie wiem w jakich jednostkach ciśnienie (pytanie jakie masz spadki ciśnienia pomiędzy obrotami jałowymi a kick-iem), ale jeśli bez dysz a prosi o większe to stawiam na dławienie przepływu. Może masz miedź 6mm, zapchane filtry, zasyfiałe elektrozawory, spracowany reduktor niewydolny ciśnieniowo...
Wypadanie zapłonów - jeśli od paliwa na LPG to sprawdź wtryskiwacz (może stoi albo na zamkniętym albo na otwartym. Zawsze można stestować przełączając go pomiędzy cylindrami - byle i rurkami i przewodami jednocześnie.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 wrz 2016 07:27 am
- Lokalizacja: Czarne
- Samochód: touring 3,5 AWD LPG 2005
- Dostał flaszek: 2
po zakupie auta chcę doprowadzić je do porządkuM. pisze:http://lpg-forum.pl/p2096-checkengine-t35203.html
Nie znam Agis-a więc nie mam punktu odniesienia do poprawki, nie wiem w jakich jednostkach ciśnienie (pytanie jakie masz spadki ciśnienia pomiędzy obrotami jałowymi a kick-iem), ale jeśli bez dysz a prosi o większe to stawiam na dławienie przepływu. Może masz miedź 6mm, zapchane filtry, zasyfiałe elektrozawory, spracowany reduktor niewydolny ciśnieniowo...
Wypadanie zapłonów - jeśli od paliwa na LPG to sprawdź wtryskiwacz (może stoi albo na zamkniętym albo na otwartym. Zawsze można stestować przełączając go pomiędzy cylindrami - byle i rurkami i przewodami jednocześnie.
reduktor nowy, przewód zasilający nowy fi8, elektrozawory przed reduktorem nowe, filtry wszystkie nowe, przewody od wtrysków do cylindrów nowe.
Zastanawiam się, że może któryś jest gdzieś załamany, albo wkrętki mogę być za małe ( ale bez rozebrania kolektora się nie dowiem)
jedynie wtryski są stare może one już się zużyły.....
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Wymieniałeś na nowy bo wcześniej było 6mm? Dałeś Cu czy FARO?mich pisze:przewód zasilający nowy fi8
Możliwe że jest przyczynąmich pisze:może któryś jest gdzieś załamany
A ile masz tych elektrozaworów? Sprawdziłeś jak działa tłoczek elektrozaworu w wielozaworze?. I tak zupełnie od czapy - a masz całkowicie odkręcony kran na wielozaworze?mich pisze:elektrozawory przed reduktorem nowe
W zależności od tego jak biegną, którędy i jak położone - znam przypadek przyciśniętych (spłaszczonych) - cylinder w takim stanie pracuje na ubożej niż pozostałe. To samo jak promień skrętu za mały.mich pisze:przewody od wtrysków do cylindrów nowe
A jaki masz wybór wkrętek jeśli idzie o średnicę otworu? I jak ma się ta średnica do ewentualnej średnicy dysz? Moim zdaniem tutaj błędny trop.mich pisze:albo wkrętki mogę być za małe
Jeśli tyle wymieniałeś, to nie wiem czemu pominąłeś elementy najwięcej pracujące. Z wpisu nie wynika czy choć zostały zweryfikoesnr i co najmniej umyte ultradźwiękowo.mich pisze:jedynie wtryski są stare może one już się zużyły
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.